ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SWEETLADY943
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SWEETLADY943
Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 10:25
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
BART347 schreef:
gelukkig kijk ik geen soaps. zeker geen vooise grouwen of STST of onderweg naar ellende....

wel heb ik soms de indruk dat vrouwen die er naar kijken in hun houding (on)bewust in hun gedrag daar naar gaan leven.

...

wat mij opvalt is dat er tegen mijn verhaal dit door niemand wordt verdedigd... dus t is waar...? Verraste, verbaasde smiley

Maar Bart, als jij nooit naar die series kijkt, hoe komt t dan dat je zo goed weet dat vrouwen "dat gedrag" overnemen!
Wat voor n gedrag dat ook wezen mag...

Als ik goed begrijp, tref jij t wel steeds "dat" soort vrouwen te treffen.


Misschien een idee om eens goed te kijken hoe de mannen in die series reageren, misschien steek je er iets van op, hoe om te gaan met dat soort vrouwen

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 18:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ZEELAND736 schreef:
Je begint toch niet gelijk te katten he???
Anders druk ik op de niet oke knop!!!!

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley


Verraste, verbaasde smiley ! wel Zeeland, vroeger haalde ze de mosterd bij de Zaanse Schans, en nu bij de AH, die daar ook een mooie replica kruideniers winkeltje heeft staan.

*
De uitdrukking ‘Weten waar Abraham de mosterd haalt’ betekend ‘Hij is op de hoogte, weet er alles van’. Want Abraham wist waar hij de takkenbossen moest halen om zijn zoon te offeren…

De oorsprong van de uitdrukking “Weten waar Abraham de mosterd haalt” ligt volgens meerdere wetenschappers en taalkundigen in het Oude Testament, Genesis 22-6, waar wordt verteld dat Abraham zijn zoon zou offeren op een vuur. Hij verzamelde mutsaards en “legde het hout op de schouders zijns zoons”. Mutsaard betekent ‘takkenbos’. Het woord zou vervormd zijn tot 'mustaard' en later tot 'mostaard'. Uiteindelijk is het woord ‘mosterd’ geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:19
BerichtOnderwerp: Bakstenen
 
ANNA415 schreef:
Nee vliegenvanger. Zie ander topic. (huishoudelijk) Knipoog smiley

Wel arme man, het is idd maar goed dat je EHBO kunt! Jij hebt je handen vol zo te horen Geschokte, onthutste smiley

Ben blij dat ik me daar nog niet zo druk om wil maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:11
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ben nog aan t nagenieten van de hele mooie en bijzondere dag van gisteren die ik met mijn (cm) vriendin Inge heb doorgebracht.
Nu weet ik waar Arbraham de mosterd haalt Knipoog smiley

Het weer was ook zo mooi, we hebben heerlijk buiten gegeten, wat door haar lief was klaargemaakt Lachende smiley Thanks
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:48
BerichtOnderwerp: Bakstenen
 
ANNA415 schreef:
Nee die borsthaar kerel mag jij. Bortshaarloos (of geschoren) in mijn mailbox AUB.

En trouwens ik heb EHBO, kan die kerel wel helpen Kussende smiley Coole smiley met zonnebril

Hoi Anna, heb je er wel eens aan gedacht, dat dit dan juist de gelegenheid kan zijn om die man te scheren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 13:44
BerichtOnderwerp: operatie
 
JOSINA022 schreef:
Dankzij dat zakje bloed is mijn hb weer opgekrikt! Nog niet optimaal, maar goed genoeg Lachende smiley
Ik voel mij iig weer wat beter dan gisteren Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hoi Josina,

Hopelijk voel je je goed vandaag.
Wat een hb gehalte toch kan doen, met hoe je je voelt.
Ik wens dat alles in stijgende lijn goed met je gaat.

