ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 12:22

VISSER278 schreef:
Hij komt wel weer terug hoor Visser.. even één dagje geduld Knipoog smiley
Relaxed...... Coole smiley met zonnebril[/quote]

Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 12:42

He Sjaak,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Kussende smiley
Maak er een fijna dag van met Grace en de kids he

Liefs uut het Veen
Erika
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 12:58

VISSER278 schreef:
Ik alleen????????????????????????? Smiley die vol vragen zit

@Mario is er nog.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:00

WILLEMIJN232 schreef:
Relaxed...... Coole smiley met zonnebril
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley[/quote]

Bijna niemand schrijft meer wat hè. Verraste, verbaasde smiley Maarre.....volgens mij is hij weer terug hoor, is niet grijs meer. Lachende smiley

Leonard, hou je niet in hoor! We, Visser misschien nog wel het meest Knipoog smiley , missen je. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:01

VISSER278 schreef:
Misschien dat ik er morgen niet ben ivm te laat verlengen....

Hey Leo , als je hier weg gaat , dan meld je het wel even he?
Staat wel zo netjes vind ik. Lachende smiley[/quote]

O Visser denk je nou echt dat ik vertrokken was!!! ....ha ha

en één ding ...zal dan altijd wel eventjes gedag zeggen....beetje opvoeding, heb ik ook wel genoten Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op zaterdag 5 maart 2011, 13:02
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:03

WILLEMIJN232 schreef:
Relaxed...... Coole smiley met zonnebril
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley[/quote]

We kunnen gewoon niet zonder elkaar ...ha ha... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:06

VISSER278 schreef:
midden in de nacht chatten? en dat noemen ze dan het slechtste moment van vandaag?
lijkt me meer voor het topic "het mooiste moment van vandaag" Clown smiley

Ja, maar als je iedere weer in slaapt valt Visser ....en de andere persoon in kwestie...huh...wat moet die dan wel niet denken he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:07

Zaterdag 5 maart, Joz. 20: 1-6; De vrijstad.

Als je dit Bijbelgedeelte leest, moet je onwillekeurig denken aan de tijd die nog niet zo lang achter ons ligt. Ik bedoel de tijd van de kerk-Marokkanen, de tijd waarin de christen-Turken hun heil zochten in verschillende kerken in ons land. Zijn hadden eigenlijk geen vergunning om in ons land te blijven, maar wilden om allerlei redenen niet terug naar het land waar zij vandaan kwamen. Vaak uit angst. Uit angst. Uit angst voor lansgenoten die hen zouden treiteren en misschien wel vermoorden. Eén plaats was er waar ze veilig waren: de kerk. Daar kon niemand hen arresteren om hen het land uit te zetten. Daar waren ze veilig, daar alleen.
In het land Kanaän loopt een man over de weg. Hij heeft haast. Schichtig kijkt hij achterom. Hij heeft iemand vermoord! Nee, niet met opzet! Het was een ongeluk! Maar wie gelooft dat? Niemand van de nabestaanden! Die zitten hem achterna. Die zijn uit op wraak! Zij zullen hem doden, als ze hem te pakken krijgen. Nergens is hij meer veilig! Nergens? Ja, toch wel: in één van de vrijsteden. Daar mag hij wonen, zonder dat iemand hem kwaad mag doen. In de vrijstad is hij vrij! Veilig en beschermd. In alle rust kan er nu een uitspraak van de rechter worden afgewacht. En in elk geval wordt hij weer helemaal vrij als de hogepriester overlijdt.
Dat laatste is een wonderlijke gedachte: vrij, dankzij de dood van de hogepriester! Het lijkt wel alsof ik in deze woorden het evangelie hoor, de goede tijding van Goede Vrijdag en van Pasen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:10

HENK710 schreef:
Inderdaad jammer als het niet gezien wordt dat de opdracht eigenlijk meer is om God boven alles lief te hebben en je naaste zoals jezelf bent liefgehad!

Is meer een vergelijking Henk.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:13

SWEETLADY943 schreef:
Hihi Marianne, en wie reageren er weer als haantjes de voorste Knipoog smiley Beste picknickers,

Ik ben wel bereid om mensen in Ede op te halen van huis/station.
Als mijn tommetje niet op de hen slaat Smiley met dichtgeplakte mond dan komen we vast zonder al te veel omweg, weer bij juffrouw Tok uit.

