ChristianMatch

Forum

Is de Bijbel onduidelijk?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2490 2491 2492 2493 2494 2495 2496 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 12:13

IMKE917 schreef:
Ik weet dat er een theorie bestaat die zegt dat de Rode zee, bij een bepaalde wind droog viel en dat dit ook gebeurde toen het volk Israël door de zee trok.
Stel nu dat dit zo is............dan is het in elk geval een wonder dat een heel leger Egyptische soldaten, met hun paarden (en wagens), in die zelfde ondiepe zee verdronk.
Ik hoop dat Thomas de duidelijkheid kan geven of ik gelijk heb. Maar de farao had juist zijn macht verkregen door de strijdwagens, een uitvinding in die tijd die niet voor iedereen beschikbaar was....Maar Thomas, kun je me aanvullen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RISSA525

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 12:40

Weet iemand tot hoelang dit ongeveer duurt?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 12:48

Maria 576

Vanuit Zeeland : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 12:54

SOFIE807 schreef:
Is dit dan typisch Nederlands ? hier zegt men het omgekeerd ...
Wie een vrouw trouwt om het lijf , verliest het lijf maar behoudt het wijf ... omdat schoonheid zooo vergankelijk is . Geschokte, onthutste smiley

mijn ervaring is dat of het wijf nou blijft ja of nee, de bodem van je portemoneetje vlot in zicht komt... en blijft Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 12:59

BEUN656 schreef:
Ik had eens met een dame een date die het over een sollicitatiegesprek had. LOL! Nou, ik kan je zeggen dat het dan een pijnbank word hoor...

geen heel erg rare vergelijking... bij beide gelegenheden komt altijd je CV ter sprake en als je daar pijnlijke zaken in verzwijgt, kan dat later tot grote problemen leiden...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:04

CHATULIEM619 schreef:
Zelfs dat vind ik nog geen reden om reclame te maken voor de concurrent. Los dat dan maar op een andere manier op. Vreemd trouwens, dat je dat samen doet, is dat eigen initiatief ofzo, of is het een activiteit die door de concurrent georganiseerd wordt?

Het kort vermelden dat je je via een andere website ook voor dit uitje kunt opgeven, vind ik niet direct een uiting van reclame.
Te meer omdat er een afkorting word gebruikt waar je zelfs op google niets mee kunt.
Het ware anders als de link: www.eenveelbeteredatingsitedanchristianmatch.nl was gebruikt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:05

HANNAH810 schreef:
ha miss X; leuk idee!
ik ga zeker even kijken of ik kan komen;
(is het met of zonder kinderen?)

das inderdaad belangrijke info om te weten...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:06

wat weer vrouwonvriendelijke opmerkingen Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
YELNIN491
op woensdag 13 juli 2011, 13:07
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:08

...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 13 juli 2011, 14:54
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:10

De enige die een succesvolle carrière maakt met stilzitten, is een kip Lachende smiley met blinkend witte tanden

"Sarah Brown"
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:11

YELNIN491 schreef:
wat weer vrouwonvriendelijke opmerkingen Geschokte, onthutste smiley

das niet onvriendelijk joh!! Lachende smiley
het is toch ook niet onvriendelijk om een kip te verwijten dattie kakelt??
dat zit nou eenmaal in de natuur van dat beessie..

dit noem je: feiten benoemen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:11

Woensdag 13 juli, Math. 7: 24-27; Het huis op de rots.

Een huis bouwen op het zand – daar moet je toch inderdaad wel een dwaas voor zijn… ! Een kind op het strand weet dat dat niet kan. Ja, wel eventjes – maar als de golven komen, het water en de wind, dan valt het als een kaartenhuis in elkaar. Het heeft geen ondergrond, geen goed fundament.
Die andere man, over wie Jezus vertelt, die heeft het beter bekeken! Die bouwt zijn huis op de rots. Dat is verstandig! Dat huis heeft steun, een goede fundering. Als de storm komt, blijft het staan. Vast en zeker.
Wat wil Jezus zeggen met deze gelijkenis? Die wijze man, die zijn huis bouwt op een rots, dat is degene die Jezus’ woord hoort en ook doét. De dwaze man, die op het zand bouwt, dat is degene die wel luistert naar wat Jezus zegt, maar er niet naar leeft, het niet in praktijk brengt.
Met deze gelijkenis beëindigt Jezus Zijn bergrede. Nu komt het erop aan. De mensen hebben goed geluisterd. Maar zullen ze nu ook doén wat Jezus zegt? Ze zullen er zijn: de wijzen. Maar ook: de dwazen. De ja-knikkers en de nee-doeners. Kruid en onkruid. Wandelaars op de brede weg en bukkers in de poort. Wat wil je?, vraagt Jezus. Wat kies je? Bouwen op zand? Of bouwen op de rots?
Nee, de weg van Jezus is niet de gemakkelijkste. Bouwen op het zand is veel gemakkelijker dan ergens hoop op de rots. De weg van Jezus is niet de weg van de minste weerstand. Integendeel. Maar wie die wel wil gaan, wie bouwt op de rots, Jezus Christus, wie de liefde van God in praktijk brengt, die zal vrucht dragen tot in het eeuwige leven. Dat mag je geloven. Rotsvast!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:12

