| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:12
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en zelfs toen nam je em niet!!! pas door ingrijpen van Mars nam je de kip aan en at em op....tsssssss |
erg hé??? Tja, zo ben ik wel een beetje. Ik was wel blij dat jullie aandrongen om te proeven....
later op de avond heb ik zelfs 2 ge-BBQ-de worstjes van Hannah gepik...die lagen daar toch zo maar te liggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ach...je hebt gelijk... Maar weet je wat het is??? Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!! Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??) En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden... Kom met een zinnig woord mensen. En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer... Of ik niet tegen een grapje kan? Ja hoor...dat wel. |
Zeeland, jij kent mij toch??? Wel ik ben een Belgje...en zie eens ik ben niet dom en ik ben zelfs heel braaf...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Zeeland, jij kent mij toch??? Wel ik ben een Belgje...en zie eens ik ben niet dom en ik ben zelfs heel braaf...  |
Haha, zegt ie helemaal zelf hoor
Maarre...Zeeland, een beetje gelijk heb je wel hoor. Een grapje is leuk, maar het moet ook een keer stoppen. Het was wel lekker om mij zo hier even te kunnen afreageren na wat er allemaal gebeurd is in de afgelopen maanden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoe kan het nu nog goed gaan met visser. ipv. dat je zou zeggen, goh visser , goed bezig geweest...... nee hoor , wensen ze je toe dat je morgen weer kan gaan witten in die vergiftigingsdampen. Maar ondertussen wel vragen......he vissertje, hangen je lampen al op??
|
visser..........vraagje..........
hangen je lampen al??
(ga nou es door joh!! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 09:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | visser..........vraagje..........
hangen je lampen al??
(ga nou es door joh!! ) |
Wát heb jij met die lampen, wat ik niet heb. Bemoei je er niet mee. Visser heeft nog 1,5 week vakantie , dus nog tijd zat. En wat ik vandaag ga doen , vertel ik lekker niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wat 2000? Dat is alweer 11 jaar geleden. Of heb ik iets gemist? |
Je bent echt een belg he en geef mijn agenda terug ja Heb hem echt nodig ben namelijk een beetje verstrooid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Pffff, ik was vanavond een beetje op de bank in slaap gevallen. Nu is de slaap dus weg. Strijk heb ik niet en de afwas is gedaan. Ik zal dan maar het gras maaien en de heg snoeien. |
Waar was je nou dan??? je zou mijn heg toch doen Mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:14
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en zelfs toen nam je em niet!!! pas door ingrijpen van Mars nam je de kip aan en at em op....tsssssss |
En nu werd er bij mij een kippenbout "afgewongen" voor de komende pn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En nu werd er bij mij een kippenbout "afgewongen" voor de komende pn  |
Tja..... Hij heet Frank en het is en blijft een belg he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:16
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Is dit on-topic of off-topic 
Welkom op het forum Josta. |
In ieder geval de verkeerde topic maar goed wees welkom Josta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Had ik je nu maar verteld dat ik gisteren héél dicht in je buurt was mocht je mij uitnodigen voor een stuk taart Lief van mij, hé??? |
Komt tie nu mee aan Heb anders nog taart over hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Haar assistent heeft 2 jaaragenda 2011 en 2012 Erika heeft vreselijk druk met afspraken Zie haar profiel  |
wat weet jij dat ik niet weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:38
|
|
|
|
|
.. de heg bij erika 129 nodig geknipt moet worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 10:43
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | .. de heg bij erika 129 nodig geknipt moet worden... |
En Frank627 dat héél goed kan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 11:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | wat weet jij dat ik niet weet |
Ik las in je agenda dat je de afspraken tot eind mei 2012 gemaakt hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 11:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En Frank627 dat héél goed kan?  |
Hij heeft timmermansogen, hij kan heel nauwkeurig knippen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 11:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wát heb jij met die lampen, wat ik niet heb. Bemoei je er niet mee. Visser heeft nog 1,5 week vakantie , dus nog tijd zat. En wat ik vandaag ga doen , vertel ik lekker niet  |
laat me raden..........rondje hospitallll ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | laat me raden..........rondje hospitallll ?  |
