| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:46
|
|
|
|
...dubbel geklikt
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op woensdag 17 augustus 2011, 19:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:53
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen... Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries... |
Dat heb ik ook dit meegemaakt van vorig jaar. Ik heb slechts 3 gesprekken gehad en totaal nog geen 1 uur gesprek Toen kreeg ik rekening van zorgverzekeraar over psychiater. Eerst moest eigen bijdrage betalen. Ik wist niet dat de kosten zo hoog was, meer dan 500 euro(!) Daarna heb ik geweigerd om verder te gaan. Ze graaien alleen naar geld en niet voor de hulpverlening. Allerlei rare praatjes deden ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Maria, ik zeg ook niet dat je iemand een schuldgevoel aanpraat hoor. Maar soms verstilt het gesprek gewoon op de serieuze onderwerpen. Dat is nu eenmaal zo. Soms kan me doodgewoon niet blijven doorpraten over iets. |
Dat ben ik met je eens en dat geeft ook niet. Irl gaat dat net zo: soms is een onderwerp 'opgekauwd' en is het tijd voor iets nieuws. Er is hier al zóveel besproken dat ik soms denk dat er geen onderwerpen meer overblijven om te bespreken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:57
|
|
|
|
Ik vraag me af waarom alles maar om geld draait... Ik had hulp nodig maar zelfs dat laatste gesprek (wat bedoeld was om te zeggen ik kap ermee want jullie geven me niet wat ik nodig heb) kost me nu nog kopzorgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELLEN505
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:00
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
mijn mooiste moment van deze dag en eigenlijk elke dag ,is dat ik weet dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELLEN505
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:02
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
mijn mooiste moment van deze dag is ,eigenlijk elke dag dat ik weet dat GOD bij me is elk moment van de dag ,in vreugde en verdriet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook dat raad je weer goed. Waar haal je die wijsheid nu toch vandaan????? maar ja, met al die vergiftigingsverschijnselen kan dat misschien geen kwaad om daar even langs te gaan. Plus het feit dat binnen ook nog eens alles in brand staat.  |
Hé, heb ik het kampvuur gemist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:05
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik vraag me af waarom alles maar om geld draait... Ik had hulp nodig maar zelfs dat laatste gesprek (wat bedoeld was om te zeggen ik kap ermee want jullie geven me niet wat ik nodig heb) kost me nu nog kopzorgen... |
Helaas, maar waar en het gaat straks, met de komende bezuinigingen, nog erger worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Helaas, maar waar en het gaat straks, met de komende bezuinigingen, nog erger worden. |
Een mens mag niet meer ziek en oud worden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:29
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Laat je CM niet doodbloeden  |
Tegen de tijd dat ik vertrek, zal ik een paar zakken donorbloed bestellen voor CM. Is O positief goed? Want dát wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk!
(maar volgens mij kunnen jullie prima zónder mij, dat was zo voor mijn komst, dat zal zo blijven...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
Berichten: 60
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:30
|
|
|
|
nou ik zou me om die tatoos maar niet zo druk maken, ik heb ook tatoos laten zetten in mijn oude leven, ze helpen mij om niet te vergeten waar ik vandaan kom. veel zegen wens ik je, houd vast aan de Here Jezus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:42
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Tegen de tijd dat ik vertrek, zal ik een paar zakken donorbloed bestellen voor CM. Is O positief goed? Want dát wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk!
(maar volgens mij kunnen jullie prima zónder mij, dat was zo voor mijn komst, dat zal zo blijven...) |
Nee...ik ben niet aan het daten...eerder lezen...ook in eerdere topics.. Ook ik voel niet de behoefde om op alle (wat grappig genoemd wordt)woorden te reageren... Zie dat als zonde van mijn tijd. Ook ik kan weleens even meedoen, maar zeker niet met 1 woord of met een poppekastpoppetje... Denk ook dat het ligt aan vakantietijd...dus ook misschien een beetje aan nou net die mensen die weleens weer iets serieus kunnen neerzetten... Het is nu gewoon een beetje LAUW... En moet toegeven ook ik ben direkt niet iemand die echt met een zinnig onderwerp KAN...of ZAL beginnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE814
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:44
|
|
|
|
Hey Lady,
even drie korte opmerkingen.
