| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik kan er niets aan doen, maar ik ga mij toch wel een beetje schuldig voelen...ook ik jaag de onkosten van de zorg omhoog...ook ik heb in de afgelopen maanden meer in het ziekenhuis gelegen dan dat ik thuis geweest ben.
Maar kan ik daar wat aan doen? Nee, helaas, was het maar waar!
Moeten de kosten omlaag? Zeker! Zijn er mensen die iets teveel van de zorg gebruik maken? Ook dat! Moeten de goeden onder de kwaden lijden? Dat al helemaal!
Ook ik werk al jaren in de zorg en zie ook heus wel dat er mensen zijn die "misbruik" maken van dat wat onze gezondheidszorg ons biedt.
Maar...we weten niet de achtergronden van al deze mensen, net zoals jullie dat niet van mij weten. |
hoi, Vanzelfsprekend hoef jij/ iemand zich niet schuldig te voelen als hij/ zij vaak ziek is. Gezondheid wordt je geschonken. Ik bedoelde meer het misbruik in de gezondheidszorg èn de gevolgen t.g.v. levenstijl en (helaas)de toenemende eenzaamheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:12
|
|
|
|
| VIJFNUL285 schreef: | [b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.
Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie). Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?
Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou. blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief. |
Beste vriend,
Doe je voorzichtig omgaan met de medechristenen. 2 weken was een man, die ook kwetsen tegenover CMleden, door de redactie geband. Redactie houdt streng in de gaten voor degene die kwetsen doet tegen overige leden. Anders kom je "eeuwig" in de ban.
Je ziet hier wel dat iedereen heel serieus doen bij topics en ook bij chatbox.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:14
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het gaat om een handicap van iemand... Mag je daar wel moppen over vertellen.... |
De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.
Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking. Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:15
|
|
|
|
Het gaat niet om de mop, maar "dat je niet kunt reageren op een "boze" mail van iemand" ...
Je mag de mop leuk vinden of er helemaal niets aan vinden ... maar dat wil ik niet weten ... Dat is niet de intentie van dit topic ...
Vrouwen ... dat een man überhaupt nog denkt dat er een mogelijkheid is dat ze te begrijpen zijn 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:19
|
|
|
|
Ik weet dat er in het verleden ook een topic was met moppen. Daar kwam ook heel wat kritiek op. En je weet well hoe dat eindigde.. een slotje en een ban.
Dat jij een boze mail krijgt.. daar zit wat in.. Dat je haar niet kan beantwoorden, das jammer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:20
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Mariska en Jolan, ben het volledig met jullie eens, ik vind dit ook tever gaan. |
Dus je vind het te ver gaan dat iemand Cross een mail stuurt en zich dan afsluit voor een antwoord van hem? Ik ben het dus heel erg eens met jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.
Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking. Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs. |
Galgen humor vind ik anders.... Ben met je eens dat dit soms goed is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:23
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hoi, Vanzelfsprekend hoef jij/ iemand zich niet schuldig te voelen als hij/ zij vaak ziek is. Gezondheid wordt je geschonken. Ik bedoelde meer het misbruik in de gezondheidszorg èn de gevolgen t.g.v. levenstijl en (helaas)de toenemende eenzaamheid |
Ik weet best dat ik mij niet schuldig hoef te voelen, ik heb hier tenslotte niet zelf om gevraagd, maar wat ik bedoel is meer dat er al over mensen geoordeeld wordt zonder te weten wat er achter zit.
Ook bij gevolg van een verkeerde levensstijl weet je niet wat er achter zit en weet je dus ook niet of het misbruik is of niet.
Waar ik de misbruik wel bespeur én waar veel geld terug gehaald kan worden is bij de hoge bazen in de zorg. Daar kan ik echt heel boos om worden, dus laten ze eerst daar maar eens wat aan gaan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Lady heeft nu wel vele mooie en troostende reacties gekregen en daar sta ik ook achter. Ik zou ook nooit iemand beoordelen over tattoo's. Toch kan ik haar bezorgheid goed begrijpen. Vooral wanneer die tattoo's op plaatsen staan die erg zichtbaar zijn. Het zijn niet alleen de mensen van de kerk die er raar van kunnen opkijken en er een oordeel over zouden kunnen hebben. Ook de maatschappij, de familie van je partner, je eventuele werkgever...ook zij kunnen zich storen aan die uiterlijke tekenen. Soms kan een tattoo een grote belemmering zijn in het dagelijkse leven. Het begint en het eindigt niet alleen bij je kerk...Ik begrijp de bezorgheid van Lady dus heel goed. |
Ik ben het eens met wat je zegt.. De ander..die oordeelt..beoordeelt..veroordeelt jou.. op uiterlijke kenmerken..of je nu een tattoo hebt... of dat je er anders uitziet...lelijk bent..misvormd...een bepaald gebrek hebt... een nekpiercing hebt...een andere kledingstijl hebt..
