ChristianMatch

Forum

Nieuwjaarswandeling
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROBERT118

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 01:01

Ik kom ook wel op zaterdag, lijkt me leuk, chat, tot dan om 14:00, kun je me even aan geven hoe en wat en waar, dit om tomtom niet de weg kwijt te laten raken!.
Groetjes van robert118 Clown smiley

DE zondag had ook geen probleem geweest!.

Laatst aangepast door
ROBERT118
op zaterdag 1 januari 2011, 11:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 01:44

PIETER649 schreef:
het eerste bericht op cm forum 2011

is dat off topic of niet? Knipoog smiley

Pieter het is je weer gelukt.....super !!! Clown smiley

Hoe off toppic kun je zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 02:10

PIETER649 schreef:
het eerste bericht op cm forum 2011

is dat off topic of niet? Knipoog smiley

Oke, jij bent de eerste, maar mag ik dan als eerste (tenminste in dit topic) iedereen de beste wensen voor 2011 toewensen, veel zegen en ik hoop nog heel wat leuke (cm) stelletjes.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:06

Mijn mooiste moment van gisteren...he... t is nu vandaag....
van 31 december dus: met een paar CM-ers gezamelijk naar de oudejaarsavonddienst in de St.Jan in Gouda.....en daarna genoeglijk samenzijn met een hapje en een drankje....
Ik heb genoten!
Angy

(bovendien heb ik de triviantcompetitie met glans en glorie gewonnen en 3 van de vier spelletjes rummicub....hihi....) Engeltje smiley Clown smiley Kussende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 1 januari 2011, 03:07
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:08

net terug van een oud- en nieuwfeestje bij een goede vriendin. samen met nog een aantal mooie mensen naar de oudejaarsdienst, boeiende preek gehoord over het toekomstige, Hemels Oud en Nieuw (openbaring 21), maar ook de vraag voorgelegd gekregen: heb jij persoonlijk al Oud en Nieuw in je leven gevierd? het oude leven, zonder Christus, afgelegd/beëindigd en het Nieuwe leven, mèt Christus, aangevangen?
(en dan is het helemaal niet erg dat de preek langer duurde dan ik gewend ben. de dominee valt voor mij in de categorie 'Preekleeuwen', zoals wij ze thuis noemden toen wij nog in de Lutherse Kerk kwamen)

ik wens iedereen een Troostrijk 2011. Gezondheid is belangrijk in het leven, maar wat is het leven als er geen troost is? laten we ook in 2011 de gave (niet iedereen is daar even goed in) van de Troost ruimhartig gebruiken en omzien naar elkaar.

en nu ga ik te bed. om 8.30 weer de bus op!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:10

GRIFFIN748 schreef:
net terug van een oud- en nieuwfeestje bij een goede vriendin. samen met nog een aantal mooie mensen naar de oudejaarsdienst, boeiende preek gehoord over het toekomstige, Hemels Oud en Nieuw (openbaring 21), maar ook de vraag voorgelegd gekregen: heb jij persoonlijk al Oud en Nieuw in je leven gevierd? het oude leven, zonder Christus, afgelegd/beëindigd en het Nieuwe leven, mèt Christus, aangevangen?
(en dan is het helemaal niet erg dat de preek langer duurde dan ik gewend ben. de dominee valt voor mij in de categorie 'Preekleeuwen', zoals wij ze thuis noemden toen wij nog in de Lutherse Kerk kwamen)

ik wens iedereen een Troostrijk 2011. Gezondheid is belangrijk in het leven, maar wat is het leven als er geen troost is? laten we ook in 2011 de gave (niet iedereen is daar even goed in) van de Troost ruimhartig gebruiken en omzien naar elkaar.

en nu ga ik te bed. om 8.30 weer de bus op!

