| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:16
|
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: effe contact met Gibby....Operatie geslaagd, hij mag helaas nog niet naar huis, nogal napijn, maar het gaat goed!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:23
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | fijn chat, dat jij er op de achtegrond mee bezig wil blijven... na overleg met Annette heb ik het op mn hart gekregen geen enkele bijdrage te willen cq kunnen doen.
ik krijg nog steeds liever "iets" op mn hart dan de deegroller op mn harses, vandaar... |
Pieter...en toch zou jij een goede voorzitter zijn voor de club. een voorzittershamer heb ik hier nog wel voor je. voor als het uit de hand gaat lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PRECIOUS213
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Een paar maanden geleden las ik eens een bijdrage van iemand op het forum over seks. Hij was 26 jaar, nooit getrouwd geweest en had grote ervaring op het gebied van seks. En wat me er nu aan stoort, is dat we dit eigenlijk heel gewoon vonden... Dingen die vroeger als schokkend ervaren werden, vinden we nu eigenlijk vanzelfsprekend. Vrije seks, echtscheiding, homofilie...Het is alsof ons geweten doof gemaakt wordt voor de dingen om ons heen. Wat zullen we over 10 jaar vanzelfsprekend vinden? Pedofilie of euthenasie??? |
Volgens mij heeft naast de hoeveelheid van media en internet, wij ons ook anders zijn gaan gedragen. We willen vasthouden aan de normen en waarden waarmee we opgegroeid zijn tegelijkertijd willen we vrij zijn om zelf te bepalen wat we willen en hoe we het willen. Ons wordt geleerd om tollerant. Ik heb gemerk dat hetgeen je tollereert je nooit zult kunnen overwinnen. Is het onze taak om met de beschuldigende vinger te wijzen? Ik denk het niet, want wie oordeelt zegt de bijbel doet dezelfde dingen. In mijn omgeving werk ik ook met o.a. homo's die weten ook hoe ik over bepaalde onderwerpen denk. Wat ik ook tegen hun zeg: Jezus houdt van hun als mens, maar niet van de zonde die zij begaan. Want hoe je het draait of keert, het is en blijft zonde. Ik denk dat wij als gelovigen onze plaats moeten innemen, want hoewel de bijbel zegt wie vuil is worden vuiler en wie rein is worde reiner. Is het onze taak om te roepen tot God zodat hij op zn minste het gewenste aantal gelovigen kan vinden zodat de stad niet vernietigt wordt. God zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:40
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Is een bijbelse uitspraak soof...De dochter van koning Herodes vraagt als beloning voor haar dansen het hoofd van Johannes de doper, omdat haar moeder zijn dood wilde...Dan zegt Herodes tegen haar..gij hebt met mijn kalf geploegd.......vraag me niet waar het staat....maar daar kan Crossy je wel bij helpen zoeken....(toch Cross? thx) |
| Richt.14 schreef: | | Ja ja,’ zei Simson. ‘Jullie hebben met mijn vaars geploegd, anders waren jullie er nooit achter gekomen.’ | Het verhaal van Simson. De oplossing van het raadsel wat hij opgaf werd doorverteld..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 11 januari 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik voelde me niet gekwetst hoor 
1 tip... als je een (lang) stuk typt voor n forum, lees het dan als je denkt dat je klaar bent es over, liefst met de ogen van een lezer die het voor t eerst leest.... |
Bedankt voor de tip hoor Pieter, zit ook wat in....
Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:45
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Merkte ook op CM dat er van alles wordt geregeld en georganiseerd, maar daar heb je het al …je wordt zelden close met een persoon als er b.v 50 mensen in je omgeving zijn, daardoor blijven de meeste single en hoeven hij of zij zich niet bloot te geven. |
Er is een ding die vergeten wordt in dit geheel dat juist door het organiseren van contacten er ook vriendschappen, contacten ontstaan waarbij iemand na relatie en/of traumatische gebeurtenissen weer zijn eigenwaarde terug kan vinden..... Ook dat er contacten en vriendschappen ontstaan welke een ondersteuning kunnen zijn in de persoon wie je bent... Juist de reden waarom ben ik "single" heeft impact op iemands eigenwaarde.
Zelf zie ik daar de positieve ervan in, daarmee ontdek ik iemand anders zijn gave's en bijzonderheden en eigenschappen welke "digitaal" niet waarneembaar zijn.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 11 januari 2011, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | eindelijk!! dacht dat je t nooit zou vragen..........
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
toch nog iemand die erin trapt.......... enneh..... ik gedraag me hoor annette792 |
T was ook geen vraag hannah, maar t ging hier over liefkozende woordjes he ,na anderhalf jaar huwelijk vraagt tie nog steeds of ik wil daten, dus over een maandje gaan we maar weer eens samen daten...een heel weekend lang! (mag dat eigenlijk wel op cm???) Hij had er nog een paar maar die kunnen niet op cm he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:46
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Angelique, dat gaat niet over een roddel die er rond zou gaan.
