| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:55
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Wie wil er een jong konijntje???? ze zijn nu 8 week, Mailen voor informatie kan en mag altijd  |
Idee voor de kerst misschien? Sorry, moest even. Ik heb vroeger ook konijntjes gehad. Maar wel eens een konijn met kerst gegeten, was best lekker trouwens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 12:56
|
|
|
|
'k Heb net de voortuin 'winterklaar' gemaakt. Een overbuurman kwam even een praatje maken. Hij ontdekte - wat ik zelf nog niet had gedaan - nog wat gaatjes in de muur van het huis (had de schilder laten zitten na de schilderbeurt), dus hij bood aan om ze een keer te komen vullen. Heel aardig van hem. Een poosje later kwam een andere buurman langs. Hij zei dat hij van de week z'n dakgoot schoon wilde maken en mijn stukje er even bij wilde pakken. Was zelf nog niet op het idee gekomen, dat dat bij het onderhoud van een huis hoorde. Natuurlijk reageerde ik enthousiast met 'heel graag!'. Heerlijk, zulke meedenkende/helpende buren.
Beter een goede buur, dan een verre vriend. Al heeft beiden natuurlijk ook wat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:02
|
|
|
|
Het besef, dat mijn vakantie er weer bijna op zit. Wat gaat zo'n week snel! 'k Heb overigens wel genoten van een weekje Achterhoek, samen met m'n familie. Dus 't is eigenlijk ook wel weer een mooi moment.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:16
|
|
|
|
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess; nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:25
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess; nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood.........  |
Daar heb je nog geen brood mee op de plank Hannah....... Las pas in de krant dat er een ontzettende toename van mensen is die gebruik moeten maken van de voedselbank.....trieste ontwikkelingen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:30
|
|
|
|
| PRINCES606 schreef: | zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp |
Helemaal waar, er is erg veel nood in Nederland en niet alleen onder alleenstaande mama's en papa's. Zelf help ik als vrijwilliger mee aan een boodschappen project in onze plaatselijke gemeente. Elke 2 weken gemiddeld 50 boodschappenpakketten maken zegt veel over de nood die er in de gezinnen is. Wij willen net dat stukje andere hulp bieden die voedselbanken geven. Vanuit Bijbels perspectief want, de armen zullen altijd onder u zijn, staat in Deut.15:11 We mogen zien dat dit werk erg gezegend wordt.
Princes, ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat er in jou omgeving ook zoiets is waar jij aan kunt kloppen wanneer je aan het eind van je geld nog een stukje maand over hebt.
http://www.manna.nu/main/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:36
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Beter een goede buur, dan een verre vriend. Al heeft beiden natuurlijk ook wat.  |
Pffff, een goede buur en een verre vriend...het klinkt allemaal zo mooi. Wanneer kan ik nu eens eindelijk iets vrolijk op deze topic schrijven
Frank (zoekende en hopende...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PANTER584
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:44
|
|
|
|
ze blijven leuke he die emoticons
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | welk jaar? 2011 ? 2012 ? 2013 ? |
2011 ... tis geen duitsland hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:56
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | 2011 ... tis geen duitsland hier  |
joh... wat zielig!!! hebben jullie in Nederland niet eens gewoon een jaar betaald verlof na de zwangerschapsperiode.... Wat erg voor jullie 
Annette heeft voor dr zwangerschapsverlof een 3 maanden werkverbod gekregen, daarna 14 weken zwangerschapsverlof, hierna krijgt ze nog een jaar ouderschapsverlof... daarna mag ze weer aan t werk... ( althans...als ze tegen die tijd nog weet waar ze werkt... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:57
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Oeps , en dan zeker ook nog in alfabetische volgorde? Als ik nóg een week vakantie zou hebben, zou ik het vast en zeker gedaan hebben. Misschien voelt iemand anders zich geroepen?
Maar we kunnen het ook zo laten, ik heb er geen moeite mee als een nummer dubbel (of vaker) geplaatst wordt. Als 't een mooi lied is, kun je het niet vaak genoeg horen toch. En 't is vaak een nummer, wat je op dát moment met anderen wilt delen. Dus plaats gewoon waar je zin in hebt, dan zitten we gauw op de 1000.
Om even on-topic te blijven, het volgende nummer....
