ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:41

BERT168 schreef:
ja moi,

hadden jullie al gehoord dat boer marcel voor de poolse Ksenia kiest?
boeren in de omgeving zien alleen Ksenia nog maar bij zijn boerderij,tenminste dat heb ik op een nieuws site gezien...

het programma is immers maanden geleden al opgenomen,dus mensen die in omgeving van de bzv boeren wonen,weten allang welke vrouw het geworden is natuurlijk..

Je klapt uit de school Bert..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 01:04

GRIFFIN748 schreef:
sorry ducky....t ging over strandwandeling noordwijk..vorig jaar..en was effe tussen griffy en mij...ik zag jou daar niet....Griffy helaas ook niet..maar daar baalde ik wel van...en we zitten nu grappies te maken...maar Griffin...weet niet of je dit leest...maar ik vond het erg rot wat er toen gebeurde...zo...pffff...dat ben ik weer kwijt
Ach, ik ben wel wat gewend (iets met dikke huid en brede rug Clown smiley )

Bovendien heb ik het zelf aangeslingerd...[/quote]

ja...maar toch griffy...wij baalden! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 01:30

Mijn super hele dikke turbo knuffel gaat vandaag naar ons knuffelbeertje....hij krijgt er elke dag minstens 100....maar nou eentje van mij.....Crossy...we zijn er weer he....Hou van jou hoor! Dank je wel voor alles!
Angy

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op woensdag 26 januari 2011, 01:30
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 06:35

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 08:01
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 08:53

MAR907 schreef:
Hannah ik bedoel niet het lied van (een nieuw Halleluja) wel van de topic....

kun je dan heel concreet aangeven over welke songtekst je het wel hebt, liefst zelfs nog met een linkje erbij naar you-tube?
want ik zou werkelijk niet kunnen verzinnen waar de tekst niet klopt.
(afijn; ik ben dan ook meer gewend aan der psalteren Davids, dan aan der drummen michaels..........maar dat even terzijde)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:00

ANDRE701 schreef:
rammelbakkies of niet. Waar kan ik me inschrijven? Lachende smiley met blinkend witte tanden

hier andre;
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1769&lastPage=t#btm

alleen, de rammel-ferrari waar griffin het over had, komt niet; dus t kon wel eens een rammel-vrije strandwandeling worden; geniet ervan in elk geval.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:05

CROSSROAD317 schreef:
Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Iemand schreef hier een heel topic vol mee, maar ik weet het nu helemaal zeker IK BEN OK !!!! Clown smiley

en, cross; is het een opluchting voor U??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:12

ik niet;
ik heb gelegen in een heerlijk bed mariska
ik heb een lekker bakkie koffie voor me
en een lege dag om te vullen met "slingers en balonnen";
etc etc etc

mijn vriendin heeft een tegeltje hangen in huis;
kijk naar wat je hebt; niet naar wat je mist;moet je eens proberen vandaag; voor alles waar je van kunt balen drie dingen verzinnen waar je dankbaar voor kunt zijn; het werkt echt!
misschien krijg je vandaag wel zin om te verzinnen voor wie je iets doen kunt om diegene blij en gelukkig te maken; een eenzame buurvrouw verrassen met een bakkie, of de vuilnisbak buitenzetten voor de over over overbuurman?
das de kracht van positief denken.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:38

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 13:23
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:45

mijn mooiste moment vandaag was vanmorgen al heeeeel vroeg:
(dus misschien komen er nog wel mooiere......)

Ik loop de trap af naar beneden...ligt er een enorm grote tas bij de voordeur.....met allemaal lekkers!
Wat blijkt....gisteravond laat is er een vriend langs geweest, die niet meer aan durfde te bellen omdattet al zo laat was...(ssssonde want ik was waarschijnlijk nog aan het chatten)
Maar wat zijn er nog een goeie en lieve mensen in de wereld he.... Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:51

HET IS ABSOLUUT NIET VERKEERD OM ONDERZOEK TE DOEN NAAR DE
ACHTERGROND VAN WIE OOK
WAAR KOMT IETS VANDAAN DE MANIER WAAROP HETGEEN GEBRACHT WORD

