| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:07
|
|
|
|
Jij ook meis, is wel een groot verschil hihihi, ik verwacht regen en mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte) |
Zeg eh, ik zei "mocht ik eens in Zeeland zijn". Ik vind het allemaal heel aardig van zowel Visser als Zeeland, maar privéomstandigheden belemmeren me in uitgaan, verhuizen enz. Ik kan wel wát doen, maar moet bij iedere beslissing die ik neem nadenken. Ik bedoelde het dan ook op de lange termijn, dat is dus ongeveer over 2 jaar , aangezien ik dan meer ruimte krijg...
PS. Voordeel van de hei is dat het dichtbij is...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 augustus 2011, 10:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:32
|
|
|
|
Zondag 7 Augustus, 1 Joh. 3: 1,2 Is jouw leven een feest?
‘Schrijf een week lang over de manier waarop jij je persoonlijke relatie met God viert.’ Dat was de opdracht die ik kreeg. Twee vragen zijn daarbij voor mij van belang. Is het leven met God voor mij een feest? En hoe lang vier ik dat feest? Voor mij is dan toch wel het fijnste dat ik mag weten dat ik een kind van God ben. Vroeger was dat mijn ouders thuis een moeilijk onderwerp. Vader wist het zeker. Maar moeder durfde dat niet te zeggen. Moeder was anders opgevoed. Een kind van God ben je niet zomaar; dat is maar voor enkele mensen weggelegd. Maar als je niet weet dat je een kind van God bent, mis je zoveel vreugde in je leven. Zeker als je het graag wilt zijn. Ik heb geleerd dat iedereen die in God gelooft, dat wel mag zeggen. Een tekst als Johannes 1:12 heeft mij erg geholpen: “Doch allen, die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven om kinderen Gods te worden, hun, die in zijn naam geloven”(NBG). Daar houd ik me aan vast. Die Johannes is een geweldige raadgever. Daarom koos ik ook voor vandaag dat gedeelte uit een van zijn brieven. Zo’n advies kun je maar doorgeven. ‘Bedenk toch de liefde die de Vader ons heeft geschonken. Wij worden kinderen van God genoemd.’ Als je een kind van God mag zijn, wordt je leven een feest. Het betekent dat God mijn hemelse Vader is. Altijd en overal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 7 augustus 2011, 10:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
Ja overdag mag men geluid maken in zijn huis. Maar wel rekening houden met je buren.
Maar er zijn mensen die het prettig vinden om snachts te leven. Die doen snachts hun werkzaamheden. Dat heb ik ondervonden. Ik had het maar te accepteren. Die personen wilden zich niet aanpassen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine.... |
En dat soort dingen maken idd. dat je niet meer rustig kan slapen... heel vervelend, zeker als het ook nog heel gehorig is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond  |
Mag ik u bedanken voor het meeliften... En ome gertje, als u dit leest, ook u bedankt voor het rijden... En verder alle andere cm-ers bedankt voor de gezelligheid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
Ik geef een dikke aan alle lieve cm vrienden voor de fijne en gezellige middag en avond van gisteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:48
|
|
|
|
........ Echte vrienden er voor je zijn? ........ Een bbq met hen zeer gezellig is en goede gesprekken opleverd?? ........ Je een trouwkaart zou krijgen maar de aanstaande bruid die vergeet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:50
|
|
|
|
|
... knijn effe niks weet om te schrijven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:51
|
|
|
|
|
.. crossroad gek is op tum-tum....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ... knijn effe niks weet om te schrijven... |
..... knijn maarzo niks weet?? ..... dat een wonder mag heten omdat ze altijd wat weet te schrijven?? ..... Het dus wel de zondagsrust moet zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ..... knijn maarzo niks weet?? ..... dat een wonder mag heten omdat ze altijd wat weet te schrijven?? ..... Het dus wel de zondagsrust moet zijn? |
knijn rust dagelijks tussen 12.00 uur en 15.00 uur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt
En dat pas over een maand mijn urineleider gemaakt kan gaan worden, weer opname en operatie dus
Dat ik dus nog die hele maand met een drain in mijn nier moet rondhobbelen
Dat er geen eind aan lijkt te komen  |
sterkte toegewenst .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:15
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hallo allemaal ,
Morgen vertrek ik naar Turkije . is daar 40 graden heerlijk effe genieten van zon , zee , strand en rust . Hoop mooi bruun weer terug te komen Ga naar het stadje Side . Moet erg mooi zijn wat ik gehoord en gezien hebt . Wens de mensen die nog op vakantie gaan een hele fijne vakantie toe , en kom gezond weer terug . En voor de thuisblijvers geniet van deze week . Enne .... voor de mensen die weer werken moeten werkse . zal na mijn vakantie wel effe stukje schrijven .
