| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:43
|
|
|
|
Is het misschien johannes 16 vers 20 wat je bedoelt Ik mag je feliciteren maar wil je ook dan sterkte wensen van uit een Hart MADE BY THE LORD
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:44
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha Frans ? ken geen Frans, helaas... Maar ook hier een heerlijk warme zon en droog, dus wat weer betreft helemaal toppie...
Vraag me alleen af waarom (juist dan) altijd die motorzagen moeten loeien... |
Motorzagen??? Dat is een teken dat er (nog) bomen staan. Als ze ijverig zijn met snoeien en omzagen heb je er volgend jaar geen last meer van. Dan hebben ook de vogeltjes geen plek meer om een nestje te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEFFREY984
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:48
|
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
JEFFREY984
|
op zaterdag 25 februari 2012, 18:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En nou ff onder mn eigen naam
Het is veel makkelijker om de ander de schuld te geven dan je eigen aandeel erin te erkennen he. Kijk maar naar het absurd hoge aantal´´schuldloos`gescheiden mensen op deze site.
Dus hecht nou niet teveel waarde aan wat ´men´er van vind, en ga lekker je eigen weg. |
dat zeg ik:ik blijf alleen. er is toch niemand die het met me uithoudt. dat is me zo onderhand wel bewezen. van mij hoeft het niet meer.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 5 juli 2011, 12:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:00
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | WAT BEN IK BLIJ!!!!!! Zojuist een gesprek gehad met mijn reïntergratie consulent bij de Gemeente. Volgens hen kon en moest ik aan het werk, ondanks het feit dat ik al ruim 10 jaar reuma heb. Ondanks keuringen en adviezen om mij volledig af te keuren, vond de Gemeente dat ik wel aan het werk kon. Veel spanningen dus voor mij en mijn gezin omdat ik steeds opnieuw moest solliciteren. Sinds vanmorgen....ben ik ontheven van mijn sollicitatieplicht!!!! ZE hebben MIJ EINDELIJK GEHÓÓRD en nemen mij, mijn pijn en vermoeidheid hierdoor, serieus! Ik kan niet beschrijven wat dit voor mij betekent. 'k Ga mezelf maar eens flink in m'n arm knijpen denk ik .....of misschien maar een taartje kopen. Want ...dit is een dag om feest te vieren maar vooral: om dankbaar voor te zijn!  |
Hallo maria
Gefeliciteerd hoor ik ben blij dit te horen eindelijk begrip in de wereld waar het nog al aan schort hier. Maar in gedachten vier ik met je mee En wens ik je Gods zegen En dat je nu de rust hebt niet meer te moeten heerlijk Genieten van al wat je kan en mag Ik begrijp je wel hang de vlag maar uit dank God in je gebeden Hij zal je zegenen
lieve groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:04
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Hallo maria
Gefeliciteerd hoor ik ben blij dit te horen eindelijk begrip in de wereld waar het nog al aan schort hier. Maar in gedachten vier ik met je mee En wens ik je Gods zegen En dat je nu de rust hebt niet meer te moeten heerlijk Genieten van al wat je kan en mag Ik begrijp je wel hang de vlag maar uit dank God in je gebeden Hij zal je zegenen
lieve groet anita |
Dank je wel Anita! t Is dat ik die vlaggemast nergens aan kan vastmaken, anders ging die vlag idd. uit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:08
|
|
|
|
| JEFFREY984 schreef: | Een heeeeele dikke knuffel voor Taliet!!!  |
dikke knuffel terug schat !!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:10
|
|
|
|
wat zou Chatuliem ook alweer zeggen?
juist ja:
KLEF
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:18
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: |
Vraag me alleen af waarom (juist dan) altijd die motorzagen moeten loeien... |
Waarschijnlijk omdat mensen ook liever in de tuin werken met mooi weer dan in een regenbui
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Of ik het goed heb, weet jij niet, kan je ook niet weten, dus dat is een onzinargument van je. Medicatie heb ik volgens mijn arts op dit moment voldoende, maak je daar ook geen zorgen over  Jouw bijdragen zijn in mijn ogen, en in meerdere ogen, zoals vanavond in de chatroom bleek, zorgwekkend. Je schrijft zeer tegenstrijdige, warrige en moeilijk te ontcijferen berichten.
