| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:35
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=t10iS9sNEpw
alvast een liedje met de meest gangbare Belgische koosnaampjes ......  |
als je url ervoor en erna zet sofietje dan kunnen we vanhieruit de linc meteen openen knuffie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:36
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | oeps ben k zeker weer duckie voor gebruik niet zo veel van die lieve woordjes eerlijk gezegt snap ik ook helemaal niet wat het betekend mischien krijg k in dit topic er wel les in  |
krijg je geen les van je eigen schatje dan ???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:42
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | okay meis...houd jij het maar op 100....hoop dat je dit kan verantwoorden...er is er Een die alles kent en weet van je he...ps.139 ...lees em nog es voor je slapen gaat...welterusten jolan..vergeet niet voor gibby te bidden! |
pffff Angel ............ bijna niks stoort mij , maar dit nu wel .... Hij kent en weet ook alles van jou en van mij hé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:46
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iQiwqiPeLGk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:50
|
|
|
|
huh?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:51
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | huh?
 |
wat begrijp je niet griffin
Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:00
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | als je url ervoor en erna zet sofietje dan kunnen we vanhieruit de linc meteen openen knuffie |
oeps , eindelijk gelukt ......... bedankt Grace ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:00
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | pffff Angel ............ bijna niks stoort mij , maar dit nu wel .... Hij kent en weet ook alles van jou en van mij hé  |
Wie liefde zaait, zal LIEFDE oogsten!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:16
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | wat begrijp je niet griffin
Leonard |
na lezing en herlezing en nog een keer gelezen te hebben ontgaat me de achterliggende gedachte van dit stuk een beetje.
begrijp ik uit jouw woorden dat als je hier rondhangt, je min of meer verplicht bent een partner tegen het lijf te lopen?
en ja, er wordt het een en ander georganiseerd. niks mis mee, toch? en als je daar iemand tegen het lijf loopt (niet te hard natuurlijk) die je beter wil (leren) kennen, kan je altijd voor later 'een afspraak voor 2' maken, toch?
ik neem (dus) aan dat je niet naar een activiteit van CM (of van een van de leden van CM) komt? dat zorgt er dan wel voor dat de kansen van het overig manvolk toenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:18
|
|
|
|
Een HELE GROTE SUPERMOOIE
FLEURIGE KNUFFEL VOOR JOU ANGEL
JE WEET WEL WAAROM liefs lor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:21
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:27
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | na lezing en herlezing en nog een keer gelezen te hebben ontgaat me de achterliggende gedachte van dit stuk een beetje.
begrijp ik uit jouw woorden dat als je hier rondhangt, je min of meer verplicht bent een partner tegen het lijf te lopen?
en ja, er wordt het een en ander georganiseerd. niks mis mee, toch? en als je daar iemand tegen het lijf loopt (niet te hard natuurlijk) die je beter wil (leren) kennen, kan je altijd voor later 'een afspraak voor 2' maken, toch?
ik neem (dus) aan dat je niet naar een activiteit van CM (of van een van de leden van CM) komt? dat zorgt er dan wel voor dat de kansen van het overig manvolk toenemen  |
Nee griffin,
Bekijk het iets breder, het is een uitbreiding op je bestaande sociale netwerk en ja als je iemand uit groninger b.v. leuk vind ...die had je waarschijnlijk anders nooit ontmoet.. Gaat mij meer over hoe je erin staat natuurlijk en het doel staat voor mij althans niet om perse direct het verkrijgen van een relatie. Als dat je gedachten zijn van het artikel dan heb je me verkeerd begrepen. Trek het iets breder en geloof me dan zit er wel een kern van waarheid in. We zij allemaal op zoek ...deden we al in de tijd dat de mensen in gewaden liepen. De rol van man en vrouw was toen geheel anders. We zijn denk ik een beetje onszelf verloren in deze moderne tijd. Het is niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen, maar een beetje wakker te schudden....ook daarom het mooiste moment...vandaag!!!
Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:30
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Wie liefde zaait, zal LIEFDE oogsten!!!!! | Liefde zaaien is wat anders dan lieve woordjes zeggen. Het kan soms ten koste van jezelf gaan, indruisen tegen je eigen ik. Het gaat om de ander en niet om jezelf. Het gaat om liefde geven en niet opeisen....En weet je, als je van iemand houdt, gaat dat eigenlijk vanzelf, dan is het je tweede natuur geworden om aan de ander te denken en te denken, wat wil diegene?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:39
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | misschien een idee om nieuw topic te openen om ff alle vleierijtjes en liefkozende woordjes te uiten voor al die schattteboute HANNAH810 schreef:
maar ik ben dan ook niet zo heel erg honneponnerig, lieve schatterig, heersbeestje-, vlindertje-, schatjepatje achtig.
komt nog wel HANNAH
. GIBBY schreef Dank je wel Hannah! Overigens, ik hou er wel van om tegen m'n vriendinnen te zeggen: "Hey suikerklontje...snoezepoese..!"en al dat soort uit mijn hart voortkomende uitingen. Dat is beter dan:"Hey...oud wijf, doe je nog eens wat vandaag
HANNAH schreef och ja, suikerklontje snoezepoessie, die was ik vergeten ja!! (ik was nog nooit op t idee gekomen, dat suikerklontjes kooswoordjes waren, zo leer ik nog eens wat, gibby!!) maar toch; roep tegen mij dan maar t laatste hoor gibby, dat ligt me dan toch een stuk beter, ben ik bang, haha
, schatjepatje achtig.
