| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:18
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Vallende eikeltjes in april Leonard ?  |
och.....Suus...
op die hei kan van ALLES vallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA694
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Misschien een vraag bij het profiel? Heeft u een auto en zoja, wat voor?  | Is misschien een goed idee..je kan ook vragen, zodat het niet teveel opvalt; heeft u een ezel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:34
|
|
|
|
| WILMA694 schreef: | Is misschien een goed idee..je kan ook vragen, zodat het niet teveel opvalt; heeft u een ezel?  |
Precies, en wat voor ezel?????? Oud, jong.....hoeveel gelopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:36
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:37
|
|
|
|
| WILMA694 schreef: | Is misschien een goed idee..je kan ook vragen, zodat het niet teveel opvalt; heeft u een ezel?  |
Ik heb een fiets met zijspan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROSEVE659
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:39
|
|
|
|
|
Het onderwerp wordt gepropageerd door John M Gottman in zijn boek Die 7 Geheumnisse der Glücklichen Ehe. De nederlandse vertaling is niet meer te koop. Die heb ik op marktplaats weggekocht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:41
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | och.....Suus...
op die hei kan van ALLES vallen  |
Groot gelijk Marianne
Dames vallen voor de mannen
Mannen vallen voor de dames
misschien knieval
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:41
|
|
|
|
| HERMANDV978 schreef: | Gibby mijn ervaring is dat je beter een cd/dvd kan kopen en dan een upgrade doen werk meestal beter dan online, en heb je meer controlle wat je wel en niet wil |
Gibby een dvd windows 7 kopen als oem ...is goedkoper ..meestal iets van hardware erbij kopen.... Kijk maar eens bij Alternate te Ridderkerk...
Leonard bouw af en toe een pc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMANDV978
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:44
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Gibby een dvd windows 7 kopen als oem ...is goedkoper ..meestal iets van hardware erbij kopen.... Kijk maar eens bij Alternate te Ridderkerk...
Leonard bouw af en toe een pc  |
mee eens maar bij de meeste kleinere zaakjes hoeft dat niet eens verkopen ze een oem versie toch wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:47
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:51
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMANDV978
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:51
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | OEM...??? Sorry hoor! Is dat een equivalent of zo van Windows 7..?? |
is gewoon een goedkopere dvd met de zelfde software maar eigenlijk voor als je een complete pc laat bouwen word vaak ook los verkocht en is de helft goedkoper ongeveer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 23:56
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 00:00
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 00:04
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 00:30
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | het zou wel makkelijk zijn,
ik lees met een beetje pijn in het hart al die leuke uitstappen die jullie organiseren, zou dit ook niet in belgië bestaan een christianmatch? |
Is dat geen Belgische mop? Kan je zelf dit oprichten? Samenwerken met Sofie en Maddy als marymatch ofzo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 00:49
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 00:57
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | en ik heb een auto met blutsen en deuken  |
kijk, en dat schijnt toch allemaal belangrijke informatie te zijn voor een evt date......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 01:19
|
|
|
|
gestopt
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 01:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | kijk, en dat schijnt toch allemaal belangrijke informatie te zijn voor een evt date......  |
bij mij is heel simpel
zij zit in de zijspan van mijn fiets, kan ik schattig naar haar kijken wel opletten op de weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 01:36
|
|
|
|
| HERMANDV978 schreef: | is gewoon een goedkopere dvd met de zelfde software maar eigenlijk voor als je een complete pc laat bouwen word vaak ook los verkocht en is de helft goedkoper ongeveer |
als je de OEM versie los wilt kopen kun je bv terecht bij Compused in stadskanaal,die winkel kun je vinden tussen de rotonde(bij mc donald's) en de watertoren.heb zo'n 2 jaar geleden ook al eens een OEM versie gekocht,maar dynabyte en norrod (emmen)wilden me de dvd OEM versie niet los verkopen,alleen bij de aankoop van een nw computer. Compused durfde dat dus wel. hier en daar even navragen loont dus wel de moeite.
gr.bert
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 22 januari 2011, 01:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 02:31
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Drenthe - Friesland - Groningen - Overijssel Provincie`s 2011
Dat we als leden iets organiseren voor een leuk uitje.  |
Jammer Anita, 5 februari uitstapje naar Leeuwarden, maar dat is voor alle leden ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 02:49
|
|
|
|
THOMAS968 schreef: En het niet toepassen ervan als ze niet meer toe te passen zijn, en dat verzin ik niet hoor, Jezus zetten de farizeeën al op zijn plaats en vandaag doen zijn volgelingen dat nog steeds met christenen die alleen maar naar de letter en de wet kijken. De tegenstellingen tussen Christus en de farizeeën van toen kun je niet 1 op 1 overzetten maar het principe er achter wel. Wetten uit een voorbije tijd moet je ook in het kader zien van de cultuur waarin ze spelen en vooral in het kader van de toenmalige sociale verhoudingen. Je kunt niet alles zomaar overzetten, kijk maar naar de eerdere beschouwingen over verkrachte vrouwen in Deuteronomium. Of zelfs naar het woord van Jezus: Slaven weest uw meester onderdanig. Iemand die nu voor slavernij is, kan geen Christen zijn. De betekenis dat mensen zich soms beter bij hun lot kunnen neerleggen, blijft bestaan. Voor God hebben we ontzag maar we hoeven geen angst meer te hebben. De wet is vervuld en we hoeven niet als christenen een leven lang bang te zijn of we misschien voorbestemd zijn. Geloof en vertrouwen hoort bij elkaar, geloof en angst niet.
