| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:35
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik kijk niet graag in iemad's portemonnee...wil ik ook niet weten. Als de mijne maar gevuld blijft. Maar weet je, mijn portemonnee is van uien-leer gemaakt. Als ik er in kijk...dan krijg ik tranen in m'n ogen! En...als ik alles goed tussen de regels door lees in heel veel topics geloof ik nog niet eens voor de helft van wat er geschreven wordt! Misschien is iemand die zich "arm" voorsteld...zou best wel eens een behoorlijke zakcentje kunnen hebben. Net als ik...maar daar kom ik niet verder mee dan halverwege de maand. Het zijn net van die Zeemansverhalen: Alles wat ze vertellen kun je de helft voor wáár aannemen. Maar...als je wil reizen in groepsverband..is er altijd wel iemand in zo'n groep die "jarig" zou kunnen zijn, toch?  |
ja Gibby...je wist nog lang niet alles van me...maarreh....ben de dochter van de Sjah van Perzie.....en lang niet onbemiddeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Het gaat om zon en strand Thomas en niet koud Nederland brrrrrrrrrrrrrr |
Als je zonaanbidder blijkt te zijn, is het geen goede keus. Persoonlijk vind ik het vakantie als ik kan doen waar ik zin in heb. Dat mag een ieder zelf invullen en dat is maar goed ook. Ik ben heel blij dat er nog niet meer mensen gaan zeilen, fietsen en wadlopen. Prima toch?
Thomas, voor wie het nieuwe jaar begint bij het begin van de zomertijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:48
|
|
|
|
Het sprookjes bos.
Er was eens een bosfee, Tári genaamd. Zij woonde samen met kabouter Manranwë in een heel groot bos. Op een dag zei de bosfee tegen het kaboutertje, ik vind het hier veel te stil. Dat vond het kaboutertje eigenlijk ook. Samen gingen ze heel diep nadenken hoe ze het gezelliger konden maken. Toen zei Maranwë ineens: ik ga het aan de torretjes vragen. Terwijl Maranwë op weg ging naar de torretjes, kwam ze een muisje tegen. ..Hallo Maranwë ,’’ sprak het muisje. Hé muisje hoe weet je mijn naam? vroeg Maranwë. Ik woon daar in die houten schuur, bij de schapen. En ik zie je heel vaak met de bosfee, sprak het muisje. Mijn naam is Muischje Muisch. ..Ik heb je naam weleens gehoord van de bosfee’’ zei Maramwë.
,, Maar waar ga je naar toe”’ vroeg Muischje. ,,Ik ga naar de torretjes’’ antwoorde Maranwë. ,,Is het goed dat ik meeloop’’ vroeg Muischje. ,,Ja hoor’’ antwoorde Maranwë. Onderweg vertelde Maranwë wat ze van plan was.
En daar liepen ze met zijn tweëen , op weg naar de torretjes. Op een open plek zagen ze een boomstronk liggen en daarom heen waren De torretjes waren heel druk bezig. Maranwë haalde uit haar zakje een piepklein fluitje die ze had gemaakt van een Beukje takje en speelde erop. Plots stopten de torretjes met werken,en keken naar de richting waar het geluid vandaan kwam. En daar zagen ze een kabouterje staan met een muisje. En kaboutertje vertelde aan de torretjes dat zij en de bosfee het zo stil vinden in het bos. ,,Ja’’ zeiden de torretjes; ,, Wij vinden het ook wel een beetje saai hier’’. ,,Het leven van een tor is niks’’ bromde een grote tor. ,,Kom mee met ons torretjes’’ riep Muischje Muisch; ,,Ik heb een plan’’.
En daar renden ze zo hard mogelijk allemaal richting de bosfee. ,, Dag bosfee Tári” groette Muischje Muisch. ,,Ik weet een plan”.
En toen begon Muischje Muisch haar plan te vertellen. ,, Een bosfee moet toch kunnen toveren?’’ ,, Zonder stokje kan ik niet toveren’’ riep Tári.
