| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En hier is het al de hele dag mooi weer . Alleen vanochtend een klein buitje van 2 mm. Maar toen lag visser toch nog op één oor. Zeeland, niet voor niets de provincie met de meeste zonuren.  |
Zeeland is toch dat stukje land dat België heeft afgestaan Nederland, hé?
Wij hadden eerst ook die 2 mm bui en daarna begon het iets harder en langer te regenen wat natuurlijk die kleine rat, die luistert naar de naam Floshke, inspireerde om steeds binnen en buiten te lopen. Dat buiten lopen was zo erg niet maar dat binnen komen met die vuile voeten van hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde....... |
Dus waar ik woon dat is een vissersplaats? Alleen om mijn hobby? Nou, die vis die ik aanvoer daar kan ik zelfs nog niet mn eigen vriezer mee vullen.
Visser, die wb vis wel een beetje kieskeurig is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan  |
Die Klaas was zo'n erg nog niet maar die pieten die er waren...over de bewoners van dorpje zeg ik maar wijselijk niets...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:40
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan  |
Waar? Wanneer? Hoe laat? En is ie er nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde....... |
ja, vis in bak olie gedropt en dan nog een hoop knoflooksaus erbij...lekker??? De goei mosselen mogen dan wel uit Nederland komen, al is dat betwistbaar, de beste bereidingen vind je dan weer in België. Waar je de mossel en al andere zaken heel duidelijk proeft. Pfffff, je kan beter de vis uit onze visserplaatsjes proeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waar? Wanneer? Hoe laat? En is ie er nog?  |
Je hebt geluk Visser, hij komt morgen pas...neem een vrije dag en je verlanglijstje want de zomer-Sint is op komst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dus waar ik woon dat is een vissersplaats? Alleen om mijn hobby? Nou, die vis die ik aanvoer daar kan ik zelfs nog niet mn eigen vriezer mee vullen.
Visser, die wb vis wel een beetje kieskeurig is.  |
een gebakken schol die je aanvoert van bij de visboer kan je toch niet invriezen? Tsjonge jonge jonge toch...waar moet dat heen met die NL-ers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:45
|
|
|
|
visser aan het vissen is wie broer konijn is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | visser aan het vissen is wie broer konijn is?  |
je hebt toch zo van die erg nieuwsgierige mensen, hé? Waarom moeten die nu alles weten
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 5 juni 2011, 22:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | een gebakken schol die je aanvoert van bij de visboer kan je toch niet invriezen? Tsjonge jonge jonge toch...waar moet dat heen met die NL-ers  |
Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Die Klaas was zo'n erg nog niet maar die pieten die er waren...over de bewoners van dorpje zeg ik maar wijselijk niets...  |
Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | visser aan het vissen is wie broer konijn is?  |
Oh neeeeeeee, op een helder moment is het kwartje gevallen, maar dat heb ik al eerder geschreven. Ik ben erachter, alleen die Belg nóg niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | visser aan het vissen is wie broer konijn is?  | tja moest ie maar naar die pn gekomen zijn he  bedoel de belg he maar nu weer verder met wisten jullie dat............
