| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:15
|
|
|
|
| ROBERT118 schreef: | | Kijk deze dame heeft het niet door, als een man maar genoeg geld heeft, wil ik er wel mee uit, 1, geld maakt niet gelukkig, maar maakt meer kapot dan je lief is!, 2, wij mannen waren jagers, maar we moesten van de vrouwen ook onze tranen laten zien, en toen zijn we watjes geworden!. 3. De vrouw is over het emancipatie paard heen getrokken, en wij mannen hebben dat laten gebeuren, mannen wordt weer man, en gaat jagen, maar wel met een zacht randje!. |
Hehe, eindelijk een man op CM die me begrijpt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:23
|
|
|
|
Zullen we (mannen) laten zien op de picknick wie we zijn en kunnen de dames best wel schamen. Het grasveld is inmiddels gereserveerd voor alle CMmannen en op de heide voor de dames Schrijven jullie op de agenda 16 april in Ede.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 10:40
|
|
|
|
vroegâh...toen de wapens nog van hout waren en de mannen van staal...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:00
|
|
|
|
Oorloggebied in Ede?
Dames gillen weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:03
|
|
|
|
Arme mannen, die zijn in de minderheid
nou ik spring er bij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:05
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar mariska muizenbos Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar griffin748, bijna 40 jaar, met Oude Schicht van bijna 25 pimpernel883, 44 jaar benny340 44 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy 701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar
Is nog zoooo lang maar als het eningzins mogelijk is ben ik erbij ...... en héél graag zelfs ....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Arme mannen, die zijn in de minderheid
nou ik spring er bij |
gelijk heb je herman; ronsel nog maar meer mensen, hoor! oud-cm leden, leden van andere sites, je halve msn bestand; whatever......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd
en willen jullie even een prikbordje plaatsen op je profiel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:26
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zullen we (mannen) laten zien op de picknick wie we zijn en kunnen de dames best wel schamen. Het grasveld is inmiddels gereserveerd voor alle CMmannen en op de heide voor de dames Schrijven jullie op de agenda 16 april in Ede. |
mannen en vrouwen apart picknicken? kijk; zo wordt het nog es gezellig!! geen eikeltjes die tussen je kleding terechtkomen als de heren aan t gooien gaan geen waterflessen op zijn kop boven mijn hoofd, geen druiven naar mn hoofd, ruimte op ons kleedjes.... alleen de pannekoeken opeten, de fruitbowl snoepen en de tiramisu smikkelen. komt helemaal goed herman; ik ben vóór!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:53
|
|
|
|
Nog 1 nachtje slapen........en dan kunnen we weer genieten van een nieuwe aflevering met de boeren. Ik ben heel benieuwd hoe de logeerpartij gaat verlopen....
zo maar ff weer on-toppic gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 11:59
|
|
|
|
| JOELLE246 schreef: | Als een hert dat verlangt naar water, zo verlangt mijn ziel naar U. U alleen kunt mijn hart vervullen, mijn aanbidding is voor U U alleen bent mijn kracht mijn schild Aan U alleen geef ik mij geheel. U alleen kunt mijn hart vervullen, mijn aanbidding is voor U. |
Mooi hé !? Is een van mijn favo's en dooplied.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:15
|
|
|
|
Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
dat wilden we even horen. danke schön
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:34
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke Ze zijn best wel oke
|
ja niet al te hard, hoor leanne........ anders hoort de club-der-verenigde-mannen ons nog.........
(en is t over met de rust)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:42
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:42
|
|
|
|
ik zou het misschien een leuk idee vinden hanna, hanna en hannah in frankrijk, haha en de kinderen hebben dan ook elkaar om mee te spelen..... ik denk er nog even over, oke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:43
|
|
|
|
herman kan je uit de droom helpen, gibby!! alleen jij hebt er geen last van, he, als je niet meegaat......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:47
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 15:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:48
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ja niet al te hard, hoor leanne........ anders hoort de club-der-verenigde-mannen ons nog.........