Ook dat raad je weer goed. Waar haal je die wijsheid nu toch vandaan????? maar ja, met al die vergiftigingsverschijnselen kan dat misschien geen kwaad om daar even langs te gaan. Plus het feit dat binnen ook nog eens alles in brand staat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:13
|
|
|
|
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do! Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:29
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do! Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M?  |
Hoewel het heerlijk is om mij zo even hier uit te kunnen leven en af te kunnen reageren, moet ik wel toegeven dat je gelijk hebt. Ook ik mis de serieuze kant wel hoor. Maar ook ik kan niet zo snel iets bedenken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:31
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do! Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M?  |
Er zijn zat serieuze onderwerpen, maar er wordt na een paar postings niet meer op gereageerd. Er is een politiek topic wat zo weer geopend kan worden door een reactie, een topic over de beurzen (schuldencrises)...enz. enz. Blijkbaar is er behoefte aan geinen....maar wat mij betreft mag dat geinen dan wel met wat meer diepgang... ...en er reageren ook daar maar een paar mensen...... Blijkbaar zijn velen bezig met daten... ....o Leuk onderwerp erbij lijkt mij leuke recepten....bijv. komkommerslade... ...maar ook dát topic bestaat al.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 17 augustus 2011, 12:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
Berichten: 322
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:32
|
|
|
|
Eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot die hele finaciele wereld straks als een kaartenhuis helemaal in elkaar stort. Het is nu nog een kwestie van tijd.
http://youtu.be/RArjX17JJiI
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op woensdag 17 augustus 2011, 12:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
Berichten: 322
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:39
|
|
|
|
Heb ik ook weer's een duit in het zakje gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | .. de heg bij erika 129 nodig geknipt moet worden... |
Hij moet niet geknipt Hij moet gevlochten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:41
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ik las in je agenda dat je de afspraken tot eind mei 2012 gemaakt hebt. |
Heb jij ook al een agenda van mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:41
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot die hele finaciele wereld straks als een kaartenhuis helemaal in elkaar stort. Het is nu nog een kwestie van tijd.
http://youtu.be/RArjX17JJiI |
Zover zullen de heren politici het niet laten komen. Merkel en Sarkozy willen één (financieel) Europa, zodat alle financiele ministers moeten werken onder een overkoepelend orgaan....zodat mismanegement zoals nu in een aantal landen aan de orde komt, niet meer voor kan komen. Waar in de geschiedenis kwam het toch eerder voor dat Frankrijk en Duitsland een verbond sloten..... ..... Duitsland heeft niet geleerd van de geschiedenis en wil nu samen met Frankrijk Europa gaan regeren... Feit is alleen dat de Duitse economie veel sterker is dan de Franse.... ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
Berichten: 322
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:50
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Zover zullen de heren politici het niet laten komen... |
Wat hun betreft niet, maar het gaat hoe dan ook wel gebeuren... ... Amerika zal gaan en als die gaat, zal het de nodige invloed hebben op de rest van de wereldeconomie.
Ofwel, het zogeheten 'dominoeffect'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 12:54
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Hij heeft timmermansogen, hij kan heel nauwkeurig knippen |
Inderdaad, timmermansogen...in het ene oog zit een splinter en in het andere oog een balk Dus knippen gaat niet zo goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:06
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot die hele finaciele wereld straks als een kaartenhuis helemaal in elkaar stort. Het is nu nog een kwestie van tijd.
http://youtu.be/RArjX17JJiI |
wat is jouw belang bij die ineenstorting dan? t gaat ook om jouw opgebouwde pensioencentjes toch?? of ben jij dr 1 van t type "ik heb niks dus als n ander alles kwijtraakt interesseert me dat ook niet" ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:18
|
|
|
|
Komt een man bij de dokter en klaagt: "Dokter, ik heb overal zo'n pijn. Als ik met mijn vinger op m'n voorhoofd druk, doet het zo'n zeer. En als ik met m'n vinger op m'n borst druk, dan doet het ook zo'n zeer. En druk ik met m'n vinger op m'n bil, ai ai, dan doet het ook al zo zeer...."
Zegt de dokter: "meneertje ik zie het al. Uw vingertopje is gekneusd...."
-----
Geestelijk werkt het vaak ook zo.....
|
|
| Naar boven |
|
|