| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank voor de lieve reacties!
En ja, ik weet zeker dat ik hier niet alleen doorheen hoef! |
Ook in mijn gebeden zul je zijn!
Sterkte!
Groetjes,Liane
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 10:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Dat ligt er helemaal aan of ik tevreden ben met het resultaat. |
Heel veel succes ermee. Is dat misschien 60 minuten verbouwing?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:00
|
|
|
|
| LIAANTJE026 schreef: | Ook in mijn gebeden zul je zijn!
Sterkte!
Groetjes,Liane |
Dank je wel! Enne...het is wederzijds hoor, dat je maar snel een leuk huisje mag krijgen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:01
|
|
|
|
| LIAANTJE026 schreef: | OOh joh Herman, dat is wel heel frustrerend.....MOET je je huis verkopen dan...of wil je dat zelf? Ik had ook een koop woning met m'n ex...hij ruilde ( min of meer) de woning met de kopers van ons huis, anders had hij me moeten uitkopen en dat hoefde nu dus niet.
Groetjes,Liane |
Ik kon mijn huis niet overnemen van mijn ex want ik zit in de WAO, dus miljonair ben ik niet Kopen naar veel kleinere woning is wel mogelijk maar ik heb 2 thuiswonende kinderen en de jongste dochter (14) woont bij de moeder. Dat is te krap voor gezinnetje voor kleine woning. Mijn oudste dochter (22) gaat op 26 april 2012 trouwen dan heb ik aardig ruimte over in een woning. Mijn zoon (20) blijft bij mij voorlopig wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:27
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Gooi die ouderwetse klok met slinger maar weg Neem maar digitale klok met grote cijfers. Dan kan je beter kunnen lezen zonder leesbril  |
zonnewijzer, slinger, digitale cijfers...het is me wat met die Nederlanders...niets van dat alles...het is een klok waar een grote wijzer en een kleine wijzer opzat. De grote wijzer is er af en die kleine wijzer verspringt altijd...probeer zo maar eens een uur af te lezen...
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:29
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Organiseer je je open huis voor CM leden? met drankjes en hapjes  |
Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen.. |
Zoals jij het beschrijft klinkt als een dreiging...maar zoals Willemijn al schreef hóéft het dat niet te zijn. Ik heb juist hele goede ervaringen met de ARBO gehad en zie hen dan ook als de instantie die er is voor de werknemer en niet voor de werkgever. De ARBO is er om duidelijk in kaart te krijgen waar jouw sterke en zwakke punten liggen en hoe je daar mee kunt omgaan, in samenspraak met jouw werkgever. Praat er gewoon over met hen, waarschijnlijk is het alleen maar verhelderend en neemt het spanningen weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
Berichten: 40
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 11:48
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik kon mijn huis niet overnemen van mijn ex want ik zit in de WAO, dus miljonair ben ik niet Kopen naar veel kleinere woning is wel mogelijk maar ik heb 2 thuiswonende kinderen en de jongste dochter (14) woont bij de moeder. Dat is te krap voor gezinnetje voor kleine woning. Mijn oudste dochter (22) gaat op 26 april 2012 trouwen dan heb ik aardig ruimte over in een woning. Mijn zoon (20) blijft bij mij voorlopig wonen. |
Heel lastig deze situatie dus...ik bid voor je....goed??
Groetjes,Liane
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:18
|
|
|
|
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten [/quote]
Ga dan zwemmen in bosbad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen...  |
Volle maan en huilende wolven is prachtig bij jouw thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:20
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen.. |
Op mijn werk is het zo, dat wanneer je je 3x ziek hebt gemeld in een jaar, je dan idd even een gesprekje hebt met het hoofd. Nier om op het matje geroepen te worden, maar met de reden die Willemijn ook aangeeft, gewoon even horen hoe het met je gaat, de reden van ziek melden even weer doornemen. En wanneer de werkgever je kan helpen zal hij dat vast niet laten. Ziekmeldingen kosten de werkgever handen vol geld, en dat geld willen we toch graag allemaal "aan het bed" hebben!? Daarom is openheid naar je leiding gevende vaak heel goed voor beide partijen. Dus Zeeland, bekijk het van de positieve kant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:22
|
|
|
|
| LIAANTJE026 schreef: | Heel lastig deze situatie dus...ik bid voor je....goed??
Groetjes,Liane |
Heel aardig van je Ik bid ook voor jou dat je dak boven je hoofd mag krijgen uit Gods hand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:31
|
|
|
|
Zieke werknemers mogen niet zomaar ontslagen, na 8 weken ziek krijg je plan van aanpak
Zoals deze: 1. aanpassingen op het werk;
2. trainingen en therapieën;
3. activiteiten die u begeleiden naar ander werk.
