ChristianMatch

Forum

waarschuwing aan alle cm leden
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:23

DANIEL777 schreef:
dacht ik ook cross maar vroeg waar ze woonde toen kreeg ik terug met een tijdsverschil van 6 uur dus wees gewaarschuwd

Het gebeurt wel meer dat er op CM dit soort mail doorheen glipt. Gewoon aan Chris doorgeven die kan er wel wat aan doen. Een tijdsverschil van zes uur, dan heb je het al over Siberië overigens. Post uit deze landen is sowieso verdacht. Maar als een dame uit deze landen je ongevraagd aanschrijft en je zo geweldig vindt dat ze het derde mailtje al volledig geautomatiseerd om geld vraagt, dan is iemand ook niet helemaal in orde die daar in trapt, toch? Verder geen paniek, het uitwisselen van emailadressen op CM is de normaalste zaak van de wereld. In het contact op Internet moet je een beetje je verstand gebruiken. Als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal ook niet waar.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 3 december 2010, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:00

Of we echt 'n setje' zijn, is nog wat vroeg om te zeggen. Maar we vinden elkaar wel erg leuk Knipoog smiley (Willie en Klaproos). En omdat het abonnement van ons allebei over n paar dagen verlopen is, meld ik t maar vast ff.

groet Klaproos
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:03

HENDUK927 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen duck

Ducky wat scheelt er??? Mogen Does en ik niet effe knuffen? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLAPROOS940

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:08

Over een paar dagen verloopt mn abonnement en wil jullie daarom het beste toewensen.

groet Klaproos
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:10

TESSYBEAR731 schreef:
Ja...maar...weet je dat dan niet? Verraste, verbaasde smiley
Piet heeft een loper die op elke deur van alle huizen in Nederland past hoor Engeltje smiley

Let op:

De sleutel die overal past!

Er was daar eens een koude dag,
dat Piet de Hollandse daken op ging.
Maar terstond stelde hij vol ontzag,
ik kan de schoorsteen niet meer in!

Daar de winde en de ijzige kou,
er een ijsbaan van hadden gemaakt.
En door de blaren er bovenop
Het ding gans verstopt was geraakt!

Piet dacht maar en hij dacht maar,
hoe moet ik nu dat lekkers strooien?
Het is toch echt een beetje raar,
kan niet zomaar een raam ingooien!

Verstrooid ging hij op huis aan,
en klopte zachtjes aan bij Sint.
Hoe kreeg hij zijn werk nu toch gedaan?
de schoen gevuld, van ieder kind?

Er verscheen een lacht op Sint's gezicht,
och och, jij arme domme Piet!
Alle schoorstenen zijn tegenwoordig dicht,
Wist je dat dan nog niet?

Daarom is deze sleutel uitgevonden,
waarmee je overal naar binnen kunt.
Omdat je op je zwarte-pietenronde,
toch alle kinderen iets lekkers gunt!

En zo ging Piet vol moed weer aan de slag,
in iedere straat en ook op elk dak.
En waar hij ook een dichte schoorsteen zag,
haalde hij de sleutel uit zijn zak!

En zo gebeurde het, weet ieder kind,
Dat Piet elk kinderhuis weer binnen kwam.
Omdat die lieve, goede kindervriend,
bij gebrek aan schoorsteen, gewoon de deur nam!

Engeltje smiley

Gewèldig Tess!! k Mag hopen dat jij mij getrokken hebt? Engeltje smiley Engeltje smiley

Hoeveel dichtregels hadden we ook alweer afgesproken? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:11

tis altijd weer apart om te zien hoe het verloop van een onderwerp gaat.

een topic "naamloos" levert het zelfde als topic: naamloss...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:28

wat leer je hieruit:

de weg van A naar B is op CM nooit een rechte lijn, maar loopt via C, D E en F via Z naar B. met andere woorden: 'off-topic'-opmerkingen zijn meer regel dan uitzondering.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:32

MARIJAN072 schreef:
Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.

niet iedere Nederlander is christen, toch is koopzondag een uitzondering en word iedereen het bed uitgebim-bamt.
dus inderdaad.... geen onderzoek voor nodig.
een kind kan bedenken dat er in ieder land ook wel eens geld word uitgegeven aan doelen waar niet iedereen achter staat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:37

http://www.youtube.com/watch?v=8oF7Hb99sIM&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:39

ZINGA672 schreef:
Gewèldig Tess!! k Mag hopen dat jij mij getrokken hebt? Engeltje smiley Engeltje smiley

Hoeveel dichtregels hadden we ook alweer afgesproken? Smiley die vol vragen zit

100 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:44

Vrijdag 3 December, Hebr. 10: 19-25; Waarom zou je naar de kerk gaan?

