| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | meestal is het een kwestie van gewoon beginnen en kijken waar je uitkomt met al je getob, suus!!
men noemt dat; al doende leert de mens.....
(tobben moest alleen niet zo vreselijk veel tijd kosten) |
Ik denk dat ik 'm dan na een paar uur tobben dan uiteindelijk naar de fietsenmaker breng... na een hoop frustratie haha...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:07
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | Je leest niet goed Chat. Ik heb in het vorige stukje al gezegd dat ik me niet mee laat voeren door alles en iedereen. Dat moet genoeg zeggen denk ik. Ik ben absoluut niet (meer) naief, integendeel, want ook ik heb mijn portie narigheid wel gehad. Maar ik sta wel ópen voor mensen. Noem jij het maar naief...ik noem het 'leven'. | Wie zegt dat andere mensen dat niet zijn? Je stelt criteria gelijk met gesloten zijn voor. Ik stel dat het heel normaal en natuurlijk is een aantal criteria te hebben...maakt me dat gesloten voor wat anders? nee hoor, of zoals Lisa zou zeggen been there, done that!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:08
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Smaken verschillen Pieter... En Taliet... vind het zelf juist een goed initiatief... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:09
|
|
|
|
Maandag 27 juni, Spreuken 31: 20-21; Schijn bedriegt.
Er zijn jongens die bijna nergens anders over praten dan over vrouwen. En er zijn meisjes, die het altijd weer over jongens hebben. Nu is daar niets tegen, want de bijbel doet dat ook. Het eerste boek begint er al mee. God maakt de mens, Adam en Eva, man en vrouw. Ze wandelen in het paradijs. Naakt zijn ze. En ze schamen zich geen moment. Nee, je kunt van de bijbel zeggen wat je wilt, maar niet dat er over de liefde en de seksualiteit gezwegen wordt. Zeker, er worden geen flauwe grapjes over gemaakt. Maar er wordt heel open over gesproken. Met name in het boek waaruit we morgen een gedeelte zullen lezen, het boek Hooglied. Vaak is het als een soort zonde beschouwd, dat praten over de schoonheid van het menselijke lichaam. Dat een man of vrouw mooi was mocht je misschien nog wel denken, maar zeggen niet. In het boek Spreuken is dat anders. Daar is sprake van bevalligheid en schoonheid. Maar, zo zegt de schrijver van deze Spreuken: verkijk je niet op de buitenkant heel aardig, heel aantrekkelijk, heel mooi uitzien, maar ondertussen vol van zijn gedachten die bepaald niet fraai te noemen zijn. Dat kan. Dat hoeft niet. Maar het gevaar bestaat. Ga niet af op wat je ogen zien. Er zijn belangrijker dingen in het leven dan een mooi gezicht, een aantrekkelijk lichaam. Neem nu zo’n vrouw als die uit het Bijbelgedeelte dat we lazen. Je zult getrouwd hebben! Dan ben je goed af! ‘Want bedrieglijk is de bevalligheid en ijdel de schoonheid, maar een vrouw die de Here vreest, die is te prijzen!’
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:10
|
|
|
|
je bedoelt dat je pas 40 geworden bent? of bedoel je pas terugkwam nadat je je veertigste verjaardag gevierd hebt? veertig is een prachtige leeftijd hoor, griffin; dus bij deze; nogmaals van harte gefeliciteerd met je veertigste levensjaar, en dat er nog maar vele jaren bij mogen komen....... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 27 juni 2011, 20:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:11
|
|
|
|
|
Al weer bijna een jaar een dagelijkse bemoediging van mij. Ik doe het tot nu toe met veel plezier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:13
|
|
|
|
|
Pieter, de duitse vrouwen doen het goed he, bij de kampioenschappen in hun eigen land.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Al weer bijna een jaar een dagelijkse bemoediging van mij. Ik doe het tot nu toe met veel plezier. |
En het wordt heel erg gewaardeerd !!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:16
|
|
|
|
[quote=MARIO216]
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 10:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ...... een blauwe keuken de eetlust afremt.... |
Een gele (huis)kamer de eetlust opwekt. Ik mag wel uitkijken.
