| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:18
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]jij ook zo te zien
kwestie van [ url] en [ /url] gebruiken, voor en na de link (wel even de spaties weghalen tussen [ u en [ /)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 13 mei 2011, 18:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | jij bent toch geen kerel, leonard?
(maar een erasmusbrug?) |
ach, laat 'm maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:22
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ach, laat 'm maar...  |
Heb jij nou vakantie? Of heb ik weer eens iets verkeerds begrepen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:22
|
|
|
|
...enkele van de tien enige forum-leden zijn weer erg lief voor elkaar hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:24
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | frappant is dan wel dat het (volgens mij) alleen maar in die kringen voorkomt. je zou dan haast zeggen dat de jongelui in die richting wat dit betreft niet worden opgevoed????
en over galant zijn: i try to do my best....(maar lukt niet erg als je in een SAAB rijdt...) |
Nee hoor Griffin er zijn nu eenmaal galante mannen en botte boeren.................Bovendien geef ik over jou geen oordeel, jij doet zelfs in je werk voor iedereen de deur open
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:25
|
|
|
|
o, ja, griffin; ik bied U mijn nederige dank aan voor Uw correctie;
trying again;
geachte heer crossroad; Zou UUU zo vriendelijk willen zijn om UUUw kaasvoorraden uit te breiden, en zou UUU dan wellicht kunnen overwegen om UUUw auto vol te stampen met UUUw kaas? Enkele pallats vol zou al voldoende zijn om mij een voldaan en tevreden gevoel te bezorgen!! mijn dank jegens UUU zou dan twee meter lang en twee meter breed zijn!
*houd koppie schuin en knippert met de ogen* mag ik dan nog wel even op oefenen ben ik bang!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:26
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | zeg eh Frank, je bent weer lekker bezig jij... eerst antwoord je (als Dini je vraagt of je wilt bidden voor geen treinstoringen): "ik bid voor geen treinstoringen op 28 mei" (da's een week later dan de pn) en nu zit je te wachten bijna tot iemand een ongeluk heeft ?
Maar goed, ken je langer dan vandaag en je zal wel weer een plaagbui hebben, 't wordt wel erger met jou...  |
Wie bedoel je frank????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:28
|
|
|
|
...om eens iets anders te doen dan me te vervelen en hopen-op wat een site me zou kunnen geven ga ik maar eens een pilske drinken. Dan hoor en zie ik nog eens iemand. ...na 18u gebeuren er toch geen vrijdag-de-13de-ongelukken meer.
Cheers...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...om eens iets anders te doen dan me te vervelen en hopen-op wat een site me zou kunnen geven ga ik maar eens een pilske drinken. Dan hoor en zie ik nog eens iemand. ...na 18u gebeuren er toch geen vrijdag-de-13de-ongelukken meer.
Cheers... |
nou...na een pilsje zou de dag alsnog in de soep kunnen lopen, hoor. als het pilske verkeerd valt, bijvoorbeeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé Xabia, dank je wel voor de welcome back...maar ik ben hier alweer 5 dagen hoor.
Of heb ik jouw berichtje te laat gelezen  |
idd, het stond er al van de negende
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:32
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | nou...na een pilsje zou de dag alsnog in de soep kunnen lopen, hoor. als het pilske verkeerd valt, bijvoorbeeld  |
oké, ik blijf dan maar thuis...ik ben het toch al gewend om me te vervelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:33
|
|
|
|
|
hmmmmm; gistende soep, lust je dat niet zo graag dan, frank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | hmmmmm; gistende soep, lust je dat niet zo graag dan, frank? |
er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen... |
neem er een blokje kaas bij...of salami.........of chips, valt het pilske vaak beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:43
|
|
|
|
twee meter lang en twee meter breed....
twee dingen: 1. dat is volgens mij niet de standaardmaat van een euro-pallet, en 2. dat past noooooooooooooit in jouw rammelbakkie...
of 3.
jij be
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:47
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | twee meter lang en twee meter breed....
twee dingen: 1. dat is volgens mij niet de standaardmaat van een euro-pallet, en 2. dat past noooooooooooooit in jouw rammelbakkie...
of 3.
jij be |
1. het mag ook een aantal buitenlandse pallets kaas zijn. (franse brie bijv? ik ben snel tevreden hoor!! ) 2. het hoeft ook niet in mijn rammel-ferrari, het past wel in mijn bescheiden maagje. 3. ik niet snap? ik be? tell me what you mean?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik heb al een voorlopig weerbericht gevonden voor zaterdag..
De maximumtemperatuur ligt tussen -1 in het westen en -4 in het oosten. De wind draait naar zuidoost tot oost en neemt toe naar matig, aan de kust vrij krachtig.