Veel liefs

Lief van je Sweetlady, om je beschikbaar te stellen en het zou op zich leuk zijn, als velen je voorbeeld volgen.....en nog gezellig ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:15

TRIJNIE671 schreef:
Hey Sjaak , van harte gefeliciteerd , wens jou samen met Grace en kids fijne dag toe , en nog vele gelukkige en gezonde jaren Kussende smiley

Groetn uut Grunn Lachende smiley

Leuke Hoed Trijnie ...

en ook mijn felicitaties aan de jarige Sjaak...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:19

VISSER278 schreef:
ja.......errugh he? Huilende smiley, smiley in tranen

Voor sommige wel Visser ..gelijk een vraag aan je Visser ...is de naam direct verbonden aan jou en zo ja ....zijn we in de verte nog familie met een familie wapen....ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:21

Vannacht om half twee ging de telefoon, een gezin in crisis. Ben er naar toe gegaan en heb er tot half vijf gezeten...pff
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:29

CHATULIEM619 schreef:
Vannacht om half twee ging de telefoon, een gezin in crisis. Ben er naar toe gegaan en heb er tot half vijf gezeten...pff

Dat klinkt heftig, Chat. Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:30

LEONARD480 schreef:
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley
We kunnen gewoon niet zonder elkaar ...ha ha... Lachende smiley[/quote]

Zijn jullie, Visser en Leonard, zo gehecht aan elkaar Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:35

http://www.youtube.com/watch?v=dHbOOe8n2gY

Een prachtig stuk uit de Mattheus Passion...
As woensdag beginnen de veertig dagen naar Pasen......ik heb me aangesloten bij een groep van de kerk die 40 dagen op weg gaat......
Mensen die in deze periode bewuster willen leven en hoe je in het invult bepaal jezelf......Wel is het de bedoeling dat je iets gaat loslaten wat je gaat missen......Iedere week is er dan een kort avondgebed, we delen dan onze gedachten en staan stil bij de betekenis van de veertig dagen en wat het met je doet....
Ik kijk er naar uit en zie er tegen op.....Ben er ook nog niet uit wat ik veertig dagen aan me voorbij laat gaan....Ben ook benieuwd of ik de compliance heb om me er aan te houden.......ben wel een genieter.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 5 maart 2011, 15:51
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:40

Judith, ik kan haast niet op CM komen vandaag, alles is weer zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:43

MARIO216 schreef:
Judith, ik kan haast niet op CM komen vandaag, alles is weer zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg.

Kan het niet aan jouw computer liggen Mario???
Ik heb nergens last van Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:56

Judith, please help ons, alles komt heel langzaam op gang.

En voor jouw Willemijn, geen lied vandaag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:57

WILLEMIJN232 schreef:

As woensdag beginnen de veertig dagen naar Pasen......ik heb me aangesloten bij een groep van de kerk die 40 dagen op weg gaat......
Mensen die in deze periode bewuster willen leven en hoe je in het invult bepaal jezelf......Wel is het de bedoeling dat je iets gaat loslaten wat je gaat missen......Iedere week is er dan een kort avondgebed, we delen dan onze gedachten en staan stil bij de betekenis van de veertig dagen en wat het met je doet....
Ik kijk er naar uit en zie er tegen op.....Ben er ook nog niet uit wat ik veertig dagen aan me voorbij laat gaan....Ben ook benieuwd of ik de compliance heb om me er aan te houden.......ben wel een genieter.....

Wie viel niet steil achterover toen hij dit stuk voor het eerst hoorde he. Het kan wat mij betreft nog wat gevoeliger maar mooi blijft het. Er is wel sprake van een leuk inspelen op eerdere discussies bij de topics op CM. Het is een countertenor, dus een hoge mannenstem en van de solo spelende violist die vooraan zit, is het bekend dat hij een vorm van autisme heeft. Zijn spel lijdt er bepaald niet onder......

Thomas, ook bij muziek is soberheid eerder een kwaliteit dan een tekort.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 5 maart 2011, 17:20
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:17

WILLEMIJN232 schreef:

Wat mooi, Willemijn. 'k Wens je een goede 40-dagen tijd toe.

