ChristianMatch
 


Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2626 2627 2628 2629 2630 2631 2632 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 00:17
 
THOMAS968 schreef:
Of wat dacht je hiervan:

http://www.youtube.com/watch?v=dHbUebcQopo&feature=related

Thomas.

We Want More....!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 00:54
 
ehm... is dit in het kader van: dubbel genaaid houdt beter? Engeltje smiley

edit:

Hannah: 't is zeker nog niet geregeld, he?... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op donderdag 18 augustus 2011, 00:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:26
 
THIRZA120 schreef:
toch best leuk hè om iedereen nieuwsgierig te maken.. Lachende smiley

Ach, ik (lees: Floshke) hoeft het niet meer te weten... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:27
 
Er is nu nog steeds geen zon te bespeuren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:29
 
ERIKA129 schreef:
Allemaal Hartelijk bedankt voor de lieve felicitaties, hier of via de mail.

Kussende smiley Groetjes Erika

Had ik je nu maar verteld dat ik gisteren héél dicht in je buurt was mocht je mij uitnodigen voor een stuk taart Kwijlende smiley Lief van mij, hé???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:06
 
ERIKA129 schreef:
Knipoog smiley

Knipoog smiley

Die eensgezindheid is toch zó heerlijk... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:09
 
ERIKA129 schreef:
JA op deze manier ontkom ik er niet aan om te weten dat ik jarig ben Boze smiley Knipoog smiley

Maak je maar geen zorgen Erika, wij houden je agenda wel bij... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:11
 
ERIKA129 schreef:
Laat ik er nu pas een jaar opzitten Knipoog smiley Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley Bestaat een jaar bij jou uit 24 maanden of uit 104 weken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:17
 
ERIKA129 schreef:
Komt omdat je op zondag bent geweest? Knipoog smiley
Tja Geschokte, onthutste smiley
Maar balen is het wel voor je

De dag dat ik boodschappen deed heeft er niets mee te maken...Het is heel gewoon hier in Nederlands Brabant om op zondag naar de winkel te gaan. Het is gewoon die stomme kaart die zo maar plots verloren gaat Boze smiley

De rekening is geblokkeerd. Om dat te benadrukken zijn er zelfs rode cijfers op die rekening zodat het goed opvalt...een nieuwe kaart is in de maak... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:19
 
JOSINA022 schreef:
Oeps, da's minder, vervelend voor je! Succes ermee!

Geschokte, onthutste smiley succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:16
 
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:20
 
FRANKT627 schreef:
Maak je maar geen zorgen Erika, wij houden je agenda wel bij... Engeltje smiley

Komt er nog een verjaardags wandeling Frank.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:23
 
ZEELAND736 schreef:
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..

Helaas kijken ze niet alleen naar de afgelopen periode, maar kijken ze verder terug. En ze kijken naar de hoeveelheid ziektemeldingen en dus niet naar hoelang je ziek geweest bent.

In het kader van de Poortwachterswet is je werkgever dan verplicht daar aandacht op te vestigen en er iets mee te doen.

Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:56
 
FRANKT627 schreef:
Er is nu nog steeds geen zon te bespeuren...

In deze nacht "slaapt" de zon.
Kan je echt niet zien hoe laat het was???????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:06
 
HERMAN388 schreef:
In deze nacht "slaapt" de zon.
Kan je echt niet zien hoe laat het was???????

Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:08
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt... Gefrustreerde smiley

Heet zoiets geen zonnewijzer? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 16 augustus 2011, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:10
 
LEONARD480 schreef:
Komt er nog een verjaardags wandeling Frank.....

Een Erika's-wandeling niet, maar haar heg die gesnoeid moet worden staat nog wel in de agenda...er staat alleen nog bij wie dat gaat doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:12
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt... Gefrustreerde smiley

Ik zal je even helpen Frank.
Dat ding dat beweegt dat noemen ze in Holland geen wijzer maar een slinger.
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:22
 
ZEELAND736 schreef:
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..


