| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:09
|
|
|
|
|
Heel interressant als je bij google dodenrijk opzoekt, doe maar eens, zelfs Jezus is daar geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:09
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Figuurlijke beeldspraak Griffin. LOL... En wie weet ...je Saappie kan heel wat Kilo'tjes mee dragen, hé?  |
Saabies zijn van d'r eigen al zwaar genoeg (1239/1485kg), zitten dus niet op overtollige ballast (modder) te wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:13
|
|
|
|
voor de TomTommers onder u:
het adres van het meeting-point:
Juffrouw Tok Verlengde Arnhemseweg 101 6718SM Ede
daar recht tegenover staat de schaapskooi met naastgelegen parkeerterreintje. van daar loopt een zandpad over de hei naar de picknick-lokatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:18
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | voor de TomTommers onder u:
het adres van het meeting-point:
Juffrouw Tok Verlengde Arnhemseweg 101 6718SM Ede
daar recht tegenover staat de schaapskooi met naastgelegen parkeerterreintje. van daar loopt een zandpad over de hei naar de picknick-lokatie. |
thnks voor de "nuttige" bijdrage... heb wel ne belgische tomie  maar ik vermoed dat daar genoeg maloten rondhangen om te volgen toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:20
|
|
|
|
zoek de "malllllllllotige" saab, zonder modder, xabia, haha, dan komt het heeeelemaal goed hoor!
sorry grifjuuuh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:20
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=6u0P9kwfF4s
third day revelation
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:21
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | thnks voor de "nuttige" bijdrage... heb wel ne belgische tomie  maar ik vermoed dat daar genoeg maloten rondhangen om te volgen toch???  |
awel, met d'n belse Tommie gelukt het toch ook wel om het te vinden? in ieder geval hangt Hannah daar rond met d'r Ferrammelbakkie... dat lijkt me ook wel mallotig genoeg
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:21
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=6u0P9kwfF4s
third day revelation  |
waarom worden men linken niet blauw zoals bij jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:23
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | thnks voor de "nuttige" bijdrage... heb wel ne belgische tomie  maar ik vermoed dat daar genoeg maloten rondhangen om te volgen toch???  |
let je even op, Hannah:
de NUTTIGE bijdrage...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:24
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | awel, met d'n belse Tommie gelukt het toch ook wel om het te vinden? in ieder geval hangt Hannah daar rond met d'r Ferrammelbakkie...
 |
roze stofwolken zijn anders ook nie gewoon ... rare dingen genoeg hannah, ne ferrari?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zoek de "malllllllllotige" saab, zonder modder, xabia, haha, dan komt het heeeelemaal goed hoor!
sorry grifjuuuh |
aaaaccchh was men spelling weer nie goe ???  nuttig om nog wat kleurkes weer te geven van die mallllloooootenbakken ferari's en saabbsss ... tsss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:31
|
|
|
|
ja, maar heb ik nou een grijze of een zwarte Saab 
ik vrees dat ze allebei nu grijs zijn...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 14:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:53
|
|
|
|
[
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:54
|
|
|
|
Vrijdag 28 januari:
VERKEERDE IDEALEN!
Wees niet bang het druk te hebben, je bent de dienstknecht van allen. Wie groot wil worden onder u, zal uw dienaar zijn. Dienen is het wachten voor MIJN dicipelen, IK heb echt gediend, de nederigsten, de geringsten, IK stond tot hun beschikking. MIJN hoogste macht stond tot hun beschikking.
Laat je gebruiken, laat je door allen gebruiken, door de geringste, door de minste.
Hoe je het best kunt dienen?
Zoek daar dagelijks naar, zoek niet hoe je zelf het best gediend kunt worden.
De gedachten van de mensen zijn niet GODS gedachten en ook zijn de wegen van de mensen niet GODS wegen. Als je MIJ in alles tracht te volgen, betekent dat geregeld een volledige ommekeer van de gewoonten van de wereld, die je tot nu toe hebt gevolgd. Maar het is een ommekeer, die tot grenzeloos geluk en vrede leidt.
Kijk om je heen, lees wat er wordt geschreven, wat zie je? Brengen de plannen en de idealen waar de mens naar streeft vrede? Of schenkt het loon van de wereld het hart rust en geluk? Nee, de mensen voeren oorlog met elkaar! Zij, die door de wereld het meest werden beloond met naam en faam, eer en rijkdom, zijn vermoeid en teleurgesteld.
MIJN boodschap klinkt voor jullie: Komt tot MIJ, allen, die vermoeid en belast zijn en IK zal u rust geven.
En de vermoeiden en teleurgestelden, die luisteren en zich tot MIJ wenden, vinden waarlijk die rust. IK ben vreugde voor de vermoeide, IK ben muziek voor het hart, gezondheid voor de zieke, rijkdom voor de arme, voedsel voor de hongerige, een thuis voor de zwerver, verrukking voor de afgematte ziel, liefde voor de eenzame.
Er is niet een behoefte van de ziel, waarin IK niet voorzie als men er om vraagt en ook voor jou verlang IK alles te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:56
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:02
|
|
|
|
EVA685 schreef: Kijk maar naar de Psalm hier boven.....echt voor jullie
| JOSINA022 schreef: | | Zeker Eva, een heel waar Woord! |
Dat was ook de bedoeling Josina - echt voor jullie en voor wie t nodig had.