Dat heb ik ook gehad. Nu ben ik volledig afgekeurd na 5e handoperatie Herkeuring verwacht eind van dit jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:31
|
|
|
|
Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten [/quote]
Hier ook.....veel te warm om te werken. Het zweet loopt bijna tot in mn .....uhh... schoenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 12:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het is mooi zonnig weer hier in Hoeven. Lekker warm en heel uitnodigend om niets te doen dan alleen maar te genieten  |
Hier ook.....veel te warm om te werken. Het zweet loopt bijna tot in mn .....uhh... schoenen. [/quote]
Dan heb je zweetvoeten Het is hier erg nat door je zweetdruppels op de forum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als de lampen stuk zijn moet je wel je eigen kaarsje of zaklamp meebrengen...  |
Nee joh, we maken gewoon een kampvuur , kunnen we gelijk gaan bbq-en
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:30
|
|
|
|
Het wordt hier nu een beetje behaagelijker en de zon komt ook eindelijk door. Men.....wat had ik het koud vanmorgen.....heb zelfs mijn laarzen weer aangetrokken Die kunnen nu denk ik wel uit, want ik reis af naar het zuiden, (ik blijf wel in nederland hoor) en daar schijnt het best warm te zijn, als ik de heren zo lees
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 13:45
|
|
|
|
Ergens had ik gisteren heel geen zin om vanmorgen weer te gaan werken na 6 weken vakantie, maar het was net droog vanmorgen en ook al is er inmiddels veel veranderd waar ik werk, het was echt weer hartstikke leuk om te doen. Geweldig met kids werken !! En een half uur terug fietsen vond ik ook allesbehalve erg, mmmm heerlijk zo fietsen in de zon...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Heb je gehoord vanavond op de tv over OV in de grote steden?
Alweer domme idee van de regering Straks mindere treinen? Gooi auto's maar vol op de Nederlandse wegen.  |
Volgens mij ging het over bussen (en trams) en dan in de plaatsen Rotterdam, Den Haag en Amsterdam... Ik vermoed dat dat pas per 2013 ingaat... maar goed, het lijkt mij wel een slechte zaak, omdat sommigen afhankelijk zijn van het O.V. (denk aan met name oude of gehandicapte mensen) en geen andere optie hebben... het aantal bussen zal aanzienlijk worden verminderd als de plannen doorgaan en ook zal het tarief hiervoor duurder worden.
Ik dacht dat ze het O.V. wilden stimuleren om de CO2 uitstoot te verminderen maar blijkbaar zijn ze dat al weer vergeten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ben ik gisteren ergens en sta op het punt van vertrekken , krijg ik een complete achterbank vol met lampen mee naar huis. En of dat goed uit kwam? Zeker weten. degenen die er nu hangen zijn inmiddels 16 jaar en aan vervanging toe. Nu eerst plafond witten en woonkamer behangen en dan krijgen die lampen een mooi plekje.  |
en...........hangen je lampen inmiddels?
wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en...........hangen je lampen inmiddels?
wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;) |
ja hallo, laat die jongen toch even....hij kan niet heksen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:06
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en...........hangen je lampen inmiddels?
wel effe doorgaan, visser! kom op...........kwast pakken en aan t werk!! je hebt helemaal geen tijd voor t forum, joh...... smile......;) |
Als CM vandaag uit de lucht was dán misschien wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:07
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ja hallo, laat die jongen toch even....hij kan niet heksen!  |
Jij snapt hem helemaal.......visser heeft op zn tijd ook een time-out nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Jij snapt hem helemaal.......visser heeft op zn tijd ook een time-out nodig.  |
zolang de time-out geen knock-out wordt... als gevolg van een laaghangende lamp of zo
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:15
|
|
|
|
Ergens stond er toch in de bijbel dat de leeuw naast het lam ging zitten ? Dus kan je er volgens mij van uitgaan dat dieren wel een leven hebben na hun dood... anders zou dat er toch niet staan ? Maar dan is het wel vreemd dat hierover niks staat bij bovenstaande bijbellink waar informatie zou staan over de bijbel... die vind ik dan niet volledig... of zien jullie het anders ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:19
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'.....  |
slaap lekker, maria......
(als je het tenminste overleefd hebt........... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment??? |
Wat dacht je van beide? Pfft, toon nog eens keer een stukje medeleven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:27
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | zolang de time-out geen knock-out wordt... als gevolg van een laaghangende lamp of zo  |
Het word eerder vergiftigingsverschijnselen vrees ik. ROTlucht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
Berichten: 87
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Beste mensen,
Zoals de meesten wel weten, iig degenen die geregeld hier op het forum komen, moet ik nog een operatie ondergaan. Vanavond ben ik op controle en gesprek geweest bij de uroloog en we hebben samen naar een datum gekeken. De operatie staat nu gepland op 29 augustus.
Ik zie er tegenop, vooral omdat mijn lichaam, bij en na elke ingreep, niet doet wat het moet doen en de vraag is dan ook hoe ik op deze operatie ga reageren.
Ik wil dan ook vragen om gebed.
Dat de aanloop naar de operatie goed zal gaan (dat er dus niet intussen wéér complicaties optreden), dat de operatie goed zal verlopen, dat het herstel daarna goed zal verlopen zonder complicaties en dat ik rust mag krijgen om er goed naar toe te kunnen leven en om alles te moeten ondergaan.
Het herstel daarna zal nog verscheidene weken gaan duren. Sowieso moet de drain in mijn nier nog 2-4 weken blijven zitten en ook daar zie ik erg tegenop, omdat die drain heel veel pijn geeft.
Al met al een heel verhaal (en dat is nog maar een klein stukje van het geheel).
Alvast bedankt!
Liefs, José |
Ik wens je heel veel sterkte, en Gods nabijheid. Zal voor je bidden!
Laatst aangepast door
|
AARTJE289
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:38
|
|
|
|
Mannen werken te hard na welverdiende vakantie Al zwetend op het werk, oooh ik vergat airco aan te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|