1) Je mag nuchter zijn over je tattoo: als je er vergeving voor gevraagd hebt, dan ben je vergeven door God ongeacht wat een ander er van zegt. Onthoud altijd; we leven allemaal onder de genade
2) lees het verhaal in Lc 7 36-50 even. Jezus snoert de mond van een criticus. De vrouw had spijt en betoonde Jezus heel veel liefde. Jezus was onder de indruk en vergaf haar alles.
3) Ik zou ze lekker showen; goed aanknopingspunt voor een gesprek met een niet-christen. Kan je nu vertellen dat je nog iets mooiers hebt dan deze tattoo namelijk een beschrijving van je hart van binnen. (Paulus) nou dan heb je heel wat uit te leggen aan de ander. ..hihi
Dat wordt een tof gesprek hoor
succes ermee
GRACE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:02
|
|
|
|
Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.
Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer. Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.
Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer. Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
Berichten: 163
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:07
|
|
|
|
Personen die mee hopen te gaan:
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Laatst aangepast door
|
THIRZA120
|
op woensdag 17 augustus 2011, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:32
|
|
|
|
| GRACE814 schreef: | Hey Lady,
even drie korte opmerkingen.
1) Je mag nuchter zijn over je tattoo: als je er vergeving voor gevraagd hebt, dan ben je vergeven door God ongeacht wat een ander er van zegt. Onthoud altijd; we leven allemaal onder de genade
2) lees het verhaal in Lc 7 36-50 even. Jezus snoert de mond van een criticus. De vrouw had spijt en betoonde Jezus heel veel liefde. Jezus was onder de indruk en vergaf haar alles.
3) Ik zou ze lekker showen; goed aanknopingspunt voor een gesprek met een niet-christen. Kan je nu vertellen dat je nog iets mooiers hebt dan deze tattoo namelijk een beschrijving van je hart van binnen. (Paulus) nou dan heb je heel wat uit te leggen aan de ander. ..hihi
GRACE |
3 korte vragen..
1 Waarom moetje vergeving vragen voor een tattoo?
2 Waarom haal je een verhaal over een zondares aan?
3 Waarom zou jij ze "lekker" showen?
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op woensdag 17 augustus 2011, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | en dat was dus jouw slechtste moment; dan moet het wel een érg slechte vrouw geweest zijn, zeker? |
Eén geluk : Het was niet die vrouw van 72 met die 5 tubes anti-rimpelcreme.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hé, heb ik het kampvuur gemist  |
Ja, je was er weer niet he. Dat krijg je als je niet eens een uurtje zonder CM kan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 21:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik vind het jammer te merken welke kant dit op gaat.
Als ik naar mijzelf kijk, mis ik ook best de serieuze kant van het forum, maar is het ook zo dat ik wel erg kan genieten van het geplaag over en weer. Wat niet wil zeggen dat ik ook niet serieus kan zijn.
Het afgelopen half jaar is erg zwaar geweest, zowel fysiek als mentaal, en ben duidelijk hier aan het afreageren geweest. Mocht ik mensen daarmee gekwetst hebben, dan spijt mij dat zeer. Ook als ik daarmee gezorgd heb dat er mensen niet meer op het forum kwamen, spijt mij dat.
José |
Niet zo zwaar of persoonlijk aan tillen joh,is helemaal niet nodig en bovendien is het vandaag st.Juttemis dus eigenlijk is het niks.........of niets.........of nooit............en zo...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja, je was er weer niet he. Dat krijg je als je niet eens een uurtje zonder CM kan.  |
Wacht maar tot ik weer beter ben en weer alles kan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:01
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen... Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries... |
Iedere nederlander die veel medische kosten maakt krijgt een rekening van 170 euro aan medische hulp. Dus je onkomt er niet aan. Volgend jaar word de eigenbijdrage 220 euro.
