ChristianMatch

Forum

Nieuwste opwekkingsliederen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2424 2425 2426 2427 2428 2429 2430 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOANNA879

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:46

CHATULIEM619 schreef:
Nu de conferentie voorbij is, kunnen we het eens hebben over de nieuwe opwekkingsliederen hebben. En eerlijk gezegd valt me dit jaar gewoon tegen...

(...)

Lied nr. 4 (714) is meer een gezang en hoort in mijn ogen thuis in het liedboek van Kerken.

Naar mijn gevoel is al een aantal jaren de stijl van de Opwekkings-liederen aan het veranderen en wordt het minder naar mijn (persoonlijke) smaak.
Juist daarom vond ik het mooi dat van tijd tot tijd liederen uit het Liedboek opgenomen zijn. Wat je over 714 zegt klinkt een beetje alsof jij daar precies anders over denkt? Prima natuurlijk, al word ik nu nieuwsgierig welke Opw.liederen jouw favorieten zijn.

Vanmorgen ontdekte ik opeens dat er voor het eerst een lied uit "Psalmen voor Nu" opgenomen is, nl Ps 84 (lied 715) - moeilijke wijs, maar prachtige vertaling. Ik vind het heel verfrissend wat deze groep mensen aan het doen is, soms is het zó waardevol om een vertrouwde tekst opeens in een nieuw licht te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=pNrwdMcUPQk
wat mij betreft: als dát geen aanbidding is .....

Laatst aangepast door
JOANNA879
op vrijdag 8 juli 2011, 20:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:47

CROSSROAD317 schreef:
Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley ik kreeg alleen maar welgemikte eikels tegen mijn knikker Boze smiley van jou vorig jaar op de pn. Ik zag er niet direkt een 'boodschap' in... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:49

YELNIN491 schreef:
Incassoburo dat denkt dat ik Dagobert Duck ben Verraste, verbaasde smiley Woedende smiley

En daarmee bedoel je dus???
Of moet ik zeggen: 'Wil je er over praten?' Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 27 juni 2011, 13:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNA879

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:20

GRACE585 schreef:
nu nog 1week kamperen en dan halve week logeren dan zijn de kids klaar met school en gaan we naar ons nieuwe thuis Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden

Klinkt goed - geniet maar lekker!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:21

http://youtu.be/UWndDW_271g

http://youtu.be/1lEMXeNEwFM

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 27 juni 2011, 14:26
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:40

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik kreeg alleen maar welgemikte eikels tegen mijn knikker Boze smiley van jou vorig jaar op de pn. Ik zag er niet direkt een 'boodschap' in... Knipoog smiley

Wees dan maar blij dat het geen pijlen waren .... maar volgens mij kun jij je wel aardig redden met een pijl en boog ... tenminste een leuke jonge-dame uit het noorden van het land vertelde me zoiets Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar Leonard had gewoon naar de picknick moeten komen, had hij les kunnen krijgen ...

Trouwens in de plaatselijke krant van vandaag stond iets over dieren die waren losgelaten uit de dierentuin, weet jij daar soms meer van ... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:42

blauwe ( mijn keuken is niet blauw, maar creme) en erg warme keuken ook niet aanmoedigd om te gaan eten......
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:47

TINK100 schreef:
blauwe ( mijn keuken is niet blauw, maar creme) en erg warme keuken ook niet aanmoedigd om te gaan eten......

Mijne is wel blauw en snikheet.....dus t word bbq vanavond.
over twee weken komt mn nieuwe bordeaurode keuken...benieuwd wat dat met onze eetlust doet.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:19

FRANKT627 schreef:
Mannen kunnen net als vrouwen, meevallen of tegenvallen...maar bevallen??? Neen, dat kan dus niet volgens enig google-speurwerk... Knipoog smiley

Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waar de topic over gaat. Bedoelen jullie dat er mannen zijn die niet zo graag een mail ontvangen van vrouwen waarin duidelijk wordt dat de vrouw interesse heeft in een verdere kennismaking?

In het verleden heb ik het meegemaakt dat vrouwen me schreven met de bedoeling om elkaar te verkennen en dat vond ik zelf heel aangenaam. Het doorbreekt het zogenaamde rollenpatroon. Ik heb het eigenlijk niet zo helemaal met rollenpatronen en vraag me wel eens af of dat nog tot deze tijd behoort.

Een intiatief nemen betekent nog niet dat je ook graag de leiding neemt. Natuurlijk zijn er zo'n mensen en ook daar is niet mis mee. Uiteindelijk zal je later, als je toch verder gaat samen, een compromis vinden van het hoe en wat binnen een relatie. Vrouwen mogen en kunnen best dus als eerste een visje uitwerpen.

heel goed Frank... Lachende smiley
Het initiatief nemen is iets heel anders dan leiding.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:35

CROSSROAD317 schreef:
Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:38

GRIFFIN748 schreef:
als...'t rollend materieel meewerkt, is er kans op een stofwolk. van de busmij. mag het: ik heb dan 3 dagen weekend.

Hee Griffin ...welcome back ... al dan niet met stofwolk (zal ik dan ook maar gezellig komen Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:44

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley is 'ver' meer dan 264 km???

Dat is frusty ver Frank ...hmm 3 keer raden waar Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:44

Hierbij een topic waarbij je iemand een hart onder de riem kan geven of gewoon een lief woord een dikke knuf of wat je ook maar op je hart hebt !!! ik miste de knuffeltopic dus hier is hij weer terug maar dan net ietsje uitgebreider !!! En uh @ serieusheidsfreaken God zei ons heb elkaar lief!!! dat doen we bij deze !!!!!

ik zal de kick off geven !!!

