| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | dus het is geen kwestie van tesamen een potje leeghengelen? En daarna de poet verdelen? |
Nee, want dan zou het stelen zijn. Een praatpaal is (een vorm) van persoonlijke begeleiding, maar dat zul jij misschien anders zien. Laat ik het nog duidelijker stellen, elke vorm van begeleiding, valt onder die norm. Maar het is per persoon, die PGB ontvangt weer anders, dit heeft dan weer te maken met de indicatie van het CIZ ..... En daarbij, de verantwoording van je PGB zal ook getoetst worden aan de indicatie van het CIZ. De toetsing van de PGB verantwoording kan op 2 manieren gebeuren. 1) De normale manier, je vult het formulier in en stuurt de facturen mee. 2) De intensieve controle, hierbij moet je ook de bewijzen van betaling mee sturen naar het PGB-kantoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel...... , ik weet het.....het is vast om die foto....  |
Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:30
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Is 't nu jouw Drent of jouw Fries die terug komt Of is 'ik hou van jou' in het Drents hetzelfde, als in het Fries? |
Jij verft je haar zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:36
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | haha, nou jij liever dan ik......veeeel te koud in mijn douche. Geef mij maar lekker warm water over me heen
ik vliegt,ik waggel en ik zwem, ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar, En als jij een liedje voor mij zingt, Dan zwem dan duik ik en dan plons... ik wat voor ons
Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, Spetter, pieter, pater, lekker in het water, Ga maar vast naar huis, ik komt een druppel later, |
http://www.youtube.com/watch?v=ctEcBCJx-Dg
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 1 november 2010, 16:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:43
|
|
|
|
de bewegingen kan ik al...nu de rest nog...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee, want dan zou het stelen zijn. Een praatpaal is (een vorm) van persoonlijke begeleiding, maar dat zul jij misschien anders zien. Laat ik het nog duidelijker stellen, elke vorm van begeleiding, valt onder die norm. Maar het is per persoon, die PGB ontvangt weer anders, dit heeft dan weer te maken met de indicatie van het CIZ ..... En daarbij, de verantwoording van je PGB zal ook getoetst worden aan de indicatie van het CIZ. De toetsing van de PGB verantwoording kan op 2 manieren gebeuren. 1) De normale manier, je vult het formulier in en stuurt de facturen mee. 2) De intensieve controle, hierbij moet je ook de bewijzen van betaling mee sturen naar het PGB-kantoor. |
hap hap hap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | in België hebben ze een vrije dag vandaag...volgende week donderdag én vrijdag ook vrij...niet alleen de dagen worden korter maar ook de werkweken... voor sommige toch... |
hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:04
|
|
|
|
draai nu eens de rollen om...wat als jij werknemer moest zijn...pffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | hier werd vandaag ook n nationale vrije dag gehouden Allerheiligen.... wat n onzin toch, al die zogenaamd christelijke feestdagen! Als men nou nog echt ter kerke zou gaan, zou ik er begrip voor hebben. Maar nu word onder een christelijk sausje de werkgever een dag afgestolen.
Blij dat kerst en oudejaar dit jaar in t weekend vallen, kost die onzin mij in ieder geval geen geld! Werken moeten ze, vrije dagen zijn er al genog!  |
Moet je het maar net zo doen als in de gezondheidszorg he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 17:59
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet!  |
En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Moet je het maar net zo doen als in de gezondheidszorg he  |
Of hij kan 'zijn' werkers bevelen om te komen werken. Zoniet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:04
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Mm new age ff opgezocht in wikipedia: De New Age beweging bevat elementen van oudere spirituele en religieuze tradities variërend van atheïsme en monotheïsme door klassieke pantheïsme, naturalistische pantheïsme en panentheism tot polytheïsme gecombineerd met wetenschap en Gaia filosofie; met name archaeoastronomy, sterren kunde, ecologie, milieubeweging, de Gaia-hypothese, psychologie en natuurkunde. Nieuwe Age praktijken en filosofieën soms inspiratie kunnen putten uit de grote wereld godsdiensten: Boeddhisme, Taoïsme, Chinese gods dienst, het Christendom, Hindoeïsme, Islam, jodendom; met sterke invloeden uit Oost-Aziatische religies, Gnosticisme, Neopaganisme, New Thought, spiritual isme, Theo sofie, universalisme en Western esoterie. [ 8 ] De term nieuwe leef tijd verwijst naar de komende astrologisch tijd perk van Aquarius. [ 1 ]
hoezo niet occult? |
Als ik op mijn Yogales ben en mij concentreer op mijn oefeningen waardoor ik heerlijk ontspannen raak denk ik ook wel vaak.....Hoezo occult??????? gewoon lekker......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:21
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet????? |
Dat vind ik superaardig van je, Willemijn! Nee, het ligt zeker niet aan jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DUIKER119
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:40
|
|
|
|
Hier in Nederland duiken vindt ik niks aan, je ziet niks, en na een half uurtje krijg je het koud.
