| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:01
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles.......... |
niet leuk, peet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:20
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | De wandeling is natuurlijk niet zondig op de zondag, vooral niet als je daar je kinderen bij betrekt (of laten we die juist op zondag gewoon maar aan hun lot over, om niet het risico te lopen dat een date zou kunnen ontstaan tijdens de wandeling).
Het bakkie (op wiens kosten dan ook) is misschien een wat minder goed idee? |
Er zijn ook vaders en moeders die hun kinderen niet ieder weekend hebben, dus voor hun kan zo'n uitje - een keer zonder kinderen - juist leuk zijn. Dat kinderen aan hun lot overgelaten worden, zal dus wel meevallen.
En dat Chat een bakkie aanbiedt i.v.m. zijn verjaardag, vind ik een aardig idee. Mensen kunnen er ook voor bedanken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:35
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Toen ik net op deze site zat vond ik het ook erg vervelend dat iedereen van buitenaf mee kon lezen...ik ben er anders over gaan denken..
Kan het zijn dat de redactie van CM streeft naar openheid/transparantie? Op deze manier kan iedereen van buitenaf ook meelezen dat we niets te verbergen hebben als christenen en dat we open over allerlei zaken kunnen praten. Ze zien dat onze vragen dezelfde zijn als waar zij mee zitten maar dat wij misschien tot andere antwoorden komen, omdat wij ervan uitgaan dat God ons leven leidt. Vanuit het oogpunt van CM best te begrijpen dus.
Op deze manier kunnen wij er naar streven om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en serieus en respectvol met dingen en met elkaar om te gaan.....scherp blijven soms echt wel nodig
En je privecy? Die kun je zelf waarborgen...Wel of geen foto, wel of geen echte naam, je profiel zodanig invullen dat je jezelf niet al te open geeft als je dat niet zou willen..en je er verder niet al te bezorgd om maken..het kan gezien worden als een risico, maar zijn alle dingen in je leven dat niet? |
Dat kan, maar dan vind ik wel dat ze dit eerlijk moeten vermelden. Ik kwam er toevallig achter.
Zelf zou ik niet achter dit standpunt staan. Ik ben lid geworden van CM, om mensen te leren kennen. Het forum is een leuke aanvulling, om iets van mede-christenen te leren. Ook kan het een stukje ontspanning zijn. Het doel is volgens mij niet, om iets van je christen-zijn te laten zien aan 'buitenstaanders' van CM. 'k Denk dat we dat vooral in onze naaste omgeving moeten laten zien.
'k Lig er overigens niet wakker van, maar hou wel van transparantie richting de leden. Ik ben wel benieuwd naar de reden van CM. Zou er ook een commercieel doel achter kunnen zitten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:39
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Volstrekte onzin of de mensen op cm veel betere mensen zijn dan daarbuiten  |
Leonard, 'k vind het prima dat je een andere mening hebt. Wel vind ik het jammer dat je zo luchtig, inhoudsloos (met allerlei smiley's), reageert op een serieuze reactie van anderen. Dat geeft niet echt het gevoel, serieus genomen te worden.
Jij beleeft het duidelijk anders, dan vind ik fijn voor je. Voor een ander kan dit wel als een probleem voelen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 9 februari 2011, 09:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:43
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wacht nog een dag om te kijken of ie 'gevonden' en daarna van de week aangifte doen. Had aangifte gedaan (niet in mijn woonplaats, maar heel ver weg), maar domme politie studenten hadden hem niet bewaard en niet uitgeprint. Twee uur gewoon weggegooid. Kan ze wel schieten. Kon opnieuw wel aangifte doen, maar dan waren we weer twee uur verder. Het was al laat en ik moest nog twee uur rijden naar huis.
 |
Wat vervelend, Mario. Succes verder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 11:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Leonard, 'k vind het prima dat je een andere mening hebt. Wel vind ik het jammer dat je zo luchtig, inhoudsloos (met allerlei smiley's), reageert op een serieuze reactie van anderen. Dat geeft niet echt het gevoel, serieus genomen te worden.
