| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 07:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We kunnen ook gewoon een feessie afspreken in maart? Kan ik gelukkig geen ezel zijn..... |
maken we van jou gewoon een boterbloempje, chatuliem, en van angel een korenbloempje....
of jullie moeten liever brandnetel zijn, dat zou de zaak natuurlijk veranderen; misschien moeten we vantevoren maar even overleggen..... om misverstanden te voorkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 07:57
|
|
|
|
Prediker 4, het drievoudig snoer
Beter met zijn tweeën dan alleen 7 Ik vestigde mijn aandacht op nog iets anders onder de zon, en ook dat is leegte. 8 Iemand is helemaal alleen. Hij heeft zelfs geen zoon of broer, maar toch zwoegt hij almaar door en wordt zijn dorst naar rijkdom nooit gelest. Voor wie beult hij zich zo af en ontzegt hij zich de genoegens van het leven? Ook dat is enkel leegte en een trieste zaak. 9 Je kunt beter met zijn tweeën dan alleen zijn, want – dat is zeker – samen zwoegen loont. 10 Wanneer twee vrienden samen zijn en een van beiden valt, helpt de ander hem weer overeind, maar wie alleen is en ten val komt is beklagenswaardig, want hij heeft niemand die hem op de been helpt. 11 Wanneer je bij elkaar slaapt, geef je warmte aan elkaar, maar hoe krijgt iemand die alleen slaapt het ooit warm? 12 En iemand die alleen is kan zich niet verdedigen wanneer hij aangevallen wordt, maar met zijn tweeën houd je stand. Een koord dat uit drie strengen is gevlochten, is niet snel stuk te trekken.
Dit stukje kwam ik hiervoor in een ander 'onderwerp' tegen. Ik vond het zo mooi en aandoenlijk zeg maar, dat ik het hier ook nog even neerzet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:02
|
|
|
|
profielen zijn er om te bezoeken angelique, en zelf heb je misschien ook contacten met mensen uit een andere levenscathegorie...............zou zomaar kunnen. je reacties klinken soms wat bitter voor mijn gevoel, en dat vind ik jammer.
de desbetreffende man leest dit forum misschien ook, en is het dan nodig om je boodschap op deze manier voor de hele wereld leesbaar te plaatsen? en dan; hij doet niet eens iets fout, hij klikt alleen een profiel aan, notabene!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:18
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Dank je wel Hannah ........ jij zorgde nu voor mijn mooiste moment.... Kan nu weer contact hebben met Zinga , want ik miste haar al ...  |
Ik mis haar ook! Gelukkig heb ik haar 06-nummer, kan ik nog 's bellen. En in januari ga ik een keer met haar lunchen, heb er nu al zin in.
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:54
|
|
|
|
Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is  Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:11
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy |
Het zou ook kunnen zijn dat dit manneke een oma in je ziet,
laat hem toch lekker kijken...hij werkt zo wel je kijk cijfers omhoog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:16
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:18
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is  Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!! |
Hier niet veel sneeuw bijgekomen, maar ik overweeg kerst op 25 en 26 juni te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:42
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Uit bed komen en zien dat er weer 10cm sneeuw bijgevallen is  Dus zo de kou maar weer in en sneeuw ruimen.
Wat nou I'm dreaming of a white christmas, ik droom van kerst op een tropisch eiland!!! |
ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:47
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy |
Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft! Vind het weleens boeiend om tekijken welke jongeren nu lid zijn....en zo kijken jongeren waarschijnlijk op de profielen van ouderen...... Zou het wel erg vinden als ze dit op het forum zouden zetten met de mededeling dat een oudere dame( in hun ogen dan he ) hun profiel bezoekt en dat ik op jongeren zou vallen..........
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:26
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | maken we van jou gewoon een boterbloempje, chatuliem, en van angel een korenbloempje....
of jullie moeten liever brandnetel zijn, dat zou de zaak natuurlijk veranderen; misschien moeten we vantevoren maar even overleggen..... om misverstanden te voorkomen.  |
Ben jij dan de Korenwolf, Hannah?
Zo op z'n tijd lust ik er wel een, namelijk..
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 24 december 2010, 10:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We kunnen ook gewoon een feessie afspreken in maart? Kan ik gelukkig geen ezel zijn..... |
mmm.........ik wil nog wel en keer engel zijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:58
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | en ikke geen schaap...  |
Nou...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 11:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........  |
Nog steeds te koud, doe maar caraibisch gebied ofzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 11:59
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | mmm.........ik wil nog wel en keer engel zijn......  |
maken we van jou een angelica gigas, imke; een bordeau-rode engelwortel; imposant met haar 1.75 lengte, prachtig groot blad, en een wijnrood scherm waar alle bijen hun voeding zoeken.... wel toepasselijk denk ik.........