(wordt vervolgd)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 15:53
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:20
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik kijk niet graag in iemad's portemonnee...wil ik ook niet weten. Als de mijne maar gevuld blijft. Maar weet je, mijn portemonnee is van uien-leer gemaakt. Als ik er in kijk...dan krijg ik tranen in m'n ogen! En...als ik alles goed tussen de regels door lees in heel veel topics geloof ik nog niet eens voor de helft van wat er geschreven wordt! Misschien is iemand die zich "arm" voorsteld...zou best wel eens een behoorlijke zakcentje kunnen hebben. Net als ik...maar daar kom ik niet verder mee dan halverwege de maand. Het zijn net van die Zeemansverhalen: Alles wat ze vertellen kun je de helft voor wáár aannemen. Maar...als je wil reizen in groepsverband..is er altijd wel iemand in zo'n groep die "jarig" zou kunnen zijn, toch?  |
Goed advies Gibby,ik zal de verhalen over "armoede" voortaan met een kilootje zout nemen
Back on topic.........Bulgarije is zeer zonnig in juni,eten is er spotgoedkoop,de reis ook vergeleken bij andere landen.Je kunt een goedkoop apartement aan het strand boeken en lekker compleet uit eten gaan voor 6 euro.Kortom,er is keuze zat aan zon in juni (ik zit aan de bouwvak vast en aan mijn kinderen )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:26
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:33
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 16:42
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Nee hoor...back to the point anders wordt he diffuus en on-topic blijven.  |
Mwah,deze discussie is wat mij betreft ook alweer om zeep geholpen door commentaar op de manier van reageren........
Next!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:39
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:45
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:46
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:48
|
|
|
|
ik denk dat het bijbelstuk van één worden vaak alleen wordt gebruikt voor intimiteit, maar dat daar juist de sleutel ligt in een relatie die vanuit Gods wil bedoeld is. Als je samen één wilt door het leven gaan, kan ik me niet voorstellen dat je dingen moet achterhouden. Het is wel vaak een moeilijk aspect als je aan een relatie begint, in welke fase van een relatie ga je alles voorleggen. Belangrijk is vooral de oprechtheid waarin een relatie loopt... moest die relatie dan uiteindelijk niet lukken, of bedoeld zijn, dan is de teleurstelling minder groot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 17:50
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:16
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:17
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Nou Marylien...ik buig niet voor de enkeling(en) die mij voordurend met uitlokkende reacties op MIJ afreageren! Ik ben onderhand "wijs" en oud genoeg om te weten en om te léren HOE en wát ik op het Forum wel of niet mag schrijven. Er is nog niet één topic of ook maar één reactie van mijn bijdragen verwijderd. En nogmaals: Als ik door een paar enkelingen steeds wordt belaagd...zal de redactie zeker een keus en besluit maken in hun visie. |
Ik vind wel dat je aardig aan het profileren bent op het forum...waarbij het negatieve in een reactie benadrukt wordt.... Probeer ook eens iets meer de positieve in een reactie te benadrukken.... Tevens heeft iedereen een vrijheid van meningsuiting op een openbare forum...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:19
|
|
|
|
|
"Een van de merkwaardigste kanten aan haast is dat het zo machtig interessant lijkt als we zelf haast hebben en zo belachelijk als een ander het heeft."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:22
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | grappig angelique, heb ook mijn meeste vakanties al zo doorgebracht, maar eens een èchte vakantie kan deugd doen he |
Zeker weten marylien...ik kijk er best naar uit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:26
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:31
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | ik denk dat het bijbelstuk van één worden vaak alleen wordt gebruikt voor intimiteit, maar dat daar juist de sleutel ligt in een relatie die vanuit Gods wil bedoeld is. Als je samen één wilt door het leven gaan, kan ik me niet voorstellen dat je dingen moet achterhouden. Het is wel vaak een moeilijk aspect als je aan een relatie begint, in welke fase van een relatie ga je alles voorleggen. Belangrijk is vooral de oprechtheid waarin een relatie loopt... moest die relatie dan uiteindelijk niet lukken, of bedoeld zijn, dan is de teleurstelling minder groot. |
elkaar waarderen is zeker belangrijk ..... als die wat leuks heeft gekocht waar die erg blij mee is dan is belangstelling naar je partner toe het mooiste wat je kunt geven ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:38
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:48
|
|
|
|
door ervaringen met bittere nasmaak uit het verleden voor mij geen oostblok-vakanties meer. (hoe goedkoop het daar ook mag zijn: met drie man dineren voor 15 €)
mijn idee is om een maandje eerder een week de andere kant op te gaan. met het vliegtuig naar Gran Canaria, of zo. na terugkomst heb ik nog 2 weken maar die zullen wel gevuld worden met schilder/timmeronderhoud aan mijn huis en tuin. tussendoor wellicht nog een Saabmeeting in Frankrijk en een verplicht agendapunt: familiedag
waar je eventueel ook kan kijken voor (goedkope) vakanties is www.alltours.nl. niet te gek duur, heb ik het idee en tot 6 personen per boeking.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:48
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:53
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 15 januari 2011, 20:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 18:57
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Willemijn.....dat is nog eens een heel goed idee van jou.
