Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 08:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | het libelle niveau wel, maar toen beschreef men het op een andere manier... |
Dat bewijst maar weer, dat de zeer geleerde heer Paulus (ook toen al) niets van vrouwen snapte. En na al die jaren snappen de mannen het nog steeds niet.
(ook nu de zeer geleerde heer Chat niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 10:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | het libelle niveau wel, maar toen beschreef men het op een andere manier... |
Daarom is dit topic Chat!! Zodat jij je niet aan ons niveau hoeft te storen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 10:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dat bewijst maar weer, dat de zeer geleerde heer Paulus (ook toen al) niets van vrouwen snapte. En na al die jaren snappen de mannen het nog steeds niet.
(ook nu de zeer geleerde heer Chat niet)  | Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, ze niet verder komen, dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel ontbreekt nog, maar verder is het precies hetzelfde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 10:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, ze niet verder komen, dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel ontbreekt nog, maar verder is het precies hetzelfde. |
ja heerlijk he!
maar das alleen in t openbaar maar zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 10:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja heerlijk he!
maar das alleen in t openbaar maar zo | Nee, het roept op tot plaatsvervangende schaamte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 12:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, het roept op tot plaatsvervangende schaamte. |
Waarom lees je het dan vraag ik me af
Erika die zich niet schaamt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 13:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom lees je het dan vraag ik me af
Erika die zich niet schaamt | Ten eerste gewoon uit nieuwsgierigheid. In de tijd dat vrouwen net zoveel kunnen als mannen, kun je ook verwachten dat ze toch wel iets intelligenter overkomen... En het tweede niet onbelangrijke punt. Men klaagt enorm over het niveau van het forum. Mensen blijven daarom vaker weg. Deze bijdragen versterken alleen maar die indruk. Waarom zou je nog iets bijdragen als je weet dat het toch niet goed ontvangen wordt? Als de meligheid het hoofdonderwerp van alle bijdrages op het forum wordt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 13:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ten eerste gewoon uit nieuwsgierigheid. In de tijd dat vrouwen net zoveel kunnen als mannen, kun je ook verwachten dat ze toch wel iets intelligenter overkomen... En het tweede niet onbelangrijke punt. Men klaagt enorm over het niveau van het forum. Mensen blijven daarom vaker weg. Deze bijdragen versterken alleen maar die indruk. Waarom zou je nog iets bijdragen als je weet dat het toch niet goed ontvangen wordt? Als de meligheid het hoofdonderwerp van alle bijdrages op het forum wordt? |
Allereerst de vraag, Chatuliem: wie zijn "men"?
En verder denk ik dat het forum momenteel voor ieder wat wils is. Er zijn mooie topics met serieuze onderwerpen waar goed gediscussieerd wordt en ook op een mooie manier gediscussieerd wordt. En ik vind dat er momenteel een mooie scheiding daarin is. De serieuze topics worden in z'n geheel niet "vervuild" met allerlei onzinnigheden.
Maar niet iedereen heeft de behoefte om daar aan deel te nemen en vanuit mijzelf sprekende: op dit moment gaat mij dat iets moeilijker af, heb gewoonweg de energie er niet voor. Niettemin volg ik het wel en laat ik de woorden wel tot mij doordringen. Wel is er bij mij de behoefte om ietwat luchtiger bezig te zijn en ik denk dat er daarin meerdere met mij zijn.
Wat is nu eigenlijk echt het probleem, wat is nu eigenlijk jouw probleem?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 8 augustus 2012, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 13:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ten eerste gewoon uit nieuwsgierigheid. In de tijd dat vrouwen net zoveel kunnen als mannen, kun je ook verwachten dat ze toch wel iets intelligenter overkomen... En het tweede niet onbelangrijke punt. Men klaagt enorm over het niveau van het forum. Mensen blijven daarom vaker weg. Deze bijdragen versterken alleen maar die indruk. Waarom zou je nog iets bijdragen als je weet dat het toch niet goed ontvangen wordt? Als de meligheid het hoofdonderwerp van alle bijdrages op het forum wordt? |
Hm, leuk om te zien hoe verschillend mensen kunnen interpreteren. Het doel van dit topic is nl. helemaal niet om intelligent over te komen. Eerder om te kijken hoever je kunt gaan bij mensen, welke vorm van humor mensen hebben, hoe "inventief" je kunt zijn. En dat alles op een plagerige, speelse manier. Overigens: juist met humor, hoe droog, flauw, "dom" ook, kun je vaak wel grenzen van creativiteit etc. bij mensen opzoeken, zonder dat dit voor hen bedreigend hoeft te zijn.