Veel sterkte en veel liefs, Sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:09
BerichtOnderwerp: De zonden
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het gaat om uitwerking, kan ik je zeggen, dat juist roddel verwoestend kan werken in welke sociale omgeving dan ook. Het leidt tot groepjesvorming, onderlinge minachting en uitsluiting. Het is één van de meest verwoestende zondes die je je kunt voorstellen. En het ergste is, dat niemand zich er verantwoordelijk voor stelt. Elke zonde is er één te veel...Maar voor elke zonde is vergeving mogelijk, laten we dat ook niet vergeten he.


Ik denk dat we t ook mooi kunnen invullen in t stukje wat Mariska schreef.

Zonden; Roddels verstoren de eenheid
Zonden; Roddels beschadigen de liefdeband
Zonden; Roddels verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt
Zonden; Roddels verzieken onze geest
Zonden; Roddels ondergraven onze moraal
Zonden; Roddels verstoren de ware vrede van ons hart

Ik wens ieder een vredig hart toe.
Liefs, Sweets.


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 3 september 2011, 20:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: De zonden
 
MARISKA601 schreef:
Zonden zijn alle gedachten, woorden en handelingen die ons wegvoeren van God en verhinderen tot wij volmaakt worden.
Zonden staan tussen ons en God.
Lees ook de pagina Inspiratie over de geestelijke beïnvloeding vanuit gene zijde.

Als wij aan zonden denken dan denken wij meestal aan de overtreding van de Tien Geboden.
Wij denken dan aan ernstiger zaken zoals diefstal, moord en doodslag.
Zeg maar de grote fouten.
Wij denken dan ook aan overtreding van de voorschriften van de religie die wij aanhangen.

Soms worden zonden onderverdeeld in dagelijkse zonden en doodzonden.
Bij dagelijkse zonden zou de band tussen God en de mens behouden blijven.
Bij doodzonde zou de band verbroken worden.
Dat is erg schematisch voorgesteld.
Zonden zijn overdrachtelijke gezien stoorzenders die het moeilijk maken om onze geestelijke zender en ontvanger zuiver afgestemd te houden.
De gevolgen:

Zonden verstoren de eenheid
Zonden beschadigen de liefdeband
Zonden verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt
Zonden verzieken onze geest
Zonden ondergraven onze moraal
Zonden verstoren de ware vrede van ons hart
De dagelijkse of kleine zonde maakt de weg vrij voor grotere zonde.
Deze kleine zonde die niet als zodanig wordt herkend is de basis van alle andere zonden. Kleine zonden zijn, o.a:

Ontevredenheid
Roddelen
Egoïsme
Verminderde zelfbeheersing
Ongeduld en agressiviteit
Slapheid en lafheid
Genotzucht
Oneerlijkheid
Geen beheersing van lichamelijke driften
afgunst
Langzaam verslapt onze moraal en onze geest staat open voor grotere zonden.
Het probleem is dat wij zulks niet in de gaten hebben.

De H.Maria zei te Bayside New York tegen de zienster:
“Er komt een tijd dat de mensen de zonde niet meer als zodanig zullen herkennen. Het is een levenswijs geworden.”
Die tijd is onze tijd. De tijd van alles moet kunnen. Niets moet alles mag.
De uitwassen zien wij nu dagelijks om ons heen.
Het zal ons steeds meer gaan benauwen.


bron http://www.blijf-bij-uzelf.nl/religie/religie.html


Mooi dat je dit met ons deelt Mariska.

Als je (iemand) iets nu als zondig ziet, en dat dadelijk niet meer zo ziet, is t voor jou ook geen zonde meer toch, alleen voor degene die dat nog wél als zondig zien!

Als t probleem is, dat we t zelf niet in de gaten hebben; Verzwakken we zelf dan niet waarin we geloofde?
Zijn we dan geen afdwalers. En zijn we t eigenlijk allemaal niet, want iedereen zondigt toch!

