| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 18:12
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hoi Maria, Ik vind dat je wel een goed punt hebt, maar denk er zelf tegelijkertijd wel bij dat het op deze manier ook niet altijd werkt. Stel ik ontmoet iemand die hoog in het Noorden bijv. woont, dan blijf ik hoe je het ook wendt of keert, toch met een probleem zitten, namelijk dat je bijv. elkaar elk weekend wil zien... in mijn geval is dat volgens mij niet echt te realiseren hoe verliefd je ook zou zijn... |
Susannah, ik hóór wat je zegt en het is ook volkomen begrijpelijk dat afstand een probleem kan zijn. Ik begrijp eigenlijk ál die keuzes en afwegingen heel goed....alleen...heel af en toe bekruipt me het gevoel dat het voor sommigen 'alleen maar' een optelsom van feiten is, en dan vraag ik me weleens af of het idd zó simpel is? Misschien ben ik een onverbetelijke romanticus, dat kan, maar ik sta hier gewoon heel anders in. Afstand vind ik dus geen probleem, evenals leeftijd of uiterlijk... En stel nu, stel nu eens? Dat een man of vrouw op álle punten 'scoort': de afstand is goed, leeftijd en looks zijn o.k...en ga zo maar door...IS het dan ook per definitie goed? Dat heb ik willen zeggen in mijn vorige bijdragen. De Liefde gaat soms andere wegen met ons, dan wij van te voren bedacht of gewild hebben....en eigenlijk vind ik dat helemaal prima. (maar als het wél volgens de wensen van iemand gaat..dan is dat toch helemaal geweldig?)
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op zondag 26 juni 2011, 19:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 18:25
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ach, je hebt je leven gedeeld met een ander, of dat nu voor vriendschap was of een relatie, als daar (abrupt) een einde aan komt, moet je weer alleen verder en dat betekent ook een einde aan de plannen die je voorheen maakte (samen) en weer een nieuwe toekomst moet creëren (alleen). En of dat nu bedrog is of niet... in die tijd zag je dat door een andere bril... Het lijkt mij heel menselijk dat je het verwerkt en er verdrietig over bent... dat mag en is denk ik ook nodig om er weer van los te komen, maar dan, hoe moeilijk dat eerst ook is, je moet ook weer verder... Pijn moet (soms) een plek krijgen om daarna weer verder te kunnen, denk ik. |
Ja nou, ben ik zó met je eens, Susannah! Pijn en verdriet horen bij het leven, en ze kunnen een waardevolle functie hebben, zolang we het onder ogen durven zien en niet wegstoppen.
Mijn vraag ging misschien vooral over wáár we ons op richten bij het verwerken cq plaatsgeven van die pijn. In het oorspronkelijke citaat (... kan het verdriet ons in hem vergist te hebben meer pijn doen dan het nadeel dat ons zijn bedrog berokkent) las ik dat we soms meer aandacht geven aan "wat voor ogen is", bijv. de andere plannen die jij noemt; maar onder de oppervlakte kan zo'n stuk teleurstelling zitten - waar we ons soms niet eens van bewust zijn. Dát was dus wat ik me afvroeg: misschien moeten we eerst met die diepere pijn aan de gang ...
