ChristianMatch

Forum

ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2332 2333 2334 2335 2336 2337 2338 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:03

deze ronde willen we overwegen om de bbq op de picknick-plaats aan te steken.
omdat niet ieders budget even groot is, neemt iedereen eigen vlees, salades en sausjes mee, en vergeet geen houtskool mee te nemen!!
centraal wordt er dus geen vlees geregeld, en wil je gewoon een broodje eten, dan is dat uiteraard ook gezellig.

ik zou het wel prettig vinden, als je acher je naam even "bbq" wilt typen, zodat we van elkaar enig idee hebben, wie er meedoen met roosteren.
ik wil echter benadrukken, dat ook wanneer je het niet ziet zitten om mee te doen met de barbeque, je net zo welkom bent als wanneer je wel meedoet!!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:09

WILLEMIJN232 schreef:
En dan moet je nagaan dat er al veel ten goede gekeerd is........ikzelf zou het geen drama vinden als mijn kinderen een katholieke partner hadden en zo zijn er gelukkig meer mensen en dat moet je maar voor ogen houden Frank....... Engeltje smiley

alé Frank waar wacht je op ? Misschien heeft Willemijn een mooie dochter voor jou! Knipoog smiley

oesche als willemijn mij nu maar niet schiet! grapje Willemijn!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:11

MARIAN519 schreef:
Hoi Willemijn,

Ik zou het ook niet erg vinden als mijn kinderen een roomse partner zouden krijgen/hebben..hij/zij is immers net als wij christen?
En als zij die keuze maken?

Maar voor mezelf, als mijn geliefde zou bidden tot Maria of tot andere "Heiligen",
zou jij daar geen verdriet van hebben?
Kun jij daar voor jezelf mee omgaan?

Als ik het voor mijn kinderen niet erg vind zou ik het zeker voor mij zelf niet erg vinden.....sowieso mijn kinderen maken zelf een keuze voor een partner, niet ik en ik heb daar eigenlijk ook niets van te vinden.....
Vroeger was het zo dat als je met een vriendje thuis kwam er eerst wel even geinventariseerd werd van wat voor kerk hij was, Godzijdank zijn die tijden voorbij.......
Daarbij vind ik geloof een persoonlijke keuze en het is uiteraard prettig als je dat met een partner kan delen maar is het niet zo dan verandert het toch niets aan je eigen geloof?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:15

MARYLIEN613 schreef:
alé Frank waar wacht je op ? Misschien heeft Willemijn een mooie dochter voor jou! Knipoog smiley

Ik heb wel een mooie dochter Marylien, dat klopt.......maar die gaat binnenkort voor een half jaar backpacken in Azie en Amerika......en ik weet niet of Frank dat ziet zitten natuurlijk......... Knipoog smiley Enne, zij is ook een klein stukje jonger dan Frank...... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:21

ik begreep dat er mensen zijn die elke zes weken een picknick wel een beetje royaal vinden, qua planning;
zelf vind ik het echter erg gezellig; ook wanneer er wat minder mensen komen.
op de volgende picknick-datum hebben alle scholen vakantie, dus zullen er wellicht mensen zijn die dan richting vakantie-bestemming rijden......

vandaar dat ik twee picknick-data tegelijk prik.
ik zou je vriendelijk willen vragen om ook aan te geven, hoe je over de planning denkt.
als je zelf de planning zou organiseren; hoeveel weken zou je dan aanhouden tussen de picknicks?
dat zou ik graag weten; dan weet ik een beetje hoe de groep erover denkt, en dan kan ik daar rekening mee houden.
ook wanneer je deze keer even niet mee denkt te gaan, is je reactie wat betreft de planning welkom!!

er zijn veel mensen die om de andere week de kinderen verzorgen, dus vallen er voor sommigen ook data tussenuit.
nogmaals; ik ben wel benieuwd hoe jullie over de planning denken, dus geef het gelijk even aan bij je reactie als je wilt.