vul maar aan lieve poepies  |
Jullie kunnen ook eens proberen je wat liever op te stellen tegen de Man onderdanig en teder, dan komen die lieve woordjes vanzelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:42
|
|
|
|
hoe klinkt dat dan ongeveer, gert?
iets in de zin van; "mijn lieve baasje, mag ik uw voeten drogen met mijn blonde lokken? het zou me zo gelukkig maken uw pantoffeltjes aan te mogen reiken ziet u............." ?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Liefde zaaien is wat anders dan lieve woordjes zeggen. Het kan soms ten koste van jezelf gaan, indruisen tegen je eigen ik. Het gaat om de ander en niet om jezelf. Het gaat om liefde geven en niet opeisen....En weet je, als je van iemand houdt, gaat dat eigenlijk vanzelf, dan is het je tweede natuur geworden om aan de ander te denken en te denken, wat wil diegene? |
En de vraag is of het wel echt is!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:47
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | En de vraag is of het wel echt is!!!!!!! | Liefde zoekt zichzelf niet, dat is echte liefde. Liefde eis je niet op, liefde geef je...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:50
|
|
|
|
onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:55
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hoe klinkt dat dan ongeveer, gert?
iets in de zin van; "mijn lieve baasje, mag ik uw voeten drogen met mijn blonde lokken? het zou me zo gelukkig maken uw pantoffeltjes aan te mogen reiken ziet u............." ? |
Hehe het begint er op te lijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | onderdanig hoeft nou ook weer niet. in een goede relatie ben je aan elkaar gelijk (en aan elkaar gewaagd ) en is er naast wederzijdse liefde ook wederzijds respect: elkaar vrij laten om behalve samen, ook naast elkaar dingen te ondernemen. ik kan me van mijn ouders herinneren dat mijn moeder ook wel eens een weekend samen met een vriendin of nicht weg ging. en ook mijn vader ging nog wel eens een paar dagen de hort op, om de familie uit te pluizen.
ik denk dat als je een partner hebt die continu maar 'ja' en 'amen' zegt, je gauw bent uitgepraat. |
Als je al gelijk, zo begint sta je binnen de kortste keren zelf met pantoffeltjes voor de deur te wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:00
|
|
|
|
oke; dan blijf ik oefenen; ik leer het misschien ooit nog eens!! 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 12:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:04
|
|
|
|
|
Dat ik op het moment helmaal thuis zit en het erg moeilijk heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:19
|
|
|
|
een verjaardagsknuffel voor mijn lieve schat aernoudt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:24
|
|
|
|
|
ff off topic ... gibby sterkte morgen met het dotteren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:24
|
|
|
|
niets, marylien, de ene persoon is wat directer op zoek, de ander gaat vriendschappen aan die wellicht tot meer uit zouden kunnen groeien. nog weer anderen zijn alleen op zoek naar vriendschap
en wat de single-uitjes betreft; je leert elkaar daar op een wat natuurlijker manier kennen dan via dat ienie mienie kleine chatscherm. je hebt meer een beeld bij de mensen die aan de andere kant van de profiellen zitten te typen; en wat mij betreft; t is nog gezelliger ook! en inderdaad; waarom niet gewoon in een grote groep ontmoeten, en later een afspraak maken voor een bak koffie, als dat gezellig lijkt te kunnen worden? stel, leonard; dat je in jouw gemeente iemand tegen zou komen, hoe groot is de groep dan? ook in dat geval lijkt het me wenselijk om een 1-op-1 contact even uit te stellen tot NA de dienst......
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 12:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | niets, marylien, de ene persoon is wat directer op zoek, de ander gaat vriendschappen aan die wellicht tot meer uit zouden kunnen groeien. nog weer anderen zijn alleen op zoek naar vriendschap
en wat de single-uitjes betreft; je leert elkaar daar op een wat natuurlijker manier kennen dan via dat ienie mienie kleine chatscherm. je hebt meer een beeld bij de mensen die aan de andere kant van de profiellen zitten te typen; en wat mij betreft; t is nog gezelliger ook! en inderdaad; waarom niet gewoon in een grote groep ontmoeten, en later een afspraak maken voor een bak koffie, als dat gezellig lijkt te kunnen worden? stel, leonard; dat je in jouw gemeente iemand tegen zou komen, hoe groot is de groep dan? ook in dat geval lijkt het me wenselijk om een 1-op-1 contact even uit te stellen tot NA de dienst......
. |
Hoi Hannah,
Helemaal mee eens hannah ...kan er eigenlijk niets op toevoegen...
In heel veel gevallen is het maar hoe je het leest ...
Fijn dag nog Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Dat ik op het moment helmaal thuis zit en het erg moeilijk heb |
Heel veel sterkte Erika!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:57
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zonnetje, ik moet meteen denken aan een van de levensmotto's die ik mezelf eigen heb gemaakt in mijn leven: de kerk is mijn hart, de eredienst mijn leven. Een heel gezonde houding dus volgens mij die je hier zo neerzet  |
Amen! Geloven is een harts zaak, zonder met je hart te geloven heeft een geloof dode werken en brengt het geen vrucht voort.... Denk echter wel dat een gemeente een meerwaarde zou kunnnen hebben als je er opgebouwd wordt, en aanvaard word kortom je zelf mag zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 13:02
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | Gelukkig kan de bijbel tegenwoordig op je mobieltje. is toch wel eens erg handig  |
Dat lijkt mij nou ook handig........ 
Altijd de Bijbel bij je..
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op dinsdag 11 januari 2011, 13:03
|
|
| Naar boven |
|
|