ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2635 2636 2637 2638 2639 2640 2641 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:21
 
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIVIER124





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:24
 
Om het algemeen... zit je ermee als anderen mensen ermee zitten? Dat is hun probleem dan, niet van jou.
God houd van jou met je tatoes, als andere mensen je er om veroordelen, zegt meer iets over die andere mensen.
Ik zal je er niet om veroordelen en vast veel mensen meer, niets aantrekken van mensen die dat wel doen.
En die tatoes horen ergens toch een stuk bij jou, zijn een stuk uit jouw leven.
je bent zoals je bent, een parel in god hand, ook met tatoes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:32
 
CROSSROAD317 schreef:
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril

Jammer Cross! Ik bedoel nu dat je vakantie nu in het water valt..! Verraste, verbaasde smiley Maar ik vind het advies van de arts wel logisch en verstandig! Ik hoop dat het niet een té grote teleurstelling voor je is en dat je gaat genieten van die práchtige weerribben!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:47
 
MARIA576 schreef:
Jammer Cross! Ik bedoel nu dat je vakantie nu in het water valt..! Verraste, verbaasde smiley Maar ik vind het advies van de arts wel logisch en verstandig! Ik hoop dat het niet een té grote teleurstelling voor je is en dat je gaat genieten van die práchtige weerribben!!


Ik had liever, dat ik in het water was gevallen i.p.v. mijn vakantie .... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:56
 
Mannen en vrouwen ...

Tijdens een transatlantische vlucht komt een vliegtuig in een zware storm terecht. De turbulentie is verschrikkelijk en tot overmaat van ramp wordt één van de vleugels getroffen door de bliksem.
Een van de passagiers gaat door het lint. Luidkeels jammert ze: "Ik ben nog te jong om dood te gaan." Dan schreeuwt ze"Als ik dan toch doodga, wil ik dat mijn laatste momenten op aarde gedenkwaardig zijn. Is er iemand in dit vliegtuig bij wie ik me nog één keer een vrouw kan voelen?"
Even is het stil. Iedereen is zijn eigen gevaar vergeten. Alle ogen zijn gefixeerd op de wanhopige vrouw voor in het vliegtuig. Dan staat er achterin een man op. Hij is knap, lang, goed gebouwd en heeft roodblond haar en lichtbruine ogen. Langzaam komt hij door het middenpad naar haar toe, terwijl hij zijn overhemd knoopje voor knoopje losmaakt.
Niemand verroert zich.
Hij doet zijn overhemd uit.
Zijn borstspieren bollen zich.
Dan fluistert hij:
"strijk dit even voor me."

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:59
 
ERIKA129 schreef:
Smiley die vol vragen zit Waar was je nou dan??? je zou mijn heg toch doen Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Weet het niet hoor Frank Smiley die vol vragen zit ...maar je bent wel heel populair.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:03
 
ERIKA129 schreef:
Heb jij ook al een agenda van mij Verraste, verbaasde smiley

Je vergat je agenda mee te nemen.
Die ligt nog hier naast mijn laptop. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:04
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, timmermansogen...in het ene oog zit een splinter en in het andere oog een balk Boze smiley Dus knippen gaat niet zo goed...

Geen reserve oog Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:07
 
PIETER649 schreef:
wat is jouw belang bij die ineenstorting dan?
t gaat ook om jouw opgebouwde pensioencentjes toch??
of ben jij dr 1 van t type "ik heb niks dus als n ander alles kwijtraakt interesseert me dat ook niet" ?

Ik ben al blut, mijn pensioen is verdampt Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:09
 
Vrouwen ...

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:10
 
LEONARD480 schreef:
Weet het niet hoor Frank Smiley die vol vragen zit ...maar je bent wel heel populair.

Frank heeft geen tijd om dit te beantwoorden.
Hij reist door heel Nederland om heggen te knippen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:11
 
HERMAN388 schreef:
Ik ben al blut, mijn pensioen is verdampt Boze smiley


Wanneer ging je ook alweer naar het zonnige zuiden ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:19
 
In de pan.....


Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:22
 
Zonde begaan


'Ik heb een ernstige zonde begaan,' zegt het meisje tegen de pastoor. 'Ik ben naakt voor de spiegel gaan staan en ik heb mezelf bewonderd omdat ik vind dat ik toch wel heel erg mooi ben.'
'Dat was geen zonde mijn kind, dat was alleen maar een vergissing.'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:24
 
CROSSROAD317 schreef:
Wanneer ging je ook alweer naar het zonnige zuiden ??

Ik ga wel liften en plekje zoeken bij de kust
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 14:54
 
http://youtu.be/in1vdvK3riY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:20
 
LEONARD480 schreef:
Weet het niet hoor Frank Smiley die vol vragen zit ...maar je bent wel heel populair.

Boze smiley ja populair om te lastige klusjes te doen of om geplaagd te worden. Maandag was ze jarig maar denk je dat ze vroeg ik of ik taart kwamen eten???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:22
 
HERMAN388 schreef:
Frank heeft geen tijd om dit te beantwoorden.
Hij reist door heel Nederland om heggen te knippen Verraste, verbaasde smiley

Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:22
 
PIETER649 schreef:
wat is jouw belang bij die ineenstorting dan?
t gaat ook om jouw opgebouwde pensioencentjes toch??
of ben jij dr 1 van t type "ik heb niks dus als n ander alles kwijtraakt interesseert me dat ook niet" ?