voor nu dus even twee picknicks; voor de enthousiastelingen, en voor de mensen die wel wat langer zonder de hei kunnen........;)
ik weet dat ik een risico neem dat er nu een kleinere groep komt, op beide picknicks, maar via de mail krijg ik ook wel eens tips welke data mensen dan mee zouden kunnen, en ik wil graag iedereen de kans geven op gezelligheid; vandaar de twee data die in de vacantietijd even wat dichter op elkaar vallen.

ook een kleinere groep kan immers gezellig zijn?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:26
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:21

WILLEMIJN232 schreef:
Als ik het voor mijn kinderen niet erg vind zou ik het zeker voor mij zelf niet erg vinden.....sowieso mijn kinderen maken zelf een keuze voor een partner, niet ik en ik heb daar eigenlijk ook niets van te vinden.....

Vroeger was het zo dat als je met een vriendje thuis kwam er eerst wel even geinventariseerd werd van wat voor kerk hij was, Godzijdank zijn die tijden voorbij.......

Verraste, verbaasde smiley dat wordt nu nog gedaan hoor. Hier op de site zelfs. Ik zou graag eens willen zien welke geloofsstrekkingen er bij elkaar passen. Dan kunnen eventuele 'kansen' (op geloofsgebied dan) beter ingeschat worden. Daarbij vind ik geloof een persoonlijke keuze en het is uiteraard prettig als je dat met een partner kan delen maar is het niet zo dan verandert het toch niets aan je eigen geloof?

Delen met elkaar, een liefdes-relatie hebben of willen aangaan hangt af van de ingesteldheid van de mensen. Als je een obsessieve afkeer hebt van Maria, van heiligen of het katholisme in het algemeen dan weet je dat er geen begrip of respect kan groeien om eventueel 'iets' te beginnen met elkaar. Dan is het einde verhaal. Dan moet je in eigen kringen gaan zoeken en de hokjesmentaliteit maar goed in stand houden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:25

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb wel een mooie dochter Marylien, dat klopt.......maar die gaat binnenkort voor een half jaar backpacken in Azie en Amerika......en ik weet niet of Frank dat ziet zitten natuurlijk......... Knipoog smiley Enne, zij is ook een klein stukje jonger dan Frank...... Coole smiley met zonnebril

en backpacken is???
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:25

we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf.
wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:28

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 19:24
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:28

MARYLIEN613 schreef:

Geschokte, onthutste smiley ik houd me wijzelijk afzijdig van vrouwen en aanverwanten...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:29

personen die hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:30

MARYLIEN613 schreef:
en backpacken is???

rondreizen met je backpack (rugtas) op je schouder en maar kiiken waar de wind je brengt Marylien.........maar zij start met een ticket naar Sjanghai........
Beetje wegdwalend van het onderwerp de oecumene van de kerken maar ja......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 mei 2011, 10:33
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:36

WILLEMIJN232 schreef:
Wil je het niet even op het forum melden Hannah? Als de forumgangers het dan niet verder vertellen krijgen we ook geen geroddel......

hahaha; je bent geweldig;
maar ehh.......al krijg je dan geen geroddel;
ik hoop de volgende picknicks weer aanwezig te zijn, en ben bang dat ik dan zélf na afloop onder de blauwe plekken zit!! Geschokte, onthutste smiley
k moet er even over denken of ik wel zo moedig ben, dat ik dat risico durf nemen, hoor!!

volgende picknicks (met optie om te barbequen) zijn overigens geprikt op;

2 juli;
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2099&lastPage=t#71942

en voor degenen die dat wat snel op elkaar vinden op 30 juli;
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2100

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:36

WILLEMIJN232 schreef:
rondreizen met je backpack (rugtas) op je schouder en maar kiiken waar de wind je brengt Marylien.........maar zij start met een ticket naar Sjanghai........
Beetje wegdwalend van het onderwerp de oecumene van de kerken maar ja......

