| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:54
|
|
|
|
één van de twee overleef je niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:57
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Nee het is idd niet vanzelfsprekend, de jongere generatie komt er meer en meer los van. Maar de meeste jongeren gaan dan richting bedieningen, en komen in een tegen reactie terecht |
Ik bedoel te zeggen dat veel jongeren in de kerkenraad komen en zo hun stempel mee opdrukken en dat er door hen veel veranderingen ten goede ontstaan. Wie weet maken zij het verschil
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:57
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | O. heeft hij een weddenschap met mij dan? Wie heeft hem dat wijs gemaakt? Over het algemeen is het zo dat ik zelf ook op de hoogte ben als iemand een weddenschap met mij aan gaat. Hoewel.. ik houd niet eens van weddenschappen. Los daarvan ben ik niet geïnteresseerd…..Maar goed, ik houd hem niet tegen om een voetreis naar Rome te gaan maken hoor... En als hij besluit om naar Drachten te zwemmen hoop ik dat er iemand bereid is om hem bij het eindpunt op te wachten. Zijn daar nog gegadigden voor, want ik sta er niet.
Lisa heeft een beetje genoeg van insinuaties, misschien toch maar niet verlengen dan…. |
hihi, waar ken ik dit gevoel toch van, lisa................ even geen abonnement hebben kan overigens wel heerlijk rustig zijn!! echt een aanrader!!
overigens ging Visser hem toch kielhalen? no problems seen here..............
waarom heb ik toch zoveel pret........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:00
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik steek wel een paar vingers op boven die hoofden van de dames |
Oja, kan je ook een merkteken bij W-tje aanbrengen. Zo herken ik jou, de dame en W-tje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:00
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat dachten de ouders van dat meisje van twaalf misschien ook wel, die beviel op haar schoolreis Een tip Visser: het gaat er vaak om wat je niet ziet........ Maar de ene week lezen we van een moeder van 63 en nu weer een moeder van twaalf.......over uitersten gesproken...... |
Ja hallo, wat heeft dat er nou mee te maken. Ten eerste heb ik geen moeder van 63 ( en ook geen dochter) Ten tweede , ik heb ook geen dochter van 12 Ten derde......ik heb helemaaal geen dochters.  maar al wel een as. schoondochter
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 30 maart 2011, 21:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:09
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ach zou het komen door de midlifecrisis Visser  |
Ach toch................. ik leef met je mee hoor. Wist alleen niet dat je daar al aan toe was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ach toch................. ik leef met je mee hoor. Wist alleen niet dat je daar al aan toe was. |
een midlife crisis krijg je toch alleen maar wanneer je getrouwd bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:15
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hihi, waar ken ik dit gevoel toch van, lisa................ even geen abonnement hebben kan overigens wel heerlijk rustig zijn!! echt een aanrader!!
overigens ging Visser hem toch kielhalen? no problems seen here..............
waarom heb ik toch zoveel pret........ |
Ja hoor, komt helemaal goed , water genoeg. En lisa, als hij het toch verliest , maak je geen zorgen. Hij heeft het nu écht verdiend. Op het forum lopen schrijven dat ie met jou een weddenschap is aangegaan terwijl jij er niets van af weet .... tssssss.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Omdat ik niet teveel off-topic wil gaan op de picknick-topic kom ik misschien hier te weten wat de zoon van Visser in Bangladesh deed. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor maar ik vind het wel boeiend. Er zijn wel gevaarlijke slangen in Bangladesh. Cobra's...  |
Waar heb ik dat nou geschreven Waar heb ik dat nou geschreven Ik heb het ergens op het forum gezet dacht ik , maar waar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | een midlife crisis krijg je toch alleen maar wanneer je getrouwd bent? |
Bij Leo werkt dat nu . Wat wil je met al die fans.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:25
|
|
|
|
Ons kleine mannetje is vandaag geslaagd voor zijn A diploma...Wat straalde hij van trots en wij niet minder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:26
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | En Thomas.. Guus kan t Friese volkslied ook zingen hoor...  |
It wetter stiet my oan 'e knibbels ta It moat er út, as sil 't in daelder kosje lalalalalalalalalala
Thomas. skamje dy, smoarriche jonge, soe Mem sizze. 
