| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb hem al een mail gestuurd...  |
Whaaaaaaaaaa dat was te verwachten eens een kind altijd een kind he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:40
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | ben jij gelukkig op dit moment ?
eerlijk antwoorden
waarom wel of waarom niet ? |
Ik ben heel gelukkig om dat ik er steeds meer achter kom wie ik mag zijn in christus Een mooie Parel Een geliefd kind van de Vader En op een mooie ontdekkingstocht ben waar heen leid jouw weg ??? En waarom is het mooist in waar toe neer te zetten Als ik daar naar uit kijk ben ik heel gelukkig En waarom niet Dat mensen elkaar niet begrijpen En dat mensen mij niet begrijpen wie ik diep van binnen ben op een paar naar dan weet je dat je echte vrienden hebt
Groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:51
|
|
|
|
[quote=ANITA695]Anita,
tegen wie heb je het nu precies? je hebt het steeds over JOU, is dat iemand in het bijzonder, of bedoel je hier iedereen mee die op jou reageert?
Je geeft ook geen antwoord op de vragen wat je dan wel bedoelt. Ik ben nl. ook wel benieuwd wie je dan bedoelt met NABESTAANDEN. Dus bij deze nogmaals de vraag om aan te geven WIE je bedoelt!!
Anita, als ik de reacties lees, krijg ik de indruk dat iedereen juist probeert om jou te begrijpen, maar blijkbaar zie jij dat anders en zie jij dat als kritiek of niet geaccepteerd worden. (maarja dat is mijn mening maar).
ohja, en niemand is volmaakt!!
Laatst aangepast door
|
THIRZA120
|
op woensdag 6 juli 2011, 16:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:51
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | zoekt een naald in de hooiberg. Ik hoop dat het snel vind. Kijkt vooral naar de marktplaats, misschien staan jullie fiets te koop |
Ja, dat had ik ook al bedacht...ga ik zeker doen. Nooit geschoten, altijd mis..toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:52
|
|
|
|
[quote=ANITA695]
Jij mag je mening geven, ik ook.Je hoeft me dus ook niet te vertellen dat ik mn mond moet houden, ben ik dus ook absoluut niet van plan.
Jij opent dit topic, uit woede omdat iemand iets tegen je zegt wat je niet zint. jij mag iedereen die iets zegt wat je niet zint aanvallen. Je mag zelf mij aanvallen omdat mijn man iets tegen je zegt wat jou niet aanstaat. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen uitspraken, NIET voor die van een ander. Heb je me ooit gevraagd wat ik van die uitspraak vond? Geloof het niet he. (en ja, die zou ik anders geformuleerd hebben, maar daar hoeft mn man dan weer geen boodschap geen te hebben)
Om ff ontopic te blijven:
Omdat jij helaas treurige dingen op relatiegebied hebt meegemaakt, mogen mensen (die vaak zelf ook genoeg ellende op dat gebied gehad hebben) die hier hun geliefde vinden blijkbaar niet op cm blijven staan. ,En geloof het of niet,ik kan me best voorstellen dat het zeer kan doen dat te zien, maar als je je aanmeld op een datingsite kan je er ook vanuit gaan dat je mensen tegenkomt waarbij dat gelukt is. De meeste mensen die hier zitten en een relatie hebben, hebben elkaar op deze site gevonden. Maar buiten dat vonden ze ook gewone vrienden, en dat is voor de meeste van ons de reden om lid te blijven, of om af en toe nog even terug te komen. Christianmatch adverteerd zelfs met het regeltje: ook voor vriendschap.
maar zoals jij je nu aangevallen voelt voor meerdere mensen, zo worden mensen met een relatie hier heel regelmatig aangevallen op het feit dat we een relatie hebben. terwijl de meeste er in hun profiel toch heel eerlijk in zijn geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:54
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ups en downs zullen je ook tekenen. Een tijd terug plaatste ik hier een stukje over een mooi/goed hart ...
Een goed hart
Op een dag stond er een jongenman in het midden van zijn dorp en beweerde dat hij het mooiste hart had van de hele vallei. Een grote menigte had zich om de jongeman verzameld en ze waren het allemaal met hem eens, zijn hart wasperfect. Er zat geen schrammetje of wond in zijn hart en ze waren het er allemaal over eens dat het het mooiste hart was wat ze ooit gezien hadden. De jongenman was er erg trots op en pochte nog meer over zijn mooie en perfecte hart.
Op een dag verscheen er een oude man vanuit de menigte en zei "Waarom is jou hart niet zo mooi als de mijne." De menigte en de jongeman keken naar het hart van de oude man. Het sloeg krachtig, maar het zat vol lidtekens en er waren plaatsen bij waar er stuken uit waren gehaald en andere stukken waren in gezet, maar deze stukken paste er niet mooi in, de hoeken waren rafelig. Er waren plaatsen bij waar hele stukken miste uit zijn hart. De mensen keken verbaasd - hoe kun je zeggen dat je hart aller mooiste is dachten ze?
