ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK030
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK030
Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 20:55
BerichtOnderwerp: Vergeven
 
HERKRO005 schreef:
Iemand kunnen vergeven is de capaciteit hebben om niet jouw eigen teleurgestelde of verdrietige ego in het midden te zetten maar om de ander te kunnen begrijpen, hem empatisch te kunnen benaderen en begrip op te kunnen brengen voor het waarom.
Vaak is daar tijd en overpeinzing voor nodig en daar kan het geloof je in ondersteunen maar echte vergeving komt uit je hart.

percies vergeven zit in je hart ,zelfs heb ak me ex vergeven in alles wat ze me aan gedaan hebt was alles kwijd me kids enz nu is het al weer twee jaar geleden we hebben goede contacte met elkaar en we praten weer tegen elkaar nu is het geval me zoon woon nu bij me en met me ex is het nu weer me vrindin als je niet kan vergeven elkaaar wat je ook elkaar heb aan gedaan zal zo wonder niet komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:07
BerichtOnderwerp: omgangs regeling
 
ZEELAND736 schreef:
Nee...ik kan je niet helpen...maar

Geniet van de momenten dat je ze te zien krijgt!!!!
En laat ze maar voelen dat je van ze hooud!!!!

DAT...zullen ze nooit vergeten!!!!

inmildels heb ik ze gezien en gesproken en het was goed lekker geknuffeld met ze en verteld dat ik heel veel van ze hou ,en het was weder zijds Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 17:55
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
GRACE585 schreef:
een bijzonder telefoontje met positieve berichten als antwoord op mijn gebed Engeltje smiley


wauwww Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Het is geen 1 april mop 13 april mag ik de kids zien Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:29
BerichtOnderwerp: omgangs regeling
 
SJAAK585 schreef:
Hallo Henk, ik mag de kinderen zien eens in de twee weken 1 uurtje onder toezicht van de pleegzorgwerker/ gezinsvoogd.
Ik neem dan altijd spelletjes mee, maar kan mijn kinderen niet vrij spreken, ik moet ze bezig houden, en wanneer ik dat niet doe bestaat de kans dat ik ze nog minder kan gaan zien in de toekomst.
Ook ik heb net zoals jij een jongen en een meisje, en moet dus voor beiden iets meenemen.
In het verleden nam ik dan ook iets te snoepen mee, maar dat mag niet meer.
Mijn kinderen vragen iedere keer wanneer ze weer bij mij mogen komen,
en dan moet ik ze een ontwijkend antwoord geven, het komt ook nogal eens voor dat ze te laat zijn, en zo mijn tijd ingekort wordt, mijn en onze tijd, en wanneer ik hierdoor emotioneel word moet ik mij in houden, wat zo zegt de toeziende persoon dat ik dan mijn emoties de baas moet kunnen zijn.
Ik heb het vertrouwen dat God over ze zal waken, ook al is dat voor mij toch nog een reden om mij zorgen over te maken, uiteindelijk zijn ze door God aan mij toevertrouwd, maar ik wil erdan zo goed mogelijk voor blijven zorgen.
Wanneer je meer wilt weten mail me maar, prive dan wel te verstaan.
doe ik Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 02:26
BerichtOnderwerp: omgangs regeling
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Henk
Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder .
En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker.
Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig.
Sjalom.
Martin
ja gebed heb ik zeker nodig ,wat me zorger maakt is heb pas geleden op tv gekeken ging over de omgansregeling huis en de vader deed iets verkeerd en het was metheen gebeurd met de omgangsregeling en ik wil dit niet dat mijn dit overkomt Sjalom Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:38
BerichtOnderwerp: omgangs regeling
 
binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:18
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
wil tog even reageren over vaders na de schijding ,wat mijn is over komen gun ik niemand vecht al zo lang voor de kids ,om ze maar even hier teheben of dat ik ze kan bellen.Nu zeg de rechter oke de kinderen heben de vader nodig we gaan naar een omgansregeling huis waar de vader de kinderen kan ontmoeten zodat de omgansregeling weer kan hervatten ,nu is het geval de wachttijd is bijna een jaar .Ik denk dat het nu niet zo lang meer kan deuren dat ik ze weer zal gaan kan zien.Het is nu al zo twee jaar geleden dat ik ze voor het laats gezien hebt .Ik bedoel er mee als vader sta je machterloos je wilt ze zo graag zien maar ze worden vast gehouden .dit is mijn laaatste hoop om ze terug tezien als dit niet zal gaan werken weet ik niet meer wat ik zal doen ,maar ik weet van me zelf dat ik door zal vechten om ze weer tezien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 00:56
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
[quote=JOS689]Wat was je mooiste moment vandaag

dat ik vandaag een kaartje kreeg met een engel van me dochtertje dat ze de cado mooi vond wat ze gekregen heb van haar verjaardag van me .En er stond op kusjes papa groetjes waaaauwwwwww Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 00:13
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?
 
