| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:17
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | YEP  |
is die emoticon symbool voor "een bord voor je kop hebben", cross?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | zingtie nog valser dan S. ???? |
Kan dat dan ??
(die zingt zo vals dat de snaren van mijn gitaar spontaan knapten)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | YEP  |
soms is klef lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETERDEN264
|
|
|
|
|
|
Helaas moet ik me weer afmelden voor dit uitje. Ik moet namelijk volgende week opgenomen worden in het ziekenhuis voor niersteen verwijdering. Veel plezier die avond voor hen die meegaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:21
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | is die emoticon symbool voor "een bord voor je kop hebben", cross? |
YEP
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:22
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan.......... hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar muischje muisch 500 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar tári 38 jaar + maranwë 5jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 39 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby167 65 jaar winnetou276 35 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 13 januari 2011, 19:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:25
|
|
|
|
dan zal het bij beide denk ik recht uit het hart gezongen zijn; en dus mooi! ik hoor liever iemand vals zingen, dan dat ik hem/haar niet hoor zingen. (jaja crossroad; mij hoor je goed als ik zing!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:30
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | weer in het hoge noorden...die nieuwjaarswandeling ook al... zo gauw er iets in gouda komt....ben ik van de partij beloofd! kom ik op de fiets! |
wat gaan we doen angelique? de eerste zaterdag van de maand is er toch speciale oud hollandse markt bij jullie? kan een leuk idee zijn misschien......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:38
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:38
|
|
|
|
GIBBY
heb al positieve reakties gehoord En er waren maar 20 personen van de 23000 leden.......? Van mij mag je het laten staan hoor
An waardeer je meedenken hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:43
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 07:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:47
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kom op Angelique, weer in het hoge noorden is wat overdreven. Feessie 18 december was volgens mij redelijk bij jou in de buurt .... Feessie 31 december was zuid / midden Nederland De picknick van afgelopen jaar waren allemaal in midden Nederland BBQ bij Erika was ook midden Nederland Strandwandeling Noordwijk in het westen .... De rondvaart die Herman had gepland was in de Biesbosch, zuid Nederland En dan staan hier niet eens alle activiteiten die in midden / zuiden / westen van Nederland zijn georganiseerd Vind eigenlijk dat het noorden er maar bekaaid vanaf komt ..... |
Er gaat niks boven het noorden.... Maar dat weten een hoop niet...
Heb altijd al genoten van de Friese meren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dan zal het bij beide denk ik recht uit het hart gezongen zijn; en dus mooi! ik hoor liever iemand vals zingen, dan dat ik hem/haar niet hoor zingen. (jaja crossroad; mij hoor je goed als ik zing!) |
Beter dan op de blokfluit?.....
verborgen talenten komen naar boven in harmonie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:58
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Beste (proef)leden van CM...al enige tijd mag ik genieten van mijn AOW en PGGM pensioen uitkering. Doordat ik nu een zee van tijd heb vul ik mijn dagelijkse activiteiten met o.a vrijwilligerswerk (Ouderen-Zorg) veel spelen in \\\'m\\\'n home studio\\\'tje en veel Internetten. Nu heb ik een plannetje: Vinden jullie het prima dat ik iedere dag een tekst hier neer zet uit mijn Bijbels Dagboek? |
Gibby, Eva en Mario plaatsen elke dag ook een stukje uit een dagboek op het forum. (zie bij Christelijk leven...Dagelijkse bemoediging) Ik weet niet of het nodig is om er dan nog een derde bij te plaatsen. Maar goed....ieder is vrij om iets te op het forum te zetten natuurlijk.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op donderdag 13 januari 2011, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE965
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:59
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Er gaat niks boven het noorden.... Maar dat weten een hoop niet...
Heb altijd al genoten van de Friese meren....  |
Echt niks..? Ik moet toegeven, het is mooi in het noorden of zou dat mijn friese bloed zijn dat het met je eens is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:10
|
|
|
|
psalm 38 vers 16
Hoi allemaal,
Vanavond houden we weer gebedsroom van 20.00 tot 21.00
Je kan ons vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en op gebedsroom klikken
Ieder is vrij om mee te doen,
We bidden voor de presoonlijke noden, voor degenen die ziek zijn, voor mensen die lijden door rampen in de wereld, zoals nu bv overstromingen, hongersnood.
Ook danken en loven wij de Heer, Hij laat geen bidder staan, Hij verleent Zijn kracht aan het gebed. Vaak zingen wij in de gebdsroom, we typen de woorden in, of zetten het leid op you tube op, en zingen hardop mee....ja, we ervaren elke week veel zegen, God is groot, God is goed!!
Laten we ook Gods rijke zegen bidden over degenen die jarig zijn
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva, Vandam en Marty
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:12
|
|
|
|
he Henduck, gefeliciteerd met je verjaardag en veel geluk voor de toekomst!!!
