Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zoveel complimentjes.... alleen maar dat ene marian.... dacht dat ik kaal was. en dat t eigenlijk mee viel...hahha.. bijna alles staat er nog.
T enige andere compliment was dat ik zo makkelijk met kinderen was. Soort roeping van mij...kinderen zijn altijd rustig bij mij. hahaha |
hahahaha..jonathan... zulke complimenten moet je koesteren hoor.. misschien dat ik het over een paar jaar niet meer kan zeggen... krijgen we weer een gedichtje...over kaal zijn..hihi maarre...leuk dat je het complimentje hebt onthouden hoor misschien ook een gedichtje waard?? we wachten af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb haar gisterenochtend nog even online gezien hoor, dus die komt vanzelf weer langs
 |
Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:41
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]ik denk dat Hannah: 1. moet bijkomen (...) van de pick-nick
Waren jullie zo lastig dan?
Tsja .. ze wordt ook al een beetje ouder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:50
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
ehm...ik rijd niet in een (Mits hi) Galant....(of bedoelde je dat niet )
bovendien: ze is mans genoeg om dat zelf te kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:52
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
Mmmmh, nou, ik weet niet of zij zit te wachten op de galante man...
Ze heeft meer aan een stoffeerder dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb begrepen dat er geen picknick plaatsvind op 3 juli. |
dat heb je dan verkeerd begrepen mariska; want marieke en ik gaan naaar de zelfde lokatie op dezelfde tijd, op drie juli!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:16
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waar is onze Hannah toch?
Ik heb na vrijdag niets meer van haar gehoord.
Jullie hebben haar toch niet op die grote stille heide gelaten?
Ik zit er wel mee hoor, ze heeft zo goed haar best gedaan om alles netjes te organiseren, en nu is ze spoorloos verdwenen.  |
kijk, dat hoor ik nou graag; ze mist me al na "nog geen etmaal"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik denk dat Hannah: 1. moet bijkomen (...) van de pick-nick 2. druk bezig is op haar zoldertje...ik hoorde namelijk iets van 'tapijt leggen'?
ze loopt vast niet in 7 sloten tegelijk. ze komt vanzelf wel weer langswaaien. |
ze zat gewoon in de kerk hoor............haha t is pinksterfeest he? en nu rap in de auto naar mn ouders...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb haar gisterenochtend nog even online gezien hoor, dus die komt vanzelf weer langs
 |
bedankt voor je foto's tess en ik verwacht jou ook hoor, 3 juli, en kayleigh hoopt dat je kleine er ook weer is!! dus schakel je taxi effies in als je wilt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Okeej...ik ben weer een klein beetje gerust gesteld.
Moet dat meske helemaal alleen dat tapijt leggen? Zijn er geen galante heren die haar willen helpen? |
madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kijk, dat hoor ik nou graag; ze mist me al na "nog geen etmaal"  |
Gelukkig... ze ister weer...ons Hannake 
mn kleine smurfzusje.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 24 mei 2010, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!  |
We hebben eigenlijk helemaal geen vent nodig war Hannah? Ze lopen alleen maar in de weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | madam is nogal onafhankelijk.... hihi, maar er kwam nog een stoffeerder langs op de picknick die me van tips heeft voorzien; dus komt tijd, komt tapijt!!!  |
Je wordt echt niet direkt afhankelijk als je een keertje ja zegt hoor,met teveel koppigheid heb je alleen jezelf te pakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 14:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bedankt voor je foto's tess en ik verwacht jou ook hoor, 3 juli, en kayleigh hoopt dat je kleine er ook weer is!! dus schakel je taxi effies in als je wilt?  |
Okee, komt ie:
TAXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
En nu maar hopen dat ie me voor 3 juli hoort gillen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 24 mei 2010, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 15:22
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Okee, komt ie:
TAXXXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
En nu maar hopen dat ie me voor 3 juli hoort gillen
 |
Ik zal je even helpen Tess! TAAAXXXIIIII!!!! Kan ik dan misschien ook meerijden taxi?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 15:24
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik zal je even helpen Tess! TAAAXXXIIIII!!!! Kan ik dan misschien ook meerijden taxi?  |
gaat taxi wel?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 24 mei 2010, 15:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 16:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat heb je dan verkeerd begrepen mariska; want marieke en ik gaan naaar de zelfde lokatie op dezelfde tijd, op drie juli!! |
Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit. |
Dus jij bent er ook bij, Maris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:56
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dus jij bent er ook bij, Maris?  |
Ikke wel. Mits ik met iemand kan meerijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:06
|
|
|
CARIEN982 schreef: | We hebben eigenlijk helemaal geen vent nodig war Hannah? Ze lopen alleen maar in de weg.  |
sssssssst carien; niet zo hard!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je wordt echt niet direkt afhankelijk als je een keertje ja zegt hoor,met teveel koppigheid heb je alleen jezelf te pakken  |
koppig???? hier ga k even niet op reageren....... (zelfstandig...... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:15
|
|
|
we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen
martien579 dirkjan071
en carien; ik heb er zin in!!
kom je ook, of wil je weer ETEN? (was het wel gezellig overigens?)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 mei 2010, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:21
|
|
|
Graag kom ik ook weer op 3 juli.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:39
|
|
|
Hai Hannah,
Ook ik kom met 3 kids!
Peacedove met 3 kinderen
groetjes,
HANNAH810 schreef: | we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI
dirkjan071
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik was vannacht effe op de chat en daar werd het verteld. Het had te maken met de singelsdag en nog iets.
Maar 3 juli komt voor mij het beste uit. |
Als Imre komt is het feest compleet, toch?? Kunnen ze daar het off-topic topic voort zetten. Lijkt me trouwens wel grappig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sssssssst carien; niet zo hard!!  |
Ow....sorry....ik zeg niets meer.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 24 mei 2010, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 20:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus (voor zover ik zelf op de hoogte ben........haha) op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
marieke897 met 2 kinderen hannah810 met twee kinderen mariska601 met TAXI tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 dirkjan071
Ik hebter ook zin in, hou wel van een feestje
Ik wil altijd wel uiteten gaan, maar het was erg gezellig.
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MYDESTINY349
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 22:24
|
|
|
Hoi lieve mensen, Het lijkt mij erg leuk om van de partij te zijn. Tot wanneer moet ik uiterlijk laten weten of ik meega of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 22:36
|
|
|
MYDESTINY349 schreef: | Hoi lieve mensen, Het lijkt mij erg leuk om van de partij te zijn. Tot wanneer moet ik uiterlijk laten weten of ik meega of niet  |
Ik zal Hannah even een handje helpen door te zeggen dat we hier op het forum wel bij houden waar en wanneer we afspreken. Dus als je kunt, gewoon komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 22:38
|
|
|
MYDESTINY349 schreef: | Hoi lieve mensen, Het lijkt mij erg leuk om van de partij te zijn. Tot wanneer moet ik uiterlijk laten weten of ik meega of niet  |
je hebt alle tijd nog om je aan te melden. maar wel tijdig laten weten dat je niet gaat.
|
|
Naar boven |
|
|