| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:45
|
|
|
|
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 griffin748, 40 jaar, regio 035, bbq? leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:49
|
|
|
|
|
.... het weer op de veluwe : 33 graden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:50
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Wat heb jij toch met die worteltjse???
Mary |
Ze zijn gewoon lekker...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 16:17
|
|
|
|
|
luister naar shania twain zo mooi en bijzonder t lied GOD BLESED THE CHILD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 17:29
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | @ Willemijn: Ik kan ook stellen: waarom accepteer je niet dat er ook andere meningen zijn?
Jouw ervaringen zullen anders zijn, en ook je mening zal anders zijn, maar tussen een "lekke band hebben, midden in de polder" en het "verdwijnen van een gezwel, waarbij de artsen voor een raadsel staan", zit volgens mij toch een groot verschil.
Als de artsen niet kunnen verklaren hoe het kan, de foto's en de punctie duidelijk aangeven dat er een gezwel is, wat heeft jouw ervaring dan te zeggen ?? Ik geloof dat jouw ervaring je, en dit zal misschien hard aankomen, blind maakt voor de wonderen die God nog steeds doet ... En vraag me niet waarom God mensen wel of niet geneest, maar ik weet dat God geneest op Zijn manier en op Zijn tijd!! En je mag door al je ervaring in de zorg er een andere kijk op hebben gekregen, God staat boven wetenschap en menselijk inzicht.
Willemijn ik respecteer je mening en je ervaring in de zorg zal ik echt niet wegvlakken, maar ik heb wonderen zien gebeuren die God met en aan mensen deed, waar ik niet omheen kan.
Ik zal je nog iets anders vertellen, niet om je te overtuigen dat je mij moet geloven, maar iets wat mij persoonlijk is overkomen. Zoals je weet stotter ik. Nu heb ik ongeveer 2 jaar geleden, voor me laten bidden, dat ik van mijn stotteren af mocht komen. Ik stotter nog steeds, wel minder dan voorheen maar toch .... Hmm, geneest God dan niet ?? ... JAWEL !! ... In onze dienst is er soms ruimte voor "vrij" gebed, iedereen krijgt dan de ruimte om een kort (dank)gebed uit te spreken. Als ik dan een kort dankgebed (hard op) uitspreek, dan stotter ik niet ... Als ik met mensen, bekende of onbekende mensen, praat over het geloof, waarbij ik ze mag vertellen van de Liefde van Jezus Christus, dan stotter ik niet ... Dat noem ik een wonder van gebedsgenezing. Een ander voorbeeld, wat ik zelf ervaar als het grootste wonder, ik heb mensen kunnen vergeven die mij pijn hebben aangedaan ... |
Ik kan prima accepteren dat er andere meningen zijn,jij kan dat wat minder........Ik heb steeds gezegd, en als je goed leest zie je dat ook, dat als mensen dat geloven ik daar geen moeite mee heb maar dat ik er zelf wat kritischer insta ook omdat ik in de gezondheidszorg werk. Als jij dan begint over afgevlakt zijn, dan denk ik waar heb je het over, wil je nu gewoon gelijk? Het zijn ook jouw woorden en jouw invulling en hebben zeker geen meerwaarde voor deze discussie..... Natuurlijk zijn er raadselen in de gezondheidszorg, en een groep christenen denkt dat het door gebed komt en dat is prima en niets mis mee......Maar er zijn ook mensen die er wat anders tegen aan kijken en dat mag blijkbaar niet van jou.......Ik denk altijd dat je erg op moet passen om over wonderen te praten. In Lourdes zit iedere dag de wachtkamer van de dokter vol met mensen die denken en geloven genezen te zijn, de realiteit is echter dat er zeer zelden een wonder gebeurt........En wat voor jou een wonder is hoeft het voor een ander niet te zijn realiseer je je dat ook goed........Jij ervaart het zo maar een ander kan het heel anders beleven....... Raadselen zijn er in het hele leven, bij niet christenen en bij christenen. Ik ben wel blij dat ik in een liefdevolle God geloof die zorgt dat zaken altijd weer in orde komen, niet altijd op de manier zoals we ons dat voor ogen hebben maar toch.......... En wat jij ervaart als het grootste wonder: is het niet het grootste wonder als mensen jou kunnen vergeven voor wat jij hebt gedaan? Ik draai het eens om........Wij mensen denken altijd vanuit ons zelf maar misschien is het ook wel zinvol om eens vanuit een ander te denken? Dat er ook mensen zijn die jou kunnen vergeven?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 17:36
|
|
|
|
Jammer, dat Chatuliem hier helemaal niet serieus wordt genomen, erger nog, ik heb het idee dat hij gewoon in de maling wordt genomen....... Ik heb er eigenlijk maar één woord voor: triest......dat je zo met je mede cm leden omgaat....... Je kan van iemand vinden wat je vindt en vinden dat hij dingen niet altijd even gelukkig brengt maar moet je dan maar kwaad met kwaad vergelden? En dat is wat ik hier zie gebeuren...... Je kan dus niet meer serieus iets hier neer schrijven wat je dwars zit.......daar komt het dus op neer...... Ik ben het ook lang niet altijd (meestal eigenlijk niet) met zijn stukjes eens maar het is wel een goed mens die in mijn ogen nu beschadigd wordt.........En hij is wel een van de weinigen hier die in de ander geinteresseerd is en ook meeleeft met de zorgen van de ander.....is mijn eigen persoonlijke ervaring......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 17:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig.  |
Jij luistert niet zo heel goed Visser is mijn ervaring toen ik zei dat je niet mocht tillen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:14
|
|
|
|
|
ik heb geen leidinggevende aspiraties, maar initiaieven om jou te plagen neem ik wel.....samen met Yelnin, ach moet je tegen kunnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:15
|
|
|
|
Hier nog steeds zonnig en 36 graden.
