| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:44
|
|
|
|
|
" I finally understood what true love meant... Love meant that you care for another person's happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be." Nicholas Sparks (Dear John)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
Berichten: 87
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:28
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Mijn oude kloffie is verwisseld voor een zomerjurk...de koffie is net klaar en de taart staat in de koelkast....en verder is het hélemaal STIL in huis, want ja, mijn kinderen zijn zojuist met hun vader op vakantie gegaan! Na een paar rommelige dagen en 100.000 keer te moeten hebben gehoord: 'mááám! weet jij waar......is?" hoor ik nu niets anders dan de pomp van de vissenkom! en de middag ligt vóór me! Is dit geen mooi moment? Ik vind van wel! Wat zal ik eens gaan doen...? In elk geval nu eerst die koffie drinken met een stukje taart, op het balkon.Dat heb ik wel verdiend..vind ik......  |
Genieten maar van de rust!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:40
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | | Genieten maar van de rust!! |
Dat doe ik zéker Aartje! Hoewel ik nog wel even moet wennen aan het geluid van die pomp in de vissenkom....maakte dat ding altijd al zo'n herrie? 't Valt me nu pas op....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Maw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
Ik moet kiezen of stofzuigen of de tuin doen... Beiden tegelijk gaat lastig....
Ik wil niet de consequenties hebben als ik beiden doe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
Berichten: 58
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:45
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...
Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ...  |
***
Jij:En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ... Twijfelende smiley
Hoi Cross, waarom zou een "dank je wel voor je openheid" met toenaam moeten zijn, terwijl je t nu ook niet doet, degene weet toch wie je bedoeld! Maar je zou t ook gewoon kunnen denken/ tov God kunnen danken ervoor.
*** JIJ: "Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ... "
Jij schrijft zelf:" "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..."
Er is inderdaad sprake van iets wat je je afvraagt; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver" ? idd n attente vraag van je.
Maar omdat je zeg "omdat het "anti" vrouw IS. = zegt t is zo Betere omschrijving was misschien; "...omdat jij misschien zou denken dat t... of omdat je misschien dacht dat t...anti vrouw was (bedoeld)".
Jij zegt: Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...
Fijn te lezen dat jijzelf de mop niet anti vrouw zag, zou misschien mooi zijn geweest als je dat dan ook gezegd had.
* Over t blokkeren in dit opzicht, is jouw mening, kan ik begrijpen. Aan de andere kant vind ik t niet correct dat t nu via deze weg gaat. Misschien jammer dan dat je niet kunt reageren. Deze discussie in welke vorm dan ook, is waarschijnlijk wat diegene heeft willen vermijden. En zeker had hij/zij dit niet publiek zou willen hebben, anders had diegene t wel onder de MOP zelf geplaatst, lijkt mij.
Veel liefs, Sweets.
Dank je Crossy om me raad te geven voor t zoeken, idd heb je misschien wel gelijk. Ik laat me tot heden t maar al te vaak over om gevonden te worden, en dat is misschien wel verkeerd. Zal eens zelf gaan zoeken, want vinden zal ik hem echt wel, daar ben ik van overtuigd. 
Dat is zeker niet alleen voor de generatie die nog moet gaan komen! Om jouw twijfel weg te halen crossy, heb ik t voorgelegd aan mijn zoon, en hij wist me simpel + correct te antwoorden, dus ze zijn al geboren
Haha Annette, waar je sommige mannen toch "dom" mee kunt houden [b]
Laatst aangepast door
|
SWEETLADY943
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 15:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 16:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het zal bij die belg ook eens goed zijn he met het weer Dan te nat..... meneer kan niet naar buiten. DAn te koud.... meneer wil niet naar buiten. Dan te warm....meneer kan en wil wel naar buiten maar wordt er lui van Wanneer is die man tevreden te stellen?  |
Hoezo wispelturig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 16:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoezo wispelturig  |
Zijn er geen mannen die beweren dat vrouwen wispelturig zijn?