En psychotherapie is nou eenmaal duur. En Menzis brengt nu in rekening de kosten van het afgelopen half jaar.
Maar dan even een vraagje.. waarom hulp zoeken bij eleos als je er meekapt?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 17 augustus 2011, 22:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:03
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Een mens mag niet meer ziek en oud worden...... |
Heb jij een wondermiddel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:05
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Niet zo zwaar of persoonlijk aan tillen joh,is helemaal niet nodig en bovendien is het vandaag st.Juttemis dus eigenlijk is het niks.........of niets.........of nooit............en zo...........  |
Haha, dank je wel!
Ergens hebben ze wel gelijk, alleen komt het vandaag even verkeerd bij mij binnen. Heb echt een off-day (of is het de morfine die dat doet )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE814
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:06
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | 3 korte vragen..
1 Waarom moetje vergeving vragen voor een tattoo?
2 Waarom haal je een verhaal over een zondares aan?
3 Waarom zou jij ze "lekker" showen?
 |
Goede vragen ! Ik was ingestoken op het woord "spijt" . Dat impliceert ook iets van hoe zij het ziet. Dan is de beste remedie dingen uitspreken (naar God).
het verhaal van de zondares haal ik aan omdat zij spijt had. Zelfde overeenkomst dus. (Nogmaals we leven allen onder de genade. ik vond dit verhaal juist erg troostrijk en liefdevol (voor mij) Wellicht Lady ook
Zelf dacht ik na het verzenden van de mail ook : waar staat in de bijbel dat je geen tattoo mag? Je lichaam is een tempel van de HG, dus je moet er zuinig op zijn. maar een tattoo.....??? . Wel denk ik dat het sterk afhangt van "het plaatje"sommige dingen zijn echt niet kosjher, andere zijn "gewoon" plaatjes zoals hartjes ofzo.
hopelijk heb ik het zo beter toegelicht. Mijn intenties zijn verder oprecht hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:10
|
|
|
|
mooiste moment van vandaag was eeeeeeh effe denken
O ja prachtig weer Nu is het weer donker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, dank je wel!
Ergens hebben ze wel gelijk, alleen komt het vandaag even verkeerd bij mij binnen. Heb echt een off-day (of is het de morfine die dat doet )  |
Het is gewoonweg storend als er dingen op het forum staan die alleen voor insiders te volgen zijn,ik begrijp er in ieder geval niets van
ps.ist geen PMS?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | mooiste moment van vandaag was eeeeeeh effe denken
O ja prachtig weer Nu is het weer donker |
Joh, dat was écht een leuk moment zeg.
Mijn mooiste moment was dat toen ik klaar was met mn plafond witten . Hoop dat ik dat kl....werk nooit meer hoef te doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:16
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Is Snap ook terug lieve mensen ...welkom back Snap  |
Hallo Leonard Is het alleen Snap die terug is want dan is Snip nog onder weg denk ik. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Het is gewoonweg storend als er dingen op het forum staan die alleen voor insiders te volgen zijn,ik begrijp er in ieder geval niets van
ps.ist geen PMS?  |
Dat kan ik mij levendig voorstellen en daarom mijn excuses ook voor degenen die juist daarom misschien het forum gingen mijden.
Haha, PMS...gaat 'm niet meer worden...sinds mei j.l. heb ik daar (gelukkig!) geen last meer van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 22:18
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]Dat kan ik mij levendig voorstellen en daarom mijn excuses ook voor degenen die juist daarom misschien het forum gingen mijden.
Nou Josina......ik stoor me er niet aan hoor. Ga maar lekker door met schrijven.
|
|
| Naar boven |
|
|