| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:26
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Leuk voor haar Yelnin ...ha ha doe het nog steeds met twee vingers  |
Je bent nooit te oud om het te leren Leonard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:08
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ja maar weer afwachten of tie boven water komt , anders kan Visser hem misschien wel opvissen  |
Ja hoor, visser doet dat wel. Ik vraag me alleen af of mr. dat wel wenst. Ik krig het idee dat ie ondergedoken is en dat ie even geheel tot rust wil komen na zo'n zwaar weekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:11
|
|
|
|
Weer dit topic omhoog . Wanneer stopt dit gefrustyeer nou eens. kijk naar buiten , zie de zon, voel de zomer, geniet , maar niet meer van frusty.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja hoor, visser doet dat wel. Ik vraag me alleen af of mr. dat wel wenst. Ik krig het idee dat ie ondergedoken is en dat ie even geheel tot rust wil komen na zo'n zwaar weekend.  |
Na zo'n zwaar weekend Zit er pas voor de helft op hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Weer dit topic omhoog . Wanneer stopt dit gefrustyeer nou eens. kijk naar buiten , zie de zon, voel de zomer, geniet , maar niet meer van frusty.  |
Zon, zomer WAAR?!
Raak gewoon gefrustreerd van al die bewolking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:44
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zon, zomer WAAR?!
Raak gewoon gefrustreerd van al die bewolking  |
Hé Frustybear, ik kom net van het noorden en daar scheen de zon heerlijk...toen ik in Zuid Holland kwam was er inderdaad een hoop wolken en nog zelfs enkele druppels rain...terwijl ik dacht dat in het zuiden het steeds zonniger was...ik weet nog niet of ik er frusty van word...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja hoor, visser doet dat wel. Ik vraag me alleen af of mr. dat wel wenst. Ik krig het idee dat ie ondergedoken is en dat ie even geheel tot rust wil komen na zo'n zwaar weekend.  |
ja, ik heb nu echt enkele dagen nodig om te recuperen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 13:07
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Heb je dat dan nodig bij het verzorgen van je patienten  |
volgens de verhalen die ik van Tink hoorde kan lessen karate zeker geen kwaad...het is daar precies soms nog erger dan in een duistere uitgaansbuurt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 14:34
|
|
|
|
Zondag 26 juni, Spreuken 3: 1-8; Liefde en trouw.
Hij heeft iets van een donker-voor-de-ziel, die schrijver van de Spreuken. Zijn boek lijkt wel een receptenboek. Als je dit doet, dan zul je er baat bij hebben; als je dat doet, dan zal het je goed gaan. In onze tijd houden wij niet zo van dat soort recepten. We vinden dat te moralistisch. Je moet je niet zo met een ander bemoeien, wordt er al gauw gezegd. Maar de schrijver van de Spreuken waagt het erop. Hij kent de waarde van de wijsheid. Een goed woord op zijn tijd kan wonderen doen. Luister maar, echt, het helpt! Gods gebod is een medicijn, goed voor geest en lichaam. Twee geneesmiddelen worden met name genoemd: Liefde en trouw. Je moet ze wel samen innemen, want anders word je alleen nog maar zieker. Ze horen eigenlijk bij elkaar, die twee. Sommige mensen hebben geweldig veel liefde. Ze houden van iedereen. Elke dag hebben ze weer een andere liefde. Andere mensen zijn enorm trouw. Ze springen niet als hazen over van de een naar de ander. Ze houden vol, vastberaden, daar kun je van op aan. Maar de liefde is uit hun trouw verdwenen. Het is de liefde van de sleur geworden, een liefde die eigenlijk geen liefde meer is. Dat liefde en trouw u niet verlaten! Zo horen bij elkaar! Bind zo om uw hals, schrijf ze op de tafel van uw hart. Dat is het advies van het Spreukenboek, een goed recept voor een gelukkig leven: liefde en trouw. Probeer het maar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 14:38
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vraag me af hoe het met Frank gegaan is vandaag, hij zou toch op stap gaan  |
Na het e.e.a. gelezen te hebben, is er dan een dierentuin in Den Haag. Misschien in Madurodam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MORENA249
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:01
|
|
|
|
Ik heb vandaag op iemands account gelezen, waarom het mannen zijn die eerst initiatief moeten nemen. Mijn antwoord is; omdat wij vrouwen het vanaf het begin hebben gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:06
|
|
|
|
| MORENA249 schreef: | Ik heb vandaag op iemands account gelezen, waarom het mannen zijn die eerst initiatief moeten nemen. Mijn antwoord is; omdat wij vrouwen het vanaf het begin hebben gedaan  |
Wat hebben jullie vrouwen vnaf het begin gedaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:54
|
|
|
|
Wat een vervelende saggerijnige mensen zijn julie toch, bah  Jullie lijken het volk Israels wel ten tijde van de tocht naar t beloofde land...