WAAR DRAAIT HET OM DE EMOTIE......
HET
GEVOEL

EN WAT DOET HET GEVOEL MET JE.......
KAN OOK GEVAARLIJK ZIJN
DENK MAAR EENS AAN HET HERHALEN VAN HET ZINGEN VAN LIEDEREN

EN DAT OOK NOG EENS BIJV. TIJDENS EEN COLLECTE.....VAAK MEEGEMAAKT
SOMS ZIJN VOORGANGERS NET CABERATIERS
VOORBEELDEN GENOEG
OM HET BIJ DE MUZIEK TE HOUDEN
DAAR SCHREEF EEN GOEDE BEKENDE VAN MIJ EENS EEN BOEK OVER
WELKE MUZIEK MAAKT JE GEEST ZIEK
LEEN LA RIVIERA DUS

MEESLEPENDE WOORDEN TEKSTEN WE ZINGEN HET ZO GEMAKKELIJK MEE
EERLIJK GEZEGD ZING IK NU BEWUSTER DAN VOORHEEN EN NIET ALLES MEER
OVERIGENS DE LIEDEREN VAN JOHAN DE HEER HEBBEN ALLEMAAL AFZONDERLIJK EEN APART VERHAAL GESCHIEDENIS
HEB ME DAAR OOK EENS IN VERDIEPT
DAN GA JE DE LIEDEREN ANDERS ZINGEN
HET LIED IK BOUW OP U MIJN SCHILD EN MIJN VERLOSSER
NR 124 OPWEKKING IS GEBASEERD OP EEN OVERVAL DIE ZENDELINGEN MEEMAAKTEN RUIM 35 JAAR GELEDN IN ZUID AMERICA BIJ DE AUCA STAM
ER IS EEN FILM OVER EVEN TER ILLUSTRATIE.
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:56

HANNAH810 schreef:
en, cross; is het een opluchting voor U??? Clown smiley
Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:57

SILVER916 schreef:
wat zou je doen op een eerste date afspraak ? Knipoog smiley

sssssoene? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
ANGELIQUE327
op woensdag 26 januari 2011, 09:57
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:00

LEONARD480 schreef:
Het zal wel een strandwandeling worden met
allemaal rammelbakkies

Clown smiley Clown smiley Clown smiley

niet "allemaal" rammelbakkies hoor.....dr is een SAAB bij! (als die dr komt tenminste) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:11

Eerste dates vind ik altijd een ramp. Het dieptepunt op dat gebied is het onderstaande verhaal. Dit is mij drie jaar geleden overkomen, en ik vertel dit ter lering ende vermaek. Nu kan ik erom lachen, toen niet:

Hans schreef:
Thuisbezoek.
Een paar weken geleden heb ik een date gehad. We hadden telefonisch zo’n diepgaand contact dat ze het niet moeilijk vond dat ik bij haar thuis zou komen. Als ik praat van diepgaand telefonisch contact, bedoel ik dat ook. Een week lang hebben we tot in het holst in de nacht met elkaar gepraat. En dat ging vaak heel diep. We waren al plannen aan het maken om samen met elkaar verder te gaangan en te zien hoe onze gezamenlijke toekomst er uit zag. Ik heb met haar gepraat zoals ik alleen met mijn vrouw heb kunnenex kon praten en eigenlijk was geen onderwerp taboe. We voelden een eenheid zoals je alleen maar tussen man en vrouw kon verwachten, vaak zeiden we tegen elkaar, ik ben zo gelukkig en konden we de telefoon niet neerleggen. Mijn kinderen werden er gek van, want in plaats van dat ik hun aandacht gaf, zat ik alleen maar in gedachten bij haar. Ik verlangde naar het volgende telefoontje, als het na een uur afgelopen was, dan vond ik het kort,tekort. Er zijn momenten geweest, dat ik dacht dat ik Gods zegen kon ervaren, ik wist zeker, zij was de vrouw die God mij zou geven. Alles kon ik voor haar opgeven, zelfs het roken bleek niet zo moeilijk te zijn dan dat ik dacht. Maar dat was helaas een valkuil die er mede voor zorgde dat alles een grote deceptie werd.

Ik kwam bij haar thuis en meteen ging het al mis. Ze zei: jij bent echt blond, en ik vond ook dat ze er heel anders uit zag dan op de foto. De beruchte klik, waar we beiden van overtuigd waren, dat hij er meteen zou zijn bleef uit. Ik klapte dicht, voelde me een gast, soms wel eens een vreemde en ik voelde me gespannen. Wat de zaak ook niet goed deed was dat haar kind erbij was en eigenlij is haar kind er de hele avond bij gebleven. Uiteindelijk is haar kind in slaap gevallen in de kamer. Toen ze sliep, was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Geen klik, geen aantrekkingskracht, anders dan dat ik me had voorgesteld.