Jij beleeft het duidelijk anders, dan vind ik fijn voor je. Voor een ander kan dit wel als een probleem voelen. |
Marijan ik respecteer een ander zijn mening, maar je moet toch met mijn eens zijn.. dat als het jaren blijkbaar geen probleem is ...nu wel als een probleem wordt ervaren...voor de rest gaf ik al aan op de reactie van hannah een ander kijk op de kwestie. Weet trouwens niet of het ook technisch kan ....er is meestal wel een omweg via het internet. Trouwens als we alle niet serieuze, smiley's, inhoudloze en of luchtige van het forum zouden verwijderen blijft er niet veel over denk ik....en voor de rest is het prima ...mocht het forum een beschermde status krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 11:53
|
|
|
|
3 slechte momenten 1e gisteravond belde me zus een vriendin van haar gestorven is met auto in het kanaal gevonden men weet niet hoe of wat 2e vanmorgen flink beroerd met zware hoofdpijn maar dat is niks in vergelijking met de andere 2 berichten 3e een vriendin belde me net op haar man in het ziekenhuis onverwachts iets met zijn hart hij ligt nog aan allerlei onderzoek monitoren ik ga zo haar kids uit school opvangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 11:55
|
|
|
|
het telefoontje van mijn liefste vriend waardoor ik weer een beetje opgebeurd werd van alle slechte momenten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De eerste date is vaak het moeilijkst is mijn ervaring. Wie heeft er nog leuke tips om te zorgen, dat je goed voorbereid de date tegemoet kan zien?
Zelf heb ik gehoord een aantal standaardzinnen in je hoofd te hebben die het altijd goed doen. Misschien weten jullie ook wel van die leuke zinnen?
De zin die altijd goed werkt is: "jij hebt die foto niet nodig, in het echt ben je veel mooier..." Heeft er nog iemand andere zinnen of andere tips, ga je gang, kunnen we van elkaar leren.... |
Je kunt mijn vriendin wel vragen hoe ze dat deed, dat is haar eerste date toen ze mij ontmoet na 3 jaar zoeken naar de ware liefde. Nu is zij erg gelukkig met mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:14
|
|
|
|
| HERMANDV978 schreef: | welk eiland bedoel je visser... als er niets tussen komt .... zou ik de bolussen mee kunnen nemen..  |
je hoeft geen vergunning aan te vragen voor de vrachtwagen om op dit terrein te rijden
uitgezonderd voor bolussen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:16
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wie heeft zelf of wie heeft er wel eens gedate met iemand die een beperking heeft ?
hoe was dat ? |
Heb je zoveel vragen dan? en geen mening?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:39
|
|
|
|
Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:42
|
|
|
|
Ik vind gewoon niet dat er in de regelementen moet staan Uw privacy wordt ten alle tijde gewaarborg terwijl dit niet zo is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP  |
Sterkte hoop dat je er beter uitkomt dan mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:45
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | 3 slechte momenten 1e gisteravond belde me zus een vriendin van haar gestorven is met auto in het kanaal gevonden men weet niet hoe of wat 2e vanmorgen flink beroerd met zware hoofdpijn maar dat is niks in vergelijking met de andere 2 berichten 3e een vriendin belde me net op haar man in het ziekenhuis onverwachts iets met zijn hart hij ligt nog aan allerlei onderzoek monitoren ik ga zo haar kids uit school opvangen. |
Heel veel sterkte Grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:46
|
|
|
|
Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:48
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat kan, maar dan vind ik wel dat ze dit eerlijk moeten vermelden. Ik kwam er toevallig achter.
Zelf zou ik niet achter dit standpunt staan. Ik ben lid geworden van CM, om mensen te leren kennen. Het forum is een leuke aanvulling, om iets van mede-christenen te leren. Ook kan het een stukje ontspanning zijn. Het doel is volgens mij niet, om iets van je christen-zijn te laten zien aan 'buitenstaanders' van CM. 'k Denk dat we dat vooral in onze naaste omgeving moeten laten zien.