Vandaar dat ik je, welgemeend, een advies wilde geven. Wat je daar mee doet, is aan jou.
Pieter, ik kreeg het op mn hart je dit nog ff mee te geven |
Hallo pieter
Even iedereen uit de brand helpen Ik ben verward maar maak ook genoeg mee en juist omdt ik nieuw geworden mens ben in d egoede zin God me heelt en veranderd Ik schrijf niet allemaal onzin hier ik schrijf ook om dat God me veranderd en ik bid en hoop dat t meer en meer zal worden maar de mens telkens weer zegt dat t nooit zal veranderen en ik maar medicatie moet nemen dt doet me zeer mjn medicijn man is de HEER ik hoop niet dat dit bericht nu ook weer verkeerd overkomt ik kan soms moeilijk dingen verwoorden dat klopt maar mijn hart is van goede wil voor alle mensen Vind en t doet me pijn dat mensen me afwijzen om t feit dat ik anders ben Ik ben een kind van God net als iedereen hier met onhebbelijkheden maar ook mijn hebbelijkheden de mooie kanten En jammer dat er niet naar geluisterd word en ja ik kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken en terrecht wil ik dan een ding vragen ga biddend naar mijn jouwn Vader en vraag om genezing van mij om me te herstellen maar medicatie en een psyc i snite wat iknodig heb Ik heb een Vader nodig en die heb ik Hij is het die me sterkt spaart en bewaard En t spijt me dat ik zo overkom en t niet goed kan verwoorden wat ik bedoel Maar ik bedoel t goed Ik wens dan ook iedereen die dit leest en er weer over praat met elkaar Gods zegen En ja t doet me pijn om te zien hoe mensen gelukkig zijn een kindje op de arm houden een trouwfoto die voor bij gaat hier beste pieter ik heb maar een verlangen om gelukkig te kunnnen zijn Maar omdat ik een stoornis heb ben ik alles kwijt mijn kinderen mijn dromen mijn leven daarom ben ik ook fel omdat ik weet dat t niet meer onze dromen kunnen zijn t is God die dit laat gebeuren en ik mag zeggen dat je gezegend bent pieter ik vind dat ook fijn om te zien maar ik had hier een beetje meer begrip vewacht van christenen dat en ook ik ben gezegend want God houd van mij onvoorwaardelijk en helpt me hier doorheen Ik zit midden in een dal en kom er uit maar heb wel begrip van mensen nodig en niet afwijzing van ik moet rust hebben en medicatie nemen Ik word gevormd Hij is mijn pottebakker en Hij is het die mij rust geeft
Gods zegen gewenst aan jouw je kinderen je vrouw
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:44
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: |
juist ja:
KLEF |
als je het te klef vind dan sla je dit topic toch lekker over griffin het is niet verplicht om te lezen hoor , maar we houden ook van jou hoor !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 13:15
|
|
|
|
| ELISE438 schreef: | Het leven bestaat uit uitersten.
Ik krijg felicitaties met het behalen van mijn diploma. Vanavond is de diplomering.
En ik wordt gecondoleerd met het overlijden van mijn opa. Morgen is de begrafenis.
Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar.
Gelukkig kan ik goed relativeren en blij zijn met een prestatie en meeleven met verdriet van anderen.
Staat ook ergens in de bijbel he, ik weet niet meer waar... weet iemand anders waar dat staat? meeleven in vreugde en blij zijn voor de ander en treuren met de mensen die verdriet hebben?
Vriendelijke groet, Aranka |
Van harte gefeliciteerd met je diplomering! en hoe dubbel ook....van harte gecondoleerd met het verlies van je opa.
