| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 12:51
|
|
|
|
eeuuh hannah??? kan ik mijne auto daar aan de kant zetten? of moete kik met mijne bazar een eind sleuren? kzijn nie van de sportiefste hé, en dan kan ik ook rekening houden welke schoenen ik aantrek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 12:57
|
|
|
|
met een beetje geluk is er een parkeerplaatsje vrij, drie meter naast je zitplaats (van een paar honderd vierkante meters), xabia; dus neem lekker een klapstoeltje mee, en t komt helemaal goed zónder sleuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:03
|
|
|
|
Ellende ...Verlossing ....Dankbaarheid ...
Boos zijn is een emotie en soms helpt die emotie je weer verder in je leven en als we Zijn Verlossing mogen ervaren dan is er natuurlijk de Dankbaarheid.
Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | met een beetje geluk is er een parkeerplaatsje vrij, drie meter naast je zitplaats (van een paar honderd vierkante meters), xabia; dus neem lekker een klapstoeltje mee, en t komt helemaal goed zónder sleuren. |
kan gelijk men hele kampeeruitzet meebrengen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:24
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Ach die overleven met zijn allen al maandenlang, dus wees welkom! |
maandenlang? maak er minimaal maar 1 jaar of mischien wel langer van hahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:39
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | kan gelijk men hele kampeeruitzet meebrengen dan  |
Geen probleem Xabia dat is wel goed idee, kunnen we met z'n allen in je tentje proppen en een nachtje slapen.
camper mag ook vorig jaar 3 partytenten opgezet voor het schuilen van de regendruppels. Heel simpel klapstoelen, tuinstoelen, ligstoelen mag je meenemen maar geen barkrukken aub Hier wordt niet gezopen mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:49
|
|
|
|
| TALIET435 schreef: | | maandenlang? maak er minimaal maar 1 jaar of mischien wel langer van hahaha |
Ik heb zeker een jaar het rode balkje NIET gezien, heb veel meer problemen met KPN .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOGITECH577
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 14:21
|
|
|
|
|
In een relatie moeten beide partners open zijn naar elkaar toe, over alles wat de relatie betreft. Wat er buiten de relatie is gebuerd met bijvoorbeeld exen, is het gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken. Als er dingen zijn die je huidige relatie kan schaden wees er eerlijk over. Het is aan je huidige partner en je zelf hoe je hier mee om gaat.Ik vertel niet alles wat heeft je partner eraan als jij zo eerlijk ben dat je hem/haar beschadigd daardoor. Iedereen heeft een geschiedenis maar hoe vaak moet dat tussen je huidige relatie staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 14:45
|
|
|
|
heb je dat ook wel eens gehad , dat je het soms niet eerlijk vind dat jij nog steeds vrijgezel bent en andere vrienden van jou leeftijd al getrouwt en kinderen krijgen of gekregen al hebben ?.
Laatst aangepast door
|
SILVER916
|
op woensdag 19 januari 2011, 14:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 14:57
|
|
|
|
Kunstgebidden??
bedoel je misschien kunstgebitten?
even iets heel anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 15:02
|
|
|
|
Beste vriend,
Ik was tijdens mijn jeugdjaren erg stil en veel verborgen in huis en beetje last van faalangst. Ik durf gewoon niet tegen de meisjes en jonge vrouwen. Mijn vrienden hadden verkering en later getrouwd en sommige kinderen gekregen. Na 21 jarige leeftijd begon ik echt op pad, ik had toen pas rijbewijs en auto. Toen ik 22 jaar was zei ik tegen mezelf Herman, waar ben je mee bezig? Uitstralen en hup. Toch maar getrouwd op 26 jarige leeftijd en duurde 21 jaar en toen uit elkaar. Nu ben ik wel doorzetter, gelukkig ben ik niet verlegen.