SUSANNAH475 schreef:
Ik vraag me af waarom vrouwen praten en mannen niet luisteren

Tja, dat zit zo, ik zat gister e.e.a. aan een goede vriend te vertellen, maar het enige wat ie deed was met oplossingen aandraven... en daar had ik nou net geen behoefte aan...
Waar ik behoefte aan had was een luisterend oor, maar na zoveel jaar drong het tot me door dat ie dat blijkbaar nog steeds niet doorhad. Hij deed zoals een man vaak doet en kan je hem (misschien) niet kwalijk nemen...

Wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij zich begon te bemoeien met waar ik mijn boodschappen doe... ook al ging het om mijn financieen.
Ik zag mezelf al ff deel van een getrouwd stel... "schat, ik wil niet dat je de boodschappen daar en daar haalt want dat is te duur", klinkt voor mij als "je moet niet zo strijken, maar zo" Weet je wat ? doe het lekker zelf... Clown smiley
Maar ff serieus, in een relatie vind ik het anders liggen, dan sluit je misschien wat meer compromissen, maar nu ik nog alleen ben, ben ik degene die bepaalt waar ik mijn boodschappen haal.

Voortaan zoek ik het zelf wel uit, oplossingen kan ik zelf ook mee komen. Knipoog smiley

Tsja.......mannen komen van Mars en vrouwen van Venus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:13

Met of zonder kinderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:15

Zullen we afspreken dat iemand dat bij elke activiteit vermeldt als het niet duidelijk is? Want het is moeilijk om nee te zeggen als je iemand zo'n vraag stelt.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:16

PIETER649 schreef:
das niet onvriendelijk joh!! Lachende smiley
het is toch ook niet onvriendelijk om een kip te verwijten dattie kakelt??
dat zit nou eenmaal in de natuur van dat beessie..

dit noem je: feiten benoemen. Knipoog smiley

een vrouw een WIJF noemen vind je normaal of niet
vrouwonvriendelijk Smiley die vol vragen zit sorry hoor, maar dat vind ik geen
taalgebruik, maar het zegt genoeg over degene die de term gebruikt.
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:24

BEUN656 schreef:
Ik had eens met een dame een date die het over een sollicitatiegesprek had. LOL! Nou, ik kan je zeggen dat het dan een pijnbank word hoor...

bedoel je dat je date een sollicitatiegesprek was, of dat ze het over een sollicitatiegesprek dat zij achter de rug had vertelde. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:25

YELNIN491 schreef:

sorry Yelnin , ik maak normaal zelf ook geen gebruik van die termen maar ik kan moeilijk een oude zegswijze omvormen naar " vrouw ipv wijf en lichaam ipv lijf " ... Dus jammer van deze reactie , ik denk maar als je over zoiets gaat struikelen , tja dan sta je nog weinig rechtop vrees ik ... en ja , ik voel me aangesproken want ook ik gebruikte de term wijf ...
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:27

CHATULIEM619 schreef:
Zullen we afspreken dat iemand dat bij elke activiteit vermeldt als het niet duidelijk is? Want het is moeilijk om nee te zeggen als je iemand zo'n vraag stelt.

Waarom is het moeilijk om nee te moeten zeggen?
We zijn allemaal volwassen en kunnen toch eerlijk tegen elkaar zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:41

Het probleem is in feite dat er daar wel enige vooruitgang in de beschaving is....

