| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 19:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Heren! Hij gaat toch nog op vakantie? Daarna komt hij toch met een leuk verhaal? Of niet als het een saaie vakantie was....... Jullie zijn gewoon wat ongeduldig.......  |
In ieder geval wordt het 2x een zwembad bij het hotel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELISE438
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 20:23
|
|
|
|
Ik ga naar Tsjechië mee op vakantie als reisbegeleider met Adios reizen. Samen met nog een reisleider en 5 deelnemers. Dit is een christelijke reisorganisatie die het mogelijk maakt, dat mensen met een licht verstandelijke beperking ook op vakantie kunnen gaan.
Hier ligt mijn hart en haal er veel voldoening uit.
Groet, Aranka
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 20:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja...heel mooi...
Denk dat er soms vaak....een pootje gebroken...MOET..worden ja |
misschien worden er bij ons wel ns pootjes gebroken zonder dat wij het zo zien. dan noemen we dat strijd of stress. of 't zit ook allemaal tegen. terwijl het de Herder is die ons iets probeert te leren.
hebben jullie al ' t niveau bereikt dat je het voor enkel vreugde acht als je in allerlei verzoekingen terechtkomt? ik ben daar nog niet!
verder n hele mooie gelijkenis, waarvoor dank!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 20:42
|
|
|
|
| MARGREET471 schreef: | Ik zit sinds gisteren in Tuinesië, dat is gewoon regio 0180, maar dan nu in een ruim vrijstaand huis waar alles 2 tot 7 x zo groot is als in het omgebouwde klaslokaal waar ik normaal woon. 2 gróóóóte t.v.'s, tuin rondom, ligbad, hypermoderne tuinmeubels, open haard binnen en buiten, en 2 katten
daar gaat t om he, om die katten. die mag ik verzorgen, en de plantjes, en dan mag ik gebruik maken van alles wat t huis me biedt, inclusief de polder waaraan dit huis grenst.
ga straks maar ns n eind banjeren door die polder, k moet oefenen voor mijn 'echte' vakantie in Tjechië, wandelen in de Bohemen.
verwend! eerst Tuinesië en daarna Tjechië.
the bad news is: ik heb mijn eigen gevleugelde huisdier ook meegenomen, mijn kanarie Simson. en nu moet ik voortdurend allert zijn. heel voortdurend.
dus toen ik dat vanmiddag even niet was bij het uitpakken van de boodschappentassen had één van de katten al een uithaal naar Simson gedaan.
Hij leeft nog, maar hij is wel n beetje aangeslagen en er zat wat bloed op zijjn 'borstkast'. als dat maar goed gaat.
eigenlijk zoek ik nu iemand in de regio 0180 die 3 weken voor simson wil zorgen  |
**Gelukkig hebben ze Simson zijn kop-veren niet geplukt anders was hij zijn krachten kwijt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:03
|
|
|
|
Volgende week, 13 juli , begint het nieuwe mosselseizoen weer. Maar visser heeft ze nu al op. Dankzij één van zijn zonen, die deze week er wat van meenam. Eerst gekookt ... een klusje wat toen over was, gebakken. Verrukkelijk. Ze zijn dit jaar echt geweldig. Volle schelp, heerlijk mals , coctailsaus erbij, die mn zoon zelf gemaakt heeft......visser lust er wel pap van.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 9 juli 2011, 21:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | De geweldige geur van een barbeque , die bij de buren aanstaat, dringt in mijn huis.  |
Heb ik leukere buren, die nodigen heel de straat uit voor hun bbq
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Volgende week, 13 juli , begint het nieuwe mosselseizoen weer. Maar visser heeft ze nu al op. Dankzij één van zijn zonen, die deze week er wat van meenam. Eerst gekookt ... een klusje wat toen over was, gebakken. Verrukkelijk. Ze zijn dit jaar echt geweldig. Volle schelp, heerlijk mals , coctailsaus erbij, die mn zoon zelf gemaakt heeft......visser lust er wel pap van.  |
Jij boft wel erg met een zoon die kok is zeg....... Hoorde ik je pas geleden ook al niet over slibtongetjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Heb ik leukere buren, die nodigen heel de straat uit voor hun bbq  |
Dáár zullen we het maar niet over hebben. Je moest eens weten wat voor geweldige buren ik heb. Die komen in aanmerking voor de nominatie, buur van het jaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:14
|
|
|
|
..... eh.....
durf het haast niet te zeggen....
lichtelijk aangebrandde chili....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dáár zullen we het maar niet over hebben. Je moest eens weten wat voor geweldige buren ik heb. Die komen in aanmerking voor de nominatie, buur van het jaar.  |
Heerlijk is dat he, wij hebben dat ook. Dat vind ik het enige jammer van verhuizen, ik kan mn buren niet meenemen
( gelukkig verhuizen we maar 300 meter en gaat mn buurvrouw vanaf september 3 dagen in de week op Esther passen dus zien we elkaar nog bijna dagelijks)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:17
|
|
|
|
... mensen hier in de straat zien liever katten op de bbq...
dus zo geweldig zijn ze niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:17
|
|
|
|
Waar zitten die CM-vrouwen met hun gedachten tijdens het koken
iedereen laat de boel maar aanbranden, niet te geloven.
Visser, die zoiets nou nooit meemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:19
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waar zitten die CM-vrouwen met hun gedachten tijdens het koken
iedereen laat de boel maar aanbranden, niet te geloven.