Zo te zien kunnen is er 1 man die er wel aan voldoet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 17:28
|
|
|
|
HEERLIJK WEER...hier.
Ondanks dat...niet echt veel gezeten...(Vanavond met de visite??) Heel veel werk gedaan...en af en toe mag ik dan een pauze van 20 min... Zodat het nodige NUTTIGE ook gedaan wordt. Vriendlief zit al de hele dag in de tuin. Het tuinhuis verlangde nog wat kleine afwerkingen..(heeft nu windveren) Er is soep gekookt, de bami staat al klaar...er zijn 3 wassen gedraaid en DROOG!!!! En tussendoor vlierbessenjam gemaakt..(HEERLIJK) Nieuwe verlichting in de kelderkast...
En vanavond zoonlief op visite....(fijn)
Het was een dag waarbij ik weer een heerlijk voldaan gevoel heb... En gaan we nu maar ...lekker buiten eten..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 17:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heerlijk weer??? Het is helemaal niet heerlijk. Het is te warm en daar word ik zo lui van. Er moeten dingetjes gedaan worden maar als ik er aan denk begin ik al te zweten. Het kan maar beter regenen want dan heb ik een goede reden om die tuinwerkjes niet te doen...
Miauw: de zon schijnt hier in Hoeven... |
nee joh...Floske heeft z'n kans schoon gezien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 17:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik zou graag willen weten, wie er ervaring heeft met antiblafbanden. Op internet zie ik alleen maar negatieve ervaringenen of opmerkingen.
Dat ik deze vraag stel heeft te maken met het feit, dat ik buren heb die last hebben van het geblaf van mijn hond. Ze willen dat ze niet meer in de tuin komt. De hond is waaks. Ik heb haar gekregen toen ze 10 maanden oud was. Binnenkort word ze 4 jaar. Ik weet niks van haar voorgeschiedenis.
Voordat ik afstand van haar ga doen, wil ik een antiblafband proberen. |
blaffende honden is erg irritant, ik zal er ook gek van worden, als ik dat naast mij had, omdat ik van mijn rust houd, en kan haar voorgeschiedenis wel raden van die hond,heb je kinder's dan moet je t al weten, geen goede opvoeding vanaf de geboorte al van de hond, ik ben bang dat er niets meer aan te doen is, is al verpest, als orthopedagoge dat is een opvoedkundige wil ik jou dat zeggen, en doe er maar mee wat jij wilt, sterkte met jou buren, bid voor hen, dat is het beste, en succes verder met de uitkomst<<>>
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:05
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | Misschien wel het mooiste moment van deze dag:
Wakker worden met de zon in je kamer. vervolgens heerlijk in het zonnetje een ontbijtje. zachtjes de muziek die uit de kamer door de openslaande deuren de tuin in dwarrelt....
Dit zijn ochtenden die we niet zo vaak hebben gehad deze zomer! Vandaag is gekregen uit de hand van de Schepper!
Gr AJB |
Zo begon ook mijn dag...ZO voelde ik het ook!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:06
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Mijn oude kloffie is verwisseld voor een zomerjurk...de koffie is net klaar en de taart staat in de koelkast....en verder is het hélemaal STIL in huis, want ja, mijn kinderen zijn zojuist met hun vader op vakantie gegaan! Na een paar rommelige dagen en 100.000 keer te moeten hebben gehoord: 'mááám! weet jij waar......is?" hoor ik nu niets anders dan de pomp van de vissenkom! en de middag ligt vóór me! Is dit geen mooi moment? Ik vind van wel! Wat zal ik eens gaan doen...? In elk geval nu eerst die koffie drinken met een stukje taart, op het balkon.Dat heb ik wel verdiend..vind ik......  |
Heerlijk gevoel he Maria???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik mijn ouders hier op visite mag hebben en dat zij even komen vertellen dat ze mij morgen meenemen uit eten! Wat een schatten zijn het toch  |
En?????? Was het gezellig Josina??? Lekker gegeten???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
Berichten: 25
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Beste mensen,
Zoals de meesten wel weten, iig degenen die geregeld hier op het forum komen, moet ik nog een operatie ondergaan. Vanavond ben ik op controle en gesprek geweest bij de uroloog en we hebben samen naar een datum gekeken. De operatie staat nu gepland op 29 augustus.
