ChristianMatch

Forum

Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEM591

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:21

gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op dinsdag 1 februari 2011, 21:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:24

MARYLIEN613 schreef:
hints begrepen Lachende smiley

zal toch eens moeten komen kijken hoe het er aan toe gaat hé

Heel goed initiatief Marylien Lachende smiley

dan komt er zeker en vast een vervolg in de ardennen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:31

PIETER649 schreef:
Een jaar of 3 geleden organiseerde een belgisch lid... ene Lien327, ook een feessie bij haar thuis.
Ik meen dat we daar met een mannetje/vrouwtje of 15 een beregezellig middagje en avondje hebben gehad!! Lachende smiley

Maar tja.. verder blijven de initiatieven in Bels een beetje uit Twijfelende smiley

Misschien moeten de zuiderluu een voorbeeld nemen aan de noorderluu, die klaagden een paar jaar gelee ook over gebrek aan feessies in hun uithoek, maar tegenwoordig organiseren ze regelmatig zelf iets in die uithoek

tja, die lien327 is met de noorderburense zon verdwenen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar voor alle duidelijkheid... probleem in bels is dat er daar maar een handvol christenen zijn. daarbij nog gelaten dat degene die er zijn bijna allemaal al van't straat zijn geraakt Verraste, verbaasde smiley
als je dan naar het restant kijkt... de kans die dan nog eens heel klein is dat daar ene is die bij je past (zeker bij zo een raar mens als die lien327)

ik vermoed dus dat CMbels amper 5 leden zou halen, is econoimisch niet verantwoord om daar al je tijd in te steken Gefrustreerde smiley
bij deze zal ik dan toch maar verder die nederlanders en duitsers ampeteren. Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

en wat het feesje betreft, jullie zijn nog steeds welkom na het lange wegblijven van lien327 Engeltje smiley steek maar wat in elkaar, ik heb nog steeds plek zat
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:31

WILLEM591 schreef:
Vlaams................voor vouwfiets!!! Knipoog smiley ]

Oke thx....maar.... Verraste, verbaasde smiley ..... gij toch gene belg Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:37

http://www.metronieuws.nl/algemeen/allemaal-opzij-voor-coureur-tinus-100/SrZkas!Dt5Bc5LTTz6c/

voor als we 100 zijn.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:37

GIBBY159 schreef:
Lachende smiley December 1963. Mijn rijbewijs gehaald. in één keer... kostte toen alles bij elkaar naar ik mij kan herinneren nog geen 100 gulden! Auto gekocht en nee hoor, was geen succes bij de meisjes! Lekker stoer doen door soms op 2 wielen door de bocht scheuren! Haha...door de Kerkstraat stapvoets rijden alle ramen open en kei-hárd muziek op "Radio Luxemburg" toen een zeer populaire radio zender! Lachende smiley Maar...ja, geen meid die op mijn stoere gedoe sjoegel gaf! Gefrustreerde smiley

Nu, zowat 50 jaar later. Heb nog steeds een auto. Knipoog smiley Bij mijn kennismaking contacten zeg ik wel dat ik een auto héb maar dat maakt totáál geen indruk. Dat "status" symbool van 'ik heb een auto' is al lang in onze samenleving gelukkig verdwenen. Het is nu meer..."waar doet hij/zij het van?" Dus...dames, die poehá van "kijk eens...ik heb een auto!" is al heeeeel lang weg geëbt.

Straks hoop ik nog eens een zo'n 40 Km. auto'tje aan te schaffen! Prima dingetje voor m'n ouwe dag! Dames van ongeveer mijn leeftijd houden wel van lekker warm en knus zich te laten vervoeren. In mijn rebélse jeugd reed ik ook wel eens op m'n Kreidler Florett bromfiets, met m'n "verkering" achter op de buddy-seat. Met een gangetje van plm 90 Km/u opgevoerde "PLOF" Dáár had ik wel eens meer succes mee destijds! Lachende smiley