Wes King - I Believe
http://www.youtube.com/watch?v=MJJE-TWe-g8&feature=related |
Marijan heeft zich er aardig uit gebabbeld...echt vrouwtjes Op naar de 1000 dus (ik moest wel even nadenken wat je er mee bedoelde maar nu begrijp ik het...je moet naar de C1000 boodschappen doen... )
Toevallig kwam ik deze tegen...dat is echt héél lang geleden dat ik het nog heb gehoord
http://www.youtube.com/watch?v=wtEm9a1VVrw&feature=related
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:58
|
|
|
|
misschien is mn autootje nog niet overleden veer kapot. Nu afwachten of er niets is beschadigd in de motor....... bij goed weer volgende week uitslag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:59
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | misschien is mn autootje nog niet overleden veer kapot. Nu afwachten of er niets is beschadigd in de motor....... bij goed weer volgende week uitslag |
overlijden is erger dan een beetje uitslag  kun je daar geen zalfje voor krijgen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:59
|
|
|
|
de supermooie leenauto moet nu terug dat wordt afzien met dit weer op de fiets brrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | overlijden is erger dan een beetje uitslag  kun je daar geen zalfje voor krijgen? |
nou als dat zo was.......kocht ik nu bakken vol zalfjes. zie een beetje op tegen fietsen in de regen bluh
wat een ontzettend lieve foto van jou met je kleine meisje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pffff, een goede buur en een verre vriend...het klinkt allemaal zo mooi. Wanneer kan ik nu eens eindelijk iets vrolijk op deze topic schrijven
Frank (zoekende en hopende...) |
Zal ik dan maar je verre vriendin zijn? (Oepsie, als hier maar geen praatjes van komen. )
Volhouden Frank, dan gaan er zeker mooie momenten komen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:14
|
|
|
|
tja luctor et emergo
ik ken t. T is echt alle eindjes aan elkaar knopen. Maar we leven nog. Als de nood het hoogst is en dan moeten vragen om hulp vind ik echt het vreselijkste wat er is. Vooral omdat de situatie na jaren niet veranderd is. Ik eet liever de hele week brood en pasta dan hulp vragen aan de diakonie. Iedereen in de zelfde situatie sterkte. Vooral de komende feestmaanden met al die volle winkels....wij genieten van elkaar en de kleine mooie dingen in het leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:16
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | tja luctor et emergo
ik ken t. T is echt alle eindjes aan elkaar knopen. Maar we leven nog. Als de nood het hoogst is en dan moeten vragen om hulp vind ik echt het vreselijkste wat er is. Vooral omdat de situatie na jaren niet veranderd is. Ik eet liever de hele week brood en pasta dan hulp vragen aan de diakonie. Iedereen in de zelfde situatie sterkte. Vooral de komende feestmaanden met al die volle winkels....wij genieten van elkaar en de kleine mooie dingen in het leven. |
Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig? Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 23 oktober 2010, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pffff, een goede buur en een verre vriend...het klinkt allemaal zo mooi. Wanneer kan ik nu eens eindelijk iets vrolijk op deze topic schrijven
Frank (zoekende en hopende...) |
vergeet je cm vrienden niet hè. Knuffel van mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Marijan heeft zich er aardig uit gebabbeld...echt vrouwtjes Op naar de 1000 dus (ik moest wel even nadenken wat je er mee bedoelde maar nu begrijp ik het...je moet naar de C1000 boodschappen doen... )
Toevallig kwam ik deze tegen...dat is echt héél lang geleden dat ik het nog heb gehoord
http://www.youtube.com/watch?v=wtEm9a1VVrw&feature=related
Frank |
Het ene lied roept het andere op. Een bijzonder lied, heb 'm wel eens live gehoord.
Stef Bos - Papa
http://www.youtube.com/watch?v=8wxVTIB6qE4
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:10
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig? Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch? |
Die mogelijkheid is er bij ons niet eens,er wordt al wel jaaaaaaaaren over vergaderd......het in en intrieste is dat de rijkeren in onze gemeente blind zijn voor de armoede en de minderbedeelden gul delen.......soms schaam je je diep voor je medechristenen!
Heel veel sterkte meid,je mag best een beetje trots zijn op jezelf En ja,overal is wel wat maar soms mogen mensen hun eigen nood klagen toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:18
|
|
|
|
It's the hope of hopes, it's the love of loves. This is the song of every man. And God is watching us, God is watching us, God is watching us from a distance. Oh, God is watching us, God is watching. God is watching us from a distance.
http://www.youtube.com/watch?v=aDSh5wUtXt4
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:33
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Vp8kKAGrhV0&feature=related
Wie herkent zich hier in ?
Tears and fears and feeling proud to say "i love you" right out loud, Dreams and schemes and circus crowds, i've looked at life that way. But now old friends are acting strange, they shake their heads, they say I've changed. Something's lost but something's gained in living every day.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:34
|
|
|
|
Dat er dankzij mijn eigenwijsheid meer smaragdgroene saus in mn haar zit dan op de muur(nog noppes daaro!) Dat ik vergeten ben aardappels te halen(nog een keer dr door met dit %$#$%weer) Dat er hier in de regio een pedofiel rondrijdt en ik dus mijn kinderen steeds moet begeleiden(hoge boom,bakstenen.......oke.......no comment )
Dat het nu al donker wordt en ik moet nog zooooooooveel doen
(tip:blijf vandaag maar uit mn buurt )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:54
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat er dankzij mijn eigenwijsheid meer smaragdgroene saus in mn haar zit dan op de muur(nog noppes daaro!) Dat ik vergeten ben aardappels te halen(nog een keer dr door met dit %$#$%weer) Dat er hier in de regio een pedofiel rondrijdt en ik dus mijn kinderen steeds moet begeleiden(hoge boom,bakstenen.......oke.......no comment )
Dat het nu al donker wordt en ik moet nog zooooooooveel doen
(tip:blijf vandaag maar uit mn buurt ) |
Maar verder gaat toch alles goed met jou Leanne? Geen kwaaltjes ofzo?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:56
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | | vergeet je cm vrienden niet hè. Knuffel van mij. |
Dank je wel Loes...een (cyber) knuffel kan goed doen...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maar verder gaat toch alles goed met jou Leanne? Geen kwaaltjes ofzo?
Frank |
Frank Frank Frank..........moet ik bij je komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:58
|
|
|
|
| ERIK390 schreef: | gaan we met de schaatsen verder  |
We? Dus jij gaat ook mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:17
|
|
|
|
Opmerkelijk; Gisteren las ik in Genesis 24 en 29 hoe Izak en Jakob aan hun vrouwen kwamen. Het gemeenschappelijke is dat een waterput destijds kennelijk fungeerde als voorloper van CM. Het verschil is dat Rebekka direct meeging naar Izak terwijl Jakob er lange tijd op moest wachten. Hoe staan wij t.a.v. wachten op een partner? Direct inpakken en meenemen of afwachten en verwachten?
|
|
| Naar boven |
|
|