| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 21:35
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | om me vis te gaan vangen heb ik geen tijd en zin ik eet vandaag mijn harinkie in tomatensaus uit blik  |
oeeee , dat noem ik echt geen vis meer. Nee, geef mij dan maar een heerlijk gebakken tongetje of scharretje . En liefst puur natuur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 21:41
|
|
|
|
|
lekker hoor, frisse beessies....hmmmm, kan ik helemaal van genieten.....maar mijn hond heeft korte haren, gaat dat wel goed dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 21:47
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | lekker hoor, frisse beessies....hmmmm, kan ik helemaal van genieten.....maar mijn hond heeft korte haren, gaat dat wel goed dan??? |
kan zijn dat ie op een stekelvarken gaat lijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 22:21
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Achter groene bomen Groeit voor ons de bloem geluk Soms lijkt het bos ondoordringbaar Soms trap je tere bloemen stuk Maar met geduld en heel veel liefde Vaak met water van een traan Kun je de bloem al zien groeien Je moet hem wel weten te staan |
t'Is vast een orchidee !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 22:52
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | tja privacy... das een groot woord. Maar je bepaalt zelf nog steeds wat en hoeveel je op je eigen profiel zet.... |
Hallo Cootje Ik denk dat je alleen privacy hebt achter je eigenvoordeur dus maakt het me niet zoveel uit wat men van mij vind of zegt. Als ik maar met me zelf overweg kan want daar gaat het om vind ik. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 22:55
|
|
|
|
Weer ff on-topic. Stond vandaag in de krant:
Babyfabriek in Nigeria ontdekt. De politie van Nigeria heeft in de stad Aba een babyfabriek opgerold waar tienermeisjes werden gedwongen kinderen te krijgen . De baby's waren waarschijnlijk bestemd voor mensenhandelaars en rituelen . Enkelen van de meisjes vertelden onderzoekers dat ze hun baby konden afstaan voor een bedrag omgerekend ongeveer 133 euro. In sommige gevallen worden de baby's zelfs gemarteld of gedood tijdens rituelen voor zwarte magie. Volgens de VN is mensenhandel na fraude en drugshandel de meest voorkomende vorm van criminaliteit in Nigeria.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:02
|
|
|
|
Voor de 200e keer op dit topic.....'t is weer visser die zich wat afvraagt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Voor de 200e keer op dit topic.....'t is weer visser die zich wat afvraagt.  |
en als we nu nog weten wat je je afvraagt kunnen we mee helpen denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en als we nu nog weten wat je je afvraagt kunnen we mee helpen denken  |
Weet niet of dat verstandig is om dat hier te melden. Frank kennende , die eist na een half uur al een antwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MCJOHN356
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:15
|
|
|
|
Er zijn veel nuttige info gegeven door verschillende personen, fijn is dat ...genoeg hints en aanwijzingen enz acceptatie van jezelf oa, hoe ga je om met eten/ drinken, dieet/ beweging...willen en doen en bv niet in een keurslijf vallen (mode/ beoordeeld worden enz..) maar geniet van de dingen in het besef dat God onze Schepper is en we altijd naar Hem toe kunnen gaan..ook dankend voor alles wat we mogen hebben.
Big greetzz
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Weet niet of dat verstandig is om dat hier te melden. Frank kennende , die eist na een half uur al een antwoord  |
....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | met het verversen van het water heb je "de balans" uit het vijverwater gehaald, frank. doe er een emmertje slootwater in, en dan het kroos en de algen regelmatig verwijderen, tot er een nieuwe balans is ontstaan. mocht je meer info willen over vijvers, dan zou je eens kunnen googlen op "vijver ada hofman".
http://www.tuinen.nl/artikel/160/De+vijvertuin+van+Ada+Hofman |
Hannah, bedankt. Hele leuke en nuttige site.
Visser , die z'n vijver nóg ietsiepietsie helderder wil .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, de vraag is ook al goed...
maar ik ben niet te spreken over die geheimzinnigheid rond dat konijngedoe |
Denk maar zo: Wat niet weet , wat niet deert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Denk maar zo: Wat niet weet , wat niet deert.  |
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hannah, bedankt. Hele leuke en nuttige site.
