| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:04
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Die zijn er zeker, Jonathan is mijn eerste relatie! Ik was gewoon kieskeurig en wachtte op de ideale man ( en heb deze dus gevonden). |
Dan heb je mijns inziens geluk gehad dat je iemand tegenkwam die voor jou wilde gaan, helaas had ik op C.M. minder geluk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:07
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mannen broeders die zuiver en geestelijk op 1 rij hebben de dingen onderzoeken en daar een Bijbelstudie`s van maken. Mag dat ter getuigenis overal geplaatst worden. Waarom mijn meningen plaatsen dat word al teveel gedaan door derde hier op cm en ik proef weinig kennis uit hun want men is uit eigen ikzelf bezig. Wat het mij om gaat is dat God meer centraal komen te staan. Gods Woord de Bijbel is de kostbare Bron. Laten we dat nooit en te nimmer los laten !!! Ik mij in het nouw gedreven voelen neej hoor ik ben daar niet warm of koud van dat men mij als tegen God zo tegen aanschopt. Omdat de Waarheid niet meer gezegt mag worden. !!!
Shalom,
 |
Amen Anita, je bent een "PAREL IN GODS HAND...". Hij heeft Zijn kinderen lief welke naar Hem luisteren.
Shalom.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 6 november 2010, 14:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:25
|
|
|
|
6 November, Gal. 5: 13-24; Vlees en geest.
Deze twee woorden komen we nog al eens tegen in bijbel: vlees en Geest. Wat bedoelt de schrijver van de schrijver van de Galaten brief met die woorden? Is ‘vlees’ alles wat je lichaam te maken heeft en ‘Geest’ alles wat zich in je gedachten afspeelt? Nee, daar heeft het niets mee te maken, al word dat nogal eens zo opgevat. Dat zou dan betekenen dat alles wat je lichaam te maken heeft, negatief zou zijn en dat alles wat met de ziel te maken zou hebben, positief zou zijn. Nee, het gaat over iets anders. Wat bedoelt de apostel dan met dat woord ‘vlees’? Wel, ‘vlees’ duidt alles aan wat te maken heeft met de zonde. ‘Vlees’is alles wat in strijd is met Gods liefde. En dat kan met het lichamelijke te maken hebben, maar net zo goed met het ‘geestelijke’. Daartegenover wordt met ‘Geest’ niet onze gedachtenwereld bedoeld, maar: de Heilige Geest, de Geest van Jezus, vol liefde en barmhartigheid. Die twee staan tegenover elkaar: vlees en Geest. Duisternis en licht. Haat en liefde. Paules noemt een aantal ‘werken van het vlees’: hoererij, jaloezie, egoisme, dronkenschap. Wie zich door het ‘vlees’ laat leiden, moet er niet op rekenen Gods Koninkrijk te zullen erven! De Galaten zijn gewaarschuwd. En niet alleen zij…. Paules noemt ook de vrucht van de Geest: liefde, blijdschap, vrede. Opvallend is dat hij spreekt over de wérken van het vlees en over de vrúcht van de Geest. Liefde, blijdschap en vrede kun je niet be-werken, niet organiseren. Dat alles kan alleen groeien, daar waar de Geest ons leven vervult. Wat zullen we kiezen: de werken van de dood? Of de vruchten van het leven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIETJE588
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:38
|
|
|
|
Op zaterdag 13 november wordt er om 19.30 uur een concert gegeven door de 'T-bones' uit Denemarken (een trombone-ensemble) en gospelkoor 'Right Way'. Toegang is gratis! Het concert vindt plaats in het gebouw van het Leger des Heils aan de Zenderenbrink in Enschede
Laatst aangepast door
|
GRIETJE588
|
op zaterdag 6 november 2010, 14:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:49
|
|
|
|
| GRIETJE588 schreef: | | Op zaterdag 13 november wordt er om 19.30 uur een concert gegeven door de 'T-bones' uit Denemarken (een trombone-ensemble) en gospelkoor 'Right Way'. Toegang is gratis! Het concert vindt plaats in het gebouw van het Leger des Heils aan de Zenderenbrink in Enschede |
Na boswandeling in Baarn gaan we met z'n allen naar Enschede. Goed idee van jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:52
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zou zomaar kunnen Marijan...het is namelijk onmogelijk voor ons om nooit iemand te ergeren! Ik denk topic sluiten en wat leuks gaan doen?  |
Ik erger me wel eens aan mezelf... wanneer het lepeltje in mijn kop thee in mijn neus of mijn oog terecht kom of wanneer ik mijn sokken vergat uit te doen wanneer ik ging douche en zodanig schuif dat mijn stomme kop tegen de muur bonkt of...en zo kan ik nog een tijd doorgaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 14:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik erger me wel eens aan mezelf... wanneer het lepeltje in mijn kop thee in mijn neus of mijn oog terecht kom of wanneer ik mijn sokken vergat uit te doen wanneer ik ging douche en zodanig schuif dat mijn stomme kop tegen de muur bonkt of...en zo kan ik nog een tijd doorgaan...  |
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MUTSJE418
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:27
|
|
|
|
Er zijn nog enkele kaarten
You're welcome, het beloven twee heerlijke avonden te worden!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:41
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Die zijn er zeker, Jonathan is mijn eerste relatie! Ik was gewoon kieskeurig en wachtte op de ideale man ( en heb deze dus gevonden). |
Echt leuk voor je! En zo hoort het eigenlijk ook. Ondertussen heb je ook nog een poosje kunnen genieten van het vrijgezellige leven.