Snap je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 19:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik wist niet dat mannen konden bevallen.... |
pfff Uit deze bijdrage van je blijkt dat lezen een kunst is die jij nog niet volledig beheerst, Mariska. Maar dat geeft niet hoor, ik maakte dat eerder en vaker mee op dit forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 19:42
|
|
|
|
Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Waar ik nou benieuwd naar word: hoe staan de mannen op deze site hiertegenover? Dus toegespitst op de werkwijze van CM: Heren, hoe komt het op jullie over als één van de dames het eerste mailtje stuurt, of een chat initieert? Zou dat per leeftijdsgroep verschillen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:02
|
|
|
|
| PAULUS271 schreef: | Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account. Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is. Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee. |
Je kunt dat nu al oplossen via een omweg: als je "zoeken" aanklikt, zie je onderaan een venstertje waar je kunt zoeken op gebruikersnaam. Je moet dan wel vlak daarboven - bij "toon resultaten als" - kiezen om de foto te zien, anders krijg je de lijst (kan ook handig zijn, want daar staat aangegeven waar iemand woont, en zo) Als je dan besluit dat je het profiel van die persoon wilt zien, dan kun je daar meteen doorklikken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:12
|
|
|
|
| JOANNA879 schreef: | Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Waar ik nou benieuwd naar word: hoe staan de mannen op deze site hiertegenover? Dus toegespitst op de werkwijze van CM: Heren, hoe komt het op jullie over als één van de dames het eerste mailtje stuurt, of een chat initieert? Zou dat per leeftijdsgroep verschillen? |
Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Het werkt schijnbaar zeker net als in het echte leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:17
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Susannah, ik hóór wat je zegt en het is ook volkomen begrijpelijk dat afstand een probleem kan zijn. Ik begrijp eigenlijk ál die keuzes en afwegingen heel goed....alleen...heel af en toe bekruipt me het gevoel dat het voor sommigen 'alleen maar' een optelsom van feiten is, en dan vraag ik me weleens af of het idd zó simpel is? Misschien ben ik een onverbetelijke romanticus, dat kan, maar ik sta hier gewoon heel anders in. Afstand vind ik dus geen probleem, evenals leeftijd of uiterlijk... En stel nu, stel nu eens? Dat een man of vrouw op álle punten 'scoort': de afstand is goed, leeftijd en looks zijn o.k...en ga zo maar door...IS het dan ook per definitie goed? Dat heb ik willen zeggen in mijn vorige bijdragen. De Liefde gaat soms andere wegen met ons, dan wij van te voren bedacht of gewild hebben....en eigenlijk vind ik dat helemaal prima. (maar als het wél volgens de wensen van iemand gaat..dan is dat toch helemaal geweldig?) |
Misschien is dat wel het grote gevaar van het 'zoeken' op een datingsite. Het aanbod is zo groot, dat je wel moet gaan selecteren. Dus dan maar iemand in de buurt zoeken, of iemand in een bepaalde leeftijdscategorie of van de juiste kerk.
Ik was een jonge moeder met 2 hele jonge kindjes. Ik had mn handen vol aan mn eigen leventje en had op dat moment echt geen behoefte aan een relatie. En al helemaal niet met iemand die 13 jaar ouder was dan ik en in Duitsland woonde, 150 km bij me vandaan.met een heel ander leven dan ik had. En een kinderwens had ik ook absoluut niet meer.
Maar ik kwam hem tegen en ging van hem houden. En dan zijn als die dingen te overkomen. En kijk nu eens.... Ik ben met mn kinderen naar Duitsland geemigreerd, we hebben het hier allemaal enorm naar ons zin. Toen de liefde groeide kwam ook het verlangen naar een kindje. En dat leeftijdsverschil levert hooguit af en toe wat grappige vergelijkingen op(toen hij zn rijbewijs haalde leerde ik net zonder zijwieltjes fietsen) en er is nog maar 1x gevraagt of dat ik met mn vader op vakantie was
Dus pas op met dat eisenpaket, voor je het weet loop je de liefde van je leven voorbij!