Alleen al als je ziet hoe de wereld er financieel voorstaat... America alleen al... en dan heb ik de rest van alle wereldwijde gebeurtenissen, zoals oorlogen en (natuur)rampen ed. nog niet eens meegerekend, dan zou je moeten kunnen concluderen, dat we in de eindtijd leven...

Wat de wereld nu meemaakt is nog maar een zucht tov. dat gene wat nog gaat komen.

Het laat niet lang meer op zich wachten, dat 'Gods koninkrijk' spoedig op aarde gevestigd zal worden.

Wat mij betreft, hoe eerder hoe beter!
Vooral als je bedenkt wat ons staat te wachten als daadwerkelijk Gods koninkrijk op aarde wordt gevestigd...
We gaan dan een geweldige tijd tegemoet!
Vrij van alle rotzooi die er nu is in deze wereld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:28
 
FRANKT627 schreef:
Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe...

Dan ben je zeker te laat.
ADVIES:

Wekelijks snoeien Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:28
 
MARIA576 schreef:
Wat mis ik het: een goed, degelijk onderwerp op het forum van C.M! Ik kom eigenlijk alleen nog maar oppervlakkige, 'lollige' onderwerpen tegen en ik zie ook voortdurend dezelfde mensen die hierop reageren. Niets mis mee, begrijp me goed. Toch was het juist één van de charmes van C.M: die, soms stevige, discussies. In elk geval voor mij een reden om lid te zijn van deze site. Nu pieker ik me suf.....om een leuk, goed onderwerp te vinden maar ik moet toegeven dat dát niet mijn sterke kant is! Ik ben zóóó niet goed in onderwerpen verzinnen! Wie o wie kan dat wél? Wie heeft er een leuk, boeiend onderwerp? Zijn er mensen die best graag eens een onderwerp aan zouden willen snijden waar we met elkaar de tanden in kunnen zetten, maar het tot nu toe nog niet gedaan hebben? Please....do!
Ben ik de énige die dit zo ervaart of is het gewoon 'komkommertijd' op C.M? Twijfelende smiley

Het is niet zozeer iets dat met verzinnen te maken heeft. Soms biedt de actualiteit of een plotse gebeurtenis bij één van de leden een interessant topic. Daarnaast heb je dan ook nog dat van de meer dan 2000 leden er maar enkele wat schrijven en een gedeelte alleen leest en dat er ook leden zijn die geen zier om het forum geven. Het is dus komkommertijd. Waar komt die uitspraak eigenlijk vandaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:30
 
HERMAN388 schreef:
Dan ben je zeker te laat.
ADVIES:

Wekelijks snoeien Knipoog smiley

Ik heb zo 'geërfd', Herman...nu moet ik zo'n ding gaan huren voor enkele dagen en dat is ook weer een smak geld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:32
 
De herkomst van woord komkommertijd is niet helemaal zeker.

Het is mogelijk dat dit woord een leenwoord is uit het Engels, waar kleermakers de term cucumber-time gebruikten. Dit woord is in 1700 voor het eerst opgetekend, in een Bargoens woordenboekje, met als betekenis 'Taylers Holiday, when they have leave to Play, and Cucumbers are in Season'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:33
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb zo 'geërfd', Herman...nu moet ik zo'n ding gaan huren voor enkele dagen en dat is ook weer een smak geld.


Ga voor je eigen bedrijf beginnen.
Er is werk zat bij cm dames Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:45
 
en al die mensen, die de Heere Jezus nog niet kennen, lepel?
gaat dat je niet aan je hart?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 15:47
 
FRANKT627 schreef:
Frank zit gewoon thuis...ik moet ook een heg snoeien maar heb er een kettingzaag voor nodig. Zo dik zijn de stammen al van die dinges, ik ken de naam niet van dat heg-gedoe...


liguster, frank? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:05
 
HANNAH810 schreef:
en al die mensen, die de Heere Jezus nog niet kennen, lepel?
gaat dat je niet aan je hart?

hmmm... nee, niet echt.

Niet bij stil gestaan dat de meeste mensen geloven, dat mensen die als ongelovige sterven, dat die verloren zijn.

Dat geloof ik niet.

Jezus heeft het al eens over een tweede dood gehad... Dan moet er ook een tweede leven zijn... dus dat komt wel goed. Knipoog smiley

Denk je ook niet dat God machtiger als de satan is?
God heeft het allemaal onder controle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:29
 
eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:

Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:29
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik had liever, dat ik in het water was gevallen i.p.v. mijn vakantie .... Clown smiley

nou...omkieperen met een kano kan toch ook? meerdere malen mag ook hoor, zo váák als jij maar wilt! Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ... Boze smiley

Verder was alles prima in orde ... Knipoog smiley

Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... Coole smiley met zonnebril

Jammer cross, maar gezondheid is wel zeer belangrijk he.
Het wordt nu mooi weer in Nederland ga je lekker naar een plas omvan de zon te genieten Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2635 2636 2637 2638 2639 2640 2641 ... 6194 Volgende
Pagina 2638 van 6194