Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:31
|
|
|
Kip in braadzak Worteltjes en wat verse friet ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:42
|
|
|
Dat weten we pas, als we bij ex-lief zijn, en kijken wat de ex van mijn ex, die hier ook achter woont, heeft klaargemaakt en gebracht Meestal tussen 8 en 9, ja vaak nog wel warm, maar toch ff in de magnetron.
Altijd wel erg lekker, ja alles wat ze klaarmaakt is erg lekker
Ik weet meestal de namen niet, ja, soort mie, maar dan dunner en dan met lekker groenten, stukjes malse vlees, en lekkere saus, dat was gisteren.
Ja, zo doen wij dat hier 
En ik zorg dan weer voor de toetjes, meestal op weg erheen, als ik ze eerder koop eet ik ze zelf op....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 7 juni 2013, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:45
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat weten we pas, als we bij ex-lief zijn, en kijken wat de ex van mijn ex, die hier ook achter woont, heeft klaargemaakt 
Altijd wel erg lekker, ja alles wat ze klaarmaakt is erg lekker
Ik weet meestal de namen niet, ja, soort mie, maar dan dunner en dan met lekker groenten, stukjes malse vlees, en lekkere saus, dat was gisteren.
Ja, zo doen wij dat hier  |
Hmm, een soort van gaarkeuken dus ;)
Hier een mals varkensfiletlapje, aardappelschijfjes, witte bonen in tomatensaus en vla. Lekker makkelijk op deze hééééérlijke warme dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:49
|
|
|
[quote=KLUS667]Hmm, een soort van gaarkeuken dus ;)
Nee, júist niet...ze kookt, elke dag, vers, ja, itt tot mij meer een huisvrouw, ja, zo was ik eerst ook, maar ja door het 10 jaar lang elke dag lekker eten op me vrijwilligerswerk, was ik dat afgeleerd, die routine, en ja nu ik ff niet werk, is dit wel ideaal ;)
Hier een mals varkensfiletlapje, aardappelschijfjes, witte bonen in tomatensaus en vla. Lekker makkelijk op deze hééééérlijke warme dag.
Ik eet geen varkensvlees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 22:24
|
|
|
Vandaag hadden wij lekker intvis met sausje...
Heerlijk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:18
|
|
|
Nou vandaag in me eigen huis, ik kook niet, dus ik dacht, nou van dat gezonde zachte donkere lekkere bruine brood, met fricandeau en mosterd
Ja, en weet je hoe ik erop kwam, paar jaar geleden werkte ik in een kroegje, en daar werden rond een uur of tien broodjes gehaald voor het personeel, en ja, daar heb ik het 'broodje fricandeau mét mosterd' leren eten,....héérlijk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:37
|
|
|
Vanmiddag wezen fietsen met zoontje lief en toen beiden een heerlijke kersen sorbet op
Toen zaten we vanavond allebei zo vol dat ik lekker tosti's gemaakt heb met van die pizza saus voor hem en voor mij een schaaltje yoghurt met bramen en muesli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou vandaag in me eigen huis, ik kook niet, dus ik dacht, nou van dat gezonde zachte donkere lekkere bruine brood, met fricandeau en mosterd
Ja, en weet je hoe ik erop kwam, paar jaar geleden werkte ik in een kroegje, en daar werden rond een uur of tien broodjes gehaald voor het personeel, en ja, daar heb ik het 'broodje fricandeau mét mosterd' leren eten,....héérlijk hoor  |
Ik kook niet? Doe je dat nooit eten koken voor jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik kook niet? Doe je dat nooit eten koken voor jezelf? |
Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Maar ja, dan eet ik wel gezond, ik bedoel geen chocomel met gevulde koeken oid, maar dus gezonde donker bruin brood, halvarine, melk, vruchtensap, gezond beleg, en dan een dagravit(vitaminetablet) voor de zekerheid, maar nee, een half uur of langer in de keuken staan voor mezelf, nee dus...
Ja, óf het moet zo simpel zijn...en in tien minuten klaar, ja dan wel
Maar ja, dus wel voor anderen, en ook met anderen, bijvoorbeeld een vriend die regelmatig komt, en dan kookt hij, ik help, ja, hij kan weer dingen en ik weer.
En ja, ik heb enkele adresjes waar ik kan eten, dat wel, maar ja dan bén ik daar ook gelijk, en hoelang en wanneer hangt weer af bij wie, etc. 
Zo zit dat dus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 juni 2013, 00:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:49
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Vanmiddag wezen fietsen met zoontje lief en toen beiden een heerlijke kersen sorbet op
Toen zaten we vanavond allebei zo vol dat ik lekker tosti's gemaakt heb met van die pizza saus voor hem en voor mij een schaaltje yoghurt met bramen en muesli  |
O, ja lekker hoor, dat ken ik, tosti's met pizza saus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Maar ja, dan eet ik wel gezond, ik bedoel geen chocomel met gevulde koeken oid, maar dus gezonde donker bruin brood, halvarine, melk, vruchtensap, gezond beleg, en dan een dagravit(vitaminetablet) voor de zekerheid, maar nee, een half uur of langer in de keuken staan voor mezelf, nee dus...