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 5 juni 2011, 22:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:14
|
|
|
|
wisten jullie dat .............. het asperges-seizoen er al weer bijna opzit eind juni stopt dat alweer. en dat we ons dus al dag na dag ongans eten aan asperges met ham mmm en je dan zeer goed kunt testen of je nieren goed werken........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking.....  |
Ja frank, kijk uit wat je zegt. W-tje woont wel bij dé dolfijnen van nl hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:23
|
|
|
|
2 dagen achter elkaar met mooie momenten...... gister wezen eten bij wadriaan,natuurlijk asperges door mijn lief met liefde bereid.wadriaan bedankt voor je gastvrijheid. en vandaag wederom een etentje met liefde bereid ,natuurlijk weer asperges , met vrienden die elkaar ook ontmoet hebben via een datingsite. dus ook nu weer een gezellig samenzijn
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 5 juni 2011, 22:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn......  |
Visser houdt niet van visserslatijn. Vanmorgen hele leuke uitzending op tv op rtl 7 : vistv. Daar kan je nog eens zien wat vissen is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:29
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | wisten jullie dat .............. het asperges-seizoen er al weer bijna opzit eind juni stopt dat alweer. en dat we ons dus al dag na dag ongans eten aan asperges met ham mmm en je dan zeer goed kunt testen of je nieren goed werken........ |
wisten jullie dat............. het mosselseizoen over een klein maandje weer aanbreekt. wat je dan al niet kunt testen daar mag je zelf achter zien te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | wisten jullie dat............. het mosselseizoen over een klein maandje weer aanbreekt. wat je dan al niet kunt testen daar mag je zelf achter zien te komen  |
ik heb nu eindelijk asperges leren eten...maar mósselen..... ...ook die nog...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:37
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ik heb nu eindelijk asperges leren eten...maar mósselen..... ...ook die nog...  |
Als je die één keer gegeten hebt , ben je gelijk verkocht. Vraag maar aan Belg. 
Al het goeie komt van......Zeeland. mosselen , bolussen, ........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 5 juni 2011, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:49
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ik heb nu eindelijk asperges leren eten...maar mósselen..... ...ook die nog...  |
je weet niet wat je mist Annette. Ze moeten dan wel goed bereid worden. Dus het vraagt meer dan wat water en een verloren gelopen ui zoals ze in Nederland klaar gemaakt worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als je die één keer gegeten hebt , ben je gelijk verkocht. Vraag maar aan Belg. 
Al het goeie komt van......Zeeland. mosselen , bolussen, ........ |
Nogal goed dat de Zeeuwen niet goed verteerbaar zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen dwalen we af van de vraag wat Visser nu gevangen heeft zaterdag? Volgens mij echt niet veel anders kregen we wel van dat Visserslatijn......  |
500 gr paling in het groen, kibbelingen en rolmops...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja frank, kijk uit wat je zegt. W-tje woont wel bij dé dolfijnen van nl hoor  |
pfff, die dolfijnen-bak is groter dan het dorp...nogal goed dat pieten daar niet zijn geweest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 00:40
|
|
|
|
|
ook vandaag weer vele momenten gehad, maar de mooiste was dat mijn dochter tegen me zei: mam ik hou van je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 00:42
|
|
|
|
|
mijn hond op de gekste momenten de sloot in springt en ik er dan niet schoner op word? dat ik dan nog viezer ga worden als ik die zelfde natte hond over een plank moet dragen die over een andere sloot ligt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 06:09
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | mijn hond op de gekste momenten de sloot in springt en ik er dan niet schoner op word? dat ik dan nog viezer ga worden als ik die zelfde natte hond over een plank moet dragen die over een andere sloot ligt? |
wisten jullie dat...
...modder op je lijfje gezond is. Dat sommige mensen er veel voor betalen om met modder behandeld te worden.
de hond dragen over een plank??? Heeft die hond nog meer wensen soms? Je moet zijn of haar eten toch niet voorkauwen zeker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 06:11
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ook vandaag weer vele momenten gehad, maar de mooiste was dat mijn dochter tegen me zei: mam ik hou van je |
...dat zei mijn moeder zaterdag ook tegen mij in het ziekenhuis...nadat ik haar een tros van kleine appelflappekes had gegeven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 08:38
|
|
|
|
een chocoladebad nog veel beter is voor je huid......maar dat je dat niet kunt eten en datdat best wel jammer is?
nee, de hond kan haar eten heel goed zelf eten,maar mijn evenwicht op een plank is beter dan de hare en ze durfde er niet overheen......en niet door de...eh....sloot....wilde gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 08:39
|
|
|
|
een tros appelflapkes??? wat zijn dat nu toch weer??? zijn ze zoet, liggen ze rustig in een mandje??? WAT doe je er mee??
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op maandag 6 juni 2011, 08:40
|
|
| Naar boven |
|
|