En ook een prachtig stuk uit de Mattheus Passion, waar ik al diverse keren geweest ben. 't Is een hele zit, maar dan heb je ook wat. Iedere keer weer, 'raakt' het me.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:18

wil tog even reageren over vaders na de schijding ,wat mijn is over komen gun ik niemand vecht al zo lang voor de kids ,om ze maar even hier teheben of dat ik ze kan bellen.Nu zeg de rechter oke de kinderen heben de vader nodig we gaan naar een omgansregeling huis waar de vader de kinderen kan ontmoeten zodat de omgansregeling weer kan hervatten ,nu is het geval de wachttijd is bijna een jaar .Ik denk dat het nu niet zo lang meer kan deuren dat ik ze weer zal gaan kan zien.Het is nu al zo twee jaar geleden dat ik ze voor het laats gezien hebt .Ik bedoel er mee als vader sta je machterloos je wilt ze zo graag zien maar ze worden vast gehouden .dit is mijn laaatste hoop om ze terug tezien als dit niet zal gaan werken weet ik niet meer wat ik zal doen ,maar ik weet van me zelf dat ik door zal vechten om ze weer tezien
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:19

THOMAS968 schreef:
Wie viel niet steil achterover toen hij dit stuk voor het eerst hoorde he. He kan wat mij betreft wat gevoeliger. Er is wel sprake van een leuk inspelen op eerdere discussies bij de topics op CM. Het is een countertenor dus een hoge mannenstem en de van de violist die vooraan zit, is het bekend dat hij een vorm van autisme heeft. Zijn spel lijdt er bepaald niet onder......

Thomas, bij muziek is soberheid eerder een kwaliteit dan een tekort

'k Heb wel eens gehoord, dat Mozart ook autisme had. Ik denk dat autisme, ook wel een gave kan zijn. Andere voorbeelden zijn Einstein, Newton en Bill Gates.

Om even on-topic te blijven...

Mozart - Eine kleine Nachtmusik
http://www.youtube.com/watch?v=HhPPQaXx7K8&feature=relmfu

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 16:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:27

MARIO216 schreef:
Judith, please help ons, alles komt heel langzaam op gang.

En voor jouw Willemijn, geen lied vandaag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En toch ligt het aan jou (pc), Mario. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

'k Heb ook nergens last van. Lachende smiley

Eh.......even mijn stukje aanpassen. Twijfelende smiley Het mailen gaat wel heel traag!

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 16:35
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:38

binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:11

LEONARD480 schreef:
Voor sommige wel Visser ..gelijk een vraag aan je Visser ...is de naam direct verbonden aan jou en zo ja ....zijn we in de verte nog familie met een familie wapen....ha ha

Je bedoelt de naam Visser?
Nee, heeft alleen te maken met m'n hobby.
Ach ja....als het beesie maar een naam heeft, toch? Lachende smiley
Maar aan de andere kant: Best wel jammer eigenlijk..........m'n hart zou opspringen van blijdschat!!!!!!
Wat betreft mn familiewapen .......'k zou niet weten hoe die eruit ziet.
Ben niet zo voor wapens, geef mij maar VREDE.
En al die losse flodders ....mwah Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 5 maart 2011, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:14

MARIJAN072 schreef:
We kunnen gewoon niet zonder elkaar ...ha ha... Lachende smiley
Zijn jullie, Visser en Leonard, zo gehecht aan elkaar Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Clown smiley[/quote]

Nou ja, een dagje rust .......best lekker toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:23

WILLEMIJN232 schreef:

Een vriend van mij die ds. van de Ger. kerk nu dan PKN is, doet ook altijd mee aan de vasten van de 40-dagen tijd.
Hij eet dan bv. geen extra's buiten de dagelijkse maaltijden, misschien een idee voor jou om te doen?
Sterkte..het moet wel een geestelijke verrijking zijn, zoals hij vertelde...heel intens.
Zo wordt minder dan juist meer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 17:41

VISSER278 schreef:
Je bedoelt de naam Visser?
Nee, heeft alleen te maken met m'n hobby.
Ach ja....als het beesie maar een naam heeft, toch? Lachende smiley
Maar aan de andere kant: Best wel jammer eigenlijk..........m'n hart zou opspringen van blijdschat!!!!!!
Wat betreft mn familiewapen .......'k zou niet weten hoe die eruit ziet.
Ben niet zo voor wapens, geef mij maar VREDE.
En al die losse flodders ....mwah Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Volgens mij zijn jullie stiekem broers. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:00

Nee...ik kan je niet helpen...maar

Geniet van de momenten dat je ze te zien krijgt!!!!
En laat ze maar voelen dat je van ze hooud!!!!

DAT...zullen ze nooit vergeten!!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 ... 6194 Volgende
Pagina 2036 van 6194