(ziet er een beetje uit als fluitekruid)
als ik een wolf ben, griffin, heb je kans dat je aangevallen en verscheurd wordt........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 24 december 2010, 12:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | (ziet er een beetje uit als fluitekruid)
als ik een wolf ben, griffin, heb je kans dat je aangevallen en verscheurd wordt........  |
Hannah , tijdig thema vermelden alsjeblieft hé .... dit om aangepaste jurk te kunnen maken ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:28
|
|
|
|
Dan moet je Arend maar achterna gaan dan... dat is te zeggen... als Pieter ook zin heeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:32
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hannah , tijdig thema vermelden alsjeblieft hé .... dit om aangepaste jurk te kunnen maken ....  |
haha die Sofie... Doe je dat bij elke gelegenheid ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:34
|
|
|
|
EN NATUURLIJK DE PAKJES [KADOOTJES] DIE HOREN ER BIJ !!!!!!
lol
heb nu al voorpret
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:37
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha die Sofie... Doe je dat bij elke gelegenheid ?  |
tja Susje , 'k heb de smaak nu weer te pakken en wij houden wel van thema feestjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik weet het wel, je had natuurlijk naar Ibiza gewild........  |
oeps... je was me voor... Ibiza is blijkbaar niet warm genoeg ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | maken we van jou een angelica gigas, imke; een bordeau-rode engelwortel; imposant met haar 1.75 lengte, prachtig groot blad, en een wijnrood scherm waar alle bijen hun voeding zoeken.... wel toepasselijk denk ik.........
als ik een wolf ben, griffin, heb je kans dat je aangevallen en verscheurd wordt........  |
Alleen de gedachte al, heerlijk... De kans is echter groter dat ik jou opdrink
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 24 december 2010, 12:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:42
|
|
|
|
Vrijdag 24 December, Openbaring 5: 6-14; Het Lam.
Daarover gaat het steeds in het boek Openbaring: over het Lam. Wat wordt daarmee bedoeld? Wie is dat Lam? Dat Lam is Jezus. Als Johannes door de open deur van de hemel inkijkt, ziet hij Jezus als een lam. En dat lam stat te midden van dieren en mensen en engelen. Het is net alsof heel de schepping rondom Jezus staat. En er wordt gezongen, een nieuw gezang, een loflied. Het Lam heeft verdiend om wel zeven dingen te ontvangen: macht, rijkdom, wijsheid, sterkte, eer, heerlijkheid en lof! Waarom staat Jezus daar als een lam? Om dat te begrijpen moet je eigenlijk aan Bethlehem denken. Daar is Jezus geboren. Waar? In een stal! Neergelegd in een kribbe, een voederbak. Hij is de Koning, maar Hij wordt geboren als een beest, een lam. Hij wordt geboren, vlakbij Jeruzalem, vlak bij de tempel, waar de lammeren geslacht werden voor de zonden van het volk. Zo’n lam wil Jezus zijn! Hij is het Lam dat de zonden van de wereld op zich neemt! Vandaag, op de dag voor het Kerstfeest, denken we aan dit Lam, aan Jezus. Hij leeft! Johannes ziet Hem in de hemel staan. En eenmaal staat heel de schepping om Hem heen. Want dit is de Goede Herder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:51
|
|
|
|
Kom ik vanmorgen uit bed, ijskoude wind die lijkt op storm....buitenkerstboom omgewaaid en bijna alle ballen door heel de tuin heen....en ik maar ballen rapen....brrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | maken we van jou een angelica gigas, imke; een bordeau-rode engelwortel; imposant met haar 1.75 lengte, prachtig groot blad, en een wijnrood scherm waar alle bijen hun voeding zoeken.... wel toepasselijk denk ik.........
Ik ken de plant.....heb hem zelf in de tuin.
Thx voor de vergelijking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:54
|
|
|
|
| DIKKIE717 schreef: | ik hoop niet datie het mooi er afkijkt.. hij wil natuurlijk dat jij ambasadeur wordt , begrijp dat dan... al wat jong is speeld graag, en al wat oud is bromd graag |
Ben helaas niet in de wieg gelegd voor ambassadeur Dikkie, hooguit voor ambassa...eh...trice? drice? Ben het effe kwijt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:57
|
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: het sluiten van de buitendeur....
(na dat ik alle uit de kerstboom gewaaide ballen in de steenkoude ijswind opgeraapt had met de gedachte: zo...en nu vandaag niet meer naar buiten!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:59
|
|
|
|
Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah
|
|
| Naar boven |
|
|