Maar ja, dus wel voor anderen, en ook met anderen, bijvoorbeeld een vriend die regelmatig komt, en dan kookt hij, ik help, ja, hij kan weer dingen en ik weer.
En ja, ik heb enkele adresjes waar ik kan eten, dat wel, maar ja dan bén ik daar ook gelijk, en hoelang en wanneer hangt weer af bij wie, etc. 
Zo zit dat dus. |
Lieve Shanita, je hoeft je niet te verontschuldigen hier hoor, jij doet het lekker op jou manier, en punt je kookt niet voor jezelf, dat moet jij lekker zelf weten toch.... Ik begrijp je wel, alleen koken is ook niet leuk en gezellig en vergt veel zelf discipline om het wel te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat deed ik wel, ik kook alleen als er anderen zijn, maar inderdaad nooit als ik alleen ben.
Zo zit dat dus. |
Oke dat heb je goed opgelost zeg. En ja zo eet je toch gezond Wel grappig heb wel meer singles gesproken die niet voor zich zelf koken maar dat zijn dan altijd mannen. Je bent dus heel geemacipeerd Shanita. alleen eten die mannen dan vaak van de snackbar of een gehaktbal van de slager en een huzarensalade dat soort dingen Dan is die boterham van jou beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:09
|
|
|
De koelkast ligt vol met vlees voor de bbq,ik verwacht een groepje mensen die zon en vlees willen maar............WAAR IS DE ZON????????
Ik ga hout uit de garage halen voor een flink vuur
mopperdemopper........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De koelkast ligt vol met vlees voor de bbq,ik verwacht een groepje mensen die zon en vlees willen maar............WAAR IS DE ZON????????
Ik ga hout uit de garage halen voor een flink vuur
mopperdemopper........ |
Die zon komt hoor wees maar gerust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 21:41
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Die zon komt hoor wees maar gerust |
Tot 6 uur waren we hoopvol maar de zon is niet gekomen!Met winterjas aan wat vlees gebakken,toen rond het vuur gekropen en uiteindelijk de boel maar opgepakt want door de harde wind was er meer rook dan vuur..............
Pfff.........wat een waardeloos weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 21:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tot 6 uur waren we hoopvol maar de zon is niet gekomen!Met winterjas aan wat vlees gebakken,toen rond het vuur gekropen en uiteindelijk de boel maar opgepakt want door de harde wind was er meer rook dan vuur..............
Pfff.........wat een waardeloos weer  |
O, wat jammer! Hier kwam de zon laat in de middag en kon ik nog lekker even in het zonnetje zitten. Die Noordoosten wind had je wel mogen houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 21:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tot 6 uur waren we hoopvol maar de zon is niet gekomen!Met winterjas aan wat vlees gebakken,toen rond het vuur gekropen en uiteindelijk de boel maar opgepakt want door de harde wind was er meer rook dan vuur..............
jammer de zon kwam hier tegen uur of 3 om het hoekje kijken en toen werd het aangenaam vertoeven, het mocht wat minder waaien
heb vanmiddag heerlijk genoten van asperges uit de buurt hier vandaan hmm met aardappels en vlees was een waar feestmaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 00:11
|
|
|
oh jammer hier was het nog heel zonnig vanmiddag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 15:53
|
|
|
Visschotel....
Kabeljauw....champignons...uien...bekertje crème fraîche in schijfjes gesneden gekookte aardappels...bestrooien met geraspte kaas en in de oven....
(lang geleden, maar zo heerlijk!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 16:12
|
|
|
Mueslibollen met kaas en een bak fruitsalade tijdens wat uren overwerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 19:16
|
|
|
chocola
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op maandag 10 juni 2013, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 19:43
|
|
|
pizza hawai ... zo ongezond maar oh zo heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 19:48
|
|
|
Oke...als voorafje en als toetje...maar daar tussenin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 20:08
|
|
|
CHOCOLA?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 20:24
|
|
|
Kijk...das duidelijk...weten we over wat we het hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: maandag 10 juni 2013, 21:58
|
|
|
de eerste peultjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 juni 2013, 17:36
|
|
|
Spinazie met aardappelen en een hamburger. Toetje: bananenvla met kwark erdoorheen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 juni 2013, 17:48
|
|
|
ROLF230 schreef: | de eerste peultjes. |
Uit je eigen tuin Rolf??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 juni 2013, 17:55
|
|
|
Snijbonen...aardappels en een schnitzel...
Gele vla toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 juni 2013, 22:21
|
|
|
De eerste peultjes waren idd uit eigen tuin. G*tverderries, wat lekker! Vandaag heb ik de zoete bataat uit het groentepakket in dunne schijfjes geschneden en gebakken in den pan. Dat was ook erg goed te doen.
- Gewijzigd door redactie -
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 20 juni 2013, 10:59
|
|
Naar boven |
|
|
|