| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:53
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Tja Mieke, dat zou kunnen. Vraag is dan denk ik in hoeverre je je partnerkeuze daar dan door laat beïnvloeden... Sluit je aantrekkelijke mensen op voorhand uit, simpelweg omdat er mogelijk ook andere mensen zijn die hem of haar aantrekkelijk vinden? Of kijk je allereerst naar de binnenkant van een persoon en weet je daardoor een aantrekkelijke buitenkant op de juiste manier op waarde te schatten? |
De binnenkant straalt je door de buitenkant tegemoet, he. De combinatie daarvan maakt een mens aantrekkelijk. Al die schoonheid is geschapen door God en een geschenk als je die ontmoet waarvoor we dankbaar mogen zijn. En wat ook van belang is is hoe de bezitter (v/m) van de aantrekkingskracht daar zelf mee omgaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BASTIBRO042
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 00:04
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | You're welcome..
Maar eeeeh t ging hier over seks voor het huwelijk en niet over huwelijksaanzoeken of het wel of niet willen van een relatie met een partner die (jonge) kids heeft. So back on topic (yep.. she did it again.. )  |
Haha jep, she did right. Tsja, ik als vader van drie zoons die nooit getrouwd is geweest heb daar wel een persoonlijke mening over. Voor de duidelijkheid; Mijn geloof (bewust)gaan praktiseren ben ik pas na mijn doop in 2006. Daarvoor deed ik maar wat. Nu vind ik dat het streven moet zijn van beiden om zo lang mogelijk te wachten met gemeenschap en dat als je dan gemeenschap hebt met een vrouw, je ver in een relatie met haar bent en bereid(het voornemen hebt) om met haar te trouwen. Het huwelijk is voor mij, na mijn doop, heilig geworden en iets wat ik 1 keer in mijn leven zou willen. Lucky me dat ik nooit ben getrouwd, achteraf dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 04:35
|
|
|
|
Visje en Joke, laat jullie niet gek maken door mensen die zich (nog) niet hebben opgegeven. [size=12]Zich overal mee bemoeien maar een pittige wandeling.....homaar[/size]
En voor de 'diehards' maar even weer back on toppic 
Op zondag 29 mei willen we een wandeling maken op de Holterberg. We willen een route van 10 km. lopen, maar 5 km kan ook. Bij regenachtig weer kunnen we eventueel een bezoek brengen aan het Natuurdiorama Holterberg. Na de wandeling kunnen we gezellig een bakkie koffie drinken bij Woody’s. Verzamelen om 14.00 uur bij Woody’s, Holterbergweg 11 7451 JL Holten
Als je mee gaat geef je dan op door je naam op de lijst te zetten.
Willemijn 232 Imke 917 Nicolette 592 Siem 720 Crossroad317 (ov) samen 585 [ ov] Ernstjan522 (ov) Visje125 (ov) Joke849
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Tja er staat altijd veel wind in Friesland Frank ...dus heb je niks aan roeispanen.
Tenzij je genoeg paardekracht in je armen hebt.
Beter is een zeiltje te spannen.  |
Misschien heeft Lisa nog een zeil (met genoeg paardekrachten) in haar kast liggen. Of op haar bed liggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:09
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed |
En hoeveel geeft de schaal van Richter dan aan wanneer je uit je bed valt???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:12
|
|
|
|
| MARSJG370 schreef: | Vrijgezel???, moet ik alles bij mekaar optellen???? toch wel zo'n 16 jaar denk ik zo, ten minste als je je jeugdjaren mee mag tellen  |
Dus als ik het dan goed begrijp had je vanaf je 16de steeds een vriendinnetje waardoor je sindsdien nooit meer vrijgezel was. Nou, proficiat dan maar zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:36
|
|
|
|
Het is inderdaad een goede site. Ik was hem ooit al eens tegen gekomen zonder er verder aandacht aan te besteden.
Ik las net effe het stukje van die psychiater en zijn uitspraken over het huwelijk. Wat niet in goede aarde valt bij sommige.
http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=22511
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 07:01
|
|
|
|
Nog 8 keer slapen en dan is het weer de pn.