SILVER916 schreef:
wat mis je op dit moment ? bijv: sex, liefde , knuffel , iemand om mee te praten enz

ik mis gewoon me kids om ze eens lekker tegaan knuffellen en me dochtertje te felicieteren met haar verjaardag 14 feb is ze 8 geworden dikke knuffel zal papa ook wel graag van je willen hebben dat mis ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 11:55
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
 
THOMAS968 schreef:
Je kunt beter alleen zijn dan samen alleen.

Thomas

Ik vind het wel best zo laat me maar vrij gezel blijven en nieuwe vrienden leren kennen , vind ik belangrijker dan een relatie ben nu al weer 4 jaar alleen en voel me niet eenzaam ofzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 18:24
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat het tijd wordt dat de moeders zich ook eens gaan afvragen wat ze hun kinderen aan doen als ze dwars gaan liggen bij een bezoekregeling. Ik lees dit gedicht veel meer als een aanklacht van die egoïsten, die alles in het werk stellen de vader uit het leven van het kind te bannen. De meeste vaders willen dolgraag hun kinderen zien maar worden door die zgn lieve moeders daarvan weerhouden.
helemaal mee eens en als dit een vader is aan gedaan dat hij de kinderen niet meer mach zien is het moeilijk om zo iemand als je ex tevergeven ook al hebben ze alle bij verkeerde dingen gedaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 november 2010, 17:04
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
LEANNE226 schreef:
Dat mijn zus en zwager vandaag 40 jaar getrouwd zijn Lachende smiley

Mijn ouders hebben vorig jaar de 60 jaar gehaald.........ik heb de 25 helaas niet vol mogen maken maar ik hoop dat ik nog een keer een poging mag doen Knipoog smiley

En nu.......FEESTJE !!!!!!!! Lachende smiley

Maak wat van elke dag die je hebt Knipoog smiley

vast wel veel plezier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooiste moment vandaag was ,dat ik thuis kwam van me werk en de post ging na kijken en zach vool verbazing een brief van mijn kinderen waar ze een hele mooie tekening gemaakt hebben en je zach dat de heilegegeest met ze bezich zijn geweest .wauw wat heb ik hier naar verlangd een bericht van me kids
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:48
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
wauwwwww Clown smiley van harte met zo kleine wonder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:46
BerichtOnderwerp: annette
 
PIETER649 schreef:
Mede namens Annette hartstikke bedankt voor jullie beterschap- en sterktewensen! Doet ons goed!

Ondertussen is Annette aardig aangesterkt weer, maar moet onder controle blijven, ik had gisteren verwacht dat ze in ieder geval voor t weekeinde naar huis zou mogen, maar dat feest gaat voorlopig niet door.

ff afwachten dus nog...

veel sterkte jullie ,ja pieter tog maar weer de muur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
het mooiste moment vandaag is ,dat ik een paar fotos gekregen heb van me kinderen ,eindelijk naar een jaar.En de raport van vleden jaar van school van de kids Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:45
BerichtOnderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
 
JOS689 schreef:
Zegt een mooie voordeur alles, of wil je ontdekken wat daar achter zit ?
Ga je daarvoor alleen op de oppervlakkige eerste indruk af, of ga je toch iets dieper ?

Met anwoorden .... Hoe wil jij de ideale partner van je leven vinden ?

mijn vader zei altijd als je met een meiske thuis kwam ,vraag eerst hoeveel deuren ze thuis hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
GRACE585 schreef:
mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen
dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt
ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.

en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl;
ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen
kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind.