Het stuk wat je zoekt staat in romeinen 12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 13:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Motorzagen??? Dat is een teken dat er (nog) bomen staan. Als ze ijverig zijn met snoeien en omzagen heb je er volgend jaar geen last meer van. Dan hebben ook de vogeltjes geen plek meer om een nestje te maken  |
Voor 1 is er nog plek op mijn balkon, heb ik een nestkastje hangen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 13:55
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Een dikke knuffel voor Visser, omdat hij geopereerd wordt morgen.  |
Ik sluit me hierbij aan... beterschap Visser, heel veel sterkte met je operatie... !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 15:00
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Een dikke knuffel voor Visser, omdat hij geopereerd wordt morgen.  |
Sterkte Visser, en ook van mij een dikke knuffel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 15:08
|
|
|
|
Jaja....en hier is de zon ook eindelijk doorgebroken Kan ik heerlijk gaan genieten van een paar redelijk vrije dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 15:58
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: |
juist ja:
KLEF |
Hihi, Griffin die het met Chatuliem eens is...dat ik dat nog mee mag maken! Tis dat ik niet zo van klef hou, anders kreeg je nu een knuffel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 16:34
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Hallo pieter
Even iedereen uit de brand helpen Ik ben verward maar maak ook genoeg mee en juist omdt ik nieuw geworden mens ben in d egoede zin God me heelt en veranderd Ik schrijf niet allemaal onzin hier ik schrijf ook om dat God me veranderd en ik bid en hoop dat t meer en meer zal worden maar de mens telkens weer zegt dat t nooit zal veranderen en ik maar medicatie moet nemen dt doet me zeer mjn medicijn man is de HEER ik hoop niet dat dit bericht nu ook weer verkeerd overkomt ik kan soms moeilijk dingen verwoorden dat klopt maar mijn hart is van goede wil voor alle mensen Vind en t doet me pijn dat mensen me afwijzen om t feit dat ik anders ben Ik ben een kind van God net als iedereen hier met onhebbelijkheden maar ook mijn hebbelijkheden de mooie kanten En jammer dat er niet naar geluisterd word en ja ik kan me voorstellen dat mensen zich zorgen maken en terrecht wil ik dan een ding vragen ga biddend naar mijn jouwn Vader en vraag om genezing van mij om me te herstellen maar medicatie en een psyc i snite wat iknodig heb Ik heb een Vader nodig en die heb ik Hij is het die me sterkt spaart en bewaard En t spijt me dat ik zo overkom en t niet goed kan verwoorden wat ik bedoel Maar ik bedoel t goed Ik wens dan ook iedereen die dit leest en er weer over praat met elkaar Gods zegen En ja t doet me pijn om te zien hoe mensen gelukkig zijn een kindje op de arm houden een trouwfoto die voor bij gaat hier beste pieter ik heb maar een verlangen om gelukkig te kunnnen zijn Maar omdat ik een stoornis heb ben ik alles kwijt mijn kinderen mijn dromen mijn leven daarom ben ik ook fel omdat ik weet dat t niet meer onze dromen kunnen zijn t is God die dit laat gebeuren en ik mag zeggen dat je gezegend bent pieter ik vind dat ook fijn om te zien maar ik had hier een beetje meer begrip vewacht van christenen dat en ook ik ben gezegend want God houd van mij onvoorwaardelijk en helpt me hier doorheen Ik zit midden in een dal en kom er uit maar heb wel begrip van mensen nodig en niet afwijzing van ik moet rust hebben en medicatie nemen Ik word gevormd Hij is mijn pottebakker en Hij is het die mij rust geeft
Gods zegen gewenst aan jouw je kinderen je vrouw
groet anita |
Laat ik dan ook nog maar es proberen duidelijk te zijn...
