| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 23:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dat vergat je nog te vermelden, maria................  |
Thanks! dat vergat ik natuurlijk weer! Zakelijkheid is me dan ook vreemd...dus maar goed dat jij me erop wijst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 23:13
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik kreeg vanavond een mail dat mn vriend in Frieland 8 chemo.s moet krijgen en dat is niet best ik heb ooit bij mn vader gezien wat het te weeg brengt . Ik wil hem alle sterkte wensen en de kracht van onze GOD.s. Sjalom. Martin |
Veel sterkte met je vriend Martin !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 23:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Jaaaaa, best wel.....spanningen, slecht slapen, gevolg oververmoeid, geen concentratie, hoofd op hol, hart veel te groot. En dat alles om die MOSSELDAG???????????? |
Zit met nog een probleem : Wroeging . Spijt.
En hoe komt dat vraag je misschien af. Nou dat zit zo: Gistermiddag stond ik in mn tuin te kijkken en ergens midden in een plant ( soort bodembedekker) was de grond wel 10 - 15 cm. omhoog gekomen. Dus ja even open maken natuurlijk , want visser is heeeel af en toe wel eens een beeetje nieuwsgierig . Dennis er ook nog bij geroepen zelfs. En je raadt het misschien al: een mierennest , duizenden mieren op een hoop. Dus ja, eerste ingeving is natuurlijk mierenpoeder. Zooi mierenpoeder erbij en verder niet bij nagedacht. Totdat ik 's avonds in kerk zat en ja, wat denk je...... gaat de preek over de mieren n.a.v. Spreuken 30. Dat ze in de zomer hun voedsel verzamelen voor de winter. Zit ik daar vol spijt ..... waarom dat mierenpoeder er nou bij gegooid? En waarom moest er nou net over de mieren gepreekt worden.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 8 augustus 2011, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zit met nog een probleem : Wroeging . Spijt.
En hoe komt dat vraag je misschien af. Nou dat zit zo: Gistermiddag stond ik in mn tuin te kijkken en ergens midden in een plant ( soort bodembedekker) was de grond wel 10 - 15 cm. omhoog gekomen. Dus ja even open maken natuurlijk , want visser is heeeel af en toe wel eens een beeetje nieuwsgierig . Dennis er ook nog bij geroepen zelfs. En je raadt het misschien al: een mierennest , duizenden mieren op een hoop. Dus ja, eerste ingeving is natuurlijk mierenpoeder. Zooi mierenpoeder erbij en verder niet bij nagedacht. Totdat ik 's avonds in kerk zat en ja, wat denk je...... gaat de preek over de mieren n.a.v. Spreuken 30. Dat ze in de zomer hun voedsel verzamelen voor de winter. Zit ik daar vol spijt ..... waarom dat mierenpoeder er nou bij gegooid? En waarom moest er nou net over de mieren gepreekt worden.  |
Daar wil ik graag op reageren... Laat ik nu in de tuin(gelukkig niet binnen) ook veel last hebben van mieren...Nee niet zomaar een beetje..echt heel erg.. Ik klopte een kleedje uit tegen de muur en maakte de hele familie denk wakker..het was echt een zwarte wolk. Bovendien waren het vliegende!!!!! Ook ik kocht vergif (ja sorry hoor...ik mag ze niet) Ik vond ook een hele voorraad eieren....gigantisch.. Toen heb ik samen met mijn dochter staan te kijken hoe het mierenvolk volkomen in de rats hun eieren ging redden... Moet bekennen geweldig mooi om te zien...en schoten bij mij ook die woorden te binnen... GA TOT DE MIEREN GIJ LUIAARD!!! Maar...vervolgens ben ik ook gaan moorden...(TOCH)
Als jij de woorden...EN WORDT WIJS...tot je neemt is het prima... Zolang je niet lui bent en WIL werken...is het ook prima.. Dan mogen ze in mijn ogen...uitgeroeid worden....