Ik zie er tegenop, vooral omdat mijn lichaam, bij en na elke ingreep, niet doet wat het moet doen en de vraag is dan ook hoe ik op deze operatie ga reageren.
Ik wil dan ook vragen om gebed.
Dat de aanloop naar de operatie goed zal gaan (dat er dus niet intussen wéér complicaties optreden), dat de operatie goed zal verlopen, dat het herstel daarna goed zal verlopen zonder complicaties en dat ik rust mag krijgen om er goed naar toe te kunnen leven en om alles te moeten ondergaan.
Het herstel daarna zal nog verscheidene weken gaan duren. Sowieso moet de drain in mijn nier nog 2-4 weken blijven zitten en ook daar zie ik erg tegenop, omdat die drain heel veel pijn geeft.
Al met al een heel verhaal (en dat is nog maar een klein stukje van het geheel).
Alvast bedankt!
Liefs, José |
Ik zal aan je denken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
Berichten: 71
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:28
|
|
|
|
Als we net als deze reactie bij mensen ook zo zouden reageren is de hoop op verbetering ver te zoeken. Hopelijk gaat dat in je werk wat beter!
Ik heb zelf een hond uit het asiel, een kruising Rottweiler. Geen makkelijk ras maar wel 1 die ook een 2e kans verdient. Ik heb een hele prettige ervaring met een gedragsdeskundige. Zij heeft mij geholpen het gedrag van mijn hond leefbaar te maken. Heeft hele goede inzichten in de hond en komt met prima uit te voeren tips en truks. Ik vind het nogal wat om haar gegevens op het forum te zetten, dus mocht je meer willen weten dan zou dat via de mail verder kunnen. Ik wens je veel succes en niet zomaar opgeven!
Renate
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 19:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIJS102
|
Berichten: 25
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 19:29
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Wat is de tunim en de punim ...... nooit van gehoord n.l.  | Volgens heet dat urim en thummim, maar het kan in andere vertaling dan de Statenvertaling anders vertaald zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Heerlijk gevoel he Maria??????? |
O ja Zeeland, mijn vakantie is nu begonnen! En dan te bedenken dat ik wel anderhalve week voor mezelf heb! 'k Heb wel duizend dingen bedacht en ik wil ze állemaal doen! Maar eerst....nog een poosje van de stilte genieten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:22
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | O ja Zeeland, mijn vakantie is nu begonnen! En dan te bedenken dat ik wel anderhalve week voor mezelf heb! 'k Heb wel duizend dingen bedacht en ik wil ze állemaal doen! Maar eerst....nog een poosje van de stilte genieten....  |
Vooral genieten...het mag....fijne vakantie!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:41
|
|
|
|
Welcome back Sweetlady... !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:49
|
|
|
|
Ik hoor veel om me heen dat mensen in een relatie onvoorwaardelijke liefde voor elkaar zouden hebben... Zelf geloof ik dat niet... alleen de bekende klik is al een voorwaarde denk ik dan... niks mis mee hoor, zou ik zelf ook hebben, maar het is wel een voorwaarde om verder te gaan met die ander.
Ik denk wel dat "onvoorwaardelijke liefde" een opdracht is, zoals we in het (christelijk) geloof niemand mogen buitensluiten, zo vraagt Jezus denk ik van ons dat we de ander moeten verwelkomen, hoe die ook is... God heeft onvoorwaardelijk lief, dat is wat ik geloof...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 20:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Hieronder een overzicht van de grootverdieners van enkele Goede Doelen. Zo kunt u precies zien waar uw geld blijft wanneer ze weer aan de deur staan met de collectebus of wanneer er weer eens een grote geldinzamelactie is om de mensheid te redden. Hieronder worden alleen de verdiensten van de directeuren aangegeven. Daarbovenop komen nog de kosten die het in stand houden van de betreffende Goede Doelen met zich mee brengen, alsmede de bedrijfskosten en de kosten van de medewerkers. En nogmaals; de enige inkomsten die ze hebben zijn de giften van gulle gevers en donateurs.