Misschien een idee om het forum te splitsen in een serieus en niet-serieus gedeelte?? Of ehm..... maakt het hem dan juist flauw, doordat je zelf niet meer uitgedaagd wordt om te kijken hoe iemand het geschrevene bedoeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 14:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, leuk om te zien hoe verschillend mensen kunnen interpreteren. Het doel van dit topic is nl. helemaal niet om intelligent over te komen. Eerder om te kijken hoever je kunt gaan bij mensen, welke vorm van humor mensen hebben, hoe "inventief" je kunt zijn. En dat alles op een plagerige, speelse manier. Overigens: juist met humor, hoe droog, flauw, "dom" ook, kun je vaak wel grenzen van creativiteit etc. bij mensen opzoeken, zonder dat dit voor hen bedreigend hoeft te zijn.
Misschien een idee om het forum te splitsen in een serieus en niet-serieus gedeelte?? Of ehm..... maakt het hem dan juist flauw, doordat je zelf niet meer uitgedaagd wordt om te kijken hoe iemand het geschrevene bedoeld? | Vind je het zelf niet te ver gaan als hier vrouwen zich gaan gedragen als eelske meiden? Hoe druk ze zich maken over wie ze aan Bart kunnen koppelen, dat is geen volwassen gedrag, dat is iets van de middelbare school, met pubertjes, die giechelen bij het idee al verkering te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 14:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vind je het zelf niet te ver gaan als hier vrouwen zich gaan gedragen als eelske meiden? Hoe druk ze zich maken over wie ze aan Bart kunnen koppelen, dat is geen volwassen gedrag, dat is iets van de middelbare school, met pubertjes, die giechelen bij het idee al verkering te hebben. |
wat zijn eelske meiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 15:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, ze niet verder komen, dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel ontbreekt nog, maar verder is het precies hetzelfde. |
Het blijkt gewoon dat als vrouwen onder elkaar bezig zijn, dat mannen het niet snappen. Mannen denken dat vrouwen niet verder komen dan wie wil verkering met die en die, dezelfde puberpraatjes als in de eerste klas van de middelbare school. Het gegiechel uit zich in de icoontjes.
Jammer dat mannen het niet snappen, want zouden ze verder doordringen tot de vrouwen ziel, dan blijkt daar echt welwat meer te zitten. Blijkbaar zijn mannen verschrikkelijk dom en komen ze niet verder dan hun eigen straatje.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op woensdag 8 augustus 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 17:06
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wat zijn eelske meiden  |
Effe gegoogled We zijn overdreven en aanstellerige vrouwen even vertaald uit het Gronings!
En verder pff waar maak je je druk om Chat net wat Josina al zegt serieuse en lol topics gaan hand in hand samen op dit forum, mooi toch Er zijn zat serieuse topics en de ene dag voel je je daar goed voor om te reageren een ander dag niet,sommige mensen hebben dagen dat ze zich minder voelen is dat zo moeilijk te begrijpen?? Ik vind het prima gaan zo en nogmaals als je je aan een topic stoor lees je dat topic niet!!!
Erika die topics niet leest als ze zich er niet in wil mengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 17:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vind je het zelf niet te ver gaan als hier vrouwen zich gaan gedragen als eelske meiden? Hoe druk ze zich maken over wie ze aan Bart kunnen koppelen, dat is geen volwassen gedrag, dat is iets van de middelbare school, met pubertjes, die giechelen bij het idee al verkering te hebben. |
Tsss.... zeker ongesteld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 19:02
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Tsss.... zeker ongesteld. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 20:04
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 20:32
|
|
|
Heerlijk we hebben het weer over een gewoon vrouwen onderwerp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Effe gegoogled We zijn overdreven en aanstellerige vrouwen even vertaald uit het Gronings!
En verder pff waar maak je je druk om Chat net wat Josina al zegt serieuse en lol topics gaan hand in hand samen op dit forum, mooi toch Er zijn zat serieuse topics en de ene dag voel je je daar goed voor om te reageren een ander dag niet,sommige mensen hebben dagen dat ze zich minder voelen is dat zo moeilijk te begrijpen?? Ik vind het prima gaan zo en nogmaals als je je aan een topic stoor lees je dat topic niet!!!
Erika die topics niet leest als ze zich er niet in wil mengen |
Zo...dat weten we dan ook weer!!! (wat we zijn ...bedoel ik) Maar dan toch wel even een duidelijk woord...van Erika... En ik kan niet direct zeggen...dat dit...een overdreven... aanstellerig...antwoord was!!! (toch nog iets goeds onder de vrouwen..) Maar...het bewijs dat dit wel gelezen word...(toch nieuwsgierig??) Het komt wel goed met ons...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 21:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Allereerst de vraag, Chatuliem: wie zijn "men"?
En verder denk ik dat het forum momenteel voor ieder wat wils is. Er zijn mooie topics met serieuze onderwerpen waar goed gediscussieerd wordt en ook op een mooie manier gediscussieerd wordt. En ik vind dat er momenteel een mooie scheiding daarin is. De serieuze topics worden in z'n geheel niet "vervuild" met allerlei onzinnigheden.