Het kan best heel moeilijk zijn over je eigen persoon. Misschien ben je verlegen of faalangst of andere oorzaak. Misschien heb je niet veel contacten met vrienden van de kerk, vereniging, of andere samenkomsten. Achter de computer werkt niet, omdat jij in huis blijft. Ga naar buiten dan. Doe je niet veel met activiteiten? Probeer jezelf meer naar voren als visitekaartje, organiseert wat leuks misschien vindt iemand jou wel leuk tijdens uitstapje zoals hier van de CM. Zorg dat je niet in het verborgen blijft dan is wel jouw probleem. Kom op, de pad op. Ik wens je veel succes
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 19 januari 2011, 15:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 15:11
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Heel mooi dit topic en ik ben het helemaal met je eens. Het lied vind ik ook prachtig en dan in de versie van Nynke Laverman... |
Ik hearde fan ‘t geheim akkoard dat David brocht ta Gods gehoar Mar psalmgesang hat dy nea ynteressearre It wûnder fan trep fjouwer, trep fiif de fal yn mineur, as majeur ferriist Ferbjustere skoep hy it Hallelujah
Hallelujah
Dyn leauwe moast bewizen ha Doe seachst har baaien op it dak Sok moais yn ’t moanneljocht, do koest wol stjerre Sy naam dy nei har keamer mei sûchde alle krêften út dy wei en twong dy ta in nuodlik Hallelujah
Hallelujah
Leafste, ik ha hjir earder sjoan dit bêd besliept, de flier berûn Allinnich wie der earder as tegearre Ik seach de flagge op dyn kastiel mar leafde is gjin oerwinningsmiel ’t Is in kâld en brutsen Hallelujah
Hallelujah
Der wie in tiid datst by my wiest en my dyn wêzen fiele liests Wêrom’t dat oer is, hasto nea ferklearre Mar ferjit net wa’sto wiest yn my hoe’t wy ús mei de himel frijden elke azemstjit wie Hallelujah
Hallelujah
Miskien dat der in god bestiet Mar al wat ik fan leafde wit is hoe te slaan ne wa ’t myn lok skansearret ’t Is gjin geskriem, jins rie tenein en ek gjin fromme psalm op snein ’t Is in kâld en brutsen Hallelujah
http://www.youtube.com/watch?v=YDBmjC5DZrM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 24 januari 2011, 00:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mijn Nieuws
Weer terug van weg geweest. Kreeg korting en dacht waarom niet he Dus nu weer terug naar hier Heb ik in tussen tijd nog wat gemist ?  |
Wb, Anita!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:19
|
|
|
|
masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
eens of oneens ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:31
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 24 januari 2011, 00:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist wel goed dat Crossroad het benoemde want het is tegelijkertijd het mooie van CM, je leert elkaars standpunten ook wat meer begrijpen zonder dat je het er mee eens hoeft te zijn maar je krijgt wel meer inzicht in wat mensen drijft........  | Als het om standpunten gaat vind ik het geen probleem. Maar dat gezeur over respect word ik echt moe van. Temeer omdat het de inhoud vreselijk op de achtergrond drukt. Dus dan moet het maar weer eens, ik hoop voor de laatste keer.
Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:33
|
|
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik dit nu typisch een onderwerp wat je niet op het forum bespreekt, omdat er snel persoonlijke verhalen verteld gaan worden. Smullen voor 2300 mensen, beschamend voor jezelf..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:38
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:39
|
|
|
|
Liever nog vrijgezel dan te snel iets willen om getrouwd te zijn Want snel lopers zijn doodlopers en dat loopt op den duur toch mis Leef niet alleen op je gevoel maar gebruik ook je verstand Breng de dingen in gebed en sta als man sterk in je schoenen Als je een leuke vrouw ziet gebruik je instinct en handel daar naar De man in kwestie is de jager en durf je niet te jagen Dan ben je als man er lang nog niet aan toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:40
|
|
|
|
gestopt
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op woensdag 2 februari 2011, 21:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:41
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mijn Nieuws
Weer terug van weg geweest. Kreeg korting en dacht waarom niet he Dus nu weer terug naar hier Heb ik in tussen tijd nog wat gemist ?  |
Welkom terug, Anita!
Of je veel gemist hebt? Hmm......volgens mij niet zoveel hoor. Even het forum lezen, dan ben je weer helemaal bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:48
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
eens of oneens ? |
wat vind je zelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:02
|
|
|
|
tja, willem, zonder lexus ben je nergus........
ach, weet je maar gelijk waar je aan toe bent; en het scheelt je veel treinkaartjes om daar achter te komen moet je maar denken;
(liever een kerel dan een vierwieler)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:02
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt. Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken. Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel. |
Goh....Willem.....laat ik nou denken dat je een jaguar, saab of vette mercedes voor de deur had staan....jammer joh...maar onze date gaat niet door
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:04
|
|
|
|
kunst-gebeden zeker??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:06
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | Ik was verbaasd om te horen dat een CM lid na een leuk contact met wederzijdse interesses, complimenten en virtuele knuffels en kussen zich terugtrok voor de afspraak toen ik meldde met de trein te komen omdat ik geen auto rijdt. Goede reactie zou je zeggen want het had slechter gekunt. Haar boodschap was dat we wel heel verschillend waren, zij dol op mooie autos en motoren was. In haar profiel is daar geen letter over terug te lezen. Over eerlijkheid duidelijkheid gesproken. Nog een extra vraag toevoegen aan het profiel? Bijvoorbeeld de rubriek Vervoer met als keuze auto, motorfiets, ov, fiets , scootmobiel, rolstoel, ezel. |
Dan word ik ff nieuwsgierig .....had de dame in kwestie zelf wel een auto? Zo ja, zie ik het probleem niet, dan kan ze zelf naar jou komen (mocht het om afstand draaien), zo nee, wij vrouwen willen toch zo graag geemancipeerd zijn? Zorg dan ook voor je eigen auto en ga niet klagen als de ander er geen heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 17:13
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | vindt het nog steeds zo leuk dat jullie elkaar gevonden hebben  |
Tnx meis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|