De dag daarop belde ze me met de mededeling, dat ze totaal geen enkele aantrekkingskracht vond en dat ze het contact wilde beëindigen. Ze verweet me dat ik in het echt heel anders was dan dat ze zich had voorgesteld en ze vond eigenlijk dat ik haar misleid had door zo anders voor te doen.

De reden dat ik dit schrijf, is omdat ik er veel van geleerd heb. Het heeft geen zin om in te gaan op dit persoonlijke verhaal, want elk verhaal heeft twee kanten en ik vertel alleen mijn kant van het verhaal. Het gaat me meer om de lessen die ik eruit getrokken heb.

Ten eerste: Stel nooit te hoge verwachtingen voor een eerste date. Vooral als je elkaar voor het eerst ontmoet is er toch sprake van elkaar wennen. Iedereen is anders dan op de foto. Verwacht niet dat je meteen in elkaars armen valt, verwacht niet dat je meteen smoorverliefd bent, maar geef elkaar de tijd en de ruimte aan elkaar te wennen. Dat kan een kwartiertje zijn, een uur en soms kom je nooit over die spanning heen. Zelf ben ik nooit over mijn gespannenheid heen gekomen. Je kunt nog zo goed met elkaar bellen, als je elkaar ziet is het toch heel anders. Ga je eerste date in met de gedachte: “zou ik hem of haar nog eens een keer willen zien”. De klik hoeft er niet meteen te zijn. De kans dat de klik er meteen is, is eigenlijk heel klein. De tweede keer is nl. veel meer ontspannen en kun je meer jezelf zijn.

Ten tweede: loop niet te hard van stapel. In onze gedachte waren we veel verder dan dat we in de praktijk waren. De teleurstelling was daarom ook zo groot. We bouwden luchtkastelen, dat eigenlijk nergens op gebaseerd was. Stapje voor stapje, luister naar je gevoel, draaf niet voorbij aan je eigen emoties. Ga met nuchterheid en verstand om met elkaar. Want te hoge verwachtingen geven diepe teleurstellingen.

Ten derde: nodig voor de eerste date niet iemand bij je thuis uit. Het is al moeilijk genoeg elkaar te leren kennen, de rol van gast tegenover gastheer/vrouw maakt het des te moeilijker. Ik ben nooit verder gekomen dan de rol van gast en dat maakte me zo anders dan aan de telefoon.

Bovendien weet je toch ook niet wie je in huis haalt. In dit geval ging het ook op. Ze had verwacht een lieve belangstellende man te zien, maar in de werkelijkheid was ik een stille, teruggetrokken, oude man, die zich geen houding wist te geven. Het is geen wonder dat ze zich misschien opgelaten gevoeld heeft.

Ook kan het andersom heel slecht uitpakken. Stel je komt ergens en iemand wil je kwaad doen, voordat je het weet kun je beschuldigd worden van de meest gekke dingen. Gelukkig is daar hier geen sprake van, maar je loopt in feite onnodige risico’s door iemand zomaar thuis uit te nodigen zonder dat je die persoon kent.

Ten vierde: zorg dat je goed in je vel zit als je een eerste date hebt. Ik had ervoor gekozen te stoppen met roken een dag voordat ik de eerste date had. Achteraf was dat niet verstandig. Mijn ontwenningsverschijnselen bestaan nl. uit grote vermoeidheid. Het nicotine tekort zorgt ervoor dat ik moeite heb wakker te blijven. En in dit geval zorgde het er ook voor dat ik niet fit genoeg was.

Ik ben stom geweest. Stom, omdat ik tegen mijn eigen verstand in dingen gedaan heb die niet goed zijn. Ik had niet bij haar thuis moeten komen, ik had me niet zo moeten laten meeslepen in de emoties van dat moment.

Tjonge als ik dit zo lees, iets wat ik twee jaar geleden opgeschreven had, merk ik toch wel dat ik veranderd ben in mijn denken. Wat een drama was dat. Achteraf denk ik, dat als ze zich wel aangetrokken tot mij voelde ze zich er ook wel overheen had kunnen zetten...dus het ligt niet alleen aan het mislukken van die date...