De jongenman keek naar het hart van de oude mans en zag de staat waarin het verkeerde en lachte "Je maakt een grapje," zei hij. "Vergelijk jouw hart eens met de mijne. Die van mij is perfect en de jouwe is een puinhoop vol lidtekens en scheuren." "Ja," zei de oude man, "jouw hart ziet er perfect uit, maar ik zou niet met je willen ruilen. Kijk" sprak hij, "elk lidteken vertegenwoordigt een persoon aan wie ik mijn liefde heb gegeven - ik scheur een stukje uit mijn hart en geef het, en vaak geven ze me een stukje van hun hart aan mij terug om zo de lege plaats op te vullen. Maar de stukken zijn niet precies hetzelfde. Ik heb gerafelde hoeken, dat ben ik met je eens, maar het herinnerd me er aan dat we de liefde met elkaar hebben gedeeld. Soms geef ik een stukje van mijn hart weg en heeft de ander me geen stukje van zijn hart terug gegeven. Dat zijn de lege gaten - het geven van liefde is een risico. Ook al zijn die gaten in mijn hart pijnlijk, ze blijven open. Het herinnert me er aan dat ik ook liefde heb voor deze mensen en ik hoop dat ze op een dag zullen terug keren en het gat zullen opvullen. Zo," zei hij "zie je nu wat echte schoonheid is?"
De jongenman stond geheel roerloos met tranen die over zijn wangen rolde. Hij wandelde naar de oude man toe en greep in zijn perfecte hart en scheurde er een stuk uit. Hij offerde het aan de oude man met trillende handen. De oude man nam zijn offer aan, plaatste het in zijn eigen hart. Hij nam een ander stuk uit zijn hart en plaatste het in de wond van het hart van de jongenman. Het paste wel niet perfect, er zaten wat rafels aan, maar de jongenman keek naar zijn hart, niet meer perfect, maar mooier als voorheen, omdat de liefde van de oude man nu ook door zijn hart stroomde. Ze omhelsden elkaar en wandelden zij aan zij weg. |
Geweldig mooi cross
Tranen die nu komen zal maar niet vertellen wat ik denk of voel want dat word weer verkeerd opgevat Maar dan zeg ik dankjwel dat ik dit mocht lezen en jij dat hier wilde delen
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:00
|
|
|
|
|
GODS ZEGEN ALLEMAAL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:02
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Jij mag wel stoppen met reageren hoor je gaat maar door ik praat niets goed ik ben die ik ben met mijn denken en accepteer eens dat ik niet alles goed kan doen ik bedoel t anders allemaal maar laat maar ik leef mijn leven wel alleen zonder mensen en kinderen dat is beter
Gelukkig denkt mijn Vader hier anders over ik ben geliefd bij hem en hoef de goedkeuring niet van jou
Hij heeft me gemaakt |
Als ik jouw reakties lees komen bij mij toch vragen Anita. Waarom ga je een discussie op het forum aan als je weet dat er reakties komen die je misschien niet bevallen? En waarom ga je er vanuit dat iemand jou niet accepteerd als diegene een andere mening heeft? Iedereen is toch anders en reageert op zijn of haar manier. Het lijkt wel of iedereen steeds jou moet accepteren, wat je ook schrijft, want dat zeg je steeds als een reaktie jou niet bevalt. Terwijl ik sterk de indruk krijg dat jij de ander zijn/haar mening helemaal niet accepteerd.
En om in jouw woorden te blijven, wij zijn allemaal door Hem gemaakt.....precies zoals we zijn....probeer dat eens te begrijpen en te accepteren....dat maakt het leven en de discussies hier op het forum een stuk aangenamer.
Laatst aangepast door
|
KATHY142
|
op woensdag 6 juli 2011, 17:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:06
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Blijf trouw aan jezelf, met je fouten, je krachten je eenzaamheid soms, je emoties , je moed aan dàt wat alleen maar in jou uit kan groeien in wisselend klimaat met wat kwaad is en goed. Blijf trouw aan je denken, verlangen en voelen, aan uiten, aan warmte, aan stilte en muziek. Want jij bent een mens als geen ander op aarde in jou is de wereld bijzonder uniek.
Blijf trouw aan jezelf, aan je lachen, je zingen, je vallen en opstaan, je inzet, je pijn aan dat wat bij jou hoort, je warmte en verlangen waardoor je in alles herkenbaar zult zijn. Blijf trouw aan je denken, je zwakte, je aarzelen je hoop en je waarde, je angst, je muziek want jij bent een mens die gewoon van belang is in zijn en bestaan, zo verrassend uniek.
