| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:04
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | | Dankje Trijnie! Jammer dat je deze keer niet van de partij kunt zijn! |
Veel plezier allemaal, maak er een mooie avond van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | 't is niet eerlijk verdeeld in de wereld, jij worteltjes, wij alleen plensbuien  |
misschien wel Venz buien...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 17 juni 2011, 20:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:30
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | misschien wel Venz buien...  | Nou stuur mij die ook maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:32
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | je vergeet er nog 1: de prinses en de kikker...... |
Wil ik ook wel es horen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:37
|
|
|
|
Vrijdag 17 juni, Job 1: 17:22; De naam des Heren zij geloofd.
Het boek Job begint met een vergadering die in de hemel wordt gehouden. De duivel is er ook. Heb je Job gezien? vraagt God aan de satan. Niemand is zo vroom als hij! Geen wonder, zegt de duivel, niemand ie rijker dan hij. Maar je zult zien wat er gebeurt als hij niets meer over houdt! Dan zal hij wel anders praten! Goed zegt God. Ga je gang! Alleen, kom niet aan zijn leven! En zo vertrekt de satan uit de hemel. Nu zal hij God bewijzen dat de mensen Hem alleen dienen omdat ze voorspoed hebben! Wacht maar, hij zal die Job wel krijgen! Vloeken zal hij, reken maar! Maar Job vloekt niet. Integendeel. Job looft God. De Here heeft gegeven, de Here heeft genomen, de Naam des Heren zij geloofd! Job, hoe kun je dat nu zeggen? Ja, de Here heeft genomen, de Naam des Heren zij geloofd! Job, hoe kun je dat nu zeggen? Je vee gestolen, je knechten door het hemelvuur getroffen, je kinderen gedood! Hoe kun jij God nog geloven? Het is onbegrijpelijk. Toch doet Job het. Dat wil zeggen: als enige tijd verstreken is, wordt het anders. Dan komen de vragen. Dan komt het: waarom? Dan weet Job het ook allemaal niet meer. Maar vloeken, dat doet hij niet. Al het leven geen zin meer, Job laat God niet los. Job vecht met God. Dát is geloven: vasthouden aan God, dwars tegen de dood in!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:57
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wil ik ook wel es horen  |
of misschien wel een prinsesje en de kikker Daar hoop ik op en dat is dus mijn reden...
Ik zag vandaag hier nog een kikker...en Floshke ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | of misschien wel een prinsesje en de kikker Daar hoop ik op en dat is dus mijn reden...
Ik zag vandaag hier nog een kikker...en Floshke ook  | eigen vijver zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE969
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:29
|
|
|
|
Tentamen levensverzekering. DRAMA. Wat een ... vak.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:33
|
|
|
|
|
ach ja, gelukkig is alles tijdelijk behalve de geest. De geest blijft door bestaan en de rest word afval dus doe geen moeite, stop met zeuren en huilen, hou is op en zet je focus op je geest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE969
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:41
|
|
|
|
If it's ment to be.. it's ment to be toch? Je moet er wel voor openstaan, en niet bang zijn om een blauwtje te lopen. Gezellig af en toe een praatje maken en als het klikt... wie weet....
Ik heb er ook wel voor gebeden, een lange tijd. Maar kreeg helaas (nog) geen verhoring, ik weet ook niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Misschien is het zo wel beter.. ach ik blijf rustig wachten :) Komt vanzelf.. hopelijk :p
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 23:37
|
|
|
|
Dat vandaag de mensen zijn geweest waar ik mee in Israël was . Ze waren een fietstocht aan het maken vanuit het verre zeeuws vlaanderen en morgen gaan we naar de kerk en zondag ook heel bijzonder allemaal ook omdat we weer goeie gesprekken hebben gehad Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 23:51
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Hallo mensen,
Mijn lidmaatschap loopt af over een paar dagen en ga niet verlengen. omdat ik actief ben geweest op het forum, wil ik mensen de gelegenheid geven me een prive bericht te sturen als ze nog iets willen weten of vragen.