'k Lig er overigens niet wakker van, maar hou wel van transparantie richting de leden. Ik ben wel benieuwd naar de reden van CM. Zou er ook een commercieel doel achter kunnen zitten? |
Marijan....ben ik ff blij dat we vermeld hebben dat we op de 1 ste dinsdag van de maand gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:58
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
jammer, net nu ik enkele mensen begin te leren kennen.... begrijp je wel maar als iedereen zegt de sfeer is niet meer leuk en iedereen vertrekt...... toch een knuffel Does en kwens je veel geluk en Gods Zegen!
ps : en net ik deze morgen een gps ging kopen, om mijn weg te vinden naar die uitstapjes van jullie
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 9 februari 2011, 13:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 13:11
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van, |
oei does ook dat is zeker schrikken wat een nare dingen toch allemaal vandaag en gister
bij mijn vrienden (dus de man ) hebben ze zijn hart onder controle gekregen zijn hart liep op naar de 200 dus was echt ff kantje boord nu maar ff afwachten dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 13:14
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | jammer, net nu ik enkele mensen begin te leren kennen.... begrijp je wel maar als iedereen zegt de sfeer is niet meer leuk en iedereen vertrekt...... toch een knuffel Does en kwens je veel geluk en Gods Zegen!
ps : en net ik deze morgen een gps ging kopen, om mijn weg te vinden naar die uitstapjes van jullie  |
ow maar er zijn er nog genoeg die hier nog ff blijven hangen hoor marylien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 13:22
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | | wie weet een leuk restaurant in zwolle voor niet teveel geld ? |
M'n zus woont in Zwolle, dus ik vraag haar wel even om een paar goeie tips! Dat lijkt me beter dan een adres van internet te plukken......dan weet je tenslotte niet of t n goed adres is of niet.
Alleen weet ik niet of ik kom, de dag erna heb ik nl groot feest en dan wil ik wel bij t wakker worden samen met zoonlief thuis zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:10
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Marijan....ben ik ff blij dat we vermeld hebben dat we op de 1 ste dinsdag van de maand gaan.  |
Oeps.... , al zijn we voor buitenstaanders gelukkig onherkbaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:13
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Marijan ik respecteer een ander zijn mening, maar je moet toch met mijn eens zijn.. dat als het jaren blijkbaar geen probleem is ...nu wel als een probleem wordt ervaren...voor de rest gaf ik al aan op de reactie van hannah een ander kijk op de kwestie. Weet trouwens niet of het ook technisch kan ....er is meestal wel een omweg via het internet. Trouwens als we alle niet serieuze, smiley's, inhoudloze en of luchtige van het forum zouden verwijderen blijft er niet veel over denk ik....en voor de rest is het prima ...mocht het forum een beschermde status krijgen  |
Ok, is goed zo. Wat mij betreft zand erover. Voel je door mij overigens niet geremd om smiley's etc. te plaatsen, alleen bij dit topic merkte ik dat ik me er aan ergerde. Kan ook aan mij liggen hoor.
Het is overigens geen nieuw probleem, want 't is al eerder aangekaart. Alleen reageert CM er niet echt op, dus dan kun je niet anders dan het accepteren zoals het is. Het is voor mij geen reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:59
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
O nee he?? O ja blijven ademen.....in...uit...in ....uit.
Groetjes Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:01
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Was vanmorgen even bij de buuf en ben daar behoorlijk geschrokken, Bij haar op het werk is eergister een "bedrijfsongeluk"gebeurt... met dodelijke afloop, men gaat voorlopig uit dat er opzet in het spel is.... Ben er even koud van, |
Wow wat heftig Robbedoes.
Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:05
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles.......... |
afhankelijk van welke kant (voor/achter) kost het goud, respectievelijk zilver...honderdje of 3-4, gok ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:29
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | O nee he?? O ja blijven ademen.....in...uit...in ....uit.
Groetjes Mary |
Hahahaha ik blijf wel ademen hoor dankzij jou ademhalings curcus Adem IN Adem uit....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 15:35
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Hahahaha ik blijf wel ademen hoor dankzij jou ademhalings curcus Adem IN Adem uit....  |
mijn vriendin geeft les voor ehbo cursus, dat is toch ideaal voor jou. wil je laten inschrijven voor de cursus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:00
|
|
|
|
Ik vind het oprecht jammer, Robbedoes, maar wel begrijpelijk!
José
|
|
| Naar boven |
|
|