We hebben deze zomer in de chatroom allemaal kunnen meelezen hoe een groepje dames overdreven klef met elkaar omging, en ja, ook dat kon knap irritant zijn op zn tijd. Vervolgens kunnen we nu vrijwel elke avond meelezen hoe met name 2 dames nu op elkaar reageren. Wat er gebeurt is weet ik niet, wil ik ook niet weten en geef ik jou de schuld niet van, net zo min als ik een ander ergens van beschuldig. Maar chat heeft weldegelijk een punt hier. | Dank je Annette voor deze uitleg..Hoef ik mij niet meer in de discussie te begeven verder.(Rom 12:18-21)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:47
|
|
|
|
|
ik begrijp graag verkeerd, annet; you know that, don't you?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | HEY LEKKER DING!!! DATEN??? |
De SAAB????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:50
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Voor belangstellenden: Hallo allemaal!!! Ben even on line.
Alles oke en goed. Wel erge zeur-pijn Gaat wel weer over. 22.30...naar huis. Vanavond wel on-line als ik thuis ben gekomen. Dag beste allemaal! Tot ziens in de Lobby
Gibby  |
Fijn dat het goed gaat met je Gibby.
Beterschap toegewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:03
|
|
|
|
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
Deze Club veranderd qua naam in “Wij Zijn Ok”
Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.
Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.
Lijflied wordt ook Wij Zijn OK…. Agenda punten:
1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur. Gekozen door de ledenraad: Voorzitter Chatuliem619 Algemeen Adjunct/Penningmeester Pieter649 Secreatris Leonard480 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannen 3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten. 4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken. 5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. 6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames 7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen. 8 – Als laatste de Rondvraag.
9 – Sluiting is om 23.00
Het Wij Zijn OK Bestuur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:03
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | De SAAB????  |
nein... nicht der SAAB... aber... mein kleine Kaninchen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:05
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan.......... hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar mariska muizenbos Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar griffin748, bijna 40 jaar, met Oude Schicht van bijna 25 pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 39 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:11
|
|
|
|
2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Waar wil jij al die mannen vandaan halen.... 
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:15
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw...  |
Loopt storm die aanmeldingen...kunnen jullie wel zoveel mannen aan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:16
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | 2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s. Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw...  | Vrouwen, bescheidenheid zou u sieren....Kol 3:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:22
|
|
|
|
Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw...  |
Er zijn mannen die tellen voor twee of meer.... Heel goed....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:31
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Is een bijbelse uitspraak soof...De dochter van koning Herodes vraagt als beloning voor haar dansen het hoofd van Johannes de doper, omdat haar moeder zijn dood wilde...Dan zegt Herodes tegen haar..gij hebt met mijn kalf geploegd.......vraag me niet waar het staat....maar daar kan Crossy je wel bij helpen zoeken....(toch Cross? thx) |
Ok, welke godin, vraagt nu dan om het hoofd van de "volgelingen van Johannes" welke nu danst?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
Hartelijk gefeliciteerd henduk..... jij met haar en zij met jou!!!
groetjes miekjes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:34
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | HEY LEKKER DING!!! DATEN??? |
Wat leest Eva???? O, als Annette dit weet....
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBERT118
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | 1. Wilma 082 2. Majaro 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 11. Siem720 12.Crossroad 13. Loretta 14. Timo o.v.=onder voorbehoud. |
Beste Chatuliem,
Helaas moet ik af zeggen dit i.v.m het vinden van mijn droomvrouw hier op C.M en heb dus andere plannen zaterdag, veel plezier iedereen! Groetjes van Robert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:42
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Gaat boer Gijsbert er echt heen,? ik heb het eigenlijk niet zo goed gevolgd gisteravond.
Misschien leuk om dan ook te gaan?  |
'k Heb 't even uitgezocht, maar boer Frank ging - op de dagdate - met 5 vrouwen naar de Veluwse Bron. Helaas Carien, boer Gijsbert gaat dus niet. Maar misschien kun je t.z.t. een privé-afspraak met hem maken, als het met de andere vrouwen niks geworden is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
| DIKKIE717 schreef: | die Adriaan lijkt me ook een leuke man,eentje met principes;-
zo is dat, nog een bekende van mij.. k'zal is zeggen dat die op cm moet gaan staan, kunnen jullie hem benaderen. |
Is hij het dan niet geworden? Dat mogen we namelijk niet weten.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.
|
dat wordt dus een club zonder leden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:45
|
|
|
|
Tjonge, wat hebben jullie allemaal luxe mobieltjes. De mijne trekt dat niet hoor, de hele Bijbel.
Wel een 'rake' tekst trouwens, Imke!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 11 januari 2011, 20:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zal wel frans zijn, verwacht ik, cross; iets van lief glimdingetje ofzo?  |
nou, Hannah, meer iets in de richting van:
pouriez-vous démarrer, s'il vous plaît?
of in gewoon nederlands:
STARTEN, KRENG! wat ze dan ook zonder tegenspruttelen doen, ook na een half jaar stilstand
(Grif, het gaat weer helemaal de verkante keer op, met jouw bijdrage...) okee, ter wiedergutmachung:
lieve schat, mo...oh nee...eh...meiske...lekk..nee, Grif, da's te ordinair!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 11 januari 2011, 19:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vrouwen, bescheidenheid zou u sieren....Kol 3:12 |
ROFL........
ik doe erg mijn best om bescheiden te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:56
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | ROFL........
ik doe erg mijn best om bescheiden te zijn | http://www.youtube.com/watch?v=47T0WZTF_yo
|
|
| Naar boven |
|
|