shit, nu weten jullie de kleuren van mijn huis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:19
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Omdat jij persé zon wilde zitten we allemaal nu in de snikhete zinderende hitte..... ...kan het een beetje minder als je weer 'es zon wilt.....  |
Duurt maar tot morgen. En dan hagelstenen als eieren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:22
|
|
|
|
met dank aan een trage internet-verbinding..........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 27 juni 2011, 20:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:23
|
|
|
|
|
We hadden toch al een knuffelhoeke?????????????????????????????????/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:24
|
|
|
|
hallo...1 keer is wel genoeg hoor, Hannah
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 27 juni 2011, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | We hadden toch al een knuffelhoeke?????????????????????????????????/ |
dat klopt mario; met de nadruk op "HADDEN". er zit ook een prachtig slotje op dat topic......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
|
|
|
|
Een knuffel voor alle cm'ers in het bijzonder de forumleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat klopt mario; met de nadruk op "HADDEN". er zit ook een prachtig slotje op dat topic...... |
Heb knuffer de knuf maar weer eens geuppped.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heb knuffer de knuf maar weer eens geuppped. |
ooooh hadden we wel zo;n topic nouja dan is dit een mooie aanvulling op knuffer de knuf vind je niet ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:28
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hallo...1 keer is wel genoeg hoor, Hannah
 |
goed; bij deze dan een eenmalig; van harte gefeliciteerd met je veertigste verjaardag, griffin!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 27 juni 2011, 20:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:30
|
|
|
|
| ORGANIST041 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had. Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel. Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick. |
Super gaaf Dick, ik hoop dat je nog heel veel jaren, in goede gezondheid, mag spelen (en genieten) op je huiskamer-kerkorgel. Je beseft pas wat je mist, als je het (tijdelijk) niet meer kunt ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:34
|
|
|
|
Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:35
|
|
|
|
en jij denkt dat dat lukt...prettige wedstrijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:35
|
|
|
|
heeeey jolan; welcome.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:36
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen  |
ik ben niet frusty.. hooguit een beetje wortelig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen  |
Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... grijns ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laten we eerst bij het begin beginnen. Het topic begon erover dat sommige mannen moeite hadden om een relatie te beginnen met een moeder van kinderen. De discussie werd verruimd door het feit dat iedereen wel bepaalde criteria stelt, de een wat meer dan de ander. Nu wordt bij de laatste bijdragen gesteld dat je de kans loopt wat te missen als je criteria stelt...Mijn stelling is dat criteria op zichzelf niet verkeerd zijn, ook vanwege de achtergrond van mensen. Er is een verschil tussen stelling en houding...Je weet bv. niet echt wat mijn criteria zijn, en je kunt dan ook niet stellen dat ik een verkeerde houding heb. |
Deze reaktie plaatste ik na dit zinnetje van jou: In de meeste gevallen lopen die relaties kapot omdat ze van tevoren hun verstand niet gebruikt hebben.
Als je er zo over denkt zal het zeker niet lukken. Maar dat wil niet zeggen dat het een ander ook niet lukt. En ook al loopt een relatie op afstand mis, wil het ook nog niet zeggen dat het misliep op de afstand, sommige relaties slagen, andere niet, om tientalle verschillende redenen. Ik vind niet dat je kan zeggen dat vrijwel elke lange afstandsrelatie fout af gaat lopen.
En om bij het begin te beginnen: ik kan me heel goed voorstellen dat iemand niet op een vrouw met kinderen zit te wachten, of dat iemand uit zn geloofsovertuiging geen partner wil die gescheiden is of samengewoond heeft, dat iemand graag iemand van de zelfde kerk wil. En die keuzes hebben we gelukkig ook allemaal. En dat is geen discriminatie, maar heeft gewoon met voorkeur te maken. Je moet tenslotte zelf ook gelukkig zijn in die relatie en niet enkel de ander gelukkig willen maken. En als je toch iemand ontmoet die totaal niet aan je criteria voldoet en je wordt er toch verliefd op, heb je gelukkig ook daarin de keuze om je criteria aan de kant te zetten of om er aan vast te houden en over je verliefdheid heen te stapen. Zelf heb ik altijd geroepen dat ik nooit geen relatie meer wilde met iemand die niet werkte, wat voor werk maakte me niet uit, maar door mijn ervaring met iemand die ik 24/7 om me heen had zag ik dat absoluut niet zitten.
Jij lijkt me iemand die voor zekerheid wil gaan,wat niet verkeerd is, dat deed ik vroeger ook. Maar ik heb voor mezelf geleerd dat ik een stuk gelukkiger ben als ik geniet van het nu, en wat de toekomst brengt, dat zie ik in de toekomst wel weer. Problemen zijn er om opgelost te worden, niet om tegenaan te hikken als ze er helemaal nog niet zijn. En voor jou is mijn houding je verstand niet gebruiken, voor mij is het genieten van mn leven. Mensen denken nu eenmaal verschillend, daarom kan een ander ook niet zeggen of jou criteria wel of niet kloppen, enkel jij kan bepalen of ze de juiste zijn voor jou. Ik vind enkel dat je voorzichtig moet zijn met je vastklampen aan die criteria. Het leven is niet voor 100% te plannen, dus ook een partner niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... grijns ... |
zo...jij durft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:37
|
|
|
|
wb. Jolan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:39
|
|
|
|
Danku danku,,
nee hoor crossie, ik kon jou gewoon niet missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:40
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zo...jij durft!  |
De molenaarsdochter kan wel wat hebben, en zolang ze niet rood ziet van ergernis is er niets aan de hand ...
|
|
| Naar boven |
|
|