En nog een mooi voorbeeld over die afstand: pieters nicht leerde hier op cm een nederlandse boer die in Canada woonde kennen. Dan heb je het niet over 4 uur met de trein maar over 8 uur met het vliegtuig. Twee jaar geleden zijn ze getrouwd en is zij naar Canada verhuist en inmiddels loopt er een cm-peutertje rond op de boerderij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:24
|
|
|
|
ja, soms zou ik best wat karate kunnen gebruiken, het kan een heel zwaar beroep zijn hoor. In sommige instellingen gaat het personeel op zelfverdedigings cursus.... geeft wel wat aan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Het werkt schijnbaar zeker net als in het echte leven. |
En dat is..............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:29
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ja, soms zou ik best wat karate kunnen gebruiken, het kan een heel zwaar beroep zijn hoor. In sommige instellingen gaat het personeel op zelfverdedigings cursus.... geeft wel wat aan..... |
geloof ik ook wel hoor Tink, maar het is toch de wereld op z'n kop, je werkt daar om ze te helpen. pfff lijkt me moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:31
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | En dat is..............................  |
De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | personen die hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar) Thirza120, 30 jaar, regio 0318, bbq (misschien met kinderen) OV mariek286, 45 jaar, regio 070 klaproos940, 32 jaar, regio 026, bbq
eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq maded321, 46 jaar, regio 0182, bbq (2 kinderen 7en 9 jaar) marc149, 39 jaar, regio 0318, bbq ludovis284, 54 jaar, regio 0184, bbq |
Helaas moet ik voor volgende week afzeggen,
veel plezier volgende week, groet Klaproos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | personen die hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar) Thirza120, 30 jaar, regio 0318, bbq (misschien met kinderen) OV mariek286, 45 jaar, regio 070
eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq maded321, 46 jaar, regio 0182, bbq (2 kinderen 7en 9 jaar) marc149, 39 jaar, regio 0318, bbq ludovis284, 54 jaar, regio 0184, bbq |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet. |
... of ze hebben geleerd dat dat niet "hoort" (vandaar dat ik me afvroeg of het per leeftijdsgroep zou verschillen)
Maar hoe denk jij dat de doorsnee man - als die al bestaat - het zou vinden als de vrouw dat initiatief neemt: onder de voet gelopen, of spannend, of gewoon, of .... en noem zo nog maar het één en ander op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:54
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Misschien is dat wel het grote gevaar van het 'zoeken' op een datingsite. Het aanbod is zo groot, dat je wel moet gaan selecteren. Dus dan maar iemand in de buurt zoeken, of iemand in een bepaalde leeftijdscategorie of van de juiste kerk.
Ik was een jonge moeder met 2 hele jonge kindjes. Ik had mn handen vol aan mn eigen leventje en had op dat moment echt geen behoefte aan een relatie. En al helemaal niet met iemand die 13 jaar ouder was dan ik en in Duitsland woonde, 150 km bij me vandaan.met een heel ander leven dan ik had. En een kinderwens had ik ook absoluut niet meer.
Maar ik kwam hem tegen en ging van hem houden. En dan zijn als die dingen te overkomen. En kijk nu eens.... Ik ben met mn kinderen naar Duitsland geemigreerd, we hebben het hier allemaal enorm naar ons zin. Toen de liefde groeide kwam ook het verlangen naar een kindje. En dat leeftijdsverschil levert hooguit af en toe wat grappige vergelijkingen op(toen hij zn rijbewijs haalde leerde ik net zonder zijwieltjes fietsen) en er is nog maar 1x gevraagt of dat ik met mn vader op vakantie was
Dus pas op met dat eisenpaket, voor je het weet loop je de liefde van je leven voorbij!