Thomas
| MAR907 schreef: | Heb jij je wel eens verdiept in de "wetten" van OT??? Voor God zijn er tien geboden, daaraan verbonden zijn de wetten van Mozes, vervolgens zijn er wetten van mensen (Saduseeers en Faririzeeers). Waar praat jij over? Erg op de persoon Mar
De Here Jezus, heeft de cerimoniale wetten van Mozes vervult. De straf (vloek) die op de zonde (overtreden van Gods 10 geboden) lag, is door Hem gedragen..... Tevens was Hij de eenmalige offer (het lam dat geslacht is) die zou komen vanuit de profeten in de OT. Dus Thomas heeft gewoon gelijk als je het goed leest (wilt lezen natuurlijk)
Wij als moderne hiedense christenen, zijn vermengt met allerlei gedachten goed. Behalve de Joodse OT evangelie wordt aan de kant gegooid omdat men zegt het is niet meer voor ons. De Here Jezus zegt: hieraan hangt de ganse wet en profeten (de OT)... Die zit vast aan zijn eerste en tweede gebod....
Het is te vergelijken met een verzekering polis... De polis geeft aan wat je krijgt, de aanhangsel wanneer en/of voorwaardes..... | Nee, voor ons (christenen) is de zekerheid Jezus Christus en niet het OT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 02:51
|
|
|
|
trage server, daardoor dubbel geplaatst.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 22 januari 2011, 02:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 08:26
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | geen mop Herman, wil jullie wel graag leren kennen, maar ja.............heb zo den indruk dat het altijd zo ver is........ Sofie ken ik al (kennen ttz heb er al contact mee gehad) Maddy is mij nog steeds onbekend!
het zou toch gekund hebben hé, er zijn overal wel gemeentes, kerken, dating sites, dus waarom in belgië geen afdeling van christianmatch? |
er is wel een internationale christianmatch, weet ik via via, marylien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 08:31
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | oeii... Josina......das niet prettig!!
veel sterkte....het is maar goed dat we morgen niet afrikaans gaan eten!... |
Dank je wel!
De behandeling viel gelukkig mee, maar hij heeft het abces niet geheel leeg kunnen krijgen, dus ik lijk nog steeds op een hamster De naweeën zijn vervelender, ik heb meer pijn dan daarvoor en zo'n algeheel malaise gevoel. Ik heb een forse antibioticakuur gekregen en maandag moet ik weer terug.
Maar het is idd goed dat we vandaag niet uit eten gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:14
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | het zou wel makkelijk zijn,
ik lees met een beetje pijn in het hart al die leuke uitstappen die jullie organiseren, zou dit ook niet in belgië bestaan een christianmatch? |
Ik ben bang van niet. CM vult een gat/gaatje in de chr. markt van België, want er wordt wel rekening met jullie gehouden (bijv. bij het invullen van je profiel).
Kan me voorstellen dat het lastig is met een uitje. Aan de andere kant moet je maar denken, dat een uitje in Friesland voor een Zeeuw ook erg ver is. En een uitje naar Vlissingen, is voor iemand uit het noorden van het land bijna niet te doen. Dan zit jij misschien nog wel dichterbij. Misschien een idee, om iets in het zuiden van het land te organiseren? Als je in het zuiden van België woont, wordt het wel lastig. Er bestaan misschien wel neutrale datingsites in België, die ook openstaan voor christenen? We kunnen natuurlijk ook met z'n allen een weekje gaan kamperen in de Ardennen. En een dagje Antwerpen kan ook erg leuk zijn.
In Nederland zijn we eigenlijk best verwend met zoveel chr. datingsites.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:16
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | er is wel een internationale christianmatch, weet ik via via, marylien |
Of dat echt wat oplost? Dan moet je voor een uitje misschien wel naar Duitsland of Polen of......
Dan is Nederland nog dichtbij hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:16
|
|
|
|
30 en 19 gaat nog.
maar wat als iemand met een beetje (on-)geluk qua leeftijd je dochter had kunnen zijn? en waarvan je twee keer in drie dagen tijd een knipoog krijgt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:21
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | 30 en 19 gaat nog.
maar wat als iemand met een beetje (on-)geluk qua leeftijd je dochter had kunnen zijn? en waarvan je twee keer in drie dagen tijd een knipoog krijgt...
 |
Scheelt dat een knipoog nog geen relatie is , maar ik vind het wel apart.
'k Zou zeggen, niet op ingaan én er ondertussen stiekem van genieten. 
'k Moet de eerste knipoog van een man van pakweg 25 jaar, nog krijgen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 22 januari 2011, 09:23
|
|
| Naar boven |
|
|