Zoals het volk Israël in de tempel samenkwam, zo komt ook de gemeente van Jezus Christus telkens weer samen in eigen bijeenkomsten. Op zondag gaan we naar de kerk!
Sommige Joden-christen zien daarvan echter het nut niet meer. Ze verzuimen nog wel een keer! Waarom zou je naar de kerk gaan? Wat koop je daar eigenlijk voor? Vooral ’s winters, als de dagen steeds korter worden en het bed sterker dan de kerk. Ach, wat geeft het… je slaat gewoon een keertje over. Je moet oppassen voor sleur! Het moet geen domme gewoonte worden, dat naar-de-kerk-gaan! En dat gesprek van die dominees haalt ook weinig uit; de mensen veranderen toch niet. Nee, als je er behoefte aan hebt, dan moet je natuurlijk gaan, maar je moet het niet overdrijven… De schrijver aan de Hebreeën kent al die opmerkingen. Zoals het nu vaak gaat, ging het toen ook al. Er is niets nieuws onder de zon! Vandaar zijn aansporing: “Wij moeten onze eigen bijeenkomsten niet verzuimen, zoals sommigen dat gewoon zijn…’ Over ‘gewoonte’ gesproken…!
Waarom zou je naar de kerk gaan? In het Bijbelgedeelte dat we lazen, staat een antwoord op die vraag. Om elkaar aan te vuren tot liefde en goede werken! Je zou zeker nog veel meer antwoorden kunnen geven op die vraag. We gaan ook naar de kerk omdat God daar behoefte aan heeft! Hij wacht op onze lofprijzing! Maar wat hier gezegd wordt, is zeker óók van belang. Ik ga naar de kerk om aangevuurd te worden tot liefde en goede werken. Want een vuur dat niet wordt opgestookt, gaat langzaam maar zeker uit!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:47

JOLAN931 schreef:
klopt, goed gezien...we sparen nog om alles wat er tuissen ligt te kopen

Dan moet je wel heel erg lang lid zijn en kan het abbo van CM er niet meer af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NES158

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:48

Hoi Grace,

Ik zag dat je nog 1 plekje over had.
Kan ik er nog bij ?

Laatst aangepast door
NES158
op vrijdag 3 december 2010, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:49

ANGELIQUE327 schreef:
Ook van Eneco Tess?? Knipoog smiley

Ik wil ook letters van ENECO, ik ben er ook een sponsor van Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:55

PIETER649 schreef:
niet iedere Nederlander is christen, toch is koopzondag een uitzondering en word iedereen het bed uitgebim-bamt.
dus inderdaad.... geen onderzoek voor nodig.
een kind kan bedenken dat er in ieder land ook wel eens geld word uitgegeven aan doelen waar niet iedereen achter staat.

Dus Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:02

MARIO216 schreef:
Dan moet je wel heel erg lang lid zijn en kan het abbo van CM er niet meer af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben nog jong mario Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt heb de tijd,
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:15

neem maar van mij aan: voor je het weet ben je 40

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:27

CROSSROAD317 schreef:
Dus Smiley die vol vragen zit

moeten ze niet zo zeuren over de kosten van een wk voetbal met als argument dat niet iedereen van voetbal houd.

als ik het voor het zeggen zou hebben werden complete ministeries opgeheven en als jij het voor het zeggen zou hebben, wellicht weer heel andere ministeries.
maar zolang de beslissingen over de besteding van de centjes genomen word door een democratisch gekozen regering, zal iedereen moeten (leren) accepteren dat het ook wel eens tegen je persoonlijke zin zal zijn.

en als je het, net als ik vanwege die cda-pvda-cu mallotenregering,, te vaak niet eens bent met die beslissingen, mag je emigreren, das niet verboden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:27

HANNAH810 schreef:
toch zie ik hier wel een duidelijk verschil, mar, hoewel je reactie als steuntje bedoeld lijkt te zijn;