Maar goed...nee hoor, een auto is absoluut niet nodig om je persoonlijke sociale leef, woonsituatie en inkomen te moeten bewijzen! Als een dame naar mijn status zal vragen met o.a. "Heb je een autoooo?"...of..."Wat voor werk doe je?" dat soort vragen om te peilen of het dan wel of niet bij háár "status" pást door zich zo te gedragen is het bij mij super snel rechtsomkeerd en weg wezen! Dat soort type vrouwen zijn geen knip voor hun neus waard! Al met al...wij mannen zijn oké en we doen maar gewoon! We doen al gék genoég...met z'n allen! Clown smiley De groeten van een nuchtere Grunniger "BOER" die geen vrouw zoékt maar een vrouw door God geschonken mag leren kennen...Only God knows! Prijs de Heer...Halleluja! Lachende smiley

Hoi Gibby,
Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben.
Maar golddiggers komen ook onder christenen voor.
Ik laat het ook aan onze Heer over.
Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:41

kan ik helemaal in meegaan...
als God een relatie bedoeld in één worden dan is dit ook in het aspect beste maatjes zijn, alles kunnen delen van wat vanuit je binnenste komt.
maar idd, is vriendschap niet genoeg als basis.
ik heb best beste vrienden waar ik alles mee kan delen, en praktisch gezien, zou je nog door het leven kunnen gaan... maar als die liefde er niet is Smiley die vol vragen zit dan is het ook zo niet bedoeld
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:43

zal ik de afdeling belgie doen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:45

IMKE917 schreef:
Oke thx....maar.... Verraste, verbaasde smiley ..... gij toch gene belg Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Nee ik ben geen Vlaming hoor (010). Ben van oorsprong Zeeuw.

Een strijkfiets kan mee in de trein dus dames die erg buitenaf wonen zijn echt wel te bereiken. Gewoon wat moeite en het komt wel goed.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:48

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 1 juni 2011, 09:27
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:50

Beetje flauw van de Telegraaf om dit soort dingen in het nieuws te brengen. Er is vrije nieuwsgaring en dat is een hoog goed, maar het is onsportief naar de niet-commerciële KRO. Laat mensen lekker puzzelen en combineren. Iedereen weet nu wie het wordt en wie niet bij boer Marcel. Jammer, daarmee ondergraaf je het principe van het programma.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 22 januari 2011, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:52

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op woensdag 1 juni 2011, 09:26
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:55

gestopt

Laatst aangepast door
WILLEM591
op dinsdag 1 februari 2011, 21:53
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:55

THOMAS968 schreef:
Beetje flauw van de Telegraaf om dit soort dingen in het nieuws te brengen. Er is vrije nieuwsgaring en dat is een hoog goed, maar het is onsportief naar de niet-commerciële KRO. Laat mensen lekker puzzelen en combineren. Iedereen weet nu wie het wordt en wie niet bij boer Marcel. Jammer, daarmee ondergraaf je het principe van het programma.

Thomas

Nu hadden we dat al gedacht maar ja, de spanning is er af.......
Echt weer telegraaf, maa rmoet je eerlijk zeggen dat als ik het hier niet op het forum gelezen had het ook niet zou hebben geweten.......lees nl alleen op vakanties in het buitenland de Telegraaf......en weet nu ook weer waarom.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:59

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 31 mei 2011, 00:18
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:00

WILLEM591 schreef:
Hoi Gibby,
Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben.
Maar golddiggers komen ook onder christenen voor.
Ik laat het ook aan onze Heer over.
Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed.

Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur.....
mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:15

De discussie was er al eens eerder en ik heb toen geschreven dat het wel van belang is in welke levensfase je zit en dat qua gevoel en beleving een beetje past. Wil je kinderen of een gezin, zijn die er of wil je dat juist niet meer? Ben je met carriere bezig of heb je dat wel gehad? Ik noem maar wat. Dat moet je wel van elkaar weten. Het veiligste is dan wel dat je niet te veel verschil in leeftijd hebt. Maar met grotere verschillen kan het ook best passen als je qua levensinstelling niet te veel uiteen loopt.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:22

Hallo allemaal,

Allereerst willen we jullie alle goeds voor 2011 toewensen!