Overigens...weet je dat je ze ook kunt bestrijden met schillen van komkommers???(Tsja...ze gaan dan ook dood hoor) En kun je dan nog niet moorden vanwege je gemoed...ga dan in therapie (anti-insekten-doden-therapie) Of zak door je knieen en ga in gesprek met de mieren. Vertel hen dan je hun ijver waardeert...dat je zelf ook werkt voor je geld...MAAR... OF ZE NU WILLEN VERDWIJNEN NAAR DE BUURMAN!!!!!! (sorry die heeft niets met de mosseldag te maken...maar dit was even een bemoediging)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 00:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:11
|
|
|
|
Heeft de dominee stiekum bij jou gekeken dat je als dierenbeul bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:23
|
|
|
|
| MARISKA051 schreef: | Hoi ,
wat ik al eerder heb gelezen is dast er verschillende niveaus in het ass syndroom zijn. ik heb net een huwelijk van bijna 13 jaar achter de rug en mijn ex was klasiek autist. dit is een heel zwaar leven. maar ik moet zeggen dat we ook veel mooie momenten hebben gehad. Mijn oudste zoon heeft asperger en de jongse ADHD maar hierin herken ik ook de autistische trekken die zijn vader had en zijn broer. De oudste weet nu al dat als hij 21 is wil trouwen en graag kinderen wil omdat het zo 'hoort' ik hoop dat hij een lieve vriendin treft die hem begrijpt en ik zal haar bij staan daar waar mogelijk. als mijn schoonouders hierin eerlijker waren zouden er veel problemen anders aangepakt kunnen worden. Met de juiste begeleiding en geen geheimzinnig gedoe kom je denk ik ook een heel eind. zelf weet je het beste wat je wel of niet kan en wees daar gewoon eerlijk in. Iemand vertelde me laatst dat God juist nu zoveel mensen laten ontdekken dat de autisme hebben omdast hij hun juist wil gebruiken in zijn plan hou je daar maar aan vast het was geen foutje dat je zo ben maar een gave.
God's zegen
mariska | Ik herken er veel in van mijn eigen situatie... Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld.... Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz... Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren.. Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:23
|
|
|
|
LISA,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Gauw feestje bouwen en dan volgende dag naar Frankrijk. We wensen fijne en drukke dag en daarna fijne vakantie toe.
Gr. Herman en Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:30
|
|
|
|
Van harte Gefeliciteerd Lisa....
Nog vele gezonde jaren toegewenst en een fijne vakantie...
Ineke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:35
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Maria
Ja maar de wijnflessen hebben tegenwoordig allemaal schroefdoppen omdat het kurk een beetje opraakt alleen de dure flessen hebben nog een kurk dus betaal je niet voor ded wijn maar voor de kurk en ja van champagne krijg ik meestal wel pijn in mn pan van dus maar niet . Sjalom. Martin |
Het was vast een Chateau Migraine. Martin.
Thomas. ontkurkt er nog een.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 00:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:33
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ik kreeg vanavond een mail dat mn vriend in Frieland 8 chemo.s moet krijgen en dat is niet best ik heb ooit bij mn vader gezien wat het te weeg brengt . Ik wil hem alle sterkte wensen en de kracht van onze GOD.s. Sjalom. Martin |
Sterkte, Martin!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:36
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Lisa!
Een fijne dag vandaag en Gods zegen voor het komende jaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een week na de 24??? Dan moeten we echt in de winterkleren duiken...en dan moet iedereen een BBQ meebrengen anders gaan we met wintertenen naar huis...  |
Frank, wat ben je toch een aansteller, ben jij nou een vent?
Ik ga voor de 24e. Uiteraard nog ff aankijken hoe mijn fysieke gesteldheid er dan aan toe is. Maar als het enigszins kan, wil er graag een keer bij zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou , geen champagne meer dan . Jij pijn in je pan, visser pijn in de knip.... nee, champagne nergens goed voor dus.Dat blijkt maar weer. |
natuurlijk is champagne wel ergens goed voor! liefde,romantiek,huwelijk. al kost en trouwerij wel aardig wat,dus flink sparen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 09:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zit met nog een probleem : Wroeging . Spijt.
