ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2627 2628 2629 2630 2631 2632 2633 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:52
 
JOSINA022 schreef:
Dank voor de lieve reacties!

En ja, ik weet zeker dat ik hier niet alleen doorheen hoef!

Ook in mijn gebeden zul je zijn!

Sterkte!

Groetjes,Liane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:53
 
VISSER278 schreef:
Dat ligt er helemaal aan of ik tevreden ben met het resultaat.

Heel veel succes ermee.
Is dat misschien 60 minuten verbouwing? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:00
 
LIAANTJE026 schreef:
Ook in mijn gebeden zul je zijn!

Sterkte!

Groetjes,Liane

Dank je wel! Enne...het is wederzijds hoor, dat je maar snel een leuk huisje mag krijgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:01
 
LIAANTJE026 schreef:
OOh joh Herman, dat is wel heel frustrerend.....MOET je je huis verkopen dan...of wil je dat zelf?
Ik had ook een koop woning met m'n ex...hij ruilde ( min of meer) de woning met de kopers van ons huis, anders had hij me moeten uitkopen en dat hoefde nu dus niet.

Groetjes,Liane

Ik kon mijn huis niet overnemen van mijn ex want ik zit in de WAO, dus miljonair ben ik niet Boze smiley
Kopen naar veel kleinere woning is wel mogelijk maar ik heb 2 thuiswonende kinderen en de jongste dochter (14) woont bij de moeder. Dat is te krap voor gezinnetje voor kleine woning.
Mijn oudste dochter (22) gaat op 26 april 2012 trouwen dan heb ik aardig ruimte over in een woning. Mijn zoon (20) blijft bij mij voorlopig wonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:27
 
HERMAN388 schreef:
Gooi die ouderwetse klok met slinger maar weg
Neem maar digitale klok met grote cijfers.
Dan kan je beter kunnen lezen zonder leesbril Knipoog smiley

Gefrustreerde smiley zonnewijzer, slinger, digitale cijfers...het is me wat met die Nederlanders...niets van dat alles...het is een klok waar een grote wijzer en een kleine wijzer opzat. De grote wijzer is er af en die kleine wijzer verspringt altijd...probeer zo maar eens een uur af te lezen... Boze smiley

Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:29
 
HERMAN388 schreef:
Organiseer je je open huis voor CM leden?
met drankjes en hapjes Knipoog smiley

Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:48
 
ZEELAND736 schreef:
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..

Zoals jij het beschrijft klinkt als een dreiging...maar zoals Willemijn al schreef hóéft het dat niet te zijn. Ik heb juist hele goede ervaringen met de ARBO gehad en zie hen dan ook als de instantie die er is voor de werknemer en niet voor de werkgever. De ARBO is er om duidelijk in kaart te krijgen waar jouw sterke en zwakke punten liggen en hoe je daar mee kunt omgaan, in samenspraak met jouw werkgever. Praat er gewoon over met hen, waarschijnlijk is het alleen maar verhelderend en neemt het spanningen weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:48
 
HERMAN388 schreef:
Ik kon mijn huis niet overnemen van mijn ex want ik zit in de WAO, dus miljonair ben ik niet Boze smiley
Kopen naar veel kleinere woning is wel mogelijk maar ik heb 2 thuiswonende kinderen en de jongste dochter (14) woont bij de moeder. Dat is te krap voor gezinnetje voor kleine woning.
Mijn oudste dochter (22) gaat op 26 april 2012 trouwen dan heb ik aardig ruimte over in een woning. Mijn zoon (20) blijft bij mij voorlopig wonen.

Heel lastig deze situatie dus...ik bid voor je....goed??

Groetjes,Liane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:18
 
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten Coole smiley met zonnebril[/quote]

Ga dan zwemmen in bosbad Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:20
 
FRANKT627 schreef:
Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen... Twijfelende smiley

Volle maan en huilende wolven is prachtig bij jouw thuis Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:20
 
ZEELAND736 schreef:
Even de echte vraag van dit topic....

Ja...ik vraag me het volgende af...
Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid.
Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.

Het ging de laatste tijd vrij goed.
Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek.
Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken.
Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel.
Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht)
Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!!
Ongelofelijk!!!
Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook.
Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet)
1 middag ziek klinkt niet echt dan?
Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???

Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..

Op mijn werk is het zo, dat wanneer je je 3x ziek hebt gemeld in een jaar, je dan idd even een gesprekje hebt met het hoofd. Nier om op het matje geroepen te worden, maar met de reden die Willemijn ook aangeeft, gewoon even horen hoe het met je gaat, de reden van ziek melden even weer doornemen.
En wanneer de werkgever je kan helpen zal hij dat vast niet laten.
Ziekmeldingen kosten de werkgever handen vol geld, en dat geld willen we toch graag allemaal "aan het bed" hebben!?
Daarom is openheid naar je leiding gevende vaak heel goed voor beide partijen.
Dus Zeeland, bekijk het van de positieve kant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:22
 
LIAANTJE026 schreef:
Heel lastig deze situatie dus...ik bid voor je....goed??

Groetjes,Liane

Heel aardig van je Verlegen lachende smiley
Ik bid ook voor jou dat je dak boven je hoofd mag krijgen uit Gods hand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:31
 
Zieke werknemers mogen niet zomaar ontslagen, na 8 weken ziek krijg je plan van aanpak

Zoals deze:
1.
aanpassingen op het werk;

2.
trainingen en therapieën;

3.
activiteiten die u begeleiden naar ander werk.

Dat heb ik ook gehad.
Nu ben ik volledig afgekeurd na 5e handoperatie
Herkeuring verwacht eind van dit jaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:31
 
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten Coole smiley met zonnebril[/quote]


Hier ook.....veel te warm om te werken.
Het zweet loopt bijna tot in mn .....uhh... schoenen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:44
 
VISSER278 schreef:
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten Coole smiley met zonnebril

Hier ook.....veel te warm om te werken.
Het zweet loopt bijna tot in mn .....uhh... schoenen. Coole smiley met zonnebril[/quote]


Dan heb je zweetvoeten
Het is hier erg nat door je zweetdruppels Woedende smiley op de forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:05
 
FRANKT627 schreef:
Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen... Twijfelende smiley

Nee joh, we maken gewoon een kampvuur Lachende smiley met blinkend witte tanden , kunnen we gelijk gaan bbq-en Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:30
 
Het wordt hier nu een beetje behaagelijker en de zon komt ook eindelijk door.
Men.....wat had ik het koud vanmorgen.....heb zelfs mijn laarzen weer aangetrokken Huilende smiley, smiley in tranen
Die kunnen nu denk ik wel uit, want ik reis af naar het zuiden, (ik blijf wel in nederland hoor) en daar schijnt het best warm te zijn, als ik de heren zo lees Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:45
 
Ergens had ik gisteren heel geen zin om vanmorgen weer te gaan werken na 6 weken vakantie, maar het was net droog vanmorgen en ook al is er inmiddels veel veranderd waar ik werk, het was echt weer hartstikke leuk om te doen. Geweldig met kids werken !!
Lachende smiley
En een half uur terug fietsen vond ik ook allesbehalve erg, mmmm heerlijk zo fietsen in de zon...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:00
 
HERMAN388 schreef:
Heb je gehoord vanavond op de tv over OV in de grote steden? Woedende smiley

Alweer domme idee van de regering
Straks mindere treinen?
Gooi auto's maar vol op de Nederlandse wegen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Volgens mij ging het over bussen (en trams) en dan in de plaatsen Rotterdam, Den Haag en Amsterdam...
Ik vermoed dat dat pas per 2013 ingaat... maar goed, het lijkt mij wel een slechte zaak, omdat sommigen afhankelijk zijn van het O.V. (denk aan met name oude of gehandicapte mensen) en geen andere optie hebben... het aantal bussen zal aanzienlijk worden verminderd als de plannen doorgaan en ook zal het tarief hiervoor duurder worden.