En de datum bekend maken waarop we onze 5de single-avond hebben.........vrijdagavond 4 februari 2011!
Vanaf 20.30 uur ben je van harte welkom in de Pimpelaer , een gezellig bruin cafe te Barendrecht voor een gezellige vrijblijvende avond, om contacten te leggen en/of te onderhouden.
de locatie hebben we die avond voor onze groep alleen.
vorige keer waren er ruim 100 gasten.
neem gerust iemand mee maar meld je aan want vol is vol.

groetjes, jenny en nicoline.

Alle info:
Waar: Den Pimpelaer te Barendrecht zie op de site onder "bedrijfsborrels" voor een indruk van de locatie
Adres: Doormanplein 3-C 2992 BC Barendrecht (0180 619722)
Tijdstip: 20.30 uur tot ongeveer 01.00 uur.
Voor wie: alleenstaanden, gescheiden mensen, weduwen en weduwnaren
Leeftijd: ongeveer 33 +
Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of bittergarnituur te bestellen aan de bar voor eigen rekening
Aanmelden: ourmeetingpoint@hotmail.com Wel graag aanmelden want vol is vol! ongeveer 100 singles.
Doel: vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden
Parkeren: Gratis, maar let op!!! Op het Doormanplein (voor de Pimpelaer) is het parkeren tot 22.00 uur toegestaan!!
Advies: Parkeer gratis op het Binnenhof bij het gemeentehuis en dan is het 5 minuutjes lopen.
Activiteit: Oud-hollands hamerspel staat klaar voor diegene die aan (de) slag willen.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:32

WILLEMIJN232 schreef:
Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur.....

Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Verliefde smiley Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Duiveltje smiley
Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt?
Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen.
Lang leve het openbaar vervoer.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:35

DINI968 schreef:
Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Verliefde smiley Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Duiveltje smiley
Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt?
Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen.
Lang leve het openbaar vervoer.

Verlegen lachende smiley sorry Griffin, ik dacht dat jij dit topic opgestart had................mij oprechte excuses.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:37

THOMAS968 schreef:
De discussie was er al eens eerder en ik heb toen geschreven dat het wel van belang is in welke levensfase je zit en dat qua gevoel en beleving een beetje past. Wil je kinderen of een gezin, zijn die er of wil je dat juist niet meer? Ben je met carriere bezig of heb je dat wel gehad? Ik noem maar wat. Dat moet je wel van elkaar weten. Het veiligste is dan wel dat je niet te veel verschil in leeftijd hebt. Maar met grotere verschillen kan het ook best passen als je qua levensinstelling niet te veel uiteen loopt.

Thomas

Een meisje van 19 is geestelijk zo.n 21 jaar oud, loopt altijd iets voor op de man, heb ik eens gehoord Smiley die vol vragen zit

Mijn jongste dochter was 20, hij 32, zijn nu a bijnal 8 jaar bij elkaar en
hebben 2 kinderen van 6 en 2 jaar oud, zijn helaas niet getrouwd, wonen wel samen en zijn gelukkig met elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:37

WILLEMIJN232 schreef:

Mijn mams die had een Tomos met versnellingen en een heel hoog stuur. Jammer dat ze geen fotoos heeft, lijkt me wel leuk zo n stoere moeder op een nog stoerdere bromfiets.
Ik zie het al voor me....en dat was nog niet stoer genoeg.
Een beetje slaolie in de tank bracht ook een lekker luchtje mee. Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARIEN982
op zaterdag 22 januari 2011, 14:39
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:40

GRIFFIN748 schreef:
oei...dan zal ik maar niet vertellen dat ik vanmiddag een 'nieuwe' afstandsbediening voor mijn tv heb gekocht....voor 150 euro

Was dat ding van goud dan ofzo? 150 euro....daar heb er 10 stuks voor en dan houd ik nog geld over voor een zak popcorn bij de buis Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOGITECH577

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:01

Ik heb ook een korte relatie gehad met iemand die tien jaar jonger was dan ik. Helaas zaten we beide in andere fases van ons leven en is het mede daardoor stuk gelopen. Of ik weer een relatie zal aan gaan met iemand die zoveel jonger is!?.Ik laat me in ieder geval niet door de leeftijd tegen houden ouder of jonger.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:10

De zes belangrijkste woorden zijn: "jij hebt gelijk, ik zat fout"
De vijf belangrijkste woorden zijn: "dat heb je prima gedaan"
De vier belangrijkste woorden zijn: "wat vind jij ervan?"
De drie belangrijkste woorden zijn: "als je wilt"
De twee belangrijkste woorden zijn: "dank je"
en de minst belangrijkste: "Ik" Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:14

http://www.youtube.com/watch?v=26PAgklYYvo
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:15

Zaterdag 22 januari, Gen. 32: 22-32; Vechten met God.