(en is t over met de rust) |

Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 8 januari 2011, 23:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:55
|
|
|
|
Frankrijk, altijd leuk om er weer te komen, mais on doit parler français, non?
waarschijnlijk ga ik in mijn vakantie ook richting Frankrijk, alleen op een ander tijdstip (buiten schoolvakantie ) en andere regio (Normandië). op de weg terug op 21 mei nog even langs het Lac du Der-Chantecoq (in de driehoek Reims-Troyes-Nancy).
iets met Saabs...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 12:59
|
|
|
|
Zaterdag 8 januari, Gen. 12: 1-7; Neem uw tent op!
In deze tijd van het jaar maken we vakantieplannen. Waar zullen we dit jaar naar toe gaan? Waar zullen we gaan kamperen of logeren, gaan we met de trein of met de auto? In elk geval: het is wel de bedoeling dat je weer thuis komt, na een week of wat. Vakantie houden: dat is er even uit zijn om uitgerust weer thuis te komen. Abraham gaat ook op reis. Maar hij gaat bepaald niet op vakantie. Hij gaat niet weg om weer terug te komen. Hij gaat emigreren. “Neem uw tent op, ga op reis naar het land dat Ik u wijs!” Daar gaat Abraham. Een vreemde stem roept hem. Met zijn vrouw Saraï, zijn neef Lot en hun vee gaat hij een onbekende toekomst tegemoet Dat is nu: geloven! Vertrouwen hebben in een vreemde stem. Gaan als je geroepen wordt! Op weg zijn naar een ander land, een nieuwe toekomst. Ergens anders in de bijbel wordt die toekomst genoemd: een beter, hemels vaderland. Het leven op aarde is een feest! Het is net alsof je met vakantie bent! We mogen genieten van alle zegeningen die God ons geeft. Maar – er is méér! Straks mogen we naar huis! Er is een nieuwe aarde! Een Vaderhuis met vele woningen. En in het geloof zijn we al op weg, daarheen! Neem uw tent op, ga op reis, naar het land dat Ik u wijs! Met één man is God begonnen: Abraham. Op een groot volk zal het uitlopen: een naren schare die niemand tellen kan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 13:02
|
|
|
|
| NES843 schreef: | | Lijkt me leuk om wat jongeren te leren kennen. Maar iemand moet me dan van station hoofddorp halen ben namelijk met ov. |
Wie o wie brengt Nes843 naar het restaurant.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 13:05
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | daarom juist...ik weet hoe het OV werkt. (niet ) | tja als connexxion in de sneeuw blijft hangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 13:14
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]Frankrijk, altijd leuk om er weer te komen, mais on doit parler français, non?
waarschijnlijk ga ik in mijn vakantie ook richting Frankrijk, alleen op een ander tijdstip (buiten schoolvakantie ) en andere regio (Normandië). op de weg terug op 21 mei nog even langs het Lac du Der-Chantecoq (in de driehoek Reims-Troyes-Nancy).
iets met Saabs... [/quote
och .... De Mont Saint Michel en Sainte-Mère-Église vind ik wel wat hebben , alleen ........... het eten vond ik er helemaal niet lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 13:44
|
|
|
|
| JUVENS119 schreef: | | we gaat er mee |
Leg eens uit? In de badkuip of zo? prijs en wie mogen komen en tijdstip aub
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:12
|
|
|
|
|
en wat als je gewoon met 1 persoon prive wil chatten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:27
|
|
|
|
ik wil er voornamelijk heen vanwege het strand en dat je een dagje barcelona kan doen. Leuk Hannah en Hanna op vakantie! Hopelijk kan je er nog goed over na denken en wil je mee!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:51
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Jasmyn.
Klopt helemaal ook daar is het lekker en leuk. Sjalom.Martin |
Ja he? En op t terras zomers is t er ook erg gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:53
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 8 januari 2011, 14:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:55
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | en wat als je gewoon met 1 persoon prive wil chatten? | Dan zet je die op de vriendenlijst en stel je in dat je alleen met personen op je vriendenlijst kan chatten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 15:31