En nog een mooi voorbeeld over die afstand: pieters nicht leerde hier op cm een nederlandse boer die in Canada woonde kennen. Dan heb je het niet over 4 uur met de trein maar over 8 uur met het vliegtuig. Twee jaar geleden zijn ze getrouwd en is zij naar Canada verhuist en inmiddels loopt er een cm-peutertje rond op de boerderij. |
Dit is nu wat ik bedoel! En wát een gave verhalen zijn dit. Nee, geen verhalen....dit is gewoon het échte leven. Mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:55
|
|
|
|
|
als...'t rollend materieel meewerkt, is er kans op een stofwolk. van de busmij. mag het: ik heb dan 3 dagen weekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:59
|
|
|
|
|
had Leonard daar laatst niet een opmerking over gemaakt? iets over 'jacht-instinct'...pijl en boog en zo..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:02
|
|
|
|
10 uur aan een stuk geslapen en goed uitgerust wakkerworden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN290
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:03
|
|
|
|
Gezellig met de familie aan BBQ geweest,daar kan ik zo van genieten En een balletje trappen met met lieve kleine neefje van 3......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:05
|
|
|
|
nu nog 1week kamperen en dan halve week logeren dan zijn de kids klaar met school en gaan we naar ons nieuwe thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | deze wijze uit het oosten is tevreden met het weer  |
ook wij dwazen uit het westen zijn tevreden met het weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:12
|
|
|
|
Ik word frusty van mijn klok..... Geeft wel de juiste tijd aan... Maar geeft bij het hele uur 2 slagen te weinig....
made in china...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 26 juni 2011, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:15
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet. |
en waarom niet dan leven we nog in de oertijd heeft dat geëmancihupeldepup dan helemaal niets opgeleverd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:19
|
|
|
|
Hebt elkander hartelijk lief met broederlijke liefde; met eer de een den ander voorgaande.
- Zijt niet traag in het benaarstigen. - Zijt vurig van geest. - Dient den Heere. - Verblijdt u in de hoop. - Zijt geduldig in de verdrukking. - Volhardt in het gebed. - Deelt mede tot de behoeften der heiligen. -Tracht naar herbergzaamheid. - Zegent hen, die u vervolgen; zegent en vervloekt niet. - Verblijdt u met de blijden; - en weent met de wenenden. - Weest eensgezind onder elkander. - Tracht niet naar de hoge dingen, maar voegt u tot de nederige. - Zijt niet wijs bij uzelven. - Vergeldt niemand kwaad voor kwaad. - Bezorgt hetgeen eerlijk is voor alle mensen. - Indien het mogelijk is, zoveel in u is, houdt vrede met alle mensen. - Wreekt uzelven niet, beminden, maar geeft den toorn plaats; want er is geschreven: Mij komt de wraak toe; Ik zal het vergelden, zegt de Heere. - Indien dan uw vijand hongert, zo spijzigt hem; indien hem dorst, zo geeft hem te drinken; want dat doende, zult gij kolen vuurs op zijn hoofd hopen. - Wordt van het kwade niet overwonnen, maar overwint het kwade door het goede.
romeinen 12 blijft mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:19
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | en waarom niet dan leven we nog in de oertijd heeft dat geëmancihupeldepup dan helemaal niets opgeleverd  |
Nou, ...k vind het ergens wel fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 27 juni 2011, 11:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik word frusty van mijn klok.....
made in china... |
Wat van ver komt zou toch goed moeten zijn, maar niet dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:20
|
|
|
|
Het gaat hier heel gemanipuleerd aan toe. Ze veranderen hun profiel en klikken dan op jouw profiel als teken dat ze willen mailen. Maar misschien is dat mijn kijk, hoe beginnen de 'oudere dames'. Dat zou ik ook wel eens willen weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wat van ver komt zou toch goed moeten zijn, maar niet dus.  |
Blijkbaar...
Zou het ook zo zijn met mannen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:22
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Nou, ...k vind het erg fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel zelfs....als ik zelf de leiding moet nemen dan zou ik me daar helemaal niet happy bijvoelen......... |
Maar dat betekend toch niet dat je gaat afwachten of degene die je leuk vind jou een mail stuurt of een chat begint?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het gaat hier heel gemanipuleerd aan toe. Ze veranderen hun profiel en klikken dan op jouw profiel als teken dat ze willen mailen. Maar misschien is dat mijn kijk, hoe beginnen de 'oudere dames'. Dat zou ik ook wel eens willen weten. |
eehhmmmm...definieer 'oudere dames' alsjeblieft eens voor me aan welke leeftijd denk je dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |