| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 00:17
|
|
|
|
We Want More....!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 00:54
|
|
|
|
ehm... is dit in het kader van: dubbel genaaid houdt beter? 
edit:
Hannah: 't is zeker nog niet geregeld, he?...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 18 augustus 2011, 00:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:26
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | toch best leuk hè om iedereen nieuwsgierig te maken..  |
Ach, ik (lees: Floshke) hoeft het niet meer te weten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:27
|
|
|
|
|
Er is nu nog steeds geen zon te bespeuren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 04:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Allemaal Hartelijk bedankt voor de lieve felicitaties, hier of via de mail.
Groetjes Erika |
Had ik je nu maar verteld dat ik gisteren héél dicht in je buurt was mocht je mij uitnodigen voor een stuk taart Lief van mij, hé???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |
 |
Die eensgezindheid is toch zó heerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | JA op deze manier ontkom ik er niet aan om te weten dat ik jarig ben  |
Maak je maar geen zorgen Erika, wij houden je agenda wel bij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:11
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Laat ik er nu pas een jaar opzitten  |
Bestaat een jaar bij jou uit 24 maanden of uit 104 weken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Komt omdat je op zondag bent geweest? Tja Maar balen is het wel voor je |
De dag dat ik boodschappen deed heeft er niets mee te maken...Het is heel gewoon hier in Nederlands Brabant om op zondag naar de winkel te gaan. Het is gewoon die stomme kaart die zo maar plots verloren gaat
De rekening is geblokkeerd. Om dat te benadrukken zijn er zelfs rode cijfers op die rekening zodat het goed opvalt...een nieuwe kaart is in de maak...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Oeps, da's minder, vervelend voor je! Succes ermee! |
succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:16
|
|
|
|
Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maak je maar geen zorgen Erika, wij houden je agenda wel bij...  |
Komt er nog een verjaardags wandeling Frank.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:23
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen.. |
Helaas kijken ze niet alleen naar de afgelopen periode, maar kijken ze verder terug. En ze kijken naar de hoeveelheid ziektemeldingen en dus niet naar hoelang je ziek geweest bent.
In het kader van de Poortwachterswet is je werkgever dan verplicht daar aandacht op te vestigen en er iets mee te doen.
Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Er is nu nog steeds geen zon te bespeuren... |
In deze nacht "slaapt" de zon. Kan je echt niet zien hoe laat het was???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | In deze nacht "slaapt" de zon. Kan je echt niet zien hoe laat het was??????? |
Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt...  |
Heet zoiets geen zonnewijzer?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:10
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Komt er nog een verjaardags wandeling Frank..... |
Een Erika's-wandeling niet, maar haar heg die gesnoeid moet worden staat nog wel in de agenda...er staat alleen nog bij wie dat gaat doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb hier een klok Herman met slechts 1 wijzer. En die wijzer beweegt dan ook nog steeds zodat het uur aflezen moeilijk wordt...  |
Ik zal je even helpen Frank. Dat ding dat beweegt dat noemen ze in Holland geen wijzer maar een slinger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:22
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen.. |
Misschien willen ze gewoon een gesprekje hoe het met je gaat en of ze wat voor je kunnen betekenen......Gebeurt toch meestal na een aantal ziekmeldingen? En was het verzuim of was je ziek.....dat willen ze toch ook-terecht- in kaart brengen. Je moet ook niet gelijk overal wat achter zoeken Zeeland, Je weet toch waarom je ziek was en dan is er toch niets aan de hand?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 09:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:51
|
|
|
|
Gooi die ouderwetse klok met slinger maar weg Neem maar digitale klok met grote cijfers. Dan kan je beter kunnen lezen zonder leesbril
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 09:54
|
|
|
|
Groei Nederlandse economie neemt af
Hoe verder? weer in de crisis? Ik heb vanmorgen mijn spaargeld van de bank gehaald uit angst voor failliet. Nu veilig in mijn oude sok.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:00
|
|
|
|
Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek Iedereen in de club luistert natuurlijk mee. MAN: "Hallo" VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?" MAN: "Ja" VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi lerenjasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?" MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen." VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe 2004 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi." MAN: "Hoeveel kost ie?" VROUW: "80,000 euro" MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbijkrijgen." VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro." MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro." VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!" MAN: "Doei, ik hou ook van jou." De man hangt op. ........ De andere mannen in de club kijken vol verbazing naar hem.
Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze g.s.m. is?"
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 21 november 2011, 10:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:05
|
|
|
|
Directeur
Meester: "Jantje, als de directeur komt moet je de deur open doen, goed Jantje?" Jantje: "Wie is de directeur?" Meester: "Een man die alles kan." Jantje: "Waarom doet hij de deur dan zelf niet open?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:07
|
|
|
|
Pakje shag
Na een dag zweten is de tapijtlegger uiteindelijk dan klaar en ziet het er keurig uit. Tevreden besluit hij een sigaretje op te steken. Dan bemerkt hij dat hij zijn pakje shag niet kan vinden. Naarstig gaat hij op zoek en ziet opeens een bobbel onder het zojuist gelegde tapijt. Omdat hij niet veel zin heeft om het hele tapijt te verwijderen en opnieuw te leggen besluit hij het pakje met de grond gelijk te maken. Met de grootste hamer die hij bij zich heeft slaat hij de bobbel weg. Terwijl hij zijn spullen inpakt komt de vrouw des huizes binnen en zegt: "Ik heb uw pakje shag gevonden op de eettafel, maar heeft u misschien mijn cavia gezien?"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Groei Nederlandse economie neemt af
Hoe verder? weer in de crisis? Ik heb vanmorgen mijn spaargeld van de bank gehaald uit angst voor failliet. Nu veilig in mijn oude sok.  |
Is dát wel slim om op een openbaar forum te vermelden?...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:29
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Is dát wel slim om op een openbaar forum te vermelden?...  |
Wel goeie tip maar niet leuk voor de bank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Leuk Herman......en gaat Marian ook mee?  |
Misschien wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:33
|
|
|
|
Organiseer je je open huis voor CM leden? met drankjes en hapjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Organiseer je je open huis voor CM leden? met drankjes en hapjes  |
Dat ligt er helemaal aan of ik tevreden ben met het resultaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:50
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb 1 keer woning aangeboden door woonstichting, ik moest dit helaas afzien omdat mijn woning niet verkocht was, ik kon geen dubbele lasten betalen. Dat was bijna 1 jaar geleden. Ik moet nog steeds wachten op de kopers.  |
OOh joh Herman, dat is wel heel frustrerend.....MOET je je huis verkopen dan...of wil je dat zelf? Ik had ook een koop woning met m'n ex...hij ruilde ( min of meer) de woning met de kopers van ons huis, anders had hij me moeten uitkopen en dat hoefde nu dus niet.
Groetjes,Liane
|
|
| Naar boven |
|
|