Zeelandse bolussen en Thirza-cakjes... De Belgische chocolade van Sofie moeten we er maar bij fantaseren...want zij kan niet komen... Misschien zijn er ook wel Sweetse Ikea-flappen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 07:23
|
|
|
|
I may appear to be free But I'm just a prisoner of your love I may seem alright and smile when you leave But my smiles are just a front I play it off but I'm dreamin of you
Here is my confession May I be your possesion Boy I need your touch Your love kisses and such With all my might I try But this I can't deny
Tja, toch mooi verwoord hé? Kunnen de CM-meiden gebruiken wanneer ze niet uit hun woorden komen bij hun vriendje
http://www.youtube.com/watch?v=qsTk2xp0nvY
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:19
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Het grote nadeel van bescheidenheid is dat je er niet over kunt opscheppen! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:39
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | De schoonheid van gebeden brengen je dichter bij Hem. Vaak beseffen wij niet wat we werkelijk vragen. Heb geduld en vertrouwen en vraag Hem alles wat je wilt, ook in de zin van vragen stellen. Je zult verrast worden als je je hart openstelt voor Zijn Liefde. En weet voor altijd dat Hij meer van je houdt dan je je kunt voorstellen. |
dank je, mieke! just what I needed to hear!!
http://www.youtube.com/watch?v=y58FIbpYgog&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Misschien heeft Lisa nog een zeil (met genoeg paardekrachten) in haar kast liggen. Of op haar bed liggen...  |
Helaas: er ligt geen zeil in mijn kast en al helemaal niet op mijn bed (weet je wel hoe stug zeildoek is.. daar wil je echt niet onder slapen hoor.. doe mij mijn donzen dekbedje maar). En Thomas, kijk gewoon ff op marktplaats. Daar staan regelmatig goede bb-motoren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:52
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Het zijn cd tjes bounty..............bij de echte Hermannen val ik niet in slaap, die snurken vast te veel of ik kieper ze in mijn slaap het bed uit ik val regelmatig uit bed |
Moet je toch Klaas Vaak eens een klap op zijn kop geven Dini... jou zomaar uit bed duwen als je lekker ligt te slapen.. hoe komt ie op t idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja, daar heb je ook weer een punt...sorry...maar ik bedoelde maar dat ondanks je jonger bent dan ik je toch al zoveel wijsheid hebt als ik...
pffff, hopelijk heb ik me hier goed uitgepraat |
ha ha ha ha.. nou je hebt in ieder geval je best gedaan. Excuses aanvaard (al waren die niet nodig want ik was je alleen wat aan het plagen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:58
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | Dus je ontkent dat er een algemene tijdloze plicht tot toetsing is? |
zie jij het verschil tussen toetsen en provoceren, david? wanneer je voor jezelf tot de conclusie komt dat iets "duivels" is, ga je daar toch geen andere mensen mee belasten???
ik denk niet dat het je bedoeling was, maar zo werk je naar mijn mening alleen maar mee om het kwade meer ruimte te geven. ik denk niet dat dat is wat God bedoelt als hij zegt; "behoud het goede" het plaatsen van de linken is naar mijn idee meer te intepreteren als "behoud het kwade".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:15
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Het grote nadeel van bescheidenheid is dat je er niet over kunt opscheppen! |
Maar het is wel moeilijk!
Er was ooit een liedje over: "Het is moeilijk bescheiden te blijven".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:18
|
|
|
|
| GER555 schreef: | tja, mooie gebeden, maar bidden helpt helaas vaak niet. en waarom  |
Lieve Ger... hoewel ik aan de ene kant graag aansluit bij hoe de anderen op jou quote hebben gereageerd, vraag ik me tegelijkertijd af of je op iets speciaals doelt. Vele gebeden worden wel degelijk verhoord, op Zijn tijd. Maar inderdaad, niet alle gebeden worden verhoord en soms is dat voor ons mensen heel moeilijk te begrijpen. Als ik jou quote lees, proef ik een stukje teleurstelling. Wil je daar iets over kwijt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:22
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zie jij het verschil tussen toetsen en provoceren, david? wanneer je voor jezelf tot de conclusie komt dat iets "duivels" is, ga je daar toch geen andere mensen mee belasten???