Ze gaat in Oktober toch Willemijn? als ik het goed onthouden heb? en is ze dan klaar met haar studie? wat voor studie doet ze?
MIjn dochter is aan haar onderzoek bezig nu. ze hoopt in Juni/Juli af te studeren,.het is best spannend..maar ze blijft in Nederland .al woont ze niet naast de deur, ik vind je dochter best heel dapper en ondernemend....
lijkt vast op haar moeder.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:40

MARIAN519 schreef:
Ze gaat in Oktober toch Willemijn? als ik het goed onthouden heb? en is ze dan klaar met haar studie? wat voor studie doet ze?
MIjn dochter is aan haar onderzoek bezig nu. ze hoopt in Juni/Juli af te studeren,.het is best spannend..maar ze blijft in Nederland .al woont ze niet naast de deur, ik vind je dochter best heel dapper en ondernemend....
lijkt vast op haar moeder.. Knipoog smiley

Mijn dochter studeert binnenkort af en heeft rechten gestudeerd en inderdaad, 3 oktober gaat ze vertrekken.......eerst nog even hard aan de slag he? En ik ga haar vast somewhere in the world opzoeken......
Maar, we hebben het nog steeds over de oecumene toch?
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:47

LISA610 schreef:
Heeft ie geen WA-verzekering Cross? Dan kan hij daar toch ff informeren of die de schade dekt. Dan kan hij van de uitkering die hij krijgt wellicht een eigen versterker kopen en jouw uiteraard de nieuw aangeschafte versterker geven... Knipoog smiley

Valt niet onder zijn WA-verzekering, voor thuisgebruik zou dit wel voldoende zijn geweest.
Hiervoor heb je een instrumenten (kostbaarheden) verzekering nodig waarin je laat opnemen dat je je apparatuur en instrumenten ook gebruikt voor optredens.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT901

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:48

Ik blijf geloven,
O Heer mijn God,
Dat U daarboven,
Bestuurt mijn lot.

Is 't leven donker,
De weg soms ruw,
Geen stergeflonker,
Ik steun op U!

Gij zult mij leiden
Mijn God en Heer.
Ik blijf U verwachten
En buig mij neer.

Want in mijn hart
Klinkt kalm en zacht,
Een lied van hoop,
Zelfs in de nacht.

En tot mijn ziel,
Spreekt troostend Gij,
Wanhoop niet,
Ik ben erbij!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:51

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn dochter studeert binnenkort af en heeft rechten gestudeerd en inderdaad, 3 oktober gaat ze vertrekken.......eerst nog even hard aan de slag he? En ik ga haar vast somewhere in the world opzoeken......
Maar, we hebben het nog steeds over de oecumene toch?

Idd, de oecumene, al waag ik me daar maar niet aan..het is een streven..en ik geloof dat het een verlangen moet zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 12:34

waar zit het verschil in loslaten, in eigen wensen, in jezelf wegcijferen, in egoïsme, in je kinderen hun geluk toelaten,

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op maandag 23 mei 2011, 18:12
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 12:53

@ Marian, mijn manier is het evangelie vertellen als ik een kans zie of als er een deur word geopend. Natuurlijk pas ik de manier van spreken aan, de opbouw en dan probeer ik ook bruggen te bouwen en aankopingspunten te zoeken, maar vertel wel het evangelie zoals het in de Bijbel staat. En ja tot nu toe met succes, maar ik geef water God de groei. Het hangt niet af van mijn retoriek, of hoe modern de kerk word en met de wereld meegaat om de mensen in de kerk te houden, of goed te laten voelen. Het is God die iemands wedergeboorte bewerkt, en erna niet laten varen wat Zijn hand is begonnen.

Mensen komen tot redding door het evangelie, zie rom 10.
Niet door slimme marketing trucjes of het evangelie wereldser maken, of zaken weg te laten die misschien aanstoot kunnen geven.(1kor 1:21-23)
Daarom trek ik mijn handen er van af, wil er niet '' medeplichtig'' aan zijn)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:11

DAVID923 schreef:
@ Marian, mijn manier is het evangelie vertellen als ik een kans zie of als er een deur word geopend. Natuurlijk pas ik de manier van spreken aan, de opbouw en dan probeer ik ook bruggen te bouwen en aankopingspunten te zoeken, maar vertel wel het evangelie zoals het in de Bijbel staat. En ja tot nu toe met succes, maar ik geef water God de groei. Het hangt niet af van mijn retoriek, of hoe modern de kerk word en met de wereld meegaat om de mensen in de kerk te houden, of goed te laten voelen. Het is God die iemands wedergeboorte bewerkt, en erna niet laten varen wat Zijn hand is begonnen.

Niet door slimme marketing trucjes of het evangelie wereldser maken, of zaken weg te laten die misschien aanstoot kunnen geven.(1kor 1:21-23)

Ik weet van een predikant onder wiens preken veel mensen tot geloof kwamen. Hij was zo radicaal dat als mensen naar hem toe gingen om hun hart aan de Heere te geven hij hen afwees en hen zei er nog maar eens goed over na te denken...als ze over een paar weken dan nog hun hart aan de Heere wilden geven mochten ze bij hem terug komen.
Daar wil ik mee zeggen dat er meer zijn die het evangelie niet in een modern jasje steken om de discussie 'op gang willen brengen'.
Maar daarmee hoef je degenen die wel op een creatieve manier evangeliseren niet in een hoek te zetten. M.i. plaats je de Heere God dan in een box, waar Hij niet uit mag. (zie topic Calvijn).
Daar doelde ik ook op met mijn eerdere bijdrage.
Ik denk dat als je oprecht van hart aan het evangeliseren bent het niet uitmaakt in welke vorm dat gebeurt...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 mei 2011, 14:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:36

SWEETLADY943 schreef:
Als ik t goed begrijp schrijf jij er dus iets neer, wat je van n voor ons onbekendeA hebt gekregen, en wat dan weer gaat over iets wat n andere onbekendeB aan/over die onbekendeA heeft/is geschreven¿¿¿

Heb je er toestemming voor gevraagd, aan beide?
want onbekendeA schrijft dat er lief en leed toevertrouwd is geweest!!! Het vertrouwen is bij deze diep beschaamd.

Eerlijk gezegd zie ik hier niets verkeerds in,
willemijn schreef duidelijk dat ze dit poste op vraag van iemand anders,
noch de vrager, noch de afzender van het geschrevene werden met naam vernoemd, kan je dan toch van geen roddelen spreken?
Of mogen we dan nooit meer zeggen of vertellen : ik hoorde van iemand dat..............hoeft geen roddel te zijn hé, kan ook uitwisselen van mening zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:42

DAVID923 schreef:
een erg postmoderne houding heeft u. de postmoderne mens zegt dat er geen universele waarheid is. Natuurlijk is die er wel dat is Gods Woord, of nog meer precies; Jezus, de weg en de waarheid.

los van dat filosofische aspect is er nog de empirische wetenschappelijke waarheid. als ik zeg dat een banaan paars is en jij geel, heeft er 1 van ons gelijk of geen een. geen tussen weg. Ik vrees dat je het slachtoffer bent van deze tijdsgeest Willemijn.

Again: graag met respect op andermans visie reageren.
Niemand hoeft het met elkaar eens te zijn, maar besef dat jouw visie ook een visie is, al zie je het zelf als een feit.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:44

DAVID923 schreef:

Ben ik voor een groot deel met je eens.
Maar het gebruik van marketing, zoals jij dat noemt, hoeft niet per definitie verkeerd te zijn.
Ik ben tot geloof gekomen, door een GRATIS boekje.
Alleen het boekje kwam niet per post, maar werd door een evangelist bezorgd, die mij het evangelie uitlegde.
Ik geloof wel in gepaste marketing, maar de uiteindelijk boodschap moet wel duidelijk zijn. Een halve redding bestaat niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

Ik hoorde deze morgen een schokkend verhaal, ik ben er althans door geschokt, vraag me af wat nog christelijk is in volgende houding:

Iemand heeft zelfmoord gepleegd.
Voor de familie een zware dobber, maar nu nog erger:
de priester weigerde de overledene een mis te geven en alhier op de gemeente te begraven omwille van de zelfmoord!

Ik vind zoiets verschrikkelijks, het gaat hier om een katholieke priester, maar denk dat dit toeval is, heb nooit zoiets gehoord voorheen.
Gevolg is dat de weduwe haar kinderen ook niet meer op cathechese wil sturen, ze heeft genoeg van de kerk. Begrijpelijk volgens mij!

Kan je de houding van die priester nu christen noemen? (ik niet en of het hier nu om een katholiek priester of om een predikant of om een voorganger gaat, het blijft mij gelijk dat kan je toch niet doen?)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

DAVID923 schreef:

Als we proberen iemand voor onze zaak te winnen passen we allemaal onze manier van spreken aan en hopen we dat het onder andere ook afhangt van onze retoriek, getuige jouw bijdragen op dit topic alleen al.

Is Jouw inzet voor deze opzegging, net als de EO en de RKK, om mensen tot Jezus te brengen? Heb je met het openen van dit topic oprecht die motivatie gehad? omdat er "een verkeerd Evangelie" gebracht wordt in jouw ogen?

Want dat is wat wij als bekeerde mensen doen moeten..de ander tot Jezus leiden...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:52

Mee eens. Omdat er geen namen genoemd worden en dit ter illustratie gebruikt wordt, zonder daar iemand mee zwart te maken, mag de post blijven staan.

Dus graag op de vraag/stelling van Willemijn reageren of anders, euhm, verder off-topic?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 14:05

http://youtu.be/xBcMKwbMEcQ
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 14:21

Wat vreselijk Marylien,

Ik geloof dat zelfmoord niet zomaar gebeurt..het is altijd een vreselijk iets, iemand die het niet meer ziet zitten en alleen maar een zwart gat ziet waar hij in wil gaan en blijven..
een ander kan er ook niets in betekenen, heeft iemand mij verteld...
die vrouw heeft ooit zelf een poging tot..gedaan, maar is "op tijd" gevonden en leeft..
Zij geeft nu onder andere mensen begeleiding bij rouwverwerking, ze is zelf nog maar 37 jaar..

Ik denk dat een dominee, voorganger, pastoor of wie dan ook de geestelijke leider is, niet goed weet wat hij er mee aan moet, omdat dan vaak vanuit de Bijbel aan de zelfmoord van Judas gerefereerd wordt.

Ik vind dat een dienst vanuit zijn eigen gemeente wél moet kunnen, en nee, ik geloof net als jij dat het geen christelijke houding is..eerder een schokkende...en die van weinig liefde getuigt..één die de ander weer eens in de kou laat staan..met alle gevolgen vandien...erg.

Laatst aangepast door
MARIAN519
op maandag 23 mei 2011, 14:22
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 14:42

@ annette;
Quote:
Ik denk dat als je oprecht van hart aan het evangeliseren bent het niet uitmaakt in welke vorm dat gebeurt...

het gaat om het evangelie. de inhoud, en die word niet meer zuiver gebracht of kernzaken weg gelaten. zie eerdere redenen.
Ga je nog in op mijn vorige reactie? (over wetticisme)

@ marian, mijn reden , het hoe en waarom heb ik al meerdere keren opgeschreven.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2332 2333 2334 2335 2336 2337 2338 ... 6194 Volgende
Pagina 2335 van 6194