Komende nacht en morgen ochtend is het bewolkt en valt er van tijd tot tijd sneeuw. Er valt vannacht rond de 5 cm sneeuw.
Het kan natuurlijk nog veranderen...  |
Gelukkig dan dat ze het voor vannacht afgeven. In 7 of 8 dagen kan er nog veel veranderen.
Visser die hoopt ook te komen , maar wel wat later.....of de wegen moeten onbegaanbaar zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:51
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | 1. het mag ook een aantal buitenlandse pallets kaas zijn. (franse brie bijv? ik ben snel tevreden hoor!! ) 2. het hoeft ook niet in mijn rammel-ferrari, het past wel in mijn bescheiden maagje. 3. ik niet snap? ik be? tell me what you mean?  |
1. doe mij dan ook maar een half pallet-je (ik ben bescheiden) Franse kaas, assorti, met uw welnemen. 2. 
3. dat kan ik hier op een openbaar forum niet zeggen. we zouden slaande ruzie krijgen, vrees ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:53
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | dat kan ik hier op een openbaar forum niet zeggen. we zouden slaande ruzie krijgen, vrees ik.  |
try me; franse kaas-kop!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | try me; franse kaas-kop!!  |
okee: don't say i didn't warn you...
je bent twee meter lang en twee meter breed
zo, nou jij weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | er zijn inderdaad lekkerdere dingen zoals een bi.. maar ik zal het wel met die gistende soep moeten doen... |
frank en zn bifi-worstjes, haha t moet ook niet gekker worden; de ene wil franse kaas, de ander worst, volgende weer salami.......zucht......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:57
|
|
|
|
Dan is ie iig af, dacht altijd dat ie een bruggenbouwer wilde wezen. Met pijl en boog op zoek naar de roos. 
Sorry.....de vraag was aan leonard gesteld.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 13 mei 2011, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 18:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | okee: don't say i didn't warn you...
je bent twee meter lang en twee meter breed
zo, nou jij weer...  |
je hebt mn profiel niet goed gelezen.......... hoewel de breedte wel zo ongeveer klopt, is de lengte 24 cm naast de realiteit.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 18 mei 2011, 11:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:02
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Thanks Hannah, als je goed kijkt in de verte loopt daar ene di Caprio  |
ik zie di Caprio niet staan................... ........maar kan daar ook wel mee leven, gelukkig, hoor leonardus! (het zal het dc-syndroom wel zijn, denk ik, lisa?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:08
|
|
|
|
jaaaaaaaaaaa ja, 't is me duidelijk
ik ga maar eens het centrum van Trollengat in, kijken of er nog wat te smøllen valt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan is ie iig af, dacht altijd dat ie een bruggenbouwer wilde wezen. Met pijl en boog op zoek naar de roos. 
Sorry.....de vraag was aan leonard gesteld. |
liggen de bolussen al klaar visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:14
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | jaaaaaaaaaaa ja, 't is me duidelijk
ik ga maar eens het centrum van Trollengat in, kijken of er nog wat te smøllen valt.  |
laat de trollen-kaas je smaken, griffin!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:26
|
|
|
|
ben er nog steeds niet uit of ik kan afzakken naar ede ... beetje keidruk, ik doe men best en je ziet me wel verschijnen als het lukt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 19:55
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | Cross, is dit verhaal echt? Wat ik wel weet, is dat het twee kanten heeft. Aan de ene kan kan ik begrijpen dat een vrouw die nooit een kind heeft gehad een sterk verlangen kan hebben naar een kind, zo erg dat zij alles doet om een kind te krijgen. Zij kan dan niet goed mee denken, wat de gevolgen kunnen zijn, zowel voor als voor het kind. Voor haa, haar gezondheid en hoelang mag ze leven? En voor het kind, zo'n oude moeder. Kan al vroeg moederloos worden. Het risico is te groot. Maar wie ben ik, ik heb de genade vijf gezonde kinderen te hebben. |
Ja, dit verhaal is echt, een maand of 2 maand geleden dacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 20:02
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | Ja, hè Martin, wel kijken, maar thuis eten, haha. We hebben ogen om te kijken toch? En dat mag, zolang je maar je grenzen kent. En laten we wel zijn, als je vrijt met iemand vol kraters en een afschuwelijk gezicht, daar knap je tochop af, of gooi je een zakdoek op het gezicht? |
Maureen ik ga je ff plagen ....
Een vrijgezel mag wel kijken maar moet thuis eten .... rara hoe gaat hij of zij dat oplossen ....
Ik denk dat het antwoord is; een "koude douche" nemen
|
|
| Naar boven |
|
|