Blijf trouw aan jezelf, bouw een hut in de wereld waarin je kunt wonen, kunt schuilen voor 't kwaad kunt warmen en wapenen in hoop en begrijpen wanneer men je pijn doet in liefde en haat. Blijf trouw aan je wezen, aan zwakte en krachten en speel heel alleen voor jezelf wat muziek want jij bent een mens om veel van te houden in jou is de wereld bijzonder uniek.
Weet niet wie de auteur is van dit gedicht. Kreeg hem eens tijdens mijn studie onder ogen en vond hem zo mooi. Deze uitspraak pas er goed bij: I'm Gods original creation. Iedereen is uniek, dus wees trots op jezelf. |
Geweldig mooier kan ik niet opgetild worden vandaag .
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:14
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?  |
Als t zo mag zijn dat er iemand op je pad mag komen Bid God om wijsheid en kracht Ik wens je alle liefde van de wereld toe En relatie tja wat verwacht je er van en van elkaar Er zullen heel wat puzzels aan elkaar gelegd moeten worden en kijken of ze passen voor t niet past Bij mijn zoon waar hij woont mag t onder begeleiding en dat is mooie te zien dat mensen gelukkig zijn met hun handicap mag ik da zo zeggen want ik heb ook een handicap niet deze maar weet dat de puzzel niet te leggen is voor mij in geen enkele relatie en dat doet enorm zeer Maar één relatie houd wel stand dat is de relatie met mijn Heer Hij laat me nooit los wat er ook gebeurd En mijn woestijn zal ooit een mooie fontein van vreugde worden als ik bij HEM ben
Lieve groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:25
|
|
|
|
|
... dit knijn gisteren geroosterd is in de zon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ... dit knijn gisteren geroosterd is in de zon... |
Wist wel dat knijn niet zonder ons kon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:32
|
|
|
|
ik dacht het knijn even aan rust toe was???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:37
|
|
|
|
Wat wil je zeggen met dit topic? Dat cm alleen moet zijn voor alleenstaanden?
En dat weduwen/weduwnaars naar elders moeten gaan?
En zodra je een relatie hebt cm moet verlaten?
Deze discussie is in het verleden aal heel vaak gevoerd. En van mijn part komt er een slotje op dit topic.
Ik begrijp uit jouw bijdrages dat je geen relatie zoekt. ivm je handicap? Je zoekt vriendschap. Maar met je hele houding op het forum , stoot je mensen af. En dat is wat er nu gebeurt. Je voelt je niet begrepen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Whaaaaaaaaaa dat was te verwachten eens een kind altijd een kind he  |
...ik durf het tenminste eerlijk zeggen...trouwens, het was maar alleen om te vragen of hij mijn rechterschoen wil terug brengen want die heeft hij vorig jaar meegenomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik dacht het knijn even aan rust toe was???  |
knijn heeft geen rust in haar jeukende pootjes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:40
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?  |
ik niet savanti, je bent mij te jong verder spoor ik zelf ook niet zo, volgens de psych. ze gaven me 2 diagnoses. wat dat betreft denk ik dat t dan moeilijker is om te 'relateren' tenzij de partner de stabiliteit zelfe is, zich niet gauw afgewezen voelt, tegen een stootje kan, enzo. t is moeilijk dus, maar.....beste savanti, niet onmogelijk. houd moed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik durf het tenminste eerlijk zeggen...trouwens, het was maar alleen om te vragen of hij mijn rechterschoen wil terug brengen want die heeft hij vorig jaar meegenomen...  |
Zeg ben nie blond he je mag echt gewoon toegeven dat je in die goedheilig man geloofd ook al ben je belg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:43
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid]
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 griffin748, 40 jaar, regio 035, bbq? leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... en volgt cursus bij Crossroad jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:45
|
|
|
|
nog even alle info op een rijtje; (mede als antwoord op de vraag van jonasveve )
we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders..... er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf. wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:47
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben of krijgen ?
waarom wel en waarom niet ? |
ha savanti, hier ben ik weer, zie mijn reactie op je vraag over mensen met een psychische handicap in relatie en begrijp mijn antwoord hier:
ik denk dat mijn kinderen gebaald zouden hebben als ik ze gehad had. .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Daarentegen kon het ook mij niet ontgaan dat van de "megafestivals" van voorheen, maar een fractie overbleef.