Wat doe je aan een oververhitte baby? Nou dit:
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 28 juni 2011, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig.  |
Ik voel me ook niet zo goed...mag W-tje mij eerst verzorgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:17
|
|
|
|
Waarom heeft de éne het zo gemakkelijk om door het leven te gaan, en waarom is het voor de ander een weg van lijden en pijn, waarom moet de wereld toch zo oneerlijk zijn.
Waarom is het leven voor de één vreugde met steeds die lach, en waarom voor de ander het verdriet en steeds die traan, waarom is de wereld steeds niet met iedereen begaan.
Waarom kan de één uit alles het positieve trekken, en waarom ziet de ander het leven vaak negatief, waarom is de wereld niet voor iedereen zo lief.
Waarom is het leven niet lief maar zo oneerlijk, waarom is het leven niet voor iedereen zo heerlijk.
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op dinsdag 28 juni 2011, 18:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:17
|
|
|
|
Wordt het nu niet allemaal een beetje heel negatief afgeschilderd. Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen. Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook. De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is. Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben. Laten we elkaar gewoon respecteren en niet altijd alles op de spits drijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:22
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hier nog steeds zonnig en 36 graden.
Wat doe je aan een oververhitte baby? Nou dit:
 |
Geweldig annet...Wat een leuke foto van Esther!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik voel me ook niet zo goed...mag W-tje mij eerst verzorgen...  | volgens mij had Visser eerder gevraagd hoor wie 't eerst is wie 't eerst geholpen wordt Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:31
|
|
|
|
Drenthe hier om 18.30 uur, je kunt tegen de hitte aanstaan Bloedheet en geen onweer in aantocht laat staan regen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:35
|
|
|
|
het lijkt me doelmatiger om gewoon af te spreken om jolan, wanneer ze weer eens opduikt, op het daarvoor bedoelde topic welkom te heten, en niet op het frusty-topic; dan hoeft er híér in elk geval niemand FRUSTY rond te lopen.......
is iemand het hier NIET mee eens? dan verklaar ik bij deze de discussie voor gesloten.......... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 28 juni 2011, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:42
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wordt het nu niet allemaal een beetje heel negatief afgeschilderd. Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen. Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook. De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is. Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben. Laten we elkaar gewoon respecteren en niet altijd alles op de spits drijven. |
Het kan op jouw vrolijkheid werken maar voor een ander was het een serieus onderwerp.......en dan is het gelijk weer minder serieus als het als vrolijk wordt afgedaan toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:46
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik heb geen leidinggevende aspiraties, maar initiaieven om jou te plagen neem ik wel.....samen met Yelnin, ach moet je tegen kunnen | ja vind ik ook hoor, hij doet heel erg zielig, maar istie absoluut niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:48
|
|
|
|
Kampen: 33 graden en het is zó enorm heet in de keuken, - de zon staat er al vanaf 12 uur vanmiddag op en daar heb ik geen zonwering- dat we er niet kunnen staan. Koken is geen optie, dat wordt dus een boterham...net als gisteren. (leg er een rauw ei op en het bakt zichzelf wel.. )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:52
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | volgens mij had Visser eerder gevraagd hoor wie 't eerst is wie 't eerst geholpen wordt Frank  |
Zo is dat , alleen ik moet haar wel delen met Mario.
Mariooooooo....wil jij de linker of de rechterhelft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij luistert niet zo heel goed Visser is mijn ervaring toen ik zei dat je niet mocht tillen.........  |
Je bent mn moeder toch niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je bent mn moeder toch niet....  | lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je bent mn moeder toch niet....  |
Beroepsdeformatie noemen ze dat geloof ik Maar ik bedoelde het wel goed Visser........ En ik ben er wel op aanspreekbaar want nu zeg ik toch niet meer dat je niet mag tillen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Duurt maar tot morgen. En dan hagelstenen als eieren  | nog niets gezien, hitte duurt nog voort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:02
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Wordt het nu niet allemaal een beetje heel negatief afgeschilderd. Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen. Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook. De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is. Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben. Laten we elkaar gewoon respecteren en niet altijd alles op de spits drijven. |
In het begin ervaarde ik het ook, net als jij, als gewoon geinen, ( en een geintje moet ook een keertje kunnen in een serieus topic, heb zelf ook nog een geintje gemaakt), maar gaandeweg het topic zich verder ontwikkelde vond ik het niet prettig meer overkomen.... In het begin was het plagen, maar is het nu niet zo nu en dan pesten aan het worden?
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 28 juni 2011, 19:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:04
|
|
|
|
19.00 uur in Zeeland. Hier moet het licht aan anders zie ik mn toetsenbord bijna niet. Het begint vol aan te waaien , de eerste spetters vallen. En de hagelkanonnen staan te bulderen dat het een lieve lust is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:05
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt  |
Nou ja Yelnin....... Ben je altijd zo complimenteus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:07
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nog niets gezien, hitte duurt nog voort  |
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 10:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:08
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | In het begin ervaarde ik het ook, net als jij, als gewoon geinen, ( en een geintje moet ook een keertje kunnen in een serieus topic, heb zelf ook nog een geintje gemaakt), maar gaandeweg het topic zich verder ontwikkelde vond ik het niet prettig meer overkomen.... In het begin was het plagen, maar is het nu niet zo nu en dan pesten aan het worden? |
Pesten is iemand onderuit halen, bewust kwetsen, pijn doen. en of dat hier nu gebeurt is voor mij de vraag. Ik kan alleen voor mijzelf spreken dat ik dat niet met mijn inbreng heb be-oogt
|
|
| Naar boven |
|
|