groetjes. |
Hallo David
Ik zal je geschrijf missen want het was toch altijd heel bijzonder en duidelijk wat je schreef . Jammer dat je weggaat want we zijn haast gelijk op het forum gekomen Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 23:54
|
|
|
|
Mooi
http://www.youtube.com/watch?v=i0-SjIk6cig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 23:56
|
|
|
|
| FRANKIIE969 schreef: | Tentamen levensverzekering. DRAMA. Wat een ... vak. |
Hallo Frankiie
Je komt er later achter dat je het ooit nog een keer nodig hebt haha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 00:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd begrijp ik hier niks van. Waarom moet iedereen zo'n waardeoordeel geven aan iets waar je niks aan kunt doen? Het uiterlijk hoort net zo goed bij jou als het innerlijk. Geef me een foto en ik kan je een heleboel over je innerlijk vertellen. |
Hallo Chatuliem , denk je dat echt dat je aan de hand van een foto het innerlijke kan peilen ? Laat me toe dat toch wel in twijfel te trekken ... in ieder geval niet bij iedereen ... foto's zijn een momentopname en kan zo anders zijn dan in levende lijve .. mijn mening hé
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 00:47
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | nou veel animo is er jammer genoeg niet als er niet meer mensen zich op geven gaat de wandeling helaas niet door, zal het wel erg jammer vinden ook voor degene die zich wel hebben opgegeven. vriendelijke groet pimp. |
Gezelligheid hoeft geen grote groep toch Pimpernel ... en al helemaal niet om te wandelen ... dus ik zou zeggen , ga op stap met degenen die meewillen of meekunnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 05:11
|
|
|
|
zoowweee, wat een nacht op een andere afdeling is best wel leuk, maar had iemand mij kunnen waarschuwen voor al die trappen die ik nu moet nemen??? ik heb al niet zo'n groot gewicht, maar dat gaat nu rap naar beneden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 06:12
|
|
|
|
ik verveel mij...en morgen ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 06:13
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | mmmm..... er word de laatsts tijd heel veel gestolen.... bij mij is mijn ontregelde hart ook gestolen...... |
en je hebt geen idee waar je dat moet gaan zoeken?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 18 juni 2011, 06:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 06:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ga je ze nou ook nog bedanken voor het stelen en dan vragen hoe je hart het doet nu die niet meer bij jou is, rare lui die..............................................  |
Ik vind dat ik bij mijn hart hoor. Dus moet de pikkedief mij er maar bijnemen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 07:20
|
|
|
|
Het regent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 07:33
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het regent  |
ik heb zo'n naar voorgevoel dat we het beste weer hebben gehad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 07:46
|
|
|
|
|
de zomer moet nog beginnen!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 08:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik verveel mij...en morgen ook. |
Kom dan ook niet zo vroeg je bed uit man. Om 6.15 is er inderdaad ook nog nergens wat te beleven. Of je moet een bos/ strandwandeling gaan maken maar dat kan ook om 12 uur of om 20.oo uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 08:50
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het regent  |
Hier niet ....hier stormt het. Dat wordt lekker uitwaaien vanmiddag aan de dijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 08:51
|
|
|
|
pc-probleempje
Is hoop ik gauw opgelost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 09:12
|
|
|
|
Het is gewoon jammer dat er niet meer mensen de tijd nemen om wat op het forum te schrijven. Er zijn natuurlijk mensen die hier zijn weg gegaan wat "echte topic-schrijvers"waren. Maar ik zie er ook nog genoeg die een poosje geleden, zeg maar een maand of 2 , iedere dag een paar postings deden en die nu nog maar heel sporadisch hier wat posten. Het zal wel een reden hebben , dat geloof ik best , maar jammer is het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 09:14
|
|
|
|
Ik zit hier omdat ik het hier zo naar m'n zin heb
Alleen die stoel he.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRIESEVER873
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 09:14
|
|
|
|
Op zatergag 25 juni 2011 is er de jaarlijkse open dag bij de Hoop. s ávonds is er vanaf 20.00 uur een optreden van Gerald TRoost, welke na aanmelding gratis te bezoeken is Aanmelden kan via www.dehoop.org
|
|
| Naar boven |
|
|