Lisa was erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=EJynv_IO6is&NR=1
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 30 maart 2011, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:28
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ons kleine mannetje is vandaag geslaagd voor zijn A diploma...Wat straalde hij van trots en wij niet minder  |
Is hij dat nou of ben jij dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He Martin , even wat recht zetten hoor. Ík ga die dag niet mee hoor , m'n zoon hoopt een dag ervoor namelijk terug te keren uit Bangladesh, dus wil ik liever die dag thuis zijn, snappie?
Gr, visser die het wel leuk lijkt om een keer een pintje te drinken met Martin. |
google werkt beter dan zoeken op christianmatch, herr visser...... gepost op 2 maart...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:34
|
|
|
|
| MARIAN096 schreef: | | geen commentaar? |
Hallo Mariano
???????????????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:38
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee , hij gaat samen met nog 14 scholieren daar 2 weken werkstage doen , een project opzetten voor stichting Woord en Daad . Doel is om daar onderwijsvernieuwingen bij te brengen aan de christenen die daar wonen( nog geen 2% van de bevolking) , mensen beter bewust maken van hygiëne, en de christenen daar te helpen met hoe ze makkelijker kunnen werken met de omstandigheden waar ze mee moeten leven. Beetje vakantie zal er ook wel bij zijn , 't is ook de bedoeling dat ze wat van de cultuur zien die daar heerst ,met name de armoede . Overdags werken is haast niet te doen , de temperatuur daar is rond die tijd ongeveer 35 graden. |
en 2 februari
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 30 maart 2011, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | google werkt beter dan zoeken op christianmatch, herr visser...... gepost op 2 maart...........  |
Dankjewel Hannah, dankjewel , dankjewel . 'k heb me zelf suf lopen afvragen waar ik dat nou heb geschreven , en ja hoor , het wórdt voor je opgezocht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat dachten de ouders van dat meisje van twaalf misschien ook wel, die beviel op haar schoolreis Een tip Visser: het gaat er vaak om wat je niet ziet........ Maar de ene week lezen we van een moeder van 63 en nu weer een moeder van twaalf.......over uitersten gesproken...... |
Hallo Willemijn
Ik las vanmorgen op internet dat ze misbruikt is door haar stiefvader . Vreselijk. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | eh... was dat niet 13 mei Hannah ?
zie ook pagina 7 van dit topic en het topic: Strandwandeling voorjaar 2011 |
Wouw Suus, jij hebt wel een geheugen zeg. Echt goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:45
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Is hij dat nou of ben jij dat  |
Als er staat ons dan is het niet hij of jij maar wij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:48
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | HiHiHi of last van teveel fans Lisa  |
Leo ...ook namens mij, van harte gefeliciteerd met al je fans. Of hoort dit in het topic CM-setjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:51
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]
Hallo Chautuliem
Er zijn in mijn gemeenten een aantal buitelandse vrouwen die voor de bijbel leven en die de man als hoofd van het gezin zien ook de Surinaamse dus ik zie dat niet zo. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en 2 februari  |
Vervolg:
Gisteren heeft ie de inentingen gehad. Was er vandaag behoorlijk ziek van. Verder is nu alles rond. Visum etc. Het benodigde geld heeft ie door sponsoring ook helemaal binnen. 29 april is de datum van vertrek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:01
|
|
|
|
Er zijn maar 2 soorten mensen.
soort 1 Man soort 2 Vrouw
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 30 maart 2011, 22:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:01
|
|
|
|
leo en lisa???
is het toch wat geworden, lisa?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | leo en lisa???