Visser, die zoiets nou nooit meemaakt  |
ik was vergeten gaspitje uit te draaien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:22
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Heerlijk is dat he, wij hebben dat ook. Dat vind ik het enige jammer van verhuizen, ik kan mn buren niet meenemen
( gelukkig verhuizen we maar 300 meter en gaat mn buurvrouw vanaf september 3 dagen in de week op Esther passen dus zien we elkaar nog bijna dagelijks) |
Dat was ook één van de redenen dat visser niet ging verhuizen. Ondanks het aandringen van W-tje, om maar naar de Veluwe te gaan verhuizen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ik was vergeten gaspitje uit te draaien. |
Dat snap ik. Maar je was ook vergeten om te gaan eten zeker? Want normaal draai je de pit uit als je de pan van het vuur haalt, lijkt mij tenminste.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:27
|
|
|
|
ik hoop binnenkort Zeeland met een bezoekje te vereren. Dus Visser, mocht je iets bekends zien, Ja, dan ben ik dat
Laatst aangepast door
|
THIRZA120
|
op zaterdag 9 juli 2011, 21:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat snap ik. Maar je was ook vergeten om te gaan eten zeker? Want normaal draai je de pit uit als je de pan van het vuur haalt, lijkt mij tenminste.  |
Ik had al opgeschept. En ik wachte 10 minuutjes met nog een keer opscheppen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:34
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | ik hoop binnenkort Zeeland met een bezoekje te vereren. Dus Visser, mocht je iets bekends zien, Ja, dan ben ik dat  |
En niet W-tje; die gaat richting Griekenland. Sorry W, dat krijg je nu eenmaal van.
Geef maar veel geld uit, dan hoef ik minder geld aan die Grieken te geven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 21:40
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | ik hoop binnenkort Zeeland met een bezoekje te vereren. Dus Visser, mocht je iets bekends zien, Ja, dan ben ik dat  |
Misschien nodigt hij je wel uit om mosselen te komen eten?  Kan je daarna een leuk verhaal vertellen hoe het was.........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 9 juli 2011, 21:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat was ook één van de redenen dat visser niet ging verhuizen. Ondanks het aandringen van W-tje, om maar naar de Veluwe te gaan verhuizen.  |
En je kan hier nog wel zo goed vissen.......... Maar nee.......jammer hoor Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:10
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | sommige mensen mag je toch citeren??/ ook al ben je het er niet mee eens??? | Het ligt natuurlijk aan de symboolwaarde van die persoon. Mensen zouden het niet op prijs stellen als ik hier Nietzsche of Goering zou citeren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dit vindt W-tje vast niet leuk  |
Over welk W-tje heb je het nu??? Bedoel je W-tje uit Pieten-Stad of die onder je ko ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:22
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het ligt natuurlijk aan de symboolwaarde van die persoon. Mensen zouden het niet op prijs stellen als ik hier Nietzsche of Goering zou citeren.... |
Goering, is dat een vergelijking met Maarten 't Hart? Dus een citaat van Nietsche mag niet bij het topic kreet van de week?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:24
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 10 juli 2011, 10:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het ligt natuurlijk aan de symboolwaarde van die persoon. Mensen zouden het niet op prijs stellen als ik hier Nietzsche of Goering zou citeren.... |
Toch wel interessant om te citeren, want zo gek is de boodschap van deze mensen nu ook weer niet altijd. 
| Nietzsche schreef: | | aan zijn medelijden met de mensen is God gestorven. |
Dit is het vervolg van de zinssnede die we allemaal van Nietzsche kennen. In dit vervolg zit toch een mooie waarheid verborgen. Nee, Nietzsche had het in zijn redenaties niet bij het rechte eind, maar had dus wel degelijk aanknopingspunten voor serieuze gedachtenwisseling 
Want hoe waar is het dat God een God van ontferming, van medelijden is...
...maar hoe zwaar is het om dit echt te beseffen, als je dreun op dreun te verwerken krijgt en er maar geen eind lijkt te komen aan de reeks van teleurstellingen en andere pijnlijke momenten...
Een vraag om ons zeker mee bezig te houden, zoals het denk ik ook Nietzsche wel heeft beziggehouden. Durf stil te staan bij de vragen van het leven! Het mag, zo heeft God ons ook laten zien in Zijn Woord, bijvoorbeeld door de zware verwensingen uit de mond van Job en Jeremia als ze hun geboortedag vervloeken of uit de mond van David als hij zich totaal verlaten voelt door God...
Wees een mens met reële emoties en verstop jezelf niet, omdat je denkt dat je alleen maar blijmoedig mag zijn... Dat is niet Gods boodschap, al roept Hij wel op om je te verheugen... Er mag ook verdriet zijn! Waarvoor zou er anders medelijden zijn?
Zaken die mij zeker bezighouden. Zaken ook waarvan ik weet dat het zaken zijn die ons als mensen altijd ergens binden, waar we ook zijn, of wel elkaar nu spreken of niet. In die wetenschap ga ik jullie verlaten, hopend dat we iets vast mogen houden van het leeraspect van CM om te leren van elkaar en niet elkaar direct een zwarte piet toe te spelen als we anders denken. Want daar heb ik het de afgelopen jaren geregeld wat mis zien/horen gaan. Wees daarop alert met zijn allen en wees er zo voor elkaar om zo ook verder te groeien met elkaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:37
|
|
|
|
Mario vroeg om mooie liefdesliederen nou hier zijn er een paar.
Mooiste liefdeslied? Mooiste weet je nooit maar fraai is het wel - en wat een stem he.
http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 9 juli 2011, 23:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOZI078
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:56
|
|
|
|
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar. Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:57