80 jaar geleden leefden er circa 2 miljard mensen op deze planeet, inmiddels zijn dat er 7 miljard.
de aarde is veel te vol en kan dit niet meer aan.

het probleem is niet de co2 uitstoot die de regeringen als smoes gebruiken om extra belasting te heffen, het probleem is dat er veel te veel mensen geboren worden en daarbij ook nog es steeds ouder worden.

In die ontwikkelingslanden is best veel gebeurd de laatste jaren, schoner drinkwater, betere gezondheid door bijvoorbeeld inentingen etc.
Het effect hiervan was en is een stormachtige groei van de bevolking en een economie die dat helemaal niet aan kan.

Stop maar 2 konijnen in een hok van 2 vierkante meter, schattig hoor die jonge konijntjes... maar nu over een jaar nog es kijken hoe leefbaar dat hok is...

Het enige dat voor dat gebied echt werkt, is een zeer ingrijpende geboortebeperking.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:42

SUSANNAH475 schreef:

Tja, dat zit zo, ik zat gister e.e.a. aan een goede vriend te vertellen, maar het enige wat ie deed was met oplossingen aandraven... en daar had ik nou net geen behoefte aan...
Waar ik behoefte aan had was een luisterend oor, maar na zoveel jaar drong het tot me door dat ie dat blijkbaar nog steeds niet doorhad. Hij deed zoals een man vaak doet en kan je hem (misschien) niet kwalijk nemen...

Wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij zich begon te bemoeien met waar ik mijn boodschappen doe... ook al ging het om mijn financieen.
Ik zag mezelf al ff deel van een getrouwd stel... "schat, ik wil niet dat je de boodschappen daar en daar haalt want dat is te duur", klinkt voor mij als "je moet niet zo strijken, maar zo" Weet je wat ? doe het lekker zelf... Clown smiley
Maar ff serieus, in een relatie vind ik het anders liggen, dan sluit je misschien wat meer compromissen, maar nu ik nog alleen ben, ben ik degene die bepaalt waar ik mijn boodschappen haal.

Voortaan zoek ik het zelf wel uit, oplossingen kan ik zelf ook mee komen. Knipoog smiley

Wat ik me dan weer afvraag.... waarom wil je dan geen mogelijke oplossingen krijgen? Wat wil je dan, iemand die je bevestigd in je problemen en je daarin laat zitten?

En als je zelf met oplossingen komt..is het geen probleem meer?

In dit geval zou ik gaan twijfelen of ik wel vrouw ben, want ik had precies hetzelfde gedaan denk ik Geschokte, onthutste smiley

Ik heb overigens nog nooit een man horen klagen als je zn strijk doet, wel als je het na het strijken een week lang in de wasmand op de slaapkamer laat staan en hij elke morgen diep in de mand moet spitten om een paar schone sokken te vinden Knipoog smiley

(en ja pieter, voor ik op cm rond ging hangen heb ik braaf de was weggeruimd Engeltje smiley )

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 13 juli 2011, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:52

THOMAS968 schreef:
Misschien weet je het wel zeker, lol. Natuurlijk is het zo dat er op bijdragen gereageerd wordt, natuurlijk kan er een beeld ontstaan uit een of meerdere bijdragen. Ik krijg naar aanleiding van opmerkingen op het forum ook mails. Maar op het forum jezelf met dat doel presenteren is wel een heel indirecte en omslachtige wijze van een date zoeken, om het maar eens eufemistisch te zeggen. Persoonlijk geloof ik niet zo in de chatbox maar anderen vinden van wel, nou prima dan, als het voor iemand werkt, dan werkt het.
De meeste mensen doen er toch het beste aan de lincs of eventueel de matches eens door te kijken en een mailtje sturen is dan wel handig, eventueel begin je een chat. Maar daten met forumbijdragen lijkt me omslachtig, het kan wat ondersteunen als er een beeld uit ontstaat, dat is dan wel alles. Ik vind het forum meer voor het aankaarten en doordenken van onderwerpen en minder voor hele en halve flirtpartijen. Dat velen daar klaarblijkelijk anders over denken, merk ik ook wel.

Thomas, vermaakt zich hier inderdaad meestal uitstekend.

In mijn geval kloppen mijn matches en mijn linc niet, dus hecht er ook geen waarde aan. De meeste mensen met wie ik contact hebben scoren heel laag of daar heb ik geen match of linc mee.
Dit komt o.a. doordat ze een leeftijdsverschil van max. 5 jaar rekeken. Dus iemand van 6 jaar ouder zal al nooit een linc scoren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het probleem is ook het profiel. De meerkeuzevragen zijn zo gesteld dat er soms geen juist antwoord tussen zit om te kiezen.