tot latersss doeiiiiiiii |
Hee Trijnie, wens je een hele fijne vakantie !! Ik hoop veur doe dast nait te hait doar is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:16
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.
gr Majaro |
Dat gaat echt een gave vakantie worden, Schotland is zooooooooooo mooi! Fijne weken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:19
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | | sterkte toegewenst . |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:42
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Mag ik u bedanken voor het meeliften... En ome gertje, als u dit leest, ook u bedankt voor het rijden... En verder alle andere cm-ers bedankt voor de gezelligheid... |
Mooi dat jullie zo'n gezellige bbq hebben gehad. Gelukkig was het bij mij ook gezellig... eerst mijn oudste broer op bezoek gehad en erna nog een vriend... zonder gitaarmuziek dat wel
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 augustus 2011, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 12:47
|
|
|
|
|
nee ( maar wel makkelijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 12:56
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Thomas
Dat moet dan wel een grote zijn maar er zijn niet zoveel van die grote flessen waar die kurken op zitten want meestal heb je er ook nog een paar sleutels meer aan hangen. Sjalom. Martin |
je kan ook een aantal kurken (ff flink doordrinken dan... ) aan elkaar binden hoor Martin! paar flessen rode wijn, wat champagne...mmm...daar heb je vast (g)een harde dobber aan! maar wél een héle grote....
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op zondag 7 augustus 2011, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik was druk in de weer om het weer weer te begrijpen maar nu snap ik er weer niets meer van. Ik snap niets meer van het weer en van andere wispelturige zaken zoals vrouwen.  |
vrouwen zijn gewoon net zonnetjes frank; je mag van haar genieten, als ze schijnt..........!!
en als ze achter een wolkje duikt, weet dan dat ze wel schijnt, maar je (even) niet verwarmt............. 
dan is het de kunst om door t wolkje heen te kijken..........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 7 augustus 2011, 13:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:11
|
|
|
|
Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.
Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:
Jesaja 43:18
"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"
Amen
Een gezegende zondag iedereen,
Majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zondag 7 augustus 2011, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:18
|
|
|
|
|
Majaro en Trijnie een hele fijne vakantie. Ik ben net terug van een weekje Mallorca met mijn moedertje. Heerlijk dat dit nog kan met haar. Ze is 77. We hebben genoten, van zon, zee, strand, omgeving en van elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje....... |
kon je wel boven dat andere "gejank" uitkomen dan ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:42
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.
Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:
Jesaja 43:18
"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"
Amen
Een gezegende zondag iedereen,
Majaro |
Amen !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:47
|
|
|
|
Trijnie een fijne vakantie gewenst, maar die hoge temperaturen ... mij te warm ... Majaro, misschien kan Trijnie wat van het mooie weer, zon en warmte doorsturen naar Schotland ...
Geniet er maar lekker van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:55
|
|
|
|
|
He Josina, heel veel sterkte de komende maanden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:12
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | | He Josina, heel veel sterkte de komende maanden. |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:20
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | kon je wel boven dat andere "gejank" uitkomen dan ....  |
eens even zien: tranen van blijdschap, ánder 'gejank'? dan vermoed ik ....de geboorte van een baby! (leuk die puzzels!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:31
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Jij ook meis, is wel een groot verschil hihihi, ik verwacht regen en mist  |
oei, dan mag je je zonnebrand wel niet vergeten, majaro!! (neem wel een beetje een goeie mee, dan, he?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:32