Geniet van de dag die de Heere uw God u gegeven heeft, ondankbaar volk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:57
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Wat hebben jullie vrouwen vnaf het begin gedaan?  |
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 15:59
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Na het e.e.a. gelezen te hebben, is er dan een dierentuin in Den Haag. Misschien in Madurodam. |
het binnenhof is net een apenrots toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn ) | laat je vrouwtje het maar niet horen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | het binnenhof is net een apenrots toch? |
Slangenkuil, leeuwenkuil wat heb je nog meer ???????? berenkuil
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 26 juni 2011, 16:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:19
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wat een vervelende saggerijnige mensen zijn julie toch, bah  Jullie lijken het volk Israels wel ten tijde van de tocht naar t beloofde land...
Geniet van de dag die de Heere uw God u gegeven heeft, ondankbaar volk |
Hoe is het weer bij de Assyriers dan ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Slangenkuil, leeuwenkuil wat heb je nog meer ???????? | een valkuil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:25
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | een valkuil? |
uilskuikens hebbie ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Hoe is het weer bij de Assyriers dan ??? |
deze wijze uit het oosten is tevreden met het weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:27
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | laat je vrouwtje het maar niet horen  |
want?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | deze wijze uit het oosten is tevreden met het weer  |
hihi... grappig dat je dat ook dacht... wijze uit het oosten... Al zit jij volgens mij in het westen (van Dtsl.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:35
|
|
|
|
Waarom ik zo vaak migraine(-hoofdpijn) heb op zondag...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 26 juni 2011, 16:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn ) |
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik wist niet dat mannen konden bevallen.... |
tegen de tijd dat dat kan, wil ik nog 5 kinderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 17:09
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Daar zou je bést eens gelijk in kunnen hebben!
@Chat: ik begrijp wat je zegt maar wat ik heb willen aangeven is een beetje méér ruimte voor nwe. contacten dan ik soms op het forum lees/tegenkom. Hoewel een site als deze kan helpen en zelfs voldoen aan bepaalde wensen....is het geen kwestie van een 'optelsom maken' en maar 'even' de juiste persoon erbij zoeken. Onvoorziene zaken als 'Liefde'...kunnen zómaar 'roet in het eten gooien'...en héél je wensenlijstje kun je dan wel aan de wilgen hangen...want je bent gaan houden van iemand die een róteind wegwoont...of die 5 kinderen heeft..of die naast die lieve lach op de foto...toch ook wel eens een ochtendhumeur heeft. Het leven...de Liefde is nog niet zo simpel als wij willen of denken, dat is wat ik wil zeggen....en juist dát vind ik hartstikke leuk!  |
Hoi Maria, Ik vind dat je wel een goed punt hebt, maar denk er zelf tegelijkertijd wel bij dat het op deze manier ook niet altijd werkt. Stel ik ontmoet iemand die hoog in het Noorden bijv. woont, dan blijf ik hoe je het ook wendt of keert, toch met een probleem zitten, namelijk dat je bijv. elkaar elk weekend wil zien... in mijn geval is dat volgens mij niet echt te realiseren hoe verliefd je ook zou zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 17:30
|
|
|
|
| JOANNA879 schreef: | Dat is een héle diepe, zeg. En zo enorm waar! Kan het zijn dat we het onszelf soms extra moeilijk maken door te focussen op dat "nadeel", in plaats van het verdriet onder ogen zien en te verwerken? Wat denken jullie? |
Ach, je hebt je leven gedeeld met een ander, of dat nu voor vriendschap was of een relatie, als daar (abrupt) een einde aan komt, moet je weer alleen verder en dat betekent ook een einde aan de plannen die je voorheen maakte (samen) en weer een nieuwe toekomst moet creëren (alleen). En of dat nu bedrog is of niet... in die tijd zag je dat door een andere bril... Het lijkt mij heel menselijk dat je het verwerkt en er verdrietig over bent... dat mag en is denk ik ook nodig om er weer van los te komen, maar dan, hoe moeilijk dat eerst ook is, je moet ook weer verder... Pijn moet (soms) een plek krijgen om daarna weer verder te kunnen, denk ik.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 26 juni 2011, 17:31
|
|
| Naar boven |
|
|