Als we zelf niet zouden zien dat we zondig doen, WILLEN we er dan wel op gewezen worden?
Ben jijzelf dan wel die vriend, die dat dan durft te zeggen?
Of gaan we dan denken;
Het is niet goed wat mijn vriend doet, want ik vind t zondig, hij/zij is blind aan t worden, MAAR ik zeg maar niks!

Ben ik dan nog wel een vriend tot mijn vriend?
Ben ik dan wel eerlijk, tot mijn vriend ? Ben ik dan wel eerlijk tot mezelf?
Ben ik dan wel behulpzaam?
Ben ik dan wel met liefde bezig?

Als ik nu lees, dat de gedachte al is; "dat we t zelf niet zullen herkennen", en dan het toch er niks van zeggen tot de ander, hoe voelen we dat dan?



De gevolgen:

Zonden verstoren de eenheid
Zonden beschadigen de liefdeband
Zonden verhinderen dat onze volledigheid tot bloei komt
Zonden verzieken onze geest
Zonden ondergraven onze moraal
Zonden verstoren de ware vrede van ons hart



Liefs, Sweets


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 3 september 2011, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:31
BerichtOnderwerp: Grace en Sjaak
 
JOLAN931 schreef:
Grace en Sjaak zijn oud CM leden.
Vandaag stappen zij samen in het huwelijksbootje.
Weer een bewijs dat CM werkt.
Dit topic is bedoeld voor hun oude bekenden op CM en voor een ieders felicitaties

Beste Sjaak en Grace,

Ik wens jullie heel veel geluk met jullie huwelijk.
Jullie schitterde van geluk en blijdschap en t zonnetje straalde er mooi bij.

De dienst was erg mooi, en bruidstaarten waren heerlijk
Ik ben blij dat ik dit mee mocht maken.

Lieve Grace, ik zie je liefdevol bruidsboeket nog "dromend" vliegen, naar... ja dat verklap ik maar niet Knipoog smiley

Veel liefs, Sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
SUSANNAH475 schreef:
Lieve C.M. vrienden,

Na 3 jaar en 4 maanden lid te zijn geweest van C.M. ga ik proberen Knipoog smiley C.M. te verlaten, het zal wel tijdelijk zijn, want ik kan die lieve C.M. vrienden nooit echt lang missen haha.
...
Mijn allerliefste knuffel gaat uit naar Sweetlady943… Kussende smiley je bent een kanjer !! Lachende smiley

Ga met God …en ik wens een ieder Zijn rijke Zegen !!
Tot ziens !

Susanna (ook wel bekend als Sus of Suus Knipoog smiley)

Lieve Sus,

Ik zal je hier missen, maar je weet me te vinden Kussende smiley

Heel veel liefs en tot gauw, Sweets.



[/img]http://www.barewalls.com/i/t/487511_Peace-Love-Joy.jpg[img]
Lukt niet om t erneer te zetten, maar je vind t wel Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op dinsdag 30 augustus 2011, 23:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 08:26
BerichtOnderwerp: operatie
 
Hallo Josina,

Heel veel sterkte en liefde. Dat je je snel weer helemaal goed voelt en je van de picknick mag genieten.

Groetjes & liefs, Sweets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 19:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik had skype openstaan.
Ik typte iets naar de vriend van mijn zus... geen reactie.
ff later werd ik gebeld (via skype dus). "Hoi "R...." (naam), riep ik enthousiast. Maar het was hém niet, het was... mijn zus !! Lachende smiley

[color=#4B0082]Ze vertelde dat ze pas sinds een paar dagen beseft wat er is gebeurd... over geheugenverlies, maar ook dat ze minder pijn had en dat het redelijk goed gaat... wat een moment !!

Is dat een mooi moment... of niet ? Lachende smiley

Hoi Sus,

Dat is een geweldig bericht, en wat super dat je met je zus kon praten. Zal je zeker enorm goed hebben gedaan en je zus ook.

Veel liefs & sterkte, Sweets[/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:45
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
 
CROSSROAD317 schreef:
Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...

Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

***

Jij:En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ... Twijfelende smiley

Hoi Cross, waarom zou een "dank je wel voor je openheid" met toenaam moeten zijn, terwijl je t nu ook niet doet, degene weet toch wie je bedoeld!
Maar je zou t ook gewoon kunnen denken/ tov God kunnen danken ervoor.

***
JIJ: "Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ... "

Jij schrijft zelf:" "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..."

Er is inderdaad sprake van iets wat je je afvraagt; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver" ? idd n attente vraag van je.

Maar omdat je zeg "omdat het "anti" vrouw IS. = zegt t is zo
Betere omschrijving was misschien; "...omdat jij misschien zou denken dat t... of omdat je misschien dacht dat t...anti vrouw was (bedoeld)".

Jij zegt: Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...

Fijn te lezen dat jijzelf de mop niet anti vrouw zag, zou misschien mooi zijn geweest als je dat dan ook gezegd had.

*
Over t blokkeren in dit opzicht, is jouw mening, kan ik begrijpen. Aan de andere kant vind ik t niet correct dat t nu via deze weg gaat. Misschien jammer dan dat je niet kunt reageren.
Deze discussie in welke vorm dan ook, is waarschijnlijk wat diegene heeft willen vermijden. En zeker had hij/zij dit niet publiek zou willen hebben, anders had diegene t wel onder de MOP zelf geplaatst, lijkt mij.


Veel liefs, Sweets.

Dank je Crossy om me raad te geven voor t zoeken, idd heb je misschien wel gelijk. Ik laat me tot heden t maar al te vaak over om gevonden te worden, en dat is misschien wel verkeerd.
Zal eens zelf gaan zoeken, want vinden zal ik hem echt wel, daar ben ik van overtuigd.
Knipoog smiley

Dat is zeker niet alleen voor de generatie die nog moet gaan komen!
Om jouw twijfel weg te halen crossy, heb ik t voorgelegd aan mijn zoon, en hij wist me simpel + correct te antwoorden, dus ze zijn al geboren
Clown smiley

Haha Annette, waar je sommige mannen toch "dom" mee kunt houden
[b] Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 20 augustus 2011, 15:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...

Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen.
Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ... Boze smiley

Dan maar op deze manier ...

Inhoud van de mail ...

Deze mop vindt ik echt niet kunnen.
Dit noem ik spotten

Antwoord op de mail ...

Hoi M.,

En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")

Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....

Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??

Lucas 6:37
Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.

Ben heel benieuwd naar je antwoord ...

Groetjes, Willem


Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...

Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???

Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ???

***
beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten.
Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.

Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.

Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was.
Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben.

Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie.
Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.


Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk.
Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.

*
Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!

Uit de mop
"De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken."
De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "

De vragen van die MAN:
Ik wens n vrouw te begrijpen?
Ik wil weten wat ze voelt?
Ik wil weten wat ze denkt?
Ik wil weten waarom ze huilt?
Ik wil weten wat ze bedoelt?
Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?


Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is!
Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Engeltje smiley

Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.

Met veel liefs, Sweets.

[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet Knipoog smiley )
[/size]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 11:58
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn knuffel is voor Sweetlady, omdat ze er voor me was, net toen ik het zo moeilijk had...
heel veel dank Sweet... !! Kussende smiley


Thanks Lieve Sus, en bedankt voor je mailtje om te melden dat hier een knuf voor me stond Knipoog smiley

Sus voor jou beterschap en dat je snel weer kunt babbelen, dan kunnen weer een "date" organiseren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Ik kijk er naar uit.

En voor alle lieve "friends" die ik hier heb, veel sweet liefs van mij. Kussende smiley

Zonnige groetjes, Sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Willemijn, ik snap je principe, van wat pijnlijk kan zijn, daar gaat MIJN reactie NIET over.

Het gaat erom dat jij informatie hier neer zet uit andermans PRIVE berichten, dat is waar ik tegen ben.
Dat kan gewoon niet , punt uit.