'k Wens jou en Jonathan heel veel geluk toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:45
|
|
|
|
| MUTSJE418 schreef: | Helaas alleen in Epe, maar zeker de moeite waard om eindje te rijden hoor :) En dichtbij de snelweg dusse |
Je kunt 't ook nog combineren met een wandeling in een prachtige omgeving of met bijv. een dagje Veluwse Bron.
Marijan, kent de omgeving redelijk goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:47
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nooit aan mij hoor, juffie  |
Je maakt weer een grapje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:50
|
|
|
|
aernoudt was ook mijn eerste relatie ... was 35 jaar toen we elkaar leren kennen. dus ja ... het bestaat dus wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:55
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | aernoudt was ook mijn eerste relatie ... was 35 jaar toen we elkaar leren kennen. dus ja ... het bestaat dus wel  |
En zo vreemd zijn jullie toch ook niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 15:58
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je kunt 't ook nog combineren met een wandeling in een prachtige omgeving of met bijv. een dagje Veluwse Bron.
Marijan, kent de omgeving redelijk goed |
Dus jij gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zou dit topic ooit een bijna dood sterven?  |
De meeste topics hebben een stille dood en soms is er sprake van euthanasie.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 6 november 2010, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | wist jij dat nog niet dan?? je valt midden in zijn doelgroep 
(gompie... als ook cross jou niet interessant vind, hoe hoog liggen je kansen dan helemaal op cm..)  |
Niet iedereen is zo’n ster-versierder als jij bent, Pieter.
(Gompie… hoe heb jij het in vredesnaam voor elkaar gekregen, om een ruim 10 jaar jongere vrouw te strikken.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:06
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De meeste topics hebben een stille dood en soms euthanasie.
Thomas |
Dat vind ik humor, Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:08
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je maakt weer een grapje  |
was dat maar waar.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:30
|
|
|
|
Een leugentje om best wil kan leiden dat men een pathologisch leugenaar wordt.
Het kan ook zo zijn dat als men van je weet dat je weleens een leugentje om best wil gebruikt, dat ze je als een leugenaar gaan bestempelen.
Wees voorzichtig met het gebruik ervan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Spiegel jij je wel eens?  |
nergens voor nodig. ik ben fantastisch leuk, aardig, vriendelijk etc. als je dat van jezelf weet, is dat goed, want er staat toch: Ken Uzelve
en joh... wat n ander er van vind... t zal me zo mn r... roesten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:47
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | haha ben benieuwt waar dit verhaal naar toe gaat.........  |
De route naar Rome kent vele wegen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:51
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Niet iedereen is zo’n ster-versierder als jij bent, Pieter.
Valt best mee... in t land der blinden is eenoog koning
(Gompie… hoe heb jij het in vredesnaam voor elkaar gekregen, om een ruim 10 jaar jongere vrouw te strikken.)  |
gewoon... mezelf zijn... das voldoende ( in mijn geval wel dus )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 16:53
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | De route naar Rome kent vele wegen....  |
das n pokke end lopen hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:02
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | das n pokke end lopen hoor.  |
Neem dan liever het vliegtuig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou dames, (Willemijn en Marijan) hartelijk dank voor julie bijdrage hoor Alsof ik al niet genoeg tegen bepaalde complexen moet opboksen... Ze vroegen nochtans niet naar mijn geloofsstrekking of ook niet naar een foto...  |
En toevallig ook niet naar land van herkomst?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:20
|
|
|
|
Vandaag? Dat gaan we nog even afwachten.
Visser, die zo een personeelsfeestje heeft, waar gegeten en gedronken mag worden zoveel men op kan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:23
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast  |
Haastige spoed...........zelden goed!.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:25
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | ook dat ... alleen heeft die van ons nog weinig haast  |
gewoon zorgen dat je deze week t ziekenhuis inkomt... en dan op 11-11 om keizersneej vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:34
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | gewoon zorgen dat je deze week t ziekenhuis inkomt... en dan op 11-11 om keizersneej vragen  |
En ik vind, maar ja, wie ben ik........ laat die kleine rustig zijn/haar eigen gangetje gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 17:35