Ook jij een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toegewenst griff! En kop op he! We zijn er voor je!
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:21

HENDUK927 schreef:
hihi dan hoef ik niet te komen is voor de rest dan nix meer aan ,ben toch de slimste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mis Ducky....je had verloren! Ik was de onbetwiste winnares! Tot grote ergernis van de heren...hihi Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 1 januari 2011, 03:22
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 07:56

mijn jaar kan niet meer stuk, dat is het al!

mijn slechtste moment van vandaag (ja, het jaar begint meteen al goed) was om 4 minuten over 6.

word ik mijn bed uit gebeld door het Regiecentrum Openbaar Vervoer (ROV). waar of ik blijf...'je had om 5.55u moeten beginnen'
ik leg de goede man aan de andere kant van de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon) uit, dat ik pas om 8.30u met een bus als MAT(eriaal) naar Huizen hoef, en dat er een uitrijstaat in het chauffeursverblijf heeft gelegen waar dat op staat. bovendien heb ik het vorige week al van de planners gehoord. navraag door de heer van het ROV wijst uit dat dit bij de calamiteitendienst niet bekend is, dus 'waar of ik blijf'...

de Rayonmanager, mevrouw M. van Dijke is nog niet klaar met me (aannemende dat zij de communicatie naar het ROV regelt, en anders spreek ik haar aan als eindverantwoordelijke van de vestiging). als ik me verslaap, oké, logisch dat ik gebeld word. maar ik wens niet de dupe te worden van het ontbreken van communicatie tussen de vestiging Hilversum/Huizen en het ROV. eens kijken of ik maandag nog achteruit kan bidden...dat moet me wel lukken, denk ik.

Woedende smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zaterdag 1 januari 2011, 07:57
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:10

GIBBY159 schreef:
Het ICHTUS teken...(het bekende visje die naar links zwemt)

Toch een linkse rakker dus? Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANWILLEM177

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:48

Beste lieve vrienden en vriendinnen.

Wat betreft genezing,ik ben zelf door bidden en handen oplegging bij ons in de gemeente genezen van een hernia en versleten knie.en heb veel andere wonderen gezien,Het is zo,niet iedereen geneest,kan met veel factoren te maken hebben,( in de Bijbel zij Jezus tegen zijn dicipelen,Oh kleingelovigen hoe vaak moet ik het jullii vertellen enz Ze konden geen zieken genezen en demonenuitwerpen) en jezus zegt ook ergens,Ik kan hier niets doen,Hij was ergens waar vele mansen waren om tegenezen of anders,maar ze waren ongelovig,of schepties,twijfelen.De HereJezus kon daar niets doen,maar ook dan nog geneest niet iedereen,( wel vaak geestelijk)We moeten dat loslaten en het aan de Heer geven,Want wij kunnen niet in mensen kijken,soms kan GodsGeest wel wat door geven wat en waar een persoon mee zit,( Heb dat zelf ook megemaakt),maar het is verder aan de Heer.Maar we moeten wel deze handelingen verrichten bij zieken ( zie markus 16 versen 15 tot en met 19 )God wil dat we dat doen.Maar altijd in Jezusnaam.Het is Zijn wil.Ps ,ik heb ookm nog andere wonderen megemaakt,God is zeer goed,Hij wil dat we het goed hebben,in wat voor omstandigheden we zitten,moeilijk ja,maar in de Heer kunnen we het aan.Amen.

Groet en Gods zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 10:49

[quote=GRIFFIN748]mijn jaar kan niet meer stuk, dat is het al!

mijn slechtste moment van vandaag (ja, het jaar begint meteen al goed) was om 4 minuten over 6.

word ik mijn bed uit gebeld door het Regiecentrum Openbaar Vervoer (ROV). waar of ik blijf...'je had om 5.55u moeten beginnen'
ik leg de goede man aan de andere kant van de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon) uit, dat ik pas om 8.30u met een bus als MAT(eriaal) naar Huizen hoef, en dat er een uitrijstaat in het chauffeursverblijf heeft gelegen waar dat op staat. bovendien heb ik het vorige week al van de planners gehoord. navraag door de heer van het ROV wijst uit dat dit bij de calamiteitendienst niet bekend is, dus 'waar of ik blijf'...

de Rayonmanager, mevrouw M. van Dijke is nog niet klaar met me (aannemende dat zij de communicatie naar het ROV regelt, en anders spreek ik haar aan als eindverantwoordelijke van de vestiging). als ik me verslaap, oké, logisch dat ik gebeld word. maar ik wens niet de dupe te worden van het ontbreken van communicatie tussen de vestiging Hilversum/Huizen en het ROV. eens kijken of ik maandag nog achteruit kan bidden...dat moet me wel lukken, denk ik.