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:24
|
|
|
|
|
Henduk, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:25
|
|
|
|
|
Oh balen Pieter(den)! Sterkte met deze ingreep.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:26
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Lieve Gibby, Een groot deel van de CM-ers (namelijk iedereen die op het kerstfeestje is geweest) heeft zelf dat dagboekje...t is maar dat je t effe weet he...ik lees er dagelijks uit, vind het heerlijk! |
Bijna 2300
Voor mij is 't boekje nieuw, dus Gibby plaatst het niet voor niks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:33
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Een geweldig moment voor mij was niet vandaag maar gisteren. Mijn dochter moest als eerste van de klas, haar eerste spreekbeurt houden. En wat ik ook probeerde, ze moest en zou het over scheiden doen. De voorbereidingen hadden best wel impact thuis, en omdat ze een deel van haar eigen verhaal wilde vertellen, vond ze het best eng. Ze kwam thuis, met een glunderend gezicht, een super beoordeling en een 9!!
Wow, wat was ik trots op haar. |
Wat geweldig zeg, Jolan! Daar mag je zeker trots op zijn. 'k Geloof direct, dat de voorbereidingen veel impact gehad hebben. Echt goed en fijn, dat ze het wil en kan delen met haar groep. Wat kan een spreekbeurt dan een goed middel zijn hè. Nagenieten dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| ANNETTE965 schreef: | Echt niks..? Ik moet toegeven, het is mooi in het noorden of zou dat mijn friese bloed zijn dat het met je eens is  |
Ik denk het.... De aankomende vakantie ga ik er zeker weer volop van genieten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:41
|
|
|
|
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Nes843
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
‘k Had vandaag nog wel een grappig moment. ‘k Gaf vanmiddag een natuurkundeles aan groep 6 over spiegels. Dus ‘k ben gisteren eens even aan het googelen gegaan, toen vond ik een aflevering van Klokhuis over spiegels. ’t Is bij ons de gewoonte om ‘m eerst even te screenen, voordat je ‘m aan de kinderen laat zien. ‘k Vond het een erg goede uitzending, alleen halverwege de uitzending werd een lied (tekst niks mis mee) gezongen door een paar – nogal schaars geklede - dames. En dan zit je te twijfelen, laat ik dat zien of niet. Uiteindelijk heb ik besloten, om dat stukje even door te spoelen. Maar ja, dat werkt dus echt niet met een wat traag internet. Op het moment dat het lied begon, zat ik startklaar om dat even te regelen. Vervolgens bleef het beeld stil hangen, midden in het lied. Dus op een groot stilstaand scherm zag je een van de dames, de kids hadden dus alle tijd om het eens goed te bekijken. Waarom doet de juf zo moeilijk en mogen we dit niet zien, vragen ze zich natuurlijk ook nog af. Ik heb nog verwoede pogingen gedaan, om het in orde te krijgen. Toen riep een jongen ineens keihard door de klas heen ‘tjongejonge zeg, die vrouw heeft ook een vette inkijk zeg!!!!’ En natuurlijk roept dat ook reacties op bij de rest van het stel. Haha, de volgende keer kijk ik de aflevering of helemaal niet of ik laat het gewoon zien zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Op deze manier ben je nog verder van huis. Dus dit was weer een leermoment voor mij. De kinderen hebben in ieder geval weer een verhaal voor thuis, nu maar hopen dat de ouders morgen niet op de stoep staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:43
|
|
|
|
|
Het zou ontzettend leuk zijn als er meer aanmeldingen zou komen dus geef je op als je mee wilt. Een week van te voren wil ik ook reserveren dus dan wil ik gewoon weten voor hoeveel. Het zou jammer zijn als we dit uitje niet door moeten laten gaan. Geef je dus op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:44
|
|
|
|
| HANNA566 schreef: | | Het zou ontzettend leuk zijn als er meer aanmeldingen zou komen dus geef je op als je mee wilt. Een week van te voren wil ik ook reserveren dus dan wil ik gewoon weten voor hoeveel. Het zou jammer zijn als we dit uitje niet door moeten laten gaan. Geef je dus op! |
Ik hoop het ook voor je, Hanna. Anders moet je toch weer met de 'oudjes' op pad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | je hebt gelijk wat betreft theoretisch. Heb zelf ook ondervonden dat de praktijk weerbarstiger is. Dat was de reden dat ik vroeg naar mensen uit de praktijk.
Toen ik twee jaar geleden met een relatie op de proppen kwam, was er vreemd genoeg de meeste weerstand vanuit mijn dochter. Terwijl ze toen 17,18 jaar oud was en ze 's weekends alleen maar bij me kwam. En het is pas goed gekomen toen de relatie beëindigd was... |
Bedankt voor je eerlijkheid, Chat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 19:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | is die emoticon symbool voor "een bord voor je kop hebben", cross? |
Zou het ook een betonplaat kunnen zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|