| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hier schijnt de zon helder  |
Ook hier begint de zon te schijnen, Herman...Hopelijk blijft ze hier even hangen want ik zou het gras moeten maaien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik weet best dat ik mij niet schuldig hoef te voelen, ik heb hier tenslotte niet zelf om gevraagd, maar wat ik bedoel is meer dat er al over mensen geoordeeld wordt zonder te weten wat er achter zit.
Ook bij gevolg van een verkeerde levensstijl weet je niet wat er achter zit en weet je dus ook niet of het misbruik is of niet.
Waar ik de misbruik wel bespeur én waar veel geld terug gehaald kan worden is bij de hoge bazen in de zorg. Daar kan ik echt heel boos om worden, dus laten ze eerst daar maar eens wat aan gaan doen. |
Even voor de duidelijkheid: Ik wijs hier niet specifiek met mn vinger naar iemand. zeker niet naar jou, ik wens je een spoedig herstel en nog vele gezonde jaren daaropvolgend
Mijn bijdrage was vrij algemeen bedoeld, maar mocht iemand de schoen passen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 09:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Deze is echt heel goed...maar dat is toch geen mop...  |
Hoezo geen mop....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:23
|
|
|
|
Prachtig, Frank, bedankt dat je dit deelde! Ook de foto's passen zo precies bij de tekst.
Deze muziek ken ik alleen in het Engels (Pluscarden Abbey); om het nu eens in het Nederlands te horen is voor mij puur genot!
Ik ben benieuwd of dit een bestaande Nederlandse Bijbelvertaling is, of bewerkt werd voor het ritme.
Zelf vond ik gisteren/vandaag twee liederen die ik graag wil delen - heel anders, maar ook bijzonder (vind ik, tenminste )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:26
|
|
|
|
we picknicken niet op de wc-bril, mensen.........
wie gaat er nog meer mee naar ede?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:32
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Wie zijn gemak niet zoekt is lui! |
pas op, he maded; je staat op mijn lange tenen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:37
|
|
|
|
ALLEEN.....GA JE SNELLER SAMEN.....KOM JE VERDER
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:50
|
|
|
|
Morgen loopt mijn abonnement bij CM af. Dmv dit lied wil ik jullie allemaal aanmoedigen om vooral je droom niet los te laten!
Helaas staat er alleen een fragment online, maar dat geeft al een behoorlijk idee van hoe het lied klinkt.
http://www.greatsong.net/player_extraits.php?id=105905737&b=105905737
Tekst: Si Dieu a mis un reve dans ton coeur Ecrit-le garde-le comme un trésor Quoi qu'on dise, protège la vison avec passion
Quand tu sais, tu sais de tout ton etre Que ce reve ne vient pas de toi Meme si, tu ne vois que le contraire
Persévère....
Persévère(4) Car sa parole, elle s'accomplira!
Si dans ton coeur est réelle cette promesse Quand vient le doute, lève-toi et confesse Que Dieu est vrai et que sa parole demeure...éternelle
Car ce qu'il promet, mon frère, ma soeur n'est jamais vain Toujours fidèle et son chemin certain Meme si les choses semblent n'aboutir a rien
Persévère....
Quand il dit: La chose arrive Quand il ordonne: Elle existe Son regard est sur ce qui lui appartient!!
Persévère(4) Encore une fois Persévère(4)
Car sa parole, elle s'accomplira elle s'accomplira(2) certainement elle s'accomplira
[ Merci à gospel_girl d'avoir ajouté ces paroles ]
Laatst aangepast door
|
JOANNA879
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 10:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 10:55
|
|
|
|
Karen Money - Surrender
http://www.myspace.com/karenmoney/music/songs/surrender-72905447
I surrender all to You, The past, the years to come, right now With every breath, I bring to You My hopes and fears and long discarded dreams
Take them from my trembling hands Before I loose my nerve and change my mind Tear to shreds my safety net And rip up every backup plan I make
If I could only see Your face I would never hesitate I give my all to You
Though I do not see You now I will turn my back on every doubt And I am going to trust that You In Your own time will work it out
If I could …
Empty hands bring peace of mind Your burden is far lighter than my yoke And every step I take to You Leads me ever closer still to home
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:03
|
|
|
|
Graag wat indammen. Iedereen heeft hier recht op zijn eigen mening en daar gaan we met respect mee om, of je het hier nu mee eens bent of niet. Je hoeft je dus ook niet meteen aangevallen te voelen, iedereen gelooft nu eenmaal op zijn/haar eigen manier.