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:32
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)

ja wat moet ik hier oven zegen vind het top van je dat je het erkent dat je bordelaine heb .En ik snap bes wel dat andere daar broblemen mee hebben en ook weer niet jij kan er niets aan doen dat je het heb Zelfs ben ik getrouwd geweest ben een vrouw wie dit heeft en wilo wel zeggen het is geen pretje ,nu nog niet ,maar als er weer iemand op mijn pat kom wie dit heb ga ik me wel even goed oven na denken . maar ik zal zeggen manen ga eens naar haar profiel en leerd haar eens kennen dan zal alles bes mee vallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 12:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
het mooiste moment vanvandaag is dat ik het gevoel kreeg dat alles weer goed kom dat ik zeker weet dat ik weer de kinderen in me armen kan nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 20:55
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

Om de besluut tenemen om mijn huis teverkopen en opnieuw tegaan starten ,wat me veel strijd heb gekost voor deze beslising tenemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 18:31
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
PETRA883 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten.
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. Twijfelende smiley helaas.....

Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.

Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking!
Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner Lachende smiley

Ik ben benieuwd naar jullie reactie...

groeten

Petra

Vind het tof van je om niet tezwijgen ,en eerlijk altijd tezijn kijk iedereen heb wel wat .En ik denk er zelf over als mijn aanstaande wat zal heben een beperking of zo Ik kijk zoals Jezus naar jouw kijk en dat is liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 18:20
BerichtOnderwerp: GEBED
 
KATJA065 schreef:
Graag gebed voor katja065.

Ik wil graag een gebed voor een vaste baan. Willen jullie ook bidden voor mijn studie en dat ik met resultaat de tentamen haalt in Herfst.
Verder graag een gebed voor genezing van mijn rug en ik heb chronische rugklachten. Hartelijk dank.

Groeten van,

Katja065 Lachende smiley

Bid voor je dat je een vaste baan zal krijgen ,en in de herfst val de bladeren van de bomen maar bij jouw zal het gaan bloeien.Heel veel sterkte met de tentamen .En zal God vragen voor genezing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 15:48
BerichtOnderwerp: De hemel niet voor gescheiden mensen??
 
EVA685 schreef:
Dat klopt Arnold, maar scheiden is wel een zonde in GO DS ogen.
Het feid dat echtscheiding in de bijbel nooit als een zonde gezien wordt,wordt bewezen door het feid ,dat er nooid een mens geweest is , die een offer moest brengen na zijn echtscheiding om zich daardoor weer met
t God te verzoenen. Wij mogen ook andere mensen niet een stempel, opdrukken ,als God dat zelf niet eens doet.Terwel veel christenen gescheiden mensen zien als zondaars is er niet 1 teks in de bijbel te vinden , waar staat dat echtscheiding een zonde is .Er staat dat echtbreuk een ernstige zonde is En echtbreuk is totaal wat anders .Echtbreuk is een andere woord voor overspel of huwelijksontrouw ,dus; een sexsuele relatie met iemand ,die niet je eigen vrouw of je eigen man is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 10:12
BerichtOnderwerp: Druk
 
CARIN303 schreef:
Druk herken ik wel maar vooral met mijzelf Verlegen lachende smiley
Waarom, oh waarom neem ik toch niet diezelfde tijd voor God?
Straks verschijn ik voor Zijn troon en als Hij dan vraagt; wat heb je met de tijd gedaan die Ik je heb gegeven..........wordt en ben ik stil.

Maar tegelijk vind ik dat soort tijd doorbrengen ook erg moeilijk, hoe doe je dat?
Telkens begin ik weer enthousiast aan het bijbel lezen, tot de offers en oorlogen eraan komen.
Pfff.....ben zo blij dat ik dan in deze tijd leef en natuurlijk kan ik het overslaan,maar het staat ook weer niet voor niets in de bijbel.
Hoe doen jullie dat, tijd doorbrengen met God?

ik denk dat je niet druk om moet maken of je tijd genoeg gemaakt heb voor GOD .hij wil denk ik dat we tijd maken voor onze mede mensen en dat ze kunnen zien dat Hij in ons leef
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 10:07
BerichtOnderwerp: in gedachten verzonken
 
EVA685 schreef:
Ik moest gelijk aan jou denken Henk, waarom?? Knipoog smiley
Hoop dat het nu goed met jou gaat.