Ten eerste, je moet er altijd van uit gaan dat de eerste date de moeilijkste is. Je ziet elkaar voor de eerste keer en het is voor jullie beiden onwennig. Verwacht ook niet meteen dat de vlam in de pan slaat, want soms kan dat wel een poosje duren. Stel je verwachtingen niet te hoog, want anders wordt de teleurstelling alleen maar groter.
Zorg voor voldoende afleiding, ga eens samen de stad in ofzo, ga bij een restaurantje zitten koffie te drinken. Zorg ervoor dat jullie je kunnen ontspannen, dat is het allerbelangrijkste denk ik.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 26 januari 2011, 11:52
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:11

INKA401 schreef:
sabine ... ik heb helaas op dit moment geen tijd om je te kunnen helpen... zou dat graag willen ... maar kom óp cm érs ... jullie kunnen véél meer dan jullie denken om sabine hier mee te helpen ...

owja..jou moest je heel vroeg boeken voor klussen he.......weet jij nog die schouw die jij hier 2 jaar terug hier zo netjes geplaatst hebt? Die moet van de zomer in het nieuwe huis geplaatst worden....jij snap? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:12

Zoals velen van jullie al weten, ben ik bezig met het schrijven van een "levensboek"
Binnenkort gaat dat uitkomen, en ik weet van enkelen al dat ze interesse hebben.
Het wordt geen officiele uitgave, het gebeurt allemaal via onze kerk.
Zijn er nog meer mensen die eventueel een exemplaar willen ontvangen?(ik heb nog geen idee wat de kosten zijn, dat hangt ook af van het aantal dat gedrukt wordt)
Mail me maar als je dr eentje wilt he....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:23

CROSSROAD317 schreef:
Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Iemand schreef hier een heel topic vol mee, maar ik weet het nu helemaal zeker IK BEN OK !!!! Clown smiley

Als ik het goed lees, twijfelde je daar (stiekem) dus toch nog aan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Dan moet dit een grote opluchting voor je zijn. Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:28

CD PASSIE POSSSE

WWW.BUSYR.COM
WWW.PassiePosse.nl

genre holy hiphop
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:36

Afgelopen weekend heb ik de film 'Haar naam was Sarah' gezien. Wat een heftige en ingrijpende film. Het is verfilmd n.a.v. het gelijknamige boek van Tatiana de Rosnay.

'k Heb het boek nu liggen en kan niet wachten om er in te beginnen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:37

MARIJAN072 schreef:
Afgelopen weekend heb ik de film 'Haar naam was Sarah' gezien. Wat een heftige en ingrijpende film. Het is verfilmd n.a.v. het gelijknamige boek van Tatiana de Rosnay.

'k Heb het boek nu liggen en kan niet wachten om er in te beginnen.

Het boek vond ik super, film heb ik nog niet gezien maar vind een film vaak tegenvallen als je het boek al gelezen hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:40

ANNETTE792 schreef:
Het boek vond ik super, film heb ik nog niet gezien maar vind een film vaak tegenvallen als je het boek al gelezen hebt.

Dat vind ik ook, Annette. Dat had ik met 'De Vliegeraar' ook, dat is zo mooi geschreven. Er is voor beiden wat te zeggen, of eerst de film zien of eerst het boek lezen. Ik hoorde na afloop van de film ook allemaal mensen het boek vergelijken met de film, dan mis je waarschijnlijk stukken. Ik vond het, zonder dat ik het boek kende, een indrukwekkende film. Daardoor wil ik zeker het boek lezen, dat vast nog dieper gaat. Maar de afloop is nu natuurlijk al wel bekend. 'k Weet niet wat prettiger is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:42

LORETTA033 schreef:
HET IS ABSOLUUT NIET VERKEERD OM ONDERZOEK TE DOEN NAAR DE
ACHTERGROND VAN WIE OOK
WAAR KOMT IETS VANDAAN DE MANIER WAAROP HETGEEN GEBRACHT WORD