En hoe komt dat vraag je misschien af. Nou dat zit zo: Gistermiddag stond ik in mn tuin te kijkken en ergens midden in een plant ( soort bodembedekker) was de grond wel 10 - 15 cm. omhoog gekomen. Dus ja even open maken natuurlijk , want visser is heeeel af en toe wel eens een beeetje nieuwsgierig . Dennis er ook nog bij geroepen zelfs. En je raadt het misschien al: een mierennest , duizenden mieren op een hoop. Dus ja, eerste ingeving is natuurlijk mierenpoeder. Zooi mierenpoeder erbij en verder niet bij nagedacht. Totdat ik 's avonds in kerk zat en ja, wat denk je...... gaat de preek over de mieren n.a.v. Spreuken 30. Dat ze in de zomer hun voedsel verzamelen voor de winter. Zit ik daar vol spijt ..... waarom dat mierenpoeder er nou bij gegooid? En waarom moest er nou net over de mieren gepreekt worden.  |
hahaha misschien waren alleen de drie laatste woorden van de tekst voor je bedoeld??
(geintje visser............)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 09:47
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hai allemaal,
Ik heb morgen een hoop te regelen, want ik vertrek woensdag naar Frankrijk met mijn kids. Terwijl wij op vakantie zijn loopt mijn abonnement af en wanneer ik daarna terug kom bekijk ik dan wel weer. Voor een ieder die net als mij op vakantie gaat: een hele fijne tijd en tot later.
Lisa |
Hoi Lisa,
Een hele fijne vakantie en ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Tot Ziens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 09:52
|
|
|
|
[quote=THOMAS968]Het was vast een Chateau Migraine.
Wel handig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|

Van Harte Lisa! Ik wens je een hele fijne dag toe en veel plezier op vakantie! Hopelijk zien we je na een poosje weer terug hier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:18
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | natuurlijk is champagne wel ergens goed voor! liefde,romantiek,huwelijk. al kost en trouwerij wel aardig wat,dus flink sparen  |
Hoeveel flessen heb je daar voor nodig? En trouwen???????? Ja, jullie kunnen het weten
Visser, die nog niet aan trouwen toe is maar wel weet dat het hier op dinsdag gratis is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:21
|
|
|
|
|
Lisa,vanuit het Zeeuwse zeilbootje, van harte gefeliciteerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoeveel flessen heb je daar voor nodig? En trouwen???????? Ja, jullie kunnen het weten
Visser, die nog niet aan trouwen toe is maar wel weet dat het hier op dinsdag gratis is  |
voor je het weet ben je er zomaar aan toe hoor hoeveel flessen is pas over 3 weken bekend visser en hier is het beslist niet gratis die tijd is voorbij  voor niets gaat de zon op
Laatst aangepast door
|
SJAAK585
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 10:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahaha misschien waren alleen de drie laatste woorden van de tekst voor je bedoeld??
(geintje visser............) |
Om Judith niet te veel werk te verschaffen lijkt het me beter om weer ontopic te gaan
Visser, die zowel van zomer- als van winterkost geniet. Maar wel van mossels houdt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Logisch, dat komt doordat binnen het licht brandt  |
hee wel zuinig omgaan met energie hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:52
|
|
|
|
|
ik ga ook voor de 24e (sept.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:05
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik herken er veel in van mijn eigen situatie... Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld.... Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz... Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren.. Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!! |
Veel sterkte toegewenst!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:30
|
|
|
|
|
Wist je dat ik zowaar een knipoog kreeg van een jarige! En ze is ook 'versbakken' nieuw: Lia!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | vrouwen zijn gewoon net zonnetjes frank; je mag van haar genieten, als ze schijnt..........!!
en als ze achter een wolkje duikt, weet dan dat ze wel schijnt, maar je (even) niet verwarmt............. 
dan is het de kunst om door t wolkje heen te kijken..........  |
Heel erg leuk omschreven! Door het wolkje heen: kijken/proberen te begrijpen wat er in de ander schuilt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 11:56
|
|
|
|
|
het waait buiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 12:00
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | het waait buiten. |
ja hier ook, en de zon komt af en toe heerlijk door de wolken heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 12:13
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik herken er veel in van mijn eigen situatie... Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld.... Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz... Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren.. Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!! |
Heel veel sterkte, zal voor jullie bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 13:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Frank, wat ben je toch een aansteller, ben jij nou een vent?
dat ga ik zeggen tegen Hannah dat je me een aansteller noemt...en dat je twijfelt dat ik een man ben...stoute Josina...
Ik ga voor de 24e. Uiteraard nog ff aankijken hoe mijn fysieke gesteldheid er dan aan toe is. Maar als het enigszins kan, wil er graag een keer bij zijn! |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 13:26
|
|
| Naar boven |
|
|