Ik ga er wel ff over nadenken wie er mogen(willen) komen.
Ik denk dat ik ze half februari uit ga nodigen.
Strak plan lijkt het mij.  |
Ja Carien...lijkt mij ook een strak plan 
Alleen wel alles op video opnemen hé......zodat wij ook mee kunnen genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:01
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | door ervaringen met bittere nasmaak uit het verleden voor mij geen oostblok-vakanties meer. (hoe goedkoop het daar ook mag zijn: met drie man dineren voor 15 €)
mijn idee is om een maandje eerder een week de andere kant op te gaan. met het vliegtuig naar Gran Canaria, of zo. na terugkomst heb ik nog 2 weken maar die zullen wel gevuld worden met schilder/timmeronderhoud aan mijn huis en tuin. tussendoor wellicht nog een Saabmeeting in Frankrijk en een verplicht agendapunt: familiedag
waar je eventueel ook kan kijken voor (goedkope) vakanties is www.alltours.nl. niet te gek duur, heb ik het idee en tot 6 personen per boeking. |
Als je met dat Oostblok, Griekenland bedoelt zit je goed fout. Het is zeer westers georiënteerd, net als Amerika en zeker géén Oostblokland..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:08
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | ik weet nog zo vroeg mijn verlof niet.......... en mijn zoon gaat binnenkort buitenshuis wonen......snik snik snik.....ook al ben ik blij dat hij gelukkig is en dat het hem goed gaat hoor..........maar hangt allemaal af van wanneer zijn huisje zal klaar zijn........en ik wil dan niet in het buitenland zijn als hij verhuist!
wie weet wat brengt volgend jaar, dan voel ik mij misschien ook wat meer vertrouwd met jullie hé maar ik wens jullie de komende zomer een heel mooi verlof toe Angy!
en griekenland behoort ook nog steeds tot mijn droomvakantie.....ben er nog niet geweest! |
Ik ben er al zo'n 20 keer geweest marylien...t is mijn tweede vaderland! Heb ook 3 jaar grieks gehad...spreek het een beetje..das wel handig he... En die mensen marylien...whow...zoooo lief!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:09
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Als je met dat Oostblok, Griekenland bedoelt zit je goed fout. Het is zeer westers georiënteerd, net als Amerika en zeker géén Oostblokland.. |
Oh griffy...zou zo met je mee willen hoor...maar het team hier kan niet in mei....alleen ik...hihi...maar ik sluit me aan bij de meerderheid he...Je bent welkom Griffy...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:11
|
|
|
|
|
gibby, hoe denk jij over scheiden en hertrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 19:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Mag ik reageren?Ik waag het er op.......
Als ik reageer in een topic is het NIET op de persoon dus niet om JOU te ergeren maar om mijn mening te geven over het onderwerp,of je Pietje of Klaasje of Gibby heet is mij om het even....... Iedereen mag zijn mening geven,jij,ik,de buurvrouw,op hun eigen manier.Het is logisch dat we het niet altijd met elkaar eens zijn in een discussie maar je kunt mensen niet naar je eigen hand zetten. Meen je dat nou geloof dur niks van Melding maken bij de redactie van een meningsverschil is jouw keuze,het is mijn stijl niet. |
|
|
| Naar boven |
|
|