In het Caribische gebied is het wel leuk, soms heb je daar erg goed zicht wel 15, 20 meter. enne je kunt het gewoon in je zwembroek doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:02
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij verft je haar zeker  |
Even kalm blijven hoor, Cross. Ik kan toch ook niet alles weten. Je had ook even een lesje Drents kunnen geven. ‘k Heb inmiddels gegoogeld. En inderdaad, het Drents lijkt niet echt op 't Fries.
ik hou van jou: ik hol van joe; ik mag je gèern liên ik hou wel van je: ik holle wel vaon oe; ie loopt mij nog niks in de wege
Marijan, weer iets wijzer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:05
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: |
Even kalm blijven hoor, Cross. Ik kan toch ook niet alles weten. Je had ook even een lesje Drents kunnen geven. ‘k Heb inmiddels gegoogeld. En inderdaad, het Drents lijkt niet echt op 't Fries.
ik hou van jou: ik hol van joe; ik mag je gèern liên ik hou wel van je: ik holle wel vaon oe; ie loopt mij nog niks in de wege
Marijan, weer iets wijzer  |
Snelle leerling , is Drents zo makkelijk of Fries zo moeilijk???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Snelle leerling , is Drents zo makkelijk of Fries zo moeilijk???  |
Hmm......dat zouden we aan een kenner moeten vragen! Maar ja, wie is dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:10
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet!  |
Nee hoor , 'k zit er echt niet mee.
Maar vergeten?...................Nog laaaaaaaang niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet????? |
Kreeft Zeker?
visser, die een hekel heeft aan kou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kreeft Zeker?
visser, die een hekel heeft aan kou. |
Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:14
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hmm......dat zouden we aan een kenner moeten vragen! Maar ja, wie is dat  |
Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 1 november 2010, 19:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken......een wereldnederlander  |
Hahaha, meer Nederlander kun je inderdaad niet zijn.
Wie biedt zich aan?
Marijan, spreekt geen van beiden
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 1 november 2010, 19:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:17
|
|
|
|
| DUIKER119 schreef: | Hier in Nederland duiken vindt ik niks aan, je ziet niks, en na een half uurtje krijg je het koud.
In het Caribische gebied is het wel leuk, soms heb je daar erg goed zicht wel 15, 20 meter. enne je kunt het gewoon in je zwembroek doen. |
whooow duiker....natúúrlijk met je zwembroek aan...!!!! uitdoen kun je niet maken hier op cm!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:18
|
|
|
|
| DUIKER119 schreef: | Hier in Nederland duiken vindt ik niks aan, je ziet niks, en na een half uurtje krijg je het koud.
In het Caribische gebied is het wel leuk, soms heb je daar erg goed zicht wel 15, 20 meter. enne je kunt het gewoon in je zwembroek doen. |
Mammamia , waarom is het dan in de oosterschelde altijd zo druk met duikers? Die Belgen , hollanders, duitsers en weet ik veel waar ze al vandaan komen, die komen hier echt niet om een beetje af te koelen. Welke dag van de week , maakt niet uit , rij je van Wemeldinge naar Goes, langs Kattendijke ......... het is er altijd druk met duikers . Voor vissers is er vaak niet eens ruimte omdat die watermonsters dan in de weg zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mammamia , waarom is het dan in de oosterschelde altijd zo druk met duikers? Die Belgen , hollanders, duitsers en weet ik veel waar ze al vandaan komen, die komen hier echt niet om een beetje af te koelen. Welke dag van de week , maakt niet uit , rij je van Wemeldinge naar Goes, langs Kattendijke ......... het is er altijd druk met duikers . Voor vissers is er vaak niet eens ruimte omdat die watermonsters dan in de weg zitten. |
Visser wat een ramp voor jou..je heet immers Visser....en dan al die (groene?) monsters...!misschien een ideetje om eh...naar het ijsselmeer te verhuizen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:21
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 1 november 2010, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:22
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hahaha, meer Nederlander kun je inderdaad niet zijn.
Wie biedt zich aan?
Marijan, spreekt geen van beiden  |
ik kan het beiden niet verstaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:22
|
|
|
|
Vorige week stuurde ik iemand verschillende mails maar bij aankomst bleek mijn tekst onderweg er afgevallen te zijn.
Gisteren wilde ik dan weer eens meekwebbelen in de chatbox en toen liep het zaakje vast. Vanmiddag duurde het dan ook weer een poos voor ik kon inloggen...
Wilde ik gewoon even kwijt...
|
|
| Naar boven |
|
|