| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 15:48
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Aanhef moet natuurlijk zijn: Iemand privé roepen...en NIET ROPEN...!!!
Voor privé gesprekken zou het aan te bevelen zijn om eerst betreffende persoon te vragen of hij/zij er tijd om een privé gesprek te kunnen voeren. Het is mij meerdere keren overkomen dat ik namelijk juist nét op het moment dat ik met iemand bezig ben..bijv in de Lobby...er dan opééns een privé-chatvenster zie verschijnen. Terwijl ik met het typen van een antwoord voor de ander bezig ben. Dat is niet leuk op dat moment. Vandaar dat ik (ouwe zeur Piet ) deze topic plaats. Misschien dat anderen daar ook hinder van hebben? Ik ben benieuwd. |
kan je beter zeggen tegen de personen die jouw pv nemen. degenen die bij mij pv komen zitten vaak geen eens in de lobby. ze kunnen dus niet ruiken dat ik ook elders bezig bezig ben. een klein verzoekje om te zeggen dat ik druk ben, doen ze niet moeilijk over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 15:55
|
|
|
|
kuip Rotterdam??
das toch waar die boeren van zuid voetballen?? nee merci, die lucht wil ik nog niet in mn fietsbanden hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:02
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | | Ja he? En op t terras zomers is t er ook erg gezellig! |
Kunnen jullie niet eens een avondje stappen organiseren in Leeuwarden ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:16
|
|
|
|
Met genoegen de kus aan de juf terggeven, en met liefde een zoen teruggekregen ....
gna gna gna
(ben bang dat ik nu in de hoek moet staan)
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 8 januari 2011, 16:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:17
|
|
|
|
Nou Ik bied mij wel aan om mensen vanuit Assen op te halen.
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:23
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kunnen jullie niet eens een avondje stappen organiseren in Leeuwarden ??  |
Veels te ver
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:32
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Veels te ver  |
Alleen de reis meer dan waard!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:34
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | 1. Wilma 082 2. Majaro 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 11. Crossroad317
o.v.=onder voorbehoud. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:34
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kunnen jullie niet eens een avondje stappen organiseren in Leeuwarden ??  |
Goed idee! Alhoewel Groningen ook gezellig is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:35
|
|
|
|
dikke knuffel voor angel, ondanks dat ik heb verloren met rummicub. maar omdat ze weer contact heeft met dochter die vijf jaar niet mog zien. nogmaals dikke knuffel en geniet er morgen van. rob
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:39
|
|
|
|
[quote=GIBBY159]
Gibby, het is het proberen allicht een keer waard.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:41
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Goed idee! Alhoewel Groningen ook gezellig is! |
is nóg verder weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Veels te ver  |
Kom op zeg, de meeste uitjes zijn al in het midden, westen of zuiden van het land, en daar komen de ooster- en noorderlingen vaak ook wel naar toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:44
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | En ik maar denken dat APARTHEID is afgeschaft in Z.Afrika? Begint dat hier opnieuw? Maar nu tussen mannen en vrouwen? Nee toch, hoop ik. WAAR ZIJN WE NOU MEE BEZIG?  |
Gebrek aan humor?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:59
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | dikke knuffel voor angel, ondanks dat ik heb verloren met rummicub. maar omdat ze weer contact heeft met dochter die vijf jaar niet mog zien. nogmaals dikke knuffel en geniet er morgen van. rob |
Lieverd, ontzettend bedankt voor je meeleven...heerlijk is dat, al die reakties! Enneh...dikke knuffel terug! (en de groetjes van de winnares)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:09
|
|
|
|
Ha Nes, Leuk dat je mee wilt. Geen probleem, ik rijd langs Hoofddorp dan kan je meerijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:11
|
|
|
|
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264 *Nes843
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Kom op zeg, de meeste uitjes zijn al in het midden, westen of zuiden van het land, en daar komen de ooster- en noorderlingen vaak ook wel naar toe. |
Maar dat willen ze dan toch zelf???? er moet IETS of IEMAND zijn dat/die trekt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:14
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik denk dat ik mijn foto's maar weer weg haal...misschien heb ik dan meer succes. HAHAHAHA... Hahaha Grapje...! Iedereen is vrij om naar mijn profiel te komen kijken. Jong en oud...it doesn't matter.  |
Het is wel een feit , dat profielen met foto 10 x vaker bezocht worden dan profielen zonder foto hoor Gibby. (volgens CM )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:16
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Kom op zeg, de meeste uitjes zijn al in het midden, westen of zuiden van het land, en daar komen de ooster- en noorderlingen vaak ook wel naar toe. |
Nouuuuuuuuuu...........het dichtsbijzijnde uitje waar ik geweest ben was toch bijna 2 uur rijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:59
|
|
|
|
Ik ga t initiatief wel nemen! Kijk in t nieuwe item in de onderwerpenlijst....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 18:10
|
|
|
|
Dag allemaal!