Misschien willen ze gewoon een gesprekje hoe het met je gaat en of ze wat voor je kunnen betekenen......Gebeurt toch meestal na een aantal ziekmeldingen? En was het verzuim of was je ziek.....dat willen ze toch ook-terecht- in kaart brengen.
Je moet ook niet gelijk overal wat achter zoeken Zeeland, Je weet toch waarom je ziek was en dan is er toch niets aan de hand?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 16 augustus 2011, 09:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:51
 
Gooi die ouderwetse klok met slinger maar weg
Neem maar digitale klok met grote cijfers.
Dan kan je beter kunnen lezen zonder leesbril Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:54
 
Groei Nederlandse economie neemt af

Hoe verder? weer in de crisis?
Ik heb vanmorgen mijn spaargeld van de bank gehaald uit angst voor failliet.
Nu veilig in mijn oude sok. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:00
 
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek
Iedereen in de club luistert natuurlijk mee.
MAN: "Hallo"
VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
MAN: "Ja"
VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi lerenjasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
MAN: "Hoeveel kost ie?"
VROUW: "80,000 euro"
MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbijkrijgen."
VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
De man hangt op. ........ De andere mannen in de club kijken vol verbazing naar hem.

Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze g.s.m. is?"


Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 21 november 2011, 10:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:05
 
Directeur


Meester:
"Jantje, als de directeur komt moet je de deur open doen, goed Jantje?"
Jantje:
"Wie is de directeur?"
Meester:
"Een man die alles kan."
Jantje:
"Waarom doet hij de deur dan zelf niet open?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:07
 
Pakje shag


Na een dag zweten is de tapijtlegger uiteindelijk dan klaar en ziet het er keurig uit. Tevreden besluit hij een sigaretje op te steken. Dan bemerkt hij dat hij zijn pakje shag niet kan vinden. Naarstig gaat hij op zoek en ziet opeens een bobbel onder het zojuist gelegde tapijt. Omdat hij niet veel zin heeft om het hele tapijt te verwijderen en opnieuw te leggen besluit hij het pakje met de grond gelijk te maken. Met de grootste hamer die hij bij zich heeft slaat hij de bobbel weg.
Terwijl hij zijn spullen inpakt komt de vrouw des huizes binnen en zegt:
"Ik heb uw pakje shag gevonden op de eettafel, maar heeft u misschien mijn cavia gezien?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:15
 
HERMAN388 schreef:
Groei Nederlandse economie neemt af

Hoe verder? weer in de crisis?
Ik heb vanmorgen mijn spaargeld van de bank gehaald uit angst voor failliet.
Nu veilig in mijn oude sok. Knipoog smiley

Is dát wel slim om op een openbaar forum te vermelden?... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:29
 
ANNETTE050 schreef:
Is dát wel slim om op een openbaar forum te vermelden?... Clown smiley

Wel goeie tip maar niet leuk voor de bank Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:31
 
VISSER278 schreef:
Leuk Herman......en gaat Marian ook mee? Verlegen lachende smiley

Misschien wel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:33
 
Organiseer je je open huis voor CM leden?
met drankjes en hapjes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:44
 
HERMAN388 schreef:
Organiseer je je open huis voor CM leden?
met drankjes en hapjes Knipoog smiley


Dat ligt er helemaal aan of ik tevreden ben met het resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:50
 
HERMAN388 schreef:
Ik heb 1 keer woning aangeboden door woonstichting, ik moest dit helaas afzien omdat mijn woning niet verkocht was, ik kon geen dubbele lasten betalen. Woedende smiley Dat was bijna 1 jaar geleden.
Ik moet nog steeds wachten op de kopers. Zieke smiley

OOh joh Herman, dat is wel heel frustrerend.....MOET je je huis verkopen dan...of wil je dat zelf?
Ik had ook een koop woning met m'n ex...hij ruilde ( min of meer) de woning met de kopers van ons huis, anders had hij me moeten uitkopen en dat hoefde nu dus niet.

Groetjes,Liane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2626 2627 2628 2629 2630 2631 2632 ... 6194 Volgende
Pagina 2629 van 6194