Dat is een merkwaardige thuiskomst! Jakob gaat mank het beloofde land in. Hij kan zo vlug niet meer. Wat is er met ham aan de hand?
Jakob heeft gevochten. Gevochten met God. Wie er gewonnen heeft? God natuurlijk! Ja, dat zou je denken, maar dat is toch niet waar. Jakob heeft gewonnen! De vreemde vijand kreeg Jakob er niet onder. En toen heeft God uiteindelijk Jakob maar een flinke tik gegeven. Zodoende gaat Jakob nu gehandicapt zijn broer Ezau tegemoet.
Jakob. Eigenlijk moet je nu zeggen: Israël. Want in het gevecht bij de rivier heeft Jakob van God een nieuwe naam gekregen. Niet langer heet hij Jakob, hielelichter. Voortaan heet hij Israël, strijder Gods! Dat is een prachtige naam! Jakob heeft gevochten om Gods zegen! En hij heeft nog gewonnen ook! Wat een succes!
Ja, maar aan dit succes van Jakob zit een handicap vast. Jakob moet goed weten dat hij door slimmigheid en kracht God wel zo’n beetje de baas kan zijn – maar net niet helemaal! Jakob moet niet denken alles te kunnen. De hielelichter wordt nu zelf gevloerd! Zo gaat Jakob de toekomst in. Nee, hij loopt niet meer zo hard. Hij moet het toch een beetje kalmer aan doen. God spaart Zijn kinderen door hun vaart te minderen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:17

Ik ga dr weer een dikke knuffel uitgooien, en vandaag is die voor roseve659, omdat ik iets moois van hem mag lenen Clown smiley
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:20

Heere, maak mij Uw wegen bekend, leer mij uw paden.
(ps.25 vs.4)
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 15:21

HANNAH810 schreef:
Hallo allemaal,

Allereerst willen we jullie alle goeds voor 2011 toewensen!

En de datum bekend maken waarop we onze 5de single-avond hebben.........vrijdagavond 4 februari 2011!
Vanaf 20.30 uur ben je van harte welkom in de Pimpelaer , een gezellig bruin cafe te Barendrecht voor een gezellige vrijblijvende avond, om contacten te leggen en/of te onderhouden.
de locatie hebben we die avond voor onze groep alleen.
vorige keer waren er ruim 100 gasten.
neem gerust iemand mee maar meld je aan want vol is vol.

groetjes, jenny en nicoline.

Alle info:
Waar: Den Pimpelaer te Barendrecht zie op de site onder "bedrijfsborrels" voor een indruk van de locatie
Adres: Doormanplein 3-C 2992 BC Barendrecht (0180 619722)
Tijdstip: 20.30 uur tot ongeveer 01.00 uur.
Voor wie: alleenstaanden, gescheiden mensen, weduwen en weduwnaren
Leeftijd: ongeveer 33 +
Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of bittergarnituur te bestellen aan de bar voor eigen rekening
Aanmelden: ourmeetingpoint@hotmail.com Wel graag aanmelden want vol is vol! ongeveer 100 singles.
Doel: vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden
Parkeren: Gratis, maar let op!!! Op het Doormanplein (voor de Pimpelaer) is het parkeren tot 22.00 uur toegestaan!!
Advies: Parkeer gratis op het Binnenhof bij het gemeentehuis en dan is het 5 minuutjes lopen.
Activiteit: Oud-hollands hamerspel staat klaar voor diegene die aan (de) slag willen.

Ik had heel graag meegegaan,
maar je kan niet alles willen in het leven he?

Ik sta die week op de latten in Oostenrijk!
De volgende keer ga ik graag mee.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1818 1819 1820 1821 1822 1823 1824 ... 6194 Volgende
Pagina 1821 van 6194