Warme groet van Eva.

je vraag soms aan iemand hoe gaat het met je dan woord er geandwoord van goed ,maar als je nog een keer vraag hoe gaat het werkelijk met je moet ik zegen het gaat beter en vertrouwen hebben dat het goed kom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 11:36
BerichtOnderwerp: Druk
 
Druk
We holen en we jagen
en we heben het zo druk;
tekort aan de zeven dagen,
geen tijd voor ons geluk.
Vandaag nog niet ,we bellen .
Nee ,morgen ook geen tijd .
Zal het je nog wel vertellen ,
moet nu gaan tot mijn spijd.
Jantje moet nog even wachten
om zijn huiswerk te laten zien .
Moeder loopt al in gedachten.
Hoe het morgen moet bij Mien.
Geen tijd om elkaar teberijpen
en praten heeft geen zin .
We willen al het goede grijpen
en vrije opvoeding .dat is in .
De stroomversnelling van het leven
gunt zelfs de zwakke geen tijd .
Neem toch eens de tijd om te praten ,
omdat het vandaag nog kan
Hou de tijd wel in de gaten,
dat geld voor vrouw en man .


druk druk wie kent dat niet .wil graag weten hoe we dit in vullen in ons dagelijkse leven ,nemen we nog tijd voor ons dierbare enz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 19:43
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat
 
BRAZEEVEL772 schreef:
hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat

ja zeggen ze ik heb nog kinderen
en mn broers en zussen en mn vader moeder buren

oke oke

maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan

alleen

wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten

ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen
nee prima zo

maar stilletjes toch alleen

nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo
maar toch op cm want alleen is wel stil

hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn
om welke reden we dan ook alleen zijn

ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart Smiley die vol vragen zit

ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol Zieke smiley
kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug
je wil je verhaal wel eens kwijt
wat je ook niet tegen iedereeen verteld Smiley met dichtgeplakte mond
even een luisterend oor
soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren
maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs
weer alleen alleen alleen Gefrustreerde smiley
ja maar ik heb cm
lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand
ja oke is wel gezellig soms Verlegen lachende smiley
maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen
en dan weer alleen alleen allen Gefrustreerde smiley

zal tog ook effe reageren vind het heel ken baar als ik nu thuis kom is er niemand de kinderen zijn er niet de honden zijn er niet niemand wie je verwelkomt .
Savonds denk je wat hoor ik boven je denk dat de kinderen er nog zijn .
altijd waaks maar ze zijn er niet in het begin kwamen ze nog dan haalde ik ze op en brach ze weer terug ,en vooral terug brengen en weer naar huis was altijd zwaar twee uur in de auto rijden naar huis viel vrezelijk tegen .Nu zal ik het graag weer doen kinderen ophalen en weer naar huis brengen ,nu zijn de kinde kamers leeg ze worden niet bewoond alles staat nog zo als het was.oke je heb je vrienden ,fam maar tog wat een gemis.
Moet je nu een relatie aan gaan alleen om die leegte weer op tevullen ,weet niet nu is het al weer vierjaar zo kan nu alles doen waar ik zin in heb maar tog iemand waar je voor gaat en wie voor jouw gaat
lijk me nieks mis mee .En als je thuis kom en er is weer leven hier in de tent ,dat wens ik me zelf toe ,en een ande ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 20:19
BerichtOnderwerp: in gedachten verzonken
 
BRAZEEVEL772 schreef:
In gedachten verzonken
Zit ik daar alleen
Te overdenken wat me was geschonken
Waar gaat dit alles heen
Gefaald in het leven
Zie ik op de puinhopen neer
Wilde ze alles geven
Mn hart brand het doet zo zeer
Alles verloren alles kwijt
Ze roepen je toe is alleen maar verwijt

Eens zullen ze terug komen
En begrijpen ze het volkomen
Dan zullen ze de brand in mn hart blussen
En zullen we de onenigheid sussen
Tranen zullen drogen
En de liefde zal weer te zien zijn in hun ogen
Tijd heeld alle wonden
Maar als dit te lang duurt ga ik ten gronde
Je kunt niet blijven leven achter een masker van verdriet
Geen mens die je kent of die het ziet
Maar God weet wat te dragen is
God help me uit deze droevenis


Wie denkt dat hij staat
Pas op dat je niet wankelt

mooi gedicht net of hij voor mijn gemaakt is top
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK030
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2