Woedende smiley[/quo

Das inderdaad heftig baaaale Griff, maar één troost heb je: Een goed begin is het halve werk. Als we dat nou es omdraaien dan heb jij een KNALLEND JAAR voor de boeg! (Ik wens het je van ganserharte toe Griff!)
Angy

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 1 januari 2011, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 11:09

Een variant op het gedicht over de vrouw...
Hou opzich niet van kwijlgedichtjes zoals Annet ze zo mooi noemt Knipoog smiley
Maar deze raakte me wel even Verlegen lachende smiley

Toen God de moeders van kinderen met autisme schiep was Hij al 6 dagen aan het overwerken. Een engel verscheen en zei: "U steekt wel heel veel tijd en werk in deze exemplaren" "Heb je de specificaties van deze bestelling al eens gelezen?", vroeg God vermoeid. "De moeder van zo'n kind moet buitengewoon goede ogen hebben, zodat ze kan zien hoe bijzonder haar kind is, wanneer allen verblind zijn door het syndroom. Ze heeft ook veel meer energie dan normaal nodig zodat ze het nooit opgeeft, ook niet wanneer anderen dat wel doen. Haar huid moet extra dik zijn om alle onrecht te kunnen verdragen en alle kritiek op haar opvoedingscapaciteiten. Ik heb haar zelfs een sterker hart gegeven met een groter vermogen om lief te hebben en te begrijpen. God ,zei de engel terwijl ze Zijn mouw aanraakte, U kunt beter wat rusten en er morgen aan verder werken. Dat kan ik niet, sprak God, er zijn meer kinderen met autisme dan de wereld weet. De engel vloog langzaam rond het schepsel en bestudeerde het nauwkeurig. Opeens stopte ze en boog zich voorover. Haar vinger gleed over de wang van de vrouw. Ze lekt, zei de engel, ik denk dat U er te lang aan heeft doorgewerkt Dat is geen lek zei God, dat is een traan. Waar is die voor? vroeg de engel, Ik neem aan voor opgekropte emoties, voor teveel onrechtvaardigheid, voor gebrek aan begrip. zei God. U bent werkelijk geniaal zei de engel God keek somber en leunde achterover in zijn stoel. Die traan heb ik niet gemaakt, zei Hij
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 11:19

Ik wens jullie in 2011, 12 maanden zonder ziekte, 52' weken zonder stress, 365' dagen met geluk, 8760' uren zonder ruzie, 525600' minuten in vrede, 31536000' seconde liefde. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 11:40

1. Het is beter dan God.
  2. Het is erger dan de duivel.
  3. De armen hebben het.
  4. De rijken hebben het nodig.
  5. Als je het eet, ga je dood.

Wat is het? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 11:57

ROBBEDOES873 schreef:
Ik wens jullie in 2011, 12 maanden zonder ziekte, 52' weken zonder stress, 365' dagen met geluk, 8760' uren zonder ruzie, 525600' minuten in vrede, 31536000' seconde liefde. Kussende smiley

Whow Rob.......dank je wel! Ook jou en Henk wens ik een "gezegend" nieuwjaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETERDEN264

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 12:00

Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM.
Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook.
Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep.
De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.

Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!

Wij gaan mee:
*Lenie020
*Hanna566
*Pieterden264
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 12:06

Zaterdag 1 Januari, Genisis 1: 1-10; Licht.

Vandaag is een nieuw jaar begonnen. Maar hoe zijn eigenlijk al die dagen ontstaan?
Over die vraag is al heel wat gesproken en geschreven. De goden, zo zeiden vele volken, die hebben de aarde gemaakt. De goden, de zon, de maan, de sterren – die hebben het leven tot stand gebracht.
Onzin – zeggen velen tegenwoordig. De aarde is niet gemaakt, maar langzamerhand vanzelf ontstaan.
In het begin van de bijbel klinkt een andere stem. Niet een stem van iemand die ons nu een sprecies vertelt hoe de schepping tot stand is gekomen, met cijfers en indrukwekkende berekeningen. Nee, hier klinkt een stem van iemand die lacht om de goden van de volken! Want al die goden, zon, maan en sterren – die zijn door de God van Israël gemaakt! Hij is God, Hij alleen! En dwars door de duisternis heen klinkt Zijn stem. Er zij licht!
Op die weg mogen wij gaan: de weg van het licht. Als kinderen mogen wij erop wandelen, Gods toekomst tegemoet.
Niet in de sterren staat ons lot beschreven. Niet in de handen van de machthebbers, de goden van onze tijd, ligt ons leven vast. Niet de duisternis, niet de chaos staat ons voor ogen, Gaandeweg ontdekken we: met Christus wandelen wij als kinderen van het Licht!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNA566

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 12:45

gezellig! Misschien kan je ook op het prikbord een berichtje plaatsen!
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 12:53

HENK710 schreef:
  1. Het is beter dan God.
  2. Het is erger dan de duivel.
  3. De armen hebben het.
  4. De rijken hebben het nodig.
  5. Als je het eet, ga je dood.