Er werd het idee geopperd om eens een avondje uit in Leeuwarden te organiseren. Bij deze! Zaterdag 5 februari eerst gezellig eten bij Eetcafé Spinoza en voor degenen die willen, daarna nog leuk een (aantal) cafeetje(s) opzoeken!
Wie gaat ermee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:18
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Alleen de reis meer dan waard!!!!  |
Toch merkwaardig dat van bijv. Rotterdam naar Leeuwarden verder is dan andersom.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 8 januari 2011, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Met genoegen de kus aan de juf terggeven, en met liefde een zoen teruggekregen ....
gna gna gna
(ben bang dat ik nu in de hoek moet staan) |
Soms, heel soms, is het nodig dat een juf iemand alle hoeken van het lokaal (kamer) laat zien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | toch merkwaardig dat van ?Rotterdam naar Leeuwarden verder is dan andersom |
Zouden de noorderlingen het misschien meer gewend zijn, om afstanden te rijden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Nouuuuuuuuuu...........het dichtsbijzijnde uitje waar ik geweest ben was toch bijna 2 uur rijden. |
Dan woon jij in een uithoek zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:46
|
|
|
|
|
Trouwens, wie de film wil lenen, stuur maar een pbtje! Stuur ik hem op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:54
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Hoi Chat
Kun je s.v.p. nog een adres opgeven? Ik ben niet zo handig aangelegd zonder adres en navigatie...... En ik wil er natuurlijk wel zijn om 2 uur! |
http://www.tripgids.nl/recreatie/recreatiegebieden/t-nije-hemelriek/
Uit mn hoofd de route: Neem de A28 van Groningen naar Assen. Van Groningen afslag nemen richting Gieten(N34)
Na rotonde bij Gieten eerste afslag Gasselte bovenaan rechtsaf en na 2 km. ben je bij de parkeerplaats.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 8 januari 2011, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:56
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Niet beter...had wel beter gekund vanuit Pedagogisch perspectief gezien. Saamhorigheid, mentaliteit, normen en waarden van heden ten dage is bijna verdwenen en neemt steeds agressiever vorm aan! Het lmanifesteerd zich overduidelijk en loopt de spuigaten uit! Laat dan maar (weer) die "strenge" discipline terug komen! Zoals onze ouders dat ons mee gaven: Luisteren en gedráág je! Om dat (weer) te bereiken zou men kunnen beginnen met L.O scholen met Gods gerechtvaardigde Woord.  |
Het is maar net wat je zelf meekrijgt! Het verschuilen van ouders van tegenwoordig achter hun eigen opvoeding heb ik vaker gezien, als op een bepaalde manier je eigen fouten wegredeneren! Luisteren en gedraag je, natuurlijk! Maar daarachteraan kwam: want anders....! En hun God wist je te vinden hoor! Maak je daar vooral geen zorgen over! En Gods gerechtvaardigde woord??? Hoe kom je erbij? Wat is er rechtvaardig aan? Laat de kinderen van tegenwoordig lekker opgroeien in hun eigen hoedanigheid, en vooral niet lastig worden gevallen met de strenge doch onrechtvaardige meningen en wensen van onze ouders, en misschien ook wel van ons! Iedere generatie creëert zn eigen generatie! Daar ben je zelf bij, dus als het fout gaat, zoek dan ook de schuld bij jezelf! Zo moeilijk is dat toch niet?
|
|
| Naar boven |
|
|