Jeff jij krijgt de eerste knuffel gewoon omdat je het waard bent en je er voor mij was in moeilijke dagen en je er nog elke dag voor mij bent !!! dikke knufff voor jou Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:46

MARIA576 schreef:
Je leest niet goed Chat. Ik heb in het vorige stukje al gezegd dat ik me niet mee laat voeren door alles en iedereen. Dat moet genoeg zeggen denk ik. Ik ben absoluut niet (meer) naief, integendeel, want ook ik heb mijn portie narigheid wel gehad. Maar ik sta wel ópen voor mensen. Noem jij het maar naief...ik noem het 'leven'.

Naief ...niet goed kunnen lezen en/of begrijpen, wat is het toch dat mannen en vrouwen elkaar zo slecht begrijpen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JEFFREY984

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 15:55

....

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zaterdag 25 februari 2012, 18:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 16:21

LEONARD480 schreef:
Naief ...niet goed kunnen lezen en/of begrijpen, wat is het toch dat mannen en vrouwen elkaar zo slecht begrijpen Smiley die vol vragen zit

Volgens mij gaat het om LUISTEREN NAAR ELKAAR...maar dan ook écht.
Max Lucado omschreef het als volgt: 'wanneer je naar iemand luistert, doe het dan zo, dat je zijn/haar pijn zélf ervaart'. (vrij vertaald) Nu lijkt deze tekst wat ver te gaan bij een onderwerp als dit. Maar als ik in het algemeen jouw vraag, Leonard, beantwoordt, dan kom ik dus hier op. Maar goed...ik ga erg offtopic!

Laatst aangepast door
MARIA576
op maandag 27 juni 2011, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 16:34

FRANKT627 schreef:
En daarmee bedoel je dus???
Of moet ik zeggen: 'Wil je er over praten?' Knipoog smiley

Nee Boze smiley Boze smiley Boze smiley ik wil er absoluut niet over praten. Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 16:53

Mijn knuffel is voor Sweetlady, omdat ze er voor me was, net toen ik het zo moeilijk had...
heel veel dank Sweet... !! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:18

don't get frusty, take a Fristy

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:22

LEONARD480 schreef:
O lessen in pijl en boog kan ik goed gebruiken Cross ... Smiley met dichtgeplakte mond maar ehh dan krijg ik wel een probleem met al die fans Knipoog smiley

en dáár heb je nou een pijl en boog voor...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:31

LEONARD480 schreef:

Je bedoelt dus dat het leven van een felbegeerd persoon best lastig kan zijn? Het lijkt net wel dinges, wat ik zaterdag op televisie zag (lees: moest zien Boze smiley )...een programma over een man die moest kiezen uit vrouwen die zo ergggggg van hem houden...Je moet maar tegenslag hebben in het leven... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:34

MARISKA601 schreef:
Made in Noord-Brabant is dichterbij...

Nouja, Made is ook in Noord-Brabant en niet zo ver hiervandaan. Of bedoel je soms iets anders, knijn Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:35

LEONARD480 schreef:
Dat is frusty ver Frank ...hmm 3 keer raden waar Smiley met dichtgeplakte mond

dat Smiley met dichtgeplakte mond - poppetje is wel erg geheimzinnig. Dus wat bedoel je nu Leonardus? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:36

Een knuffel voor mijn buurman...

Hij was zo vriendelijk om mij te helpen een inbraak in scene te zetten waardoor we de verzekeringsmaatschappij € 78.500,-- afhandig konden maken.

(pfff wat een suf topic, was dat nou echt nodig Kum??? )
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:44

CROSSROAD317 schreef:
Vandaar dat de Duitsers, in mei 1940, dat als belangrijkste doel zagen ... de apenrots .... Gefrustreerde smiley En niet om apies te kijken ....

het ging vooral om de goudvoorraad van de nederlandse bank, volgens mij
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:54

PIETER649 schreef:
Een knuffel voor mijn buurman...

Hij was zo vriendelijk om mij te helpen een inbraak in scene te zetten waardoor we de verzekeringsmaatschappij € 78.500,-- afhandig konden maken.

(pfff wat een suf topic, was dat nou echt nodig Kum??? )

met deze harDheid in de wereld ??? JA pieter laten we er maar een goede HARTzaak van maken en is wat meer liefde in deze wereld brengen en daar het motto altijd luid begin bij jezelf begin ik er ook mee !!!! ennuhh als je het zo vreselijk vind lees je maar fijn over dit topic heen Knipoog smiley en hou ook van jou hoor pieter hahaha Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:57

waaro het nou zo vreselijk heet is?
Kan het ou niet eens rustig opgebouwd worden en weer afgebouwd???morgen meteen weer over, en woensdag 10 graden koeler......ppfffft
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:59

de mensen zijn met een mooi woord aan het "cocoonen" lekker thuis met je eigen gezin of familie, dus geen tijd en zin om buiten de deur te gaan.Mensen hebben het tegenwoordig zo druk.....dat de tijd thuis nog belangrijker is geworden......
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:22

GRIFFIN748 schreef:
don't get frusty, take a Fristy

Clown smiley

maar dan wel ijskoud he, freezy Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:24

YELNIN491 schreef:
maar dan wel ijskoud he, freezy Kwijlende smiley

uiteraard, anders vallen je tanden eruit van de suikers en proef je wat voor bocht het is Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2424 2425 2426 2427 2428 2429 2430 ... 6194 Volgende
Pagina 2427 van 6194