Visser , die z'n vijver nóg ietsiepietsie helderder wil . |
Bedoel je een echte vijver of bedoel je dat grote water waar je gaat vissen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:34
|
|
|
|
Broer konijn wilt niet dat er over hem gesproken word hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Broer konijn wilt niet dat er over hem gesproken word hier.  |
nouja, dat is ook maar relatief...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als er 2300 leden zijn, die je profiel lezen kunnen, is er dan nog sprake van privacy? Als je niet wilt dat anderen zien dat je op de site zit, kun je het beste een nickname gebruiken. |
- Nickname is nog geen garantie voor een heuse beschermde status.
- Op een ontmoetingssite is zeker wel sprake van privacy doordat er juist maar een beperkt aantal mensen je profiel in kan zien en niet de hele wereld.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 3 juni 2011, 23:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | konijnen, muizen, Cm-ers, olifanten...het lijkt hier wel een dierentuin |
Alle profielen bekijken is aapjes kijken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:59
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Alle profielen bekijken is aapjes kijken? |
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 juni 2011, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Weer ff on-topic. Stond vandaag in de krant:
Babyfabriek in Nigeria ontdekt. De politie van Nigeria heeft in de stad Aba een babyfabriek opgerold waar tienermeisjes werden gedwongen kinderen te krijgen . De baby's waren waarschijnlijk bestemd voor mensenhandelaars en rituelen . Enkelen van de meisjes vertelden onderzoekers dat ze hun baby konden afstaan voor een bedrag omgerekend ongeveer 133 euro. In sommige gevallen worden de baby's zelfs gemarteld of gedood tijdens rituelen voor zwarte magie. Volgens de VN is mensenhandel na fraude en drugshandel de meest voorkomende vorm van criminaliteit in Nigeria. |
Ik hoorde dat voor de radio vandaag. Wat een trauma voor die meisjes. En de die rituelen zijn afgrijselijk. Wat dat betreft zie je nog steeds dat evangeliseren nodig is. Maar de bevolkingsgroepen houden zich vaak toch nog vast aan zwarte magie.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 4 juni 2011, 08:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:22
|
|
|
|
Het is te complex om met één penseelstreek neer te zetten. Mogelijk laat je je verhaal bepalen door slechte ervaringen. Die hoeven stellig niet altijd op te gaan. Er is hier een stel ontstaan die samen 7 kinderen zijn gaan opvoeden. Het is gewoon complexer. Jij kunt een man zien zitten en hij jou, maar de kinderen, zeker in de puberteit, zijn wel een factor in het geheel. Jij en jouw kinderen zijn één pakket. De klik met de nieuwe partner en de kinderen kan er zijn, maar je ontmoet als man ook nog wel eens weerstand hoor. Als je daar tegen bestand bent en tot iets moois uit kunt bouwen, dan is dat geweldig. Maar niet iedereen heeft dat talent. En opgroeiende kinderen zijn een factor, ook als het jouw kinderen zijn. Verder ben ik het met Grace eens: er zijn er wel degelijk geweest waar het wel lukte. Verder Peet, zijn alle vrouwen ook geen heiligen en het verlost worden uit de armoede is wel degelijk vaak een factor. En inderdaad: ook op CM profiteren mannen van vrouwen. Slechtheid is over mannen en vrouwen gelijk verdeeld, evenals de goede eigenschappen overigens. Verder heb ik wel meer benadrukt dat je ook ongeveer in dezelfde levensfase moet zitten. Mannen en vrouwen die hun eigen kinderen de deur uit hebben, zitten veelal ook niet meer op een partner met jonge kinderen te wachten, daar moet je ook eerlijk in zijn. Verder moet je het aantal vrouwen niet onderschatten die geen man met kinderen wil, het speelt aan beide kanten. Verder: een man die niet je kinderen wil, is gewoon geen goede partner voor je.
Thomas, het is allemaal niet zo simpel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 4 juni 2011, 00:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:32
|
|
|
|
We lopen de kans dat we dezelfde discussie weer gaan voeren. Is een man meteen slecht als hij het liefst een relatie met een vrouw zonder kinderen heeft? Is iedereen niet vrij zijn/haar voorkeuren te hebben. Ik zal er nog maar eentje noemen. Ik wil geen relatie met een vrouw die nog steeds in een vechtscheiding gewikkeld is...Ben ik nu meteen een slechte man? Ik wil ook niet de zesde man/vriend van een vrouw zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:44
|
|
|
|
Ook ik begrijp het niet hoor... Maar troost...ik ben ook een Zeeuw(zij het "geworden")
Blond???