Pieter, dat wou ik ff kwijt  |
de 30e juli telt de picknick-fractie tot nu toe 26 leden.... 
hannah; wil niets kwijt; 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 6 juli 2011, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:00
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | zou jij baalen als je geen eigen kinderen zou hebben of krijgen ?
ik heb geen biologisch eigen kinderen. ik denk dat het voor de één meer moeite kost dit te accepteren en verwerken, dan voor de ander.
zelf heb ik nu gekozen voor pleegouderschap; immers; er zijn zoveel kinderen die een warm en veilig plekje nodig hebben! ik heb er nog nooit één moment spijt van gehad, want ook al zijn ze "niet uit eigen buik gerold", en vragen zij vaak meer zorg dan gemiddeld; ik houd wel degelijk van hen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:13
|
|
|
|
hee savanti....
het ene topic is nog maar net van start gegaan en dan kom jij de volgende dag alweer met een nieuw topic? tis mooi dat je het forum levendig houdt,maar hou je de andere topic's dan ook een beetje bij? bv het vorige topic over autisme is best wel interessant,maar als je elke een dag of om de paar dagen een nieuw topic op het forem zet,veslapt de aandacht al snel van het vorige topic .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIE985
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:37
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Bij het menu bovenaan heb je Home, chatbox etc. Kies voor chatbox. Overdag is er niet veel te doen maar in de avonduren wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van de chatbox. Iedereen praat door elkaar en de sfeer is soms slecht maar ook vaak wel gezellig. Het systeem is dan dat men apart gaat chatten. Ik raad je aan eens te kijken naar mijn lincs. CM heeft een computerprogramma dat je profiel vergelijkt met die van potentiële kandidaten. Als je bij elkaar in de buurt woont en hetzelfde opleidingsniveau dan scoor je beter, naast andere dingen die ook van belang kunnen zijn. Uiteindelijk komt het aan op een chatcontact en dan kun je na een tijdje bellen of ontmoeten of zo. Bekijk de profielen van de mensen, dat zegt ook veel en geeft een indruk van iemands mogelijkheden,
Thomas |
He thomas bedankt voor wederom een duidelijke uitleg! De lincs had ik ook gevonden ,veel "'jonkies"" dat begrijp ik dan weer niet. Ook was ik gematch met een man waarmee ik heel weinig gemeen had en ver weg woonde??? Nou ja we zien wel. Gezien je berichtjes vermaak jij je best op het forum! Veel plezier verder ik ga de chatbox weer proberen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Onzin?! Op het forum!?! Thomas toch...
Hoewel het misschien niet verwacht wordt gebeurt het toch wel eens. Eigenlijk is het forum een ontmoetingsplaats net zoals een kroegje dat kan zijn of een supermarkt. Je kan er best iemand tegen komen waarmee je nadien aan de babbel raakt...een klein vonkje kan dan nog zijn. Euh...heb ik ook maar horen zeggen...  |
Misschien weet je het wel zeker, lol. Natuurlijk is het zo dat er op bijdragen gereageerd wordt, natuurlijk kan er een beeld ontstaan uit een of meerdere bijdragen. Ik krijg naar aanleiding van opmerkingen op het forum ook mails. Maar op het forum jezelf met dat doel presenteren is wel een heel indirecte en omslachtige wijze van een date zoeken, om het maar eens eufemistisch te zeggen. Persoonlijk geloof ik niet zo in de chatbox maar anderen vinden van wel, nou prima dan, als het voor iemand werkt, dan werkt het. De meeste mensen doen er toch het beste aan de lincs of eventueel de matches eens door te kijken en een mailtje sturen is dan wel handig, eventueel begin je een chat. Maar daten met forumbijdragen lijkt me omslachtig, het kan wat ondersteunen als er een beeld uit ontstaat, dat is dan wel alles. Ik vind het forum meer voor het aankaarten en doordenken van onderwerpen en minder voor hele en halve flirtpartijen. Dat velen daar klaarblijkelijk anders over denken, merk ik ook wel.
Thomas, vermaakt zich hier inderdaad meestal uitstekend.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 juli 2011, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:29
|
|
|
|
| MARK811 schreef: | Volgens mij is die afstand precies hetgeen wij benoemen als "geloof" Er zit zeker een gevaar in. De letterlijke tekst geloof ik niet, maar gelukkig wel de strekking van het verhaal. |
Vraagje, geloof jij wel dat Jezus Gods Zoon is en dat Hij uit de dood is opgestaan ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:32
|
|
|
|
Weet je nu wat ik nu niet begrijp, dat W'tje kon zien wat er geschreven stond terwijl ze niet eens op mijn profiel was geweest. IK EIS UITLEG
Hetzelfde geldt voor Hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:32
|
|
|
|
Wisten jullie dat Mariska weer terug is ?? wb. Mariska !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik durf het tenminste eerlijk zeggen...trouwens, het was maar alleen om te vragen of hij mijn rechterschoen wil terug brengen want die heeft hij vorig jaar meegenomen...  |
Wist je dat het juli is Frank ??, hint hartje zomer... nog lange geen tijd voor sinterklaas...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 6 juli 2011, 19:34
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|