| VIJFNUL285 schreef: | [b]Lijkt mij niet iets om als christen naar toe te gaan. Lijkt mij een puur werelds feest. Een waar christen zal zich er absoluut niet thuis*, evenals bv.op de Gay Pride.
Wie ben jij om mij dat te zeggen dude? Weet je wel wat het is...een christen.Het "lijkt" je een puur...blabla. Je zegt het al zelf....het LIJKT(eigen interpretatie). Dus jij bent een christen? Jij gaat mij vertellen wat een waar christen is!? Ga je mij veroordelen met je interpretaties knul? Denk je God te zijn en zonder zondes en als uitverkorene de hemel in te gaan?
Niet wijs gaan doen dude. Ik verantwoord mij alleen aan God en zeker niet aan jou. blijf met je handen af over wie een waar christen is hypocriet. Wolf in schaapskleren of ben je gewoon naief. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:06
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Hoezo geen mop....  |
Dat is een verhaal uit het leven gegrepen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:07
|
|
|
|
| JOANNA879 schreef: | Karen Money - Surrender
I surrender all to You, The past, the years to come, right now With every breath, I bring to You My hopes and fears and long discarded dreams
Take them from my trembling hands Before I loose my nerve and change my mind Tear to shreds my safety net And rip up every backup plan I make
If I could only see Your face I would never hesitate I give my all to You
Though I do not see You now I will turn my back on every doubt And I am going to trust that You In Your own time will work it out
If I could …
Empty hands bring peace of mind Your burden is far lighter than my yoke And every step I take to You Leads me ever closer still to home |
http://www.myspace.com/karenmoney/music/songs/surrender-72905447
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Bij mij aan de overkant van jouw ook. |
Dat zal wel ja. Vlak bij mijn huis is er een bliksem in een woning geslagen, dus het was wel echt dichtbij. Als het goed is schijt dan nu ook de zon bij jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:28
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dat zal wel ja. Vlak bij mijn huis is er een bliksem in een woning geslagen, dus het was wel echt dichtbij. Als het goed is schijt dan nu ook de zon bij jou. |
Effe lachen Jolan...dat de zon bij jullie...SCHIJT!!!!! Zul je oppassen dat jij de lading niet op je bol krijgt????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Effe lachen Jolan...dat de zon bij jullie...SCHIJT!!!!! Zul je oppassen dat jij de lading niet op je bol krijgt???? |
Hahaha, foutje...
De zon schijt hier zonnestralen. Misschien ben je gewoon jaloers omdat het bij jou regent Dan heb je natuurlijk alle tijd om op schrijffoutjes te letten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | pas op, he maded; je staat op mijn lange tenen!!  |
Dat gaat niet je staat te ver weg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
Gezocht:
Weduwnaar met schoolgaande kinderen zoekt iemand voor algemene huishoudelijke werkzaamheden.
Moet kunnen bijdragen aan de groei van het gezin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:39
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hahaha, foutje...
De zon schijt hier zonnestralen. Misschien ben je gewoon jaloers omdat het bij jou regent Dan heb je natuurlijk alle tijd om op schrijffoutjes te letten  |
Zonnestralen schijten is een merkwaardig weersverschijnsel...maar wel mooi!!! Gelukkig schijt hier ook de zon en ga ik er van genieten!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:41
|
|
|
|
In de Zaanstreek wel wind maar lekker zonnig........ Knapt een mens van op. Hopelijk morgen strandweer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 11:53
|
|
|
|
In reformatorische kringen is meedoen aan de loterij een foute manier om aan je geld te komen, terwijl in andere christelijke kringen dit totaal geen probleem is. Wat denken jullie? Meedoen aan de loterij mag dat? En waarom wel/waarom niet? Is er ook een mogelijkheid om je mening bijbels te onderbouwen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:20
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???
Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ??? |
- het is inderdaad erg vervelend, wanneer je "mond-dood" gemaakt wordt wanneer je een verwijt toegeworpen krijgt; wellicht vind de persoon die niet gemaild wil worden door je, het wel moeilijk om een weerwoord te ontvangen? jij blijft dan met een onafgesloten stukje communicatie zitten, en dat kan erg vervelend voelen, weet ik uit ervaring. je kunt niet uitleggen wat je intenties zijn, en hoe je dingen bedoelt hebt; je kunt niet uitpraten........en oplossen. juist door open en eerlijk naar elkaar te luisteren leer je vaak de ander te begrijpen, en daar kun je zelf ook van 'groeien".
- ik denk, dat wanneer je geen enkele info geeft over de zender van de mail, en het weergeeft zo je deed; (een samenvatting,) er op zich niet veel op tegen is om je vragen op het forum te plaatsen, maar zelf zou ik die behoefte niet voelen. immers; de ander is er niet op gesteld om ook maar enige reactie te ontvangen? zou de persoon hier op een later moment wel voor open staan, dan kan hij/zij er zelf op terugkomen, zo niet; helaas, het zij zo!!
overigens wil ik nog kwijt, dat wanneer iemand een verwijt over de mail gooit en de deur sluit om over dat verwijt in gesprek te gaan, dit naar mijn mening niet getuigt van een stukje emotionele volwassenheid.
ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen, dat ook al vond ik de mop grappig, ik ook wel even moest slikken, net als degene die het als spotten betitelde; ik denk dat er wel sprake is van een vorm van "ijdel gebruik van Gods naam" in je mop.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 12:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Maar neen Zeeland, je doet niet moeilijk. Het is gewoon een bedenking dat de verhouding tussen het serieuze en het geinen uit balans is.
Op dit moment zijn er niet veel (of geen) ernstige onderwerpen maar betekent het dan ook dat we niet meer op de luchtige topics wat mogen kriebelen? Als we allemaal die stelling zouden handhaven krijgen we een forum zoals op andere datesites: een levenloos forum. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:24
|
|
|
|
ik zag in de winkel vandaag kommers en spruiten..
dus de komkommertijd is er nog.. en de spruitjestijd komt eraan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:29
|
|
|
|
Mammon is een christelijk symbool voor "het beheerst worden door geld".
Mammon De Mammon is een afgod, bekend uit de Bijbel. Het woord mammon is Syrisch voor geld of rijkdom, waarbij vaak gold dat die rijkdom als een god vereerd werd.
Het woord mammon komt vier keer in de Bijbel voor. In de Willibrordvertaling is het vertaald als geldduivel.
Evangelie volgens Matteüs 6:24: "Niemand kan twee heren dienen: hij zal de eerste haten en de tweede liefhebben, of hij zal juist toegewijd zijn aan de ene en de andere verachten. Jullie kunnen niet God dienen én de mammon."
Naast de genoemde tekst staat het woord nog in Lucas 16: 9, 11 en 13. De uitdrukking "de mammon dienen" betekent in de Nederlandse taal: "geldzuchtig zijn".
In het geval van een loterij, hoopt men dat men een geldbedrag wint. In mijn ogen is dat al het begin van geldzuchtig zijn.
Hoeveel mensen zijn er al wel niet gokverslaafd? En komen zo diep in de schulden.
Zelfs gratis loten neem ik niet aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik zag in de winkel vandaag kommers en spruiten..
dus de komkommertijd is er nog.. en de spruitjestijd komt eraan  |
komkommers zijn lekker die spruiten magje houden Maar we gaan maar weer on-topic he.