Ik wijs niemand af vanwege wat voor handicap dan ook. In mijn bedrijf hebben 5 van de 7 werknemers een serieuze lichamelijke handicap. Volgens mij verdienden deze mensen een kans en ik heb ervoor gekozen ze die te geven.
Maar daar ligt waarschijnlijk ook het verschil tussen mij en veel anderen. Ook op deze site wordt veel geknuffeld, als iemand het minder heeft, of ziek/zwak/misselijk is, is het maar van: Goh wat zielig... Ik heb een andere benadering: ik ga uit van wat ik zie, lees en opmerk. Medelijden geven is niet mijn sterkste punt, duidelijkheid geven wel. Ga liever uit van de mogelijkheden dan van de onmogelijkheden en als het nodig is ben ik ook niet te beroerd om iemand letterlijk, of via forum bijvoorbeeld, een schop onder dn kont te geven.
Maakt mij dat hard of arrogant? Zou best kunnen, ben ik ook niet echt mee bezig, ik geef mn mening, thats it.
En ja, ik sta hier op een foto met mn dochter, ben gelukkig getrouwd en ook materieel gaat het mij bijzonder voor de wind. Op dit moment en daar ben ik dankbaar voor. Wat hier niet op fotoos of op mijn profiel staat zijn de krassen en deuken op mn ziel uit het verleden maar geloof me dat er genoeg zijn. Veel te veel naar mijn zin. Datzelfde geld ook voor mijn vrouw, ook krassen en deuken genoeg. Mij is indertijd ook op niet mis te verstane wijze de waarheid gezegd en ik ben daar nu blij om hoewel ik die mensen toen wel wat had kunnen aandoen!
Pieter, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:19
|
|
|
|
Hoe bedoel je de laatste zin ??? Ik ben zeker niet zielig integendeel Ik ben rijk in wat God met me gedaan heeft en die schoppen heb ik niet nodig waar ik nu bedenk vandaag en vanacht dat je deels gelijk hebt maar dat ik op een punt zit waar die schoppen juist averchts werken en ik veel liefde nodig heb en ja hoor niet de knuffels die jij bedoelt en ééndagsdate s Ik weet heel goed dat ik kwetsbaar ben maar dat was ik vroeger niet en nu van uit de kwetsbaarheid mag ook ik groeien En God wil dat ik liefdevol omarmt word zo als HIJ dat ook deed Ik verlang niet naar een man een date ik zou willen dat ik echte vrienden had kon hebben en kon houden datis me meer waard dan een relatie Ik heb nu een levende relatie met de HEER en daar komt niemand tussen En goed dat je mensen wilt wijzen maar besef aub dat je meer pijn teweeg kunt brengen dan je lief is mooi dat jij en ik toch nog zo even een gesprek hebben en elkaar dan zo leren kennen Ik ben niet afgunstig begrijp me heel goed En heb niet altijd pijn als ik kindjes en trouwjurken voorbij zie komen Maar soms zoals nu en ik ga niet alles vertellen waar ik nu inzit en wat ik moet opbrengen is loodzwaar echt t is niet om zielig te doen maar t breekt mijn hart En als jij dan zoveel hebt mee gemaakt dan mag en kun je daar toch rekening mee houden naar anderen toe ik hoop maar weer dat je me begrijpt ik gun iedereen t beste ik kan omdat God me dat geeft nu Mijn ouders mjn leven met hun bespreken God opend deuren en mooie ook En Heb mijn ex mogen vergeven dat geeft rust maar mijn kinderen loslaten in deze situatie is alles wat me onrustig maakt 15 jaar gezorgd niets voor me zelf alles voor de kids oudste met autisme middelste er tussen in een kadoo met nog een kindje toen ik dacht dat ik weer verder kon met ex weer alleen moderen ten koste van de middelste blijkt t kind een hechtingsprobleem te hebben en ik ging tijdelijk naar een rust centrum om de afspraak was mijn kindjes terug te krijgen jeugdzorg heeft ze ag genomen wat God gegeven heeft met alle gevolgen van dien verscheurin g ten volle dat is wat de werled is voor mij pijn en nog eens pijn nog maals ik ben niet zielig ik heb geen schoppen nodig ik heb net als mijn kindjes en daar ben ik God dankbaar voor dat ze dat krijgen in een gezin liefde nodig die heb ik nooit gehad maar niet de wereldse liefde als man en vrouw dat kan me gestolen worden Ik werk aan me zelf heb wel hulp en t gaat wel goed alleen van de week even niet ik heb mijn ups en douwns net als iedereen En ja ik heb hier hele lieven mensen die dat heel goed begrijpen waar ik goede gesprekken mee heb Geen dates geen ontmoetingen Ik voel dat als een warme arm om me heen liefde me troosten maar niet veroordelend en wijzend zo is Jezus toch ook niet Ik wil worden zoals HIJ mij bedoelt heeft en daar ga ik voor