Het zijn allemaal uiterlijke zaken en het si een keuze geweest.. Je kunt er dan om veroordeeld worden, en vaak is het zo.. en dan komt de vraag..hoe ga jij daarmee om? hoe is jouw houding dan? ben je overtuigd van jouw standpunt erover..dan heb je er vrede mee wat ze zeggen al maakt het je verdrietig en/of boos.
Je luistert/hoort het oordeel en schrikt..en legt het naast je neer, omdat mensen nu eenmaal altijd iets vinden om de ander te oordelen..
Praat er met iemand over die je nastaat en accepteer jezelf om wie je bent..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Hier kan ik met meegaan, ook met het verhaal van Mariska. Maar nog even dit: Zolang veel mensen voor onzin naar huisartsen lopen, jagen ze zelf de kosten op. Koop bij de drogist een fles hoestdrank en strepsils als je verkouden bent.
Ook die tranentrekkende verhalen over ouders die geen indicatie krijgen voor hulp terwijl ze gezonde kinderen hebben... Hebben die ouders vroeger ooit gezegd: blijf maar tot eind vd middag met je poepluier lopen want het komt nou ff niet uit?? Het is gewoon n schande dat je die eretaak uit laksigheid en egoisme maar op de samenleving schuift!
Daarnaast valt mij op hoeveel "probleem"kinderen er tegenwoordig zijn met ADHD, PDD-NOS Autisme etc. Ik kan mij eerlijk waar niet heugen uit de tijd dat ik kind was, dat er kinderen waren met die aandoeningen, in ons dorp reed hooguit een busje om kinderen op te halen voor de LOM-school. Het lijkt wel mode tegenwoordig, vroeger kregen die kinderen iets vaker dan een ander kind een schop onder hun hol en daar was het klaar mee. Maar als je faalt als ouder kun je je hier wel mooi achter verschuilen natuurlijk... neehoor, ik kan wel opvoeden, maarja, adhd he... Dat je daarmee de financiele rekening van jouw gestuntel bij de samenleving legt, is jouw verantwoording, maar dan ook niet gaan zeike... euh zeuren als je eigen bijdrage omhoog moet!
Want tja lieve mensen, net zo goed als gratis openbaar vervoer niet gratis is, zal iedere burger hetzij linksom hetzij rechtsom toch de rekeningen moeten betalen. Lijkt me vrij normaal ook. |
Zojuist het programma LEVY bekeken...(was op 17 aug) Daar komt alles aan bod... Geeft ook een helder antwoord op al deze onderwerpen en vragen... Over de bezuinigingen in het onderwijs...het PGB...en ook het bewuste rugzakje... Maar ook komt er een leraar aan het woord die inderdaad net als Pieter de vraag stelt...Waarom hoorde je vroeger niet over al deze probleemkinderen?
De opvoeding blijft voor de ouders... In een soort rollenspel kwam openbaar bij de kinderen dat de ouders er soms ook vaak niet zijn...(Werken...geen tijd...) Dan bedoel ik.. soms smorgens al om 7 uur staan de kinderen klaar om weggebracht te worden naar de opvang. Om 5 uur of soms nog later komen ze weer thuis. Dan moet er gegeten worden...Haast altijd maar haast.En dan weer naar bed want morgen is het weer vroeg op... En wanneer voeden we dan op???
Natuurlijk bestempel ik hier geen ouders die WEL tijd nemen voor de kinderen om eens te luisteren naar hun kind en de tijd nemen om er mee te praten. Maar dat...geloof ik was vroeger toch WEL...anders...
Als je tijd hebt...KIJK dit programma het was geweldig interessant!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ja voor de zondeval was dat.... En de zondeval heeft veel dingen met zich meegebracht... Ook dat mensen hun uiterlijk gingen verfraaien.
Als je niet tevreden bent met het functioneren van een hand, mag je dat dan wel veranderen? |
Na de zondeval
Toen gingen hun beiden de ogen open en merkten ze dat ze naakt waren. Daarom regen ze vijgenbladeren aan elkaar en maakten er lendenschorten van.
Waarom deden ze dat?
Beide handen heb je wel nodig voor dagelijks werk. Het gaat om herstel na ongeval en het gaat niet om te verfraaien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
Een man loopt over straat en wordt aangehouden door een man die hem vraagt. “W.w.w.w.w weet U de s.s.s.s.s.stotter school?” Waarop de man terug antwoordt: “hoezo, je ken het toch al?”
---
Er loopt een man op straat bijbels te verkopen. Opeens komt er een stotteraar aanlopen en die zegt: "D-D-Dat w-w-wil ik ook w-w-wel doen." Waarop de andere man antwoordt: "Oké, probeer het maar." Een week later komt hij de stotteraar weer tegen en die heeft 500 bijbels verkocht. De andere man schrikt en zegt: "Hoe heb je dat gedaan?" Stotteraar: "N-n-nou, i-i-ik heb aangebeld en g-g-gezegd: W-w-wilt u 'm nu k-k-kopen of zal ik hem e-e-eerst even v-v-voorlezen!"