Laatst aangepast door
|
MARTY909
|
op zaterdag 29 januari 2011, 15:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BIANCABB146
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:05
|
|
|
|
ik ben ook lang boos geweest op gehad. ik heb een miskraam gehad apr 2010 en kon het maar niet vatten. God gaf leven..en opeens is het leven af. Maar je krijgt niet overal een antwoord op. Tis in iede geval de zekerheid dat als je boos bent op onze Vader, zijn liefde veranderd nooit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Had al zo'n bruin vermoeden. Maar Richard.........pffffffff , laat hem eerst de spelregels nog ff doornemen! 't is gewoon schending van de men......sorry....BZV-rechten. en Annemarie........komt ie morgen ook nog aan bod?  |
Ja ik hoop dat ze een beetje meer uit verf komt morgen. Naast al het zware werk zal ze toch ook die mannen een beetje moeten leren kennen.
En ik zag op een filmpje op de BZV-site dat Frank het ook ff niet meer weet.........
Nog 1 nachtje slapen..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:34
|
|
|
|
| JOOST764 schreef: | | Als ie het haalt komt de emotieloze spleetogenbak ( Nissan Sunny 1998, Ali Baba´s Car) ook. |
deze met andere aziaat komt onder voor behoud, weet dienst rooster nog niet.
Laatst aangepast door
|
PIMPERNEL883
|
op zaterdag 29 januari 2011, 18:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:41
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ja ik hoop dat ze een beetje meer uit verf komt morgen. Naast al het zware werk zal ze toch ook die mannen een beetje moeten leren kennen.
En ik zag op een filmpje op de BZV-site dat Frank het ook ff niet meer weet.........
Nog 1 nachtje slapen.......... |
Ik denk dat Annemarie wel wat tips van de KRO zag krijgen, denken jullie niet? Er schijnt een heel begeleidingsteam achter te zitten. En ze willen waarschijnlijk iets meer emotie, spanning en romantiek op die boerderij daar zien.
En dan Frank....... 'k Heb het idee dat hij ze beiden even leuk vindt, dat kan lastig zijn. Waarschijnlijk hoeft Frank morgen nog niet te beslissen, het programma zal voor een groot deel gevuld zijn met Richard.
Spannend!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:45
|
|
|
|
de afstandsverklaring die gestuurd heb voldoet niet aan de eisen.
kan ik weer van vooraf aan beginnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
de afstandsverklaring die gestuurd heb voldoet niet aan de eisen.
kan ik weer van vooraf aan beginnen.
 |
ff diep zuchten, en opnieuw beginnen. Alles komt goed Mariska
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:53
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | ff diep zuchten, en opnieuw beginnen. Alles komt goed Mariska |
IK ben er al vanaf ca 15 december mee bezig. Ik ben het goed zat. De grootste dieronvriendelijke dierenverzekering is proteq.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:11
|
|
|
|
Vertrokken.
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:19
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | CM controleerd ook alle mails die via de CM mail worden verstuurd. Dus, gelukkig is er voldoende veiligheid.  |
Als het al waar is wat je hierboven schrijft, dan hebben ze bij CM toch een heel groot probleem aangaande de privacy van de CM-leden denk ik. Elke organisatie heeft de verplichting om zich te houden aan de wet bescherming persoongegevens. Hier valt dus de onderlinge mail-uitwisseling van de CM-leden ook onder. CM kan dus nooit zomaar alle mails van de CM-leden gaan controleren of lezen. Alleen bij klachten tussen 2 CM-leden, kan één van de partijen toestemmen om zijn/haar eigen mail openbaar te maken voor CM. Dus niet voor het andere CM-lid. Hetzelfde geldt ook voor prive-chatgesprekken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:21
|
|
|
|

..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 29 januari 2011, 16:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:47
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:03
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Bij mijn weten is het wel degelijk zo. Als de berichten (ook prive) binnen het interne CM systeem mails worden verzonden. Ik zou het toch denken want een site als CM kan dan ingrijpen als er iets helemaal fout zou kunnen gaan. En mocht ik het toch bij het verkeerder eind hebben dan hoor ik het meteen van de redactie. en alsnog mijn vergissing ongedaan maken.  |
CM moet wel gegronde redenen hebben, om de inhoud van mail en chatgesprekken in te mogen zien. Zie onderstaande stukje, wat ik onder de Algemene voorwaarden vond.
Mail, chat en privé-chat
Mailberichten, maar ook de (privé-)chatgesprekken (logs) die je via ChristianMatch verstuurt of voert, worden gedurende een periode van 3 maanden veilig opgeslagen op onze server. ChristianMatch behoudt zich het recht voor de inhoud van deze e-mails en chatgesprekken in te zien indien zij gegronde reden heeft om aan te nemen dat een lid in strijd handelt met de overeenkomst. Dit is een belangrijk middel om ChristianMatch veilig en gezellig te houden voor iedereen.
Gelukkig kunnen en mogen ze niet zomaar alles lezen, dat zou ik niet prettig vinden.
Via de volgende link, kun je er nog iets meer over lezen…..
http://www.christianmatch.nl/privacy.php
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:04
|
|
|
|
Is er iets, Cross?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:29
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik denk dat Annemarie wel wat tips van de KRO zag krijgen, denken jullie niet? Er schijnt een heel begeleidingsteam achter te zitten. En ze willen waarschijnlijk iets meer emotie, spanning en romantiek op die boerderij daar zien.
En dan Frank....... 'k Heb het idee dat hij ze beiden even leuk vindt, dat kan lastig zijn. Waarschijnlijk hoeft Frank morgen nog niet te beslissen, het programma zal voor een groot deel gevuld zijn met Richard.
Spannend!!! |
Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik.......
|
|
| Naar boven |
|
|