wens je nogmaals Gods zegen veel liefde voor elkaar
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:20
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Jaja....en hier is de zon ook eindelijk doorgebroken Kan ik heerlijk gaan genieten van een paar redelijk vrije dagen  |
T'is wat zeg zelfs in Overijsel schijnt de zon  Geniet ervan Imke doe ik ook
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 5 juli 2011, 17:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 17:58
|
|
|
|
ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!! Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten..... Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken. Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:10
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ik ken er ook zoeen...'moeders'. die denkt elk moment dat ik vrij ben te kunnen inpikken. zo van:'we kunnen toch wel even daar of daar naartoe rijden?'. hallo: ik zit de hele dag al achter 't stuur...ze verwacht ook dat ik altijd maar voor iedereen (lees: broer en zussen) klaar sta. sinds ik hier woon (en da's nu 5 jaar) hebben ze nog geen spijker voor me in het hout geslagen... | Ik leef met je mee, sinds ik alleen ben denken meer mensen over mijn agenda en tijd te kunnen beschikken.....nee, leren zeggen, het moeilijkste woord wat er is......gaat steeds vaker in mijn woordenboek voorkomen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:12
|
|
|
|
|
it's a beautiful day, the sun is shining.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:14
|
|
|
|
|
nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:14
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hihi, Griffin die het met Chatuliem eens is...dat ik dat nog mee mag maken! Tis dat ik niet zo van klef hou, anders kreeg je nu een knuffel |
het is maar net hoe je het interpreteerd, echte liefde die je elkaar toont zie ik als cadeautje niet als klef ,pas als het als slijmen bedoeld is of hooglijk overdreven vind ik het klef maar dat was hier niet aan de orde vind ik maar dat is mijn mening
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:20
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik heb mijn relatie ook hier gevonden...betekent dat ik nu gelijk mijn lidmaatschap op moet zegggen??? dacht het niet!!! Ik blijf nu voor de gezelligheid, om te delen, mee te leven en voor mij persoonlijk, voor de contacten tijdens mijn toch wel eenzame werk in de nacht, er is altijd wel iemand om mee te praten..... Kom ik dan te kort?? NEE. Maar de gesprekken hier zijn waardevol, heeft niets met aandacht te kort komen te maken. Anders had je je vraag anders moeten stellen,is mijn mening. |
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:25
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:26
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | nog een 9 dagen werken en dan vakantie!!!!Wat een vooruitzicht!! |
oeff das zeker een naar vooruitzicht ik hoop voor je dat je niet te lang van je werk hoeft weg te blijven.
zelf heb ik het geluk dat annet er in trapte dat het geld op is en we dus echt niet op vacantie kunnen
YESSSSSS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
|
|
|
|
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN
GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD
EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH
ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU
GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN
gODS ZEGEN GEWENST
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |  |
ik dacht dat jij wel wat gewend bent Hannah  valt me tegen dat je van zoiets al schrikt.. kom op... grote meid zijn
|
|
| Naar boven |
|
|