ik denk niet dat het je bedoeling was, maar zo werk je naar mijn mening alleen maar mee om het kwade meer ruimte te geven. ik denk niet dat dat is wat God bedoelt als hij zegt; "behoud het goede" het plaatsen van de linken is naar mijn idee meer te intepreteren als "behoud het kwade". |
En gezien deze opmerking van David op 7-5-2011, sluit ik me hier graag bij aan: @ lisa, om te kijken wat men denkt en wat voor vlees we in de kuip hebben. Ben ook benieuw hoe eventuele voorstanders dit Bijbels kunnen verdedigen. Als je dit soort links plaats om te kijken wat men denkt en wat voor vlees we in de kuip hebben ben je in mijn ogen meer bezig met het uitdagen (dus provoceren) dan met het toetsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:22
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Helaas: er ligt geen zeil in mijn kast en al helemaal niet op mijn bed (weet je wel hoe stug zeildoek is.. daar wil je echt niet onder slapen hoor.. doe mij mijn donzen dekbedje maar). En Thomas, kijk gewoon ff op marktplaats. Daar staan regelmatig goede bb-motoren  |
Een site vol afkortingen bb ...met een beetje fantasie en vindingrijkheid kun je er iets van maken.
Het is toch veel romantischer op te gaan zeilen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:23
|
|
|
|
|
Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:25
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Een site vol afkortingen bb ...met een beetje fantasie en vindingrijkheid kun je er iets van maken.
Het is toch veel romantischer op te gaan zeilen.... |
bb staat voor buitenboord.. je laat wel heeeeel duidelijk blijken dat je geen watersporter bent, ondanks al je opmerkingen over zeilen. Wel eens met een flinke windkracht een zeilboot in bedwang moeten houden? Ik weet niet wat daar romantisch aan is, maar een uitdaging is het in ieder geval wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:26
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Hé Billy. Jammer dat je vertrekt. Ik vond het fijn om je te leren kennen, niet alleen digitaal maar ook irl. Keep in touch! |
THXNS We will!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:27
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Precies Thirza, laat die kerels maar leuteren over voetbal en aanverwante oninterressante sport en auto zaken. Jij staat zelf je mannetje wel om ze allemaal rond de tafel te krijgen voor een cake je  |
Leuteren staat gelijk aan libelle gehalte toch en je moet het wel met me eens zijn, ..........zonder de kerels is het bijzonder saai.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op vrijdag 13 mei 2011, 09:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:31
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | bb staat voor buitenboord.. je laat wel heeeeel duidelijk blijken dat je geen watersporter bent, ondanks al je opmerkingen over zeilen. Wel eens met een flinke windkracht een zeilboot in bedwang moeten houden? Ik weet niet wat daar romantisch aan is, maar een uitdaging is het in ieder geval wel. |
Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:39
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren.  |
dat is candlelight sailing...een romanticus is opgestaan
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 09:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:00
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren.  |
pfffff daar ben je geen zeilboot voor nodig Leonard.. kun je ook gewoon in een sloep gaan zitten, desnoods zonder bb-motor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:08
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Leuteren staat gelijk aan libelle gehalte toch en je moet het wel met me eens zijn, ..........zonder de kerels is het bijzonder saai.  |
wat weet je daarvan af, dan, leonard; bij mijn weten ben je nog niet op één van de picknicks geweest, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:09
|
|
|
|
| BASTIBRO042 schreef: | Haha jep, she did right. Tsja, ik als vader van drie zoons die nooit getrouwd is geweest heb daar wel een persoonlijke mening over. Voor de duidelijkheid; Mijn geloof (bewust)gaan praktiseren ben ik pas na mijn doop in 2006. Daarvoor deed ik maar wat. Nu vind ik dat het streven moet zijn van beiden om zo lang mogelijk te wachten met gemeenschap en dat als je dan gemeenschap hebt met een vrouw, je ver in een relatie met haar bent en bereid(het voornemen hebt) om met haar te trouwen. Het huwelijk is voor mij, na mijn doop, heilig geworden en iets wat ik 1 keer in mijn leven zou willen. Lucky me dat ik nooit ben getrouwd, achteraf dan  |
Hmmm dus als ik het goed begrijp, had je geen problemen met seks voor het huwelijk (die drie kids zijn toch ergens vandaan gekomen…) en heb je dat in feite nog steeds niet, mits de relatie maar lang genoeg heeft geduurd. En wat is dan lang genoeg? En wat doe je als de vrouw in kwestie er toch echt voor kiest om te wachten totdat jullie getrouwd zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wat weet je daarvan af, dan, leonard; bij mijn weten ben je nog niet op één van de picknicks geweest, toch? |
neen maar hij heeft wel elke week de Libelle als leesvoer...dus weet hij voor een gedeelte waar hij over praat
|
|
| Naar boven |
|
|