Mooi geschreven of niet, doet er niet toe.

Liefs Sweets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 18:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan er roddels van maken Sweet lady en dat is wat jij nu doet.......
Het gaat er om als je het goed gelezen hebt over het leed wat je een ander aan kan doen......., niets meer en niets minder......bewust of onbewust....
En als ik wilde roddelen had ik er wel de namen bijgezet en iemand in een kwaad daglicht gezet.......dit is gewoon een voorbeeld zoals er tientallen voorbeelden zijn...en voorbeelden zijn niet altijd leuk, dat klopt, maar kan ook zeker een eye opener zijn en daarvoor heb ik het hier neer gezet.......met geen enkele andere intensie.......en als je dat wel van me denkt prima....moet je helemaal zelf weten maar het is niet zo....

Wel Willemijn, maar ik heb OOK geen namen genoemd.
Maar nu ik in mijn mening, dat ik vind dat je prive teksten NIET op t openbaar forum kunt plaatsen, jij dat n roddel vind...dat vind ik laag!

Het lijkt wel n clinch hier, je mag je mening nog niet geven, of je roddelt¡

Dit alles zegt gewoon genoeg.
Ga je goed, en ook de onbekende...
vragen jullie je nog af waarom er zo weinig mensen op dit forum nog reageren!

Veel liefs, Sweet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:53
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
SORRY maar ik ben geschokt.

Over t stukje dus wat door Willemijn232 is geplaatst;
Als ik t goed begrijp schrijf jij er dus iets neer, wat je van n voor ons onbekendeA hebt gekregen, en wat dan weer gaat over iets wat n andere onbekendeB aan/over die onbekendeA heeft/is geschreven¿¿¿

Heb je er toestemming voor gevraagd, aan beide?
want onbekendeA schrijft dat er lief en leed toevertrouwd is geweest!!! Het vertrouwen is bij deze diep beschaamd.

Wie is de volgende die er weer doorheen gehaald wordt, want als je vertrouwde info, zomaar aan 3de of erger zomaar op t forum geplaatst wordt...
En om t onbekend te houden, daar krijg je juist roddels van; want we lezen zodoende maar 1 kant!

Voor mij zegt t woord "...zat" dat er al veel en veel meer moet zijn voorgevallen dan alleen maar 1 dingetje, toch?
Dit kan echt niet hier op t forum geplaatst worden.

Ik vind DIT juist kwetsend.

Groetjes en liefs, Sweets.


Willemijn232 schreef bij roddels;
"....Het kan mensen kwetsen maar aan de andere kant laat je je ook kwetsen als je weet dat het niet zo is en je laat het je toch raken....Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit?..."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:31
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
SUSANNAH475 schreef:
idd. een warme en zonnige dag...
'k Ben zelfs verbrand en dat lukt me niet als ik op m'n balkon ga zitten... (voortaan toch maar meer insmeren)
Alle (gezellige) picknickgangers bedankt voor jullie aanwezigheid, heb er weer van genoten en was dankbaar ook zelf deel te kunnen nemen aan de conversatie Clown smiley
Sweetlady bedankt voor het ophalen en Billy bedankt voor het weer netjes thuisbrengen... Lachende smiley

en Majaro en Leven bedankt voor het vervoeren naar de sanitaire stop bij juffrouw Tok... Clown smiley Knipoog smiley


Het was een gezellige dag weer. Heerlijk zonnetje, ja Sus meer smeren, maar t blosje staat je prima Knipoog smiley .

Beste picknickers allemaal bedankt voor de gezelligheid.
Bedankt voor de lekkere bolussen, Tirza cake waar nog in de laatste minuut om gevochten werd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , kikkers met n verrassend effect Knipoog smiley lol, en wat al meer en ook weer die mooie herinnering.