Maar niet iedereen heeft de behoefte om daar aan deel te nemen en vanuit mijzelf sprekende: op dit moment gaat mij dat iets moeilijker af, heb gewoonweg de energie er niet voor. Niettemin volg ik het wel en laat ik de woorden wel tot mij doordringen. Wel is er bij mij de behoefte om ietwat luchtiger bezig te zijn en ik denk dat er daarin meerdere met mij zijn.
Wat is nu eigenlijk echt het probleem, wat is nu eigenlijk jouw probleem? |
Toch jammer, Chatuliem, dat je hier niet op reageert!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 11:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Toch jammer, Chatuliem, dat je hier niet op reageert! | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 11:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak. |
Hallo moraalridder ga ergens anders je gal spuwen wij willen genieten van het vrouwentopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 11:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is heel simpel Josina. Ik persoonlijk zou me doodschamen over de dingen die hier geschreven staan. Maar dat wordt klaarblijkelijk niet door jullie zo gevoeld. Dan is er toch niks meer te zeggen? Als jullie bekend willen staan als giechelende pubertjes, dat is jullie zaak. |
Daarom maak je er dus niet druk over doen wij ook niet
Erika die liever een puber is dan een zuurpruim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 13:35
|
|
|
Doodschamen...das heel erg hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ten eerste gewoon uit nieuwsgierigheid. In de tijd dat vrouwen net zoveel kunnen als mannen, kun je ook verwachten dat ze toch wel iets intelligenter overkomen...
|
Ingeprent gedrag? Wij zijn vrouwtjes,hebben een huisje,kindjes en een baantje waar we in ons autootje heengaan in ons jurkje met hakjes.......daarmee verdienen we centjes die we uitgeven aan make-upjes en tasjes.........eg woar
Geloof me,veel mannen vinden gewillige kindvrouwtjes nog steeds geweldig,die horen liever gegiechel op hun vraag dan een slim antwoord Dat het na 2 jaar saai wordt....tja.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Doodschamen...das heel erg hoor!!! | Idd, zo vind ik het ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:11
|
|
|
Ach joh, laat het gaan...... Voor de één is het simpele humor, voor de ander is het puberaal...... Laat het lekker!! En ja, ieder het zijne. Of hare, in dit geval, gezien het een Vrouwentopic betreft. En voor het andere? Daarvoor zijn er toch genoeg topics? Beter een beetje dom ouweoeren als dat er weer eens ruzie over niets hier de fora domineert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:27
|
|
|
tjonge,tjonge nog aan toe zeg!
hee Chat,als je nu goedgekeken had naar het topic,dan staat er duidelijk
'' alleen voor vrouwen''
dus als je dit topic nou niet had lezen,had je je ook niet hoeven te ergeren toch? ik zit hier ook wel wat rond te loeren,maar wat deze dames hier zeggen,moeten zij zelf weten toch? het is hun topic,dus wij moeten ons daar eingelijk niet mee bemoeien. (doe het lekker toch..) bemoeien we ons er toch mee, dan geen commentaar leveren,want wij mannen begrijpen dat (laag)nivea toch nooit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 14:33
|
|
|
BERT168 schreef: | tjonge,tjonge nog aan toe zeg!
'' alleen voor vrouwen''
dus als je dit topic nou niet had lezen,had je je ook niet hoeven te ergeren toch? ik zit hier ook wel wat rond te loeren,maar wat deze dames hier zeggen,moeten zij zelf weten toch? het is hun topic,dus wij moeten ons daar eingelijk niet mee bemoeien. (doe het lekker toch..) bemoeien we ons er toch mee, dan geen commentaar leveren,want wij mannen begrijpen dat (laag)nivea toch nooit...  |
Hou het dan ook maar bij zwitsal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 16:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hou het dan ook maar bij zwitsal  |
oops,oops...wat nu?
zo zie je maar weer,dat zelfs de mannen fouten kunnen maken... (happen maarr)
ondertussen maak ik wel mooi even reclame voor nivea...
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op donderdag 9 augustus 2012, 16:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 16:37
|
|
|
BERT168 schreef: | tjonge,tjonge nog aan toe zeg!
'' alleen voor vrouwen''
dus als je dit topic nou niet had lezen,had je je ook niet hoeven te ergeren toch? ik zit hier ook wel wat rond te loeren,maar wat deze dames hier zeggen,moeten zij zelf weten toch? het is hun topic,dus wij moeten ons daar eingelijk niet mee bemoeien. (doe het lekker toch..) bemoeien we ons er toch mee, dan geen commentaar leveren,want wij mannen begrijpen dat (laag)nivea toch nooit...  |
en verder is het ook niet dat (laag) nivea, maar die (laag) nivea....
ik houd me er maar weer even buiten...
(ben mn neus aan t proper..., ik bedoel: poederen... we zijn hier natuurlijk wel op t vrouwentopic)
|
|
Naar boven |
|
|