Unicef: Henk Franken €371.459 -- Rode Kruis: Cees Breederveld €198.000 -- Hartstichting: Hans Stam €181.119 -- Nierstichting: Paul Beerkens €177.249 -- Kerk in actie: Haaije Feenstra €176.000 -- KWF Kankerbestrijding: Ton Hanselaar €175.135 -- Artsen zonder Grenzen: Hans van de Weerd €174.000 -- Prins Bernard cult. fonds: Adriana Esmeijer €160.400 --
Natuurmonumenten: Jan Jaap de Graeff €154.000 -- Plan Nederland: Tjipke Bergsma €136.000 -- Wereld Natuur Fonds: Johan van de Gronden €129.498 -- Cordaid: René Grotenhuis €128.514 -- Greenpeace: Liesbeth van Tongeren €126.901 -- Woord en Daad: Jan Lock €125.361 -- Astma fond: Michael Rutgers €125.000 -- Zonnebloem: Marijke van Eck €122.416 -- Terres des Homme: Ron van Huizen €117.440 -- Amnesty: Eduard Nazarski €115.955 -- Oxfam/Novib: Farah Karimi €115.769 -- SOS Kinderdorp: Albert Jaap van Santbrink €103.164 -- Cliniclowns Nederland: Hans Geels €94.577 -- Liliane fonds: Kees van den Broek €92.016 -- War Child: Mark Vogt €87.600
http://ronnietielenburg2.web-log.nl/mijn_weblog/goede_doelen_weet_waaraan_u_geeft/ |
Schrikbarend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | En?????? Was het gezellig Josina??? Lekker gegeten??? |
Het was heel lekker en vooral heel erg gezellig! Het was een welkome afleiding temidden van alle vervelende gebeurtenissen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:03
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | O ja Zeeland, mijn vakantie is nu begonnen! En dan te bedenken dat ik wel anderhalve week voor mezelf heb! 'k Heb wel duizend dingen bedacht en ik wil ze állemaal doen! Maar eerst....nog een poosje van de stilte genieten....  |
Fijne vakantie, geniet van de rust!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:08
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Volgens heet dat urim en thummim, maar het kan in andere vertaling dan de Statenvertaling anders vertaald zijn... |
Ja oke......maar nu weet ik nog niet wat dat is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:11
|
|
|
|
| GIJS102 schreef: | | Ik zal aan je denken! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:16
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Fijne vakantie, geniet van de rust! |
Thanks!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:28
|
|
|
|
Urim en Tummim zijn vermoedelijk voorwerpen die zich bevonden in het borstschild op de efod van de hogepriester van Israël met een waarschijnlijk voorspellende functie, waarbij getracht werd een beslissing van God te vragen. Ze werden verondersteld een vraag met ja of nee te kunnen beantwoorden, maar ze konden ook zwijgen.
In de NBV worden ze aangeduid als orakelstenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
Berichten: 63
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:30
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we picknicken niet op de wc-bril, mensen.........
wie gaat er nog meer mee naar ede? |
Jammer genoeg kan ik ook niet (alweer niet), had wel graag gewild. Hoop echt volgende keer wel te kunnen komen. Ik hoop dat jullie allemaal veel plezier hebben!
Groetjes Joëlle
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 21:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hoezo wispelturig  |
net als het weer die man Zeker een belg 
Maar het is buiten nog steeds lekker weer Kan die misschien nu zijn hekje verven,moet tie alleen een lampie aandoen anders ziet tie niks heeft tie daar weer wat over te mekkeren
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 20 augustus 2011, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|