Ik zal een voorbeeld geven...
Ik had eerst bij mijn opleiding hbo gekozen. (heb ik wel een hbo-opleiding gevolgd, maar geen diploma). Heb dit later veranderd in havo, omdat dit mijn hoogste afgeronde diploma is. Daarna heb ik totaal andere matches en lincs gekregen....

Dus.... ga niet al te veel uit van je matches en lincs
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:53

YELNIN491 schreef:

Ik gebruikte de term WIJF omdat dat ook zo in het spreekwoord zat waar ik op reageerde.
Toen ik vroeger op de lagere school zat, leerden we reeds Begrijpend Lezen.
Daar leerden we dat je een zin ook in de context moet zien om het geheel te kunnen begrijpen.

sorry hoor, maar jij spijbelde zeker vaak tijdens die lessen?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:04

ANNETTE792 schreef:
Wat ik me dan weer afvraag.... waarom wil je dan geen mogelijke oplossingen krijgen? Wat wil je dan, iemand die je bevestigd in je problemen en je daarin laat zitten?

En als je zelf met oplossingen komt..is het geen probleem meer?

In dit geval zou ik gaan twijfelen of ik wel vrouw ben, want ik had precies hetzelfde gedaan denk ik Geschokte, onthutste smiley

Ik heb overigens nog nooit een man horen klagen als je zn strijk doet, wel als je het na het strijken een week lang in de wasmand op de slaapkamer laat staan en hij elke morgen diep in de mand moet spitten om een paar schone sokken te vinden Knipoog smiley

(en ja pieter, voor ik op cm rond ging hangen heb ik braaf de was weggeruimd Engeltje smiley )

Annette, vertel mij eens wat het nut zou zijn van iemand die mij zou bevestigen in wat jij noemt "mijn problemen" en me daarin zou laten zitten, wat overigens heel niet aan de orde is... ??

Het enige wat ik ermee wilde zeggen is dat ik zelf soms de behoefte heb erover te praten (dat een ander luistert), net zo als ik bijv. naar hem luister als hij met iets zit.
En dat is echt niet alleen maar kommer en kwel zoals jij het lijkt te beschrijven, dat is vriendschap over en weer.

En van dat strijken was gewoon een grappig voorbeeld, die jij veels te serieus neemt, vind ik althans.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:12

SUSANNAH475 schreef:

Tja, dat zit zo, ik zat gister e.e.a. aan een goede vriend te vertellen, maar het enige wat ie deed was met oplossingen aandraven ... en daar had ik nou net geen behoefte aan...

Hehe, eindelijk een verstandige vrouw ... nooit gedacht maar het is dus mogelijk

Zou er wel een "oplossing" zijn voor het "probleem" van de vrouw ...
(als ze weer eens hun moeiten (zonodig) moeten delen met een man, (waarschijnlijk geen vrouw voor handen) terwijl ze weten dat mannen niet luisteren maar oplossingsgericht zijn??) Gefrustreerde smiley

Hoe ga ik dit nu weer uitleggen aan mijn vriendin ... bla bla bla ... grijns
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:18

SUSANNAH475 schreef:
Annette, vertel mij eens wat het nut zou zijn van iemand die mij zou bevestigen in wat jij noemt "mijn problemen" en me daarin zou laten zitten, wat overigens heel niet aan de orde is... ??

Het enige wat ik ermee wilde zeggen is dat ik zelf soms de behoefte heb erover te praten (dat een ander luistert), net zo als ik bijv. naar hem luister als hij met iets zit.
En dat is echt niet alleen maar kommer en kwel zoals jij het lijkt te beschrijven, dat is vriendschap over en weer.

En van dat strijken was gewoon een grappig voorbeeld, die jij veels te serieus neemt, vind ik althans.

Jij hebt blijkbaar een probleem met iets en je praat er met iemand over.
Die persoon heeft eigenlijk alleen maar te luisteren?
Mag die persoon zijn mening er niet over geven?

Als je niet wilt dat mensen met oplossingen komen aandraven, moet je ook niet met hun over je problemen te praten.