---
Welke film duurt bijna 6 uur en gaat over een afwijking? ...harry stotter
ggrrrijns ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik weet best dat ik mij niet schuldig hoef te voelen, ik heb hier tenslotte niet zelf om gevraagd, maar wat ik bedoel is meer dat er al over mensen geoordeeld wordt zonder te weten wat er achter zit.
Ook bij gevolg van een verkeerde levensstijl weet je niet wat er achter zit en weet je dus ook niet of het misbruik is of niet.
Waar ik de misbruik wel bespeur én waar veel geld terug gehaald kan worden is bij de hoge bazen in de zorg. Daar kan ik echt heel boos om worden, dus laten ze eerst daar maar eens wat aan gaan doen. |
Ben het volledig met je eens... De oorzaak van het 'misbruik' heeft meestal een trieste reden... Daarom stel ik me er ook absoluut niet boven. Ik probeer nog meer te waarderen dat ik een veilige en fijne jeugd gehad heb en een sociaal vangnet. Wil wel benoemen dat het een toenemend probleem is. Dan denk ik ook aan alle problematische gezinssituaties, kinderen van nu zijn de toekomst....
Naar mijn mening kan er inderdaad ook geld uit de top gehaald worden. Er heel veel verschil in leiding geven/ aansturen. Inefficient werken kost ook veel....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:32
|
|
|
|
|
Hoe heet een vakantie met puisterige pubertjes? Pusreis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Gewoon kwijtschelden  |
Doet China nooit! Want juist daar zitten al die Dollars...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:37
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Doet China nooit! Want juist daar zitten al die Dollars... |
Aandelen en beleggen vind ik afgoderij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De meeste moppen over gehandicapten worden (over het algemeen) verteld door de gehandicapten zelf, zo ook door een vriendin van mij die een hoge dwarsleasie heeft.
Juist dat soort moppen zijn vaak een vorm van galgenhumor en is een vorm van verwerking. Ik hou zelf wel van galgenhumor. Ik kan rustig zeggen dat wij hier ook grapjes maken over de toestand waar ik in bevind, terwijl dat geen fijne toestand is, verre van dat zelfs. |
Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...
Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...
Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort...  |
Wat me herinnert aan het volgende. Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....
(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p..
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Inderdaad, laten we dan ook geen moppen meer vertellen over Belgen, Nederlander, homo's, vrouwen, dieren...goh, wat leuk zeg...alleen nog serieuze onderwerpen mogen besproken worden...geen geintjes meer...leuke boel wordt het...nog 10 dagen en dan is het ook voor mij niet meer verlengen...
Josina, ik reageer even op jouw reactie maar het is niet tegen jou bedoeld hoort...  |
Ik weet Maarre...nog 10 dagen en echt niet verlengen Dit is pas echt een goede mop
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 18 augustus 2011, 22:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 22:47
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Wat me herinnert aan het volgende. Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....
(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p..  |
Moeten we nog ff flink aan de slag, hebben nog maar 10 dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 23:04
|
|
|
|
|
Wie zijn gemak niet zoekt is lui!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HESTER595
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 00:01
|
|
|
|
Dit is spotten God is heilig. Hester 595
Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen." De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen." De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil." De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken." De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken." De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"
-- -- grijns[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 00:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Beste vriend,
Doe je voorzichtig omgaan met de medechristenen. 2 weken was een man, die ook kwetsen tegenover CMleden, door de redactie geband. Redactie houdt streng in de gaten voor degene die kwetsen doet tegen overige leden. Anders kom je "eeuwig" in de ban.
Je ziet hier wel dat iedereen heel serieus doen bij topics en ook bij chatbox. |
Ook dat is niet altijd waar Herman.. Ook wij zijn niet altijd serieus...althans jij vult in...IEDEREEN... Is het in de chatbox altijd serieus???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 01:13
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Aandelen en beleggen vind ik afgoderij |
Hoe denk jij waar het pensioen vandaan komt Herman.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 01:29
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Wat me herinnert aan het volgende. Weten jullie dat er een overdekt vliegveld in Belgie komt....en dat ze nu zelfs een helicópter met een schietstoel hebben.....
(Ja, Frank, als we nog maar tien dagen hebben om je te p..  |
ik dacht dat jij liever was dan de andere... Je doet net alsof wij, Belgen, dom en ouderwets zijn. Neen hoor meid, dat overdekt vliegveld bestaat al een tijdje in België.
Aan de schietstoel werken we nog en die ga ik testen binnen 10 dagen. Het resultaat krijg je nog wel te horen...of te zien...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 06:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 06:58
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Vrouwen ...
Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen." De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen." De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil." De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken." De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken." De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"
-- -- grijns |
Deze is echt heel goed...maar dat is toch geen mop...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 07:11