WAAR DRAAIT HET OM DE EMOTIE......
HET
GEVOEL

EN WAT DOET HET GEVOEL MET JE.......
KAN OOK GEVAARLIJK ZIJN

EN DAT OOK NOG EENS BIJV. TIJDENS EEN COLLECTE.....VAAK MEEGEMAAKT
SOMS ZIJN VOORGANGERS NET CABERATIERS
VOORBEELDEN GENOEG
OM HET BIJ DE MUZIEK TE HOUDEN
DAAR SCHREEF EEN GOEDE BEKENDE VAN MIJ EENS EEN BOEK OVER
WELKE MUZIEK MAAKT JE GEEST ZIEK
LEEN LA RIVIERA DUS

MEESLEPENDE WOORDEN TEKSTEN WE ZINGEN HET ZO GEMAKKELIJK MEE
EERLIJK GEZEGD ZING IK NU BEWUSTER DAN VOORHEEN EN NIET ALLES MEER
OVERIGENS DE LIEDEREN VAN JOHAN DE HEER HEBBEN ALLEMAAL AFZONDERLIJK EEN APART VERHAAL GESCHIEDENIS
HEB ME DAAR OOK EENS IN VERDIEPT
DAN GA JE DE LIEDEREN ANDERS ZINGEN
HET LIED IK BOUW OP U MIJN SCHILD EN MIJN VERLOSSER
NR 124 OPWEKKING IS GEBASEERD OP EEN OVERVAL DIE ZENDELINGEN MEEMAAKTEN RUIM 35 JAAR GELEDN IN ZUID AMERICA BIJ DE AUCA STAM
ER IS EEN FILM OVER EVEN TER ILLUSTRATIE.

Mag ik een misverstand wegnemen, dat vaak gebruikt wordt om bepaalde liederen af te keuren. Muziek is emotie....God heeft ons muziek gegeven om onze emoties in kwijt te kunnen. Om te zeggen dat je alleen maar liederen mag zingen die emotieloos zijn, is volgens mij een contradictio in terminis...(zoek maar op in het woordenboek wat het betekent). Het is nogal vreemd dat als we God prijzen we onze emoties buiten moeten laten. Ik heb wel eens gehuild tijdens een lied, gewoon omdat het mij diep raakte. Heb ook wel eens gelachen omdat het lied me vreugde en blijdschap gaf. Muziek en emotie horen bij elkaar. En zou God nu echt willen dat we Hem emotieloos aanbidden?
Ik denk dat God weet wie we zijn, en als we troost ontvangen door het zingen van een bepaald lied, is het alsof Hij ons troost...Een mens zonder emotie is geen mens, en ik geloof dat God ons juist in onze emotie wil aanraken...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 26 januari 2011, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:48

CHATULIEM619 schreef:
Mag ik een misverstand wegnemen, die vaak gebruikt word om bepaalde liederen af te keuren. Muziek is emotie....God heeft ons muziek gegeven om onze emoties in kwijt te kunnen. Om te zeggen dat je alleen maar liederen mag zingen die emotieloos zijn, is volgens mij een contradictio in terminis...(zoek maar op in het woordenboek wat het betekent).

Dat ben ik wel met je eens, Chat. Het is een manier van uiten en beleven, wat wel belangrijk en essentieel is. Dat zie je trouwens ook terug in de Psalmen. David schreef en zong ze, om zijn emoties (en heftige, soms zo herkenbaar) te uiten. Een melodie kan dan wel wat doen. Er zijn psalmen met de 'gewone' melodie (in kerken gezongen), die me kunnen 'raken'. Het komt ook voor dat een Psalm dichterbij komt, als ik de versie van de Sons of Korah hoor. Het gaat er om, dat je een lied zingt met je hart en dat je achter de tekst staat. Als een tekst getoetst is aan de Bijbel, dan is het toch goed. Met kritisch zijn en blijven, is natuurlijk niks mis.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:53

[quote=LORETTA033]EN WAT DOET HET GEVOEL MET JE.......
KAN OOK GEVAARLIJK ZIJN

vind jij psalm 136 dan ook gevaarlijk, loretta?
om de andere regel zing je dan;
"want des HEEREN goedertierenheid
is in der eeuwigheid"
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:58

[quote=HANNAH810]in het Hebreeuws klinkt het nog leuker:
ki le olam chasdo.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 11:14

ANGELIQUE327 schreef:
Mijn super hele dikke turbo knuffel gaat vandaag naar ons knuffelbeertje....hij krijgt er elke dag minstens 100....maar nou eentje van mij.....Crossy...we zijn er weer he....Hou van jou hoor! Dank je wel voor alles!
Angy