is het toch wat geworden, lisa?????  |
t is niks, hannah.........t wordt niks...........is nooit iets geweest..........en het ZAL NOOIT IETS WORDEN OOK !!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:04
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik bedoel te zeggen dat veel jongeren in de kerkenraad komen en zo hun stempel mee opdrukken en dat er door hen veel veranderingen ten goede ontstaan. Wie weet maken zij het verschil  |
Dat is fijn, als dat bij jullie zo gaat. In de kerken waar ik kom zijn amper jongeren te bekennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:14
|
|
|
|
Ik ben de weg, de waarheid en het leven
Er is EEN weg, die uit de diepte leidt, EEn hand, die u kan trekken uit het slik van doffe wanhoop en eenzaamheid; Die hand is Mijn hand en die weg ben Ik;
Er is EEn waarheid, die niet wreed verwondt, en die genade gelden laat VOOR recht; Ik ben de waarheid, die de Vader zond, Ik heb de leugen het zwijgen opgelegd.
Er is EEN leven, glanzend als de zon, waarin ge leven kunt, verlost en blij; Ik ben het Leven, dat de dood verwon; en wie in Mij gelooft,-hij leeft met Mij
( uit ; een boom in de wind; van Nel Benschop )
Hoi allemaal,
Alweer een week voor bij sinds de vorige gebedsroom, Weer veel gebeurd in die tijd, ellende in de wereld, ziekten, overlijden, Maar ook mogen we zegeningen tellen, de grootste is dat Jezus leeft! dat we een Hemelse Vader hebben, dat we daardoor nooit alleen staan
We verwelkomen de nieuwe leden hier op CM, en feliciteren de jarigen, we bidden je Gods zegen toe over je nieuwe levensjaar.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom, We zingen ook ere en lof aan Hem, we tijpen de woorden in, en zingen hardop mee, of luisteren naar opgegeven lied op you tube. We ervaren altijd veel zegen, erg fijn is ook de getuigenissen die na het gebed kwamen, dank aan Hem!
We houden gebedsroom elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, Je kan ons vinden als in de bovenbalk de Chat aanklikt, dan naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Ieder is welkom, we dringen niemand iets op,
Warme lentegroetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wouw Suus, jij hebt wel een geheugen zeg. Echt goed.  |
en ze moest nochtans naar de tandarts vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QUELINE346
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:43
|
|
|
|
Ik had mijn eerste date begin januarie, na eerst 2 weken dagelijks gemaild te hebben. Het mailen klikte érg goed meteen! Bij de eerste ontmoeting vond ik deze man weliswaar zeer aardig, maar zijn stem (ik ga niet in details) stoorde mij: moeilijk te verstaan. Na 2 extra afspraken sloeg (oa om die reden) de vonk niet over. Mijn 2de date: ook daar weer een heel leuk mailcontact, van begin af aan! Kennelijk is dat dus vrij makkelijk: een klik via de mail!
TIP: ga daarna, na een aantal weken, elkaar eerst eens bellen. Ik had mijn date gevraagd om mijn voicemail in te spreken, zodat ik zijn stemgeluid kon gaan voegen bij zijn foto! Nou, ik heb wel 10x naar de voicemail geluisterd, vóórdat ik een 2 dimensionaal geheel had gevormd in mijn hoofd. Daarna zijn wij gaan bellen, en ook dat klikte vrijwel meteen. Inmiddels zijn we nu alweer 2 maand verder, en zien elkaar wekelijks en zijn we allebei hartstikke verliefd: dus het kan écht na je 50ste!!!! EN via een datingsite!!! Had ik eigenlijk niet echt verwacht: 't is dat mijn dochters mij een schop onder mn schoenen ofzo gegeven hebben: ga verder met je leven, en zoek een nieuwe levenspartner!!!!
SUCCES allemaal, vooral mijn leeftijdgenoten.... (die jongeren vinden veel makkelijker iemand, is MIJN vooroordeel althans) XXXQueline
|
|
| Naar boven |
|
|