Wat is het? Knipoog smiley

Het antwoord is:
NIETS.... Henky....helemaal NIETS!

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op zaterdag 1 januari 2011, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 13:47

HANNA566 schreef:
gezellig! Misschien kan je ook op het prikbord een berichtje plaatsen!

Trek je maar niets aan hoor van dat commentaar van die "ouderen", die hebben overal wat op aan te merken..........( de meesten dan he...) en trek je eigen plan en ik hoop dat er veel gezellige jonge mensen komen voor je......

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 14:03

eerst al noodgedwongen thuis moeten blijven met de jaarwisseling. Kwam er nog bij dat er van het vuurwerk helemaal niets te zien was , zo mistig was het hier.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 14:06

Iedereen het beste, ja het Allerbeste toegewenst voor het nieuwe jaar.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 14:14

VISSER278 schreef:
eerst al noodgedwongen thuis moeten blijven met de jaarwisseling. Kwam er nog bij dat er van het vuurwerk helemaal niets te zien was , zo mistig was het hier.

Ondanks al je leed wil ik je toch een fijn 2011 toewensen en een goede vangst!
En hier was het vuurwerk prachtig..... Knipoog smiley

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 15:55

Is de genezing van je gezondheid genoeg om de Heere te danken?
Is dankbaar voldoende? 1 keertje maar?

Denk aan de 9 melaatsen, die genezen waren door Jezus, waar zijn ze gebleven?
En die 1 melaatse dan? Om de Heere te danken aan de voeten van Christus. Uw zonden zijn u vergeven zegt Jezus.
Weet je dat we geestelijk melaats zijn, daarom bekeert u en gelooft het Evangelie. Ons hart MOET gereinigd worden en niet je gezondheid, ons leven is voor een tijd van wieg tot graf.
Dat Jezus Christus reinigt van alle zonden door Zijn dierbaar bloed, dat Hij daar gehangen werd aan het vloekhout van Golgotha.
Ik (Jezus) voor u daar gij anders de eeuwige dood had moeten sterven zegt avondmaalformulier.
Dagelijks hebben we de Heere Jezus nodig, Geef mij Jezus of ik sterf want buiten Jezus is geen leven maar eeuwig zielsverderf.

Beste CM vrienden, dit jaar KAN uw sterfjaar zijn, daarom zoekt de Heere terwijl Hij te vinden is en roept Hem aan terwijl Hij nabij is.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:05

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 10:06
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:30

MAJARO438 schreef:
als iedereen alles zo zwaar op neemt moeten we met z'n allen naar de sportschool. Ik hoop toch echt dat mensen hier kunnen relativeren en het zien als de vrouwelijk tegenhanger van het andere topic. Het is echt niet bedoeld als iets waar aan vrouwen hun kwaliteiten aan kunnen ontlenen, het was bedoeld als knipoog. Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

gr majaro

Zo is het maar net!
Helemaal top majaro!
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:30

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:01
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:32

Volgende vraag Henk Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAAIKE874

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:37

Ja oud nieuws denk ik.

En daar hoef je denk ik geen proef lid voor te zijn.
Dat soort dingen hou je niet tegen op internet.

Denk dat ieder z'n eigen verantwoording daar voor moet nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNA566

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 16:42

Dank je wel Willemijn!
Ik laat me ook niet zo snel kisten gelukkig.
Ik wil echt iedereen uitdagen die tot en met 35 jaar is, iets van zich te laten horen.

Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM.
Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook.
Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep.
De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.

Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!

Wij gaan mee:
*Lenie020
*Hanna566
*Pieterden264
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1705 1706 1707 1708 1709 1710 1711 ... 6194 Volgende
Pagina 1708 van 6194