Hmm, ik weet niet of ik hier echt blij mee ben. Twijfelende smiley

We hebben een goed gesprek gehad gisteren en er zijn veel misverstanden uit de weg geruimd, maar om dan maar gelijk te gaan knuffelen ..... wat zal je aanstaande daar wel niet van denken Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 11:32

MAR907 schreef:
De link is het volgende:

http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20America/CCM/michael_smith.htm

One of the most surprising "confessions" by any CCMer was made by Michael W. Smith in Inside Music magazine, (Jan/Feb 91, p.23). During the interview, Michael W. Smith was asked, "There's also the influence of such groups as Alan Parsons in your music. It's especially noticeable on the first record, the Michael W. Smith Project [even named after the Alan Parsons Project]." And Smith's reply, "DEFINITELY!" What? Alan Parsons is among the most occultic and bizarre groups in rock! Alan Parsons has songs titled: "Lucifer", the sacrilegious "Genesis Ch 1 v32" (there is no Genesis Chapter 1 verse 32), their album "Eve".

The Alan Parsons Project, album, Eye In The Sky (and several other albums) displays proudly on the cover the occultic Eye of Horus (also called the "all-seeing Eye" of Lucifer). According to Harpers' Encyclopedia of Mystical & Paranormal Experience, The Eye of Horus "It has become commonly associated with esoterica and the occult." (Harpers' Encyclopedia of Mystical & Paranormal Experience, p. 197).

Horus is known as the Sky God. Interesting. . . In Ephesians 2:2, the Bible calls Satan (aka Horus) as ". . . the prince of the power of the air. . ." According to Dictionary of Symbols the "eye" is also associated with the drug LSD, "Today it is used by subcultures using illicit drugs as a general symbol for altered or higher states of awareness, e.g., in association with the use of LSD. (Carl G. Liungman, Dictionary of Symbols, p. 502)

Get this! Like Alan Parsons, Michael W. Smith also has an album titled, I2(EYE). Of course, the name of Jesus is nowhere to be found in I2(EYE).
The Alan Parsons album Vulture Culture displays the occult symbol called the "ouroboros." It is a "serpent" (a.k.a. Satan) biting his tail. It represents Satan is Lord by surrounding the earth. The book Occult Geometry says of the ouroboros, "One form of the Circle is a serpent with a tail in its mouth. . . symbolizes evolution, the Serpent Circle involution. . ." (A.S. Raleigh, Occult Geometry, p. 10)

ken het niet gewoon komme te wese dat mensen de muziek van MWS 'gewoon goed' vinden (dus zonder 'doordenken')? ik heb het namelijk met de muziek van The Alan Parsons Project (en Queen en meer hedendaags: Rammstein). voor mij is dat gewoon jeugdsentiment, vroegâh als klein jochie luisterde ik er al naar. denk je nou werkelijk dat ik 's mans teksten letterlijk ga uitpluizen en ga kijken wat er gezongen wordt? je kan ook te ver doorslaan in je redeneringen. als je zo gaat redeneren, kan je alleen nog maar naar kerkmuziek (al dan niet Gregoriaans) uit 16-prik luisteren.

en ja: Gen.1vs32 is gewoon een goed nummer. heerlijke 'snelwegmuziek'

hear this:

http://www.youtube.com/watch?v=HtIKFYU8ZXQ

en deze, ook zo'n juweeltje:

http://www.youtube.com/watch?v=bMAGwMAXTpU&feature=related
toegift:

http://www.youtube.com/watch?v=EAGUUrgmBkQ
Duiveltje smiley

maar nou kan je mij misschien niet voor vol rekenen, ik ben inmiddels 'fijn heiden'...

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 26 januari 2011, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 11:42

CROSSROAD317 schreef:
Hmm, ik weet niet of ik hier echt blij mee ben. Twijfelende smiley

We hebben een goed gesprek gehad gisteren en er zijn veel misverstanden uit de weg geruimd, maar om dan maar gelijk te gaan knuffelen ..... wat zal je aanstaande daar wel niet van denken Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

t is gek he...maar soms weet de buitenwereld meer dan ikzelf..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 11:45

Sela,
Heer, wijs mij uw weg ...
en ook:
Zie hoe Jezus lijdt voor mij
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 ... 6194 Volgende
Pagina 1846 van 6194