Special thanks aan Billy en Trijnie voor t thuis brengen, en Majaro en Leven voor de Tok Stop Lachende smiley

Liefs Sweet.


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 21 mei 2011, 22:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 11:16
BerichtOnderwerp: geen seks voor het huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk Marian. In al die vluchtige relaties vind ik toch iets terug, wat je uit het oog schijnt te verliezen. Iedereen die verliefd is, is van plan een langdurige relatie aan te gaan. Er zijn er slechts weinigen die ergens anders op uit zijn. Maar wanneer kun je bepalen dat de ander de echte ware is? Niemand gaat ervan uit dat een relatie na een paar maanden over is.

Het tweede aspect is, dat men al snel vindt, dat liefde voldoende aanwezig is om met elkaar naar bed te gaan. Liefde alleen kan niet de basis zijn, want dan neem je geen verantwoordelijkheid voor elkaar.
Mensen denken te snel dat liefde alleen een gevoel is. En als je dat dan ook nog voedt met de gedachte dat je seks mag hebben, is de kans groter dat de relatie alleen maar een LAT relatie blijft.
Want waarvoor zou je dan nog de moeite nemen om bij elkaar te wonen? Je hoeft dan toch niet meer? En ik zie dat er veel mensen zijn die idd liever een LAT relatie hebben dan een huwelijk.

Ik denk ook wel dat de meeste met t inzicht van n langdurige relatie op CM staan. Denk dat dus de meeste hier ook wel over tzelfd praten, alleen met andere woorden!
Vertrouwen in elkaar, geduld met elkaar hebben, mentaal naar elkaar groeien heeft toch tijd nodig, en denk ook wel belangrijk om daar de tijd voor te nemen.

Voor mijn gevoel is het één worden als huwelijk voor God,
Gen 2:24 Daarom zal de man zijn vader en zijn moeder verlaten, en zijn vrouw aankleven; en zij zullen tot één vlees zijn.
Dus huwen; je inschrijven als gehuwde bij de gemeente,samenwonen, alles delen. Met deze gedachtes wil ik graag de grens voor mezelf stellen.
God heeft ons ook de wil van keuze gegeven, zowel geduld te kunnen hebben.

Ik wens ieder sterkte en liefs, Sweets


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op dinsdag 3 mei 2011, 11:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 15:46
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
HANNAH810 schreef:
vandaag zijn leo en johanneke een setje voor altijd!!

ik wens jullie en de 7 kabouters veel geluk voor nu en de toekomst... Lachende smiley met blinkend witte tanden

http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41521



Hola Leo & Johanneke,
Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe samen met jullie 7 vreugdes kindertjes.
Ik vond t leuk om jullie allen n keer gezien te hebben.
Veel liefs, sweet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:43
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Lieve mensen,

Laten we Grace, graceful laten gaan en niet over haar eigen mening nog eens n onnodige discussie gaan voeren, dat vind ik eigenlijk ongepast!

Ze is hier met plezier geweest, en dankzij CM haar partner gevonden.
Zo mooi, en om zo dankbaar voor te zijn, dus laten we t met dank zien.

Liefs, Sweets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:34
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
Ik kom tot de ontdekking dat ik toch niet mee kan op 21 mei.

Frank

FrankY, wat zeg je me nu Huilende smiley, smiley in tranen n picknick zonder jouw flapperdinges???
moet zodoende nog allemaal elastiek in mn rokken maken.Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Vandaag vroeg n leuk zangeresje me om haar naar X-factor te brengen, en ik wil dat met genoegen gaan doen Clown smiley ik zie t al helemaal zitten. Misschien toch maar goed oefenen volgend picknick , Knipoog smiley


Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:20
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Lieve Grace en Sjaak, Ik wens jullie heel veel geluk en succes met verhuizen en de toekomst. Ik ben heel erg blij voor jullie. Veel liefs

Kussende smiley
[/b]


Hey Marianne en Hermanito Knipoog smiley Ga jullie ook goed en veel geluk met jullie plannen voor de toekomst. byeeeeeee.