Er zijn ondertussen nieuwe topics geopend waar serieus op wordt gereageerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:41
|
|
|
|
Ik heb de mop niet gelezen dus ga daar geen oordeel over geven,alleen vind ik een mop waarin God of Heere wordt genoemd spotten.
Verder vind ik het heel zwak om iemand een boze mail te sturen maar ervoor te zorgen dat die persoon niet kan antwoorden ronduit kinderachtig. Als je zo goed bent om een boze mail te sturen wees dan ook zo groot om daar een antwoord van te ontvangen.
ik begrijp wel dat cross hier op het forum reageerd om toch een antwoord te geven maar het hoord hier eigenlijk niet thuis.
Ben het eens met Jolanda open hier een topic over
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 12:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:42
|
|
|
|
| HESTER595 schreef: | Dit is spotten God is heilig. Hester 595
Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen." De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen." De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil." De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken." De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken." De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"
-- -- grijns | [/quote]
God is Heilig, helemaal mee eens ... maar waar wordt de naam van God dan bespottelijk gemaakt, want met spotten maak je iemand bespottelijk en dat lees ik de mop niet terug ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:44
|
|
|
|
Hier wisselvallig weer dan het zonnetje dan bewolking maar ook veel wind. Ach vandaag is er een profwielerklasse in Veenendaal en omstreken moeten die wielrenners hard werken voor hun centen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:45
|
|
|
|
| HESTER595 schreef: | Dit is spotten God is heilig. Hester 595
Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen." De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen." De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil." De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken." De man dacht lang na. Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken." De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"
-- -- grijns |
Ook op het andere topic heb ik e.e.a. gelezen over reakties die bijv. deze mop als spottend beschouwen.
Ikzelf ken ook een mopje... God schiep Adam en dacht toen: "Dat kan ik beter"
Als het mopje van Cross als spottend wordt gezien zou ik het ook niet verwonderlijk vinden als mensen bovenstaand mopje niet vinden kunnen. Ikzelf denk hier anders over, natuurlijk is God heilig en vind ik daarom ook dat je goed na moet denken over hoe je God neerzet, ook als dat in je mopjes is. Maar is dat dan altijd spottend bedoeld ?
Spotten wil zeggen dat je erop uit bent iemand belachelijk te maken... zo zie ik mijn mopje (en die van Cross) beslist niet. Het is wel een mopje, geen werkelijkheid en nogmaals ik vind dat je daar wel over na moet denken of het kan want ook ik vind niet alles kunnen. Maar ik geloof ook dat God humor heeft en dat Hij om zo'n mopje als bijv. "dat kan ik beter..." (immers hij schiep de vrouw erna... ) ook kan lachen...
Als de bedoeling van ons maar blijft dat we beseffen wie Hij is; Ja Hij is heilig, maar wij zijn ook geschapen naar zijn beeld en zoals God ook verheugd kan zijn en kan meevoelen, zo denk ik ook dat Hij humor heeft.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 19 augustus 2011, 12:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 12:45
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...
Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen. Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ...
Dan maar op deze manier ...
Inhoud van de mail ... Deze mop vindt ik echt niet kunnen. Dit noem ik spotten
Antwoord op de mail ...
Hoi M.,
En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")
Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....
Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??
Lucas 6:37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.
Ben heel benieuwd naar je antwoord ...
Groetjes, Willem
Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...
Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???
Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ??? |
Ik wil het hier dan niet hebben over de mop, wel wat anders.
Zelf las ik pas bij iemand een oproep , die wilde graag een aantal personen bij elkaar zoeken om in het weekend, om de zoveel weken wat leuks te gaan doen. Ik , met mn kromme vingers ben een kwartier bezig om een mailtje in elkaar te flansen... heb ik dat eindelijk voor elkaar ....verstuur ik het , en wat denk je ??????? Blijk ik geblokkeerd te zijn. Waarom............geen idee. Heb nog nooit eerder contact gehad met desbetreffende persoon. Niet via mail, niet via chat, niet persoonlijk , niks nie. Als ze dat bij iedereen doet zal er weinig reacties binnenkomen op die oproep .
|
|
| Naar boven |
|
|