Ik dacht dat ze het O.V. wilden stimuleren om de CO2 uitstoot te verminderen maar blijkbaar zijn ze dat al weer vergeten... Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:03
 
VISSER278 schreef:
Ben ik gisteren ergens en sta op het punt van vertrekken , krijg ik een complete achterbank vol met lampen mee naar huis. Kussende smiley
En of dat goed uit kwam? Zeker weten. Clown smiley
degenen die er nu hangen zijn inmiddels 16 jaar en aan vervanging toe.
Nu eerst plafond witten en woonkamer behangen en dan krijgen die lampen een mooi plekje. Verlegen lachende smiley



en...........hangen je lampen inmiddels?


wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:05
 
HANNAH810 schreef:
en...........hangen je lampen inmiddels?


wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;)

ja hallo, laat die jongen toch even....hij kan niet heksen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:06
 
HANNAH810 schreef:
en...........hangen je lampen inmiddels?


wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;)


Als CM vandaag uit de lucht was dán misschien wel. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:07
 
GRIFFIN748 schreef:
ja hallo, laat die jongen toch even....hij kan niet heksen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij snapt hem helemaal.......visser heeft op zn tijd ook een time-out nodig. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:08
 
VISSER278 schreef:
Jij snapt hem helemaal.......visser heeft op zn tijd ook een time-out nodig. Lachende smiley

zolang de time-out geen knock-out wordt... als gevolg van een laaghangende lamp of zo Clown smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:15
 
MARIAN519 schreef:
Het verschil in ziel en geest..
IK heb wat gegoogeld en kwam deze site tegen..
de uitleg vind ik zelf wel mooi..

http://www.gotquestions.org/nederlands/verschil-ziel-geest.html

Het maakt duidelijk hoe we de ziel van het dier kunnen zien..

http://www.gotquestions.org/nederlands/huisdieren-hemel.html

Ergens stond er toch in de bijbel dat de leeuw naast het lam ging zitten ? Dus kan je er volgens mij van uitgaan dat dieren wel een leven hebben na hun dood... anders zou dat er toch niet staan ?
Maar dan is het wel vreemd dat hierover niks staat bij bovenstaande bijbellink waar informatie zou staan over de bijbel... die vind ik dan niet volledig... of zien jullie het anders ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:19
 
MARIA576 schreef:
Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Clown smiley Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'..... Slapende smiley Lachende smiley


slaap lekker, maria...... Clown smiley

(als je het tenminste overleefd hebt........... Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:22
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment???

Wat dacht je van beide? Pfft, toon nog eens keer een stukje medeleven Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:27
 
GRIFFIN748 schreef:
zolang de time-out geen knock-out wordt... als gevolg van een laaghangende lamp of zo Clown smiley


Het word eerder vergiftigingsverschijnselen vrees ik.
ROTlucht. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AARTJE289





Berichten: 87

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:35
 
JOSINA022 schreef:
Beste mensen,

Zoals de meesten wel weten, iig degenen die geregeld hier op het forum komen, moet ik nog een operatie ondergaan.
Vanavond ben ik op controle en gesprek geweest bij de uroloog en we hebben samen naar een datum gekeken. De operatie staat nu gepland op 29 augustus.

Ik zie er tegenop, vooral omdat mijn lichaam, bij en na elke ingreep, niet doet wat het moet doen en de vraag is dan ook hoe ik op deze operatie ga reageren.

Ik wil dan ook vragen om gebed.

Dat de aanloop naar de operatie goed zal gaan (dat er dus niet intussen wéér complicaties optreden), dat de operatie goed zal verlopen, dat het herstel daarna goed zal verlopen zonder complicaties en dat ik rust mag krijgen om er goed naar toe te kunnen leven en om alles te moeten ondergaan.

Het herstel daarna zal nog verscheidene weken gaan duren. Sowieso moet de drain in mijn nier nog 2-4 weken blijven zitten en ook daar zie ik erg tegenop, omdat die drain heel veel pijn geeft.

Al met al een heel verhaal (en dat is nog maar een klein stukje van het geheel).

Alvast bedankt!

Liefs, José

Ik wens je heel veel sterkte, en Gods nabijheid.
Zal voor je bidden!


Laatst aangepast door
AARTJE289
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:38
 
Mannen werken te hard na welverdiende vakantie Verraste, verbaasde smiley
Al zwetend op het werk, oooh ik vergat airco aan te zetten. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2627 2628 2629 2630 2631 2632 2633 ... 6194 Volgende
Pagina 2630 van 6194