* het volk israel werd onderdrukt door een farao, een afgod(endienaar) dus eigenlijk; en een kerkeraad met een andere visie dan de mijne kun je daar denk ik niet mee vergelijken.
* daarnaast denk ik persoonlijk dat het niet verstandig zou zijn, om "van haar uit te gaan" en dus deze gemeente dan maar te verlaten;
de kerkeraad probeert Gods woord te laten prevaleren boven persoonlijke belangen, van uit hun visie op echtscheiding en hertrouw.
op zich een nobel streven, vind ik, ook al betekend dit dat ik hierin enorm van mening met hen verschil, en we onze denkwijze beiden op de bijbel denken te baseren.
* bovendien zou het verlaten van de gemeente waar ik bij behoor, geen uitgaan zijn, vanuit een zondige leefomgeving, om zo niet besmet te worden met een zondige manier van denken/levensstijl, maar het zou een vlucht zijn, om de emoties te ontlopen. vanuit de bijbel zijn echter ook voorbeelden te vinden, dat gelovigen zich aanpasten aan een te strakke structuur binnen de geloofsgemeenschap, in afwachting van de weg die God met hen wilde gaan.....
soms is die weg misschien, om je te "onderwerpen" aan het gezag, dat de kerkeraad van God zelf heeft gekregen, hoewel dat niet altijd de gemakkelijkste weg hoeft te zijn.
* wat voor mij persoonlijk meespeelt, is dat ik in deze gemeente fijne contacten heb met medegelovigen, en bovendien het leven van mijn meisje ook niet uit haar sociale omgeving wil losrukken. dit ingebed zijn in de gemeente is ook van groot belang, denk ik!

Ach, een kerkenraad en predikanten wisselen nog weleens. En dan heb je weer anderen mensen en dan nog maar eens met ze in gesprek gaan. Ik ken jou situatie niet 100% dus moeilijk om een oordeel te geven. In onze gemeente mogen gescheiden mensen wel aan het avondmaal. Al gaan daar heel wat bezoeken en gesprekken aan vooraf.

Ik wens je veel sterkte hiermee.
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:44

Ok, we gaan weer on topic.

Tja om nu namen te noemen gaat me wat te ver maar wat ik wel kwijt wil is dat de personen die een tijdje bij mij op 1,2,3, stonden sinds deze week zijn gezakt als een baksteen.

Ben dus wel benieuwd hoe die computer dat berekend.

iemand een idee?
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:47

Andere sites verhogen de prijzen maar CM nog niet. Vind CM wat aan de dure kant maar vooruit ik mag financieel nou niet klagen dus dat doen we maar niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:50

GRIFFIN748 schreef:
neem maar van mij aan: voor je het weet ben je 40

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En dan begint het pas.................
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:50

9

Laatst aangepast door
ZINGA672
op vrijdag 3 december 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:07

Mijn verlanglijstje voor de Sint:

* Graag een kleine foto bij de naam die je profiel heeft bezocht lijkt me wel handig. Lachende smiley met blinkend witte tanden

* Inderdaad eerst toestemming vragen als iemand een privé chat met je wilt Gefrustreerde smiley

* Naast de bestaande uitjes van CM ook wat goedkopere algemenere uitjes. Bijvoorbeeld gezellige avond ergens met hapje en drankje zonder al teveel poespas. Drankjes betalen uit eigen zak en de entree onder de 15 Euro houden. Zo een breder publiek trekken en ook makkelijker toegankelijk mensen met een lage beurs. VB: "Taste of Christmas" kost mij 80 Euro (inclusief reiskosten en een broodje tussendoor op het staion). Dus dat vind ik wel erg veel voor een paar uurtjes.

* Het percentage beantwoorde mails eruit halen.

* In een aantal meerkeuze vragen de optie "Anders" erbij zitten. Bijv: Mijn leesvoer zit er niet bij dus maar Donald Duck aangetioetst. ook leuk maar ik lees ook wel andere dingen.

* Knipogen mogen van mij er ook uit.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:12

Ga toch echt een paar uurtjes slapen hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:12

De functie "Camoufleren" helpt ook, had er ook wat last van en nu is alles lekker vaag Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE378

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:13

Ik denk als je echt helemaal van elkaar houdt en allebei er klaar voor bent en je kan het eigenlijk niet meer tegen houden dat je dat dan ook niet moet voorzeren, door het tegen te houden. Raak je misschien allebei een beetje gefrustreerd van op den duur denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:19

MARIO216 schreef:
Ga toch echt een paar uurtjes slapen hoor.

Dacht dat jij de spits zou af bijten. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:32

Ijsmachine geen probleem maar nu te koud voor. Ommelet ham kaas gemaakt, ging er prima in vanavond
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:32

8
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 ... 6194 Volgende
Pagina 1584 van 6194