FF kijken...nee dat niet...dus weet ook niet waar het aan ligt... Maar kan er redelijk mee leven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 01:35
|
|
|
|
sterker....ik denk dat het een soort naakthond gaat worden.....ietsjes teveelwas verzachter gebruikt denk ik..... hoe los ik dat nou weer op..... niet meer in de sloot zwemmen dan.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 01:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | een scheutje azijn, niet in de zon wassen, en een theedoek en dan krijg je geen strepen...of was dat nu weer voor iets anders  |
iets met lappen ! maar geen hond !! een kat misschien ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 06:15
|
|
|
|
Op een site als deze moet je zoveel invullen over jezelf dat elk antwoord tevens een excuus kan zijn voor de andere om af te wijzen. Het is te zien in welke context dat afrekenen gebeurde. Misschien werd er na wat over en weer gemail of gechat iets duidelijks wat een afwijzing teweeg bracht. In plaats van dan in alle eerlijkheid mee te delen wat de werkelijke reden is bestaat de mogelijkheid dat ze iets uit jouw antwoordenlijstje gaan aanduiden als dé afwijsreden. Bijvoorbeeld: zo kan het uiterlijk hen plots niet bevallen maar ipv dat eerlijk te zeggen geven ze als reden dat de geloofsstrekking of de afstand of de burgelijke staat of het al dan niet hebben van kinderen dé reden is.
Ik zou me niet laten ontmoedigen, Peet. Nou ja, het is wel allemaal gemakkelijk gezegd zelf had ik deze week ook weer zo iets voor en dat knaagt toch wel. Zoals al werd gezegd zijn hier best wel mannen genoeg die kinderen willen hoor. Je moet ze nadrukkelijk wel treffen en ze moeten ook voldoen aan de bepaalde eisen die jij stelt. Wat een normale zaak is want we hebben allemaal wel onze voorkeuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 06:47
|
|
|
|
Dank jullie wel voor jullie antwoorden. en sorry,ik wist niet dat deze discussie al een keer geweest was. een stralend weekend toegewenst. Peet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 07:28
|
|
|
|
Zaterdag 4 juni, Jes. 65: 17-25; De wolf en het lam.
Dat kan natuurlijk niet! – dat is je eerste reactie als je dit hoort. Een wolf in één weiland met een lam? Onmogelijk! Moet je in de dierentuin die wolven zien! Ze verscheuren de grootste stukken vlees met gemak. Nee, een kleuter die sprookjes kent, die weet al dat een wolf niet te vertrouwen is. Een wolf met een lam? Onmogelijk! Maar Jesaja weet dat bij God alles mogelijk is. In dichterlijke bewoording tekent hij de tijd die komen zal. Mooier kan hij niet! Een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Alles wordt anders. Wanneer dat precies zal zijn? Bedoelt Jesaja daar de tijd na de ballingschap mee? Of denkt hij aan het eind der tijden komen zal? Ach, dat wordt in de boeken van de profeten nooit zo duidelijk gezegd. Maar wat doet het ertoe? Duizend jaar is bij God één dag. Hoe dan ook – er komt een tijd waarin de sjaloom, de vrede van God op aarde wezen zal. Blijkbaar denkt Jesaja hier niet aan tijd waarin de dood er niet meer is. Mensen zullen sterven, maar niet reeds na een paar jaar, zoals nu soms kinderen heel jong al sterven. Als iemand honderd jaar is als hij sterft, is dat vroeg! Zelfs een zondaar zal nog een lang leven hebben! Niets zal meer tevergeefs zijn. Het werk in de wijngaard niet, het bouwen van huizen niet. Mensen zullen zo oud worden als bomen. En in de dierenwereld zal het ook te zien zijn dat er iets veranderd is: de wolf zal eten met het lam en de leeuw eet stro. Geen dier doet nog kwaad! Het paradijs keert weer!
|
|
| Naar boven |
|
|