En blijkbaar wil jij centraal staan in gesprekken met anderen.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 13 juli 2011, 15:30
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:33

SUSANNAH475 schreef:

Ik reageer op jouw stukje waarint je vertelt dat iemand iets verteld en die persoon komt met oplossingen aandraven. Als iemand oplossingen probeert te geven, komt dat op mij over dat er blijkbaar een probleem was.
Wat ik aan probeer te geven is dat iemand dat waarschijnlijk JUIST uit vriendschap voor je doet.

En achter die strijk staat een knipoog geloof ik Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 15:44

XABIA794 schreef:
sommigen kennen me nog als lien alias xabia.
op 13 augustus word er bij mij een BBQ gehouden. in het verleden deed ik het wel vaker.. sommigen herinneren zich dat vast nog wel. het hoeft niet altijd ver weg te zijn "voor ons " ik woon vlak bij de nederlandse grens... in de buurt van tilburg, eindhoven, breda.

voor informatie kan je me steeds een mailtje sturen
groetjes xabia of lien

He Lien, lijkt me leuk om weer eens naar België te komen ...
Zal kijken of ik de dag vrij kan plannen
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 16:06

CHATULIEM619 schreef:
Ik hoop dat Thomas de duidelijkheid kan geven of ik gelijk heb. Maar de farao had juist zijn macht verkregen door de strijdwagens, een uitvinding in die tijd die niet voor iedereen beschikbaar was....Maar Thomas, kun je me aanvullen???

Militaire overwinningen hangen en hingen samen met technische ontwikkelingen. Bedenk dat oorlogvoering heel lang een kwestie is geweest van gevechten van man tegen man. Wie de meeste soldaten overhield of zorgde dat de ander zich terugtrok, die won. De strijdwagen met spaakwielen kon door paarden snel getrokken worden. De paarden waren toen nog niet zo op kracht doorgefokt als nu en de spaakwielen maakten de constructie van een licht en toch sterk wiel mogelijk. Dit maakt ook duidelijk dat de strijdwagen onoverwinnelijk was. Het verschijnsel dat de Rode Zee af en toe droogvalt, is normaal en was er ook in die tijd. Het volk Israël kon over de bodem naar de overkant, het was een soort wadlopen. De tijd die je nodig had om naar de overkant te komen was lang en angstig want het water kon zo weer komen opzetten. Ze wisten de overzijde te bereiken en de achtervolgende Egyptenaren met hun strijdwagens niet meer, die dus verdronken. Het Joodse volk was tegen deze toenmalige high-tech volslagen kansloos geweest en zou teruggevoerd zijn in slavernij. Dat ze dit als een groot en cruciaal wonder beschouwden was heel begrijpelijk, de hen achtervolgende strijdwagens waren immers onoverwinnelijk geweest . In een film als de Tien geboden staat het water in een tiental seconden metershoog rechtop, maar zo is waarschijnlijk niet gegaan. Zo hoog als een muur is rekbaar natuurlijk. Het ging waarschijnlijk zoals het nu nog soms te zien is. Dat de Joden het als een ingrijpen van God zagen die hen zelfs redde van strijdwagens met soldaten, terwijl zij wel de overkant bereikten, is echt heel erg begrijpelijk. Als God zelfs dat kon.... De strijdwagen was overigens geen Egyptische uitvinding en werd later nog sterk verbeterd door de Assyriërs. Om een indruk te krijgen van hoe men tegen deze wagens aankeek, een (latere) tekst uit Jeremia:

Daar doemt de vijand op,
als een jagende wolk,
zijn wagens razen als een wervelwind,
zijn paarden gaan sneller dan adelaars.
"Wee ons! Het is met ons gedaan."

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 18 juli 2011, 21:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 16:33

Gij, Heilige Geest van de levende God,
door het geloof mag ik dankbaar beseffen,
dat U in mij tegenwoordig bent.

In de diepte van mijn wezen,
dieper dan al mijn gedachten, gevoelens en wil,
hebt U woning gekozen.

Ik loof , ik bid U aan, ik bemin U, ik dank U,
dat U zo diep bent neergedaald,
en mijn lichaam tot U herberg hebt gemaakt,
ja, dat Uw tempel noemt.

Laat mij worden tot een kanaal van liefde
en van genezing,
van kracht en van zegen voor ieder,
die U op mijn weg brengt en mij laat ontmoeten.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2490 2491 2492 2493 2494 2495 2496 ... 6194 Volgende
Pagina 2493 van 6194