Ieder ander die CM verlaat fijne zomer en veel geluk.

Liefs, Sweets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 24 april 2011, 16:09
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
DINI968 schreef:
Borstelen????????? Neem je niet eens je scheerapparaat mee?? Verliefde smiley

FOTOS; Beste picknickers, wij hebben een fotoalbum voor vele uitjes van CM.
De LINK voor bepaalde uitjes geven we alleen door aan degene die er ook bijwaren. je kunt ze bij vele even per liefst pv/of anders mailtje vragen.
(geen passwords enzo, dat is alleen voor degene die fotos toevoegen)
Helaas voor degene die er niet bij waren!


Ojee gaat er een scheer /borstel game komen?
Knipoog smiley , ik ben erbij dan (als kijkende en lachend aanmoedigen) Clown smiley


Fijn weekend allen, sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
FRANKT627 schreef:
Ach Visser, medelijden kennen ze niet meer tegenwoordig...gelukkig was er nog kaas, snoep, Ikea-flappen, komkommer, chocolade eitjes...en had ik ook nog wat bij, wat Dini, Sweet en Sus allemaal hebben opgegeten Boze smiley

Ik heb echt iets gemist, cake Verraste, verbaasde smiley , maar als ik t zo lees, met ook nog cake en bolussen, dan ben ik de picknick erop dubbelsweet Engeltje smiley
kon vorige PN al niet meer in een van mijn rokkenSmiley met dichtgeplakte mond

Liefs en iedereen fijn paas weekend, sweets.


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 23 april 2011, 13:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 17 april 2011, 22:02
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
Picknickers,

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
- stoelen zijn van harte welcome Lachende smiley

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........


personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:07
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
Lieve mensen, ook ik ben thuis.
Het was super gezellig, vrienden ontmoet, nieuwe mensen, super gezellig.
Met sussus kwamen mooi op t station Knipoog smiley en ook nog op de hei.

Zekers ga ik de 21 mei weer. en misschien n idee als we ons weer op de lijst zetten, en voor wie dat natuurlijk zelf willen, ons regio nr erbij melden, zodat er meer gecarpooled zou kunnen worden.
Lijkt me leuk en ik had n gezellige auto vol vrolijkheid, is echt aan te raden beste mensen Clown smiley

Voor degene die niet konden, heel jammer en veel sterkte voor degene die t nodig hebben.
Erika ook sterkte, hopelijk wordt je niet al te ziek.

Groetjes en veel leifs voor allen, Sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 7 april 2011, 20:55
BerichtOnderwerp: knuffer de KNUF
 
Lieve Erika, Dank je voor je gastvrijheid en al t lekkers
Clown smiley lieve knuffel voor jou en sterkte met je voet, zodat je volgende week niet helemaal in die rolstoel hoeft te komen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , hugs Kussende smiley

Lieve Muis Maris, Thanks voor jouw gezelligheid, knuffel voor jou ook. (roze lok staat je trouwens geweldig Knipoog smiley )

Was zeker gezellig, voor herhaling vatbaar, volgend week Kussende smiley



Willen jullie voortaan zo lief zijn om me te sms-en, dat er hier n knuf voor me staat. Enne vergeet dan aub niet te bellen dat ik n smsje heb, hahahaha

Liefs aan iedereen, Sweets


Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op donderdag 7 april 2011, 21:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943 (58)





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 7 april 2011, 08:37
BerichtOnderwerp: knuffer de KNUF
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik geef Sweetlady een knuffel... Kussende smiley

Sus wat lief van je, een knuffel terug voor jou en veel liefs.

Kussende smiley

En kleine knuf naar Floshke Knipoog smiley
Krijgt jouw kat rode wangetjes van verlegenheid Verlegen